Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Stev píše: K6 se sériovým převodem má teoretickou maximálku ve 13 tis otáčkách 313 kmh, 2 zuby navíc na rozetě by daly 299 kmh. A to je teoreticky
Kolik ma teoretickou max v omezovaci muj faryk? S okruhovym prevodem jede, drnkajic v omezovaci... 255 podle GPS na Starline Athon. Ja bych byl u zkraceni prevodubnanokruh s maximalkou opatrnej...
Sleeperovka k6 by mozna jela o dost vic a...klidne se mohlobstat ze vette by ujela..
...po rovine ale na auta kolem triset koni staci 125 koni... Nebonpak mozna zakezi jakou maj prevodovku.. M3 2010 ma omezovac v serii.. A 350Z je mizna do sily a nema ten topspeed... Nevim.. Ale na 265 zustal stat.. Ale to se opakuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
dejf. píše: Vy tady hazite cislama nad 250, ale ja mel jednou problem s nakou cabrio 911 od cca 160+, kdyz sem se ho rozhod predjet. Do 200 vedle nej a ani hovno, az pak sundal nohu z plynu a nechal me Kdyby nebyla zatacka, a jelo se dal, tak mi zacne od tech 200+ zle ujizdet, to je jasny, ale doufal sem, ze do 200 ten fazer poseka fsechno!
...No ale v zatackach me predtim brzdil, ale nejel plísňáka, to zas ne. Pekne sme se projeli a ukazili si pak palec.
Hele ty uz bys mel konecnenporidit nwco conpojede..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Dvojdily,poladit sedacky a moh bych to zacit stosovat od podlahy ke stropu,to ani u jednoho accorda nemuzu..Jo,to by bylo zuzo
Parkuje v centru,furt brbla,ze neni kde..ale asi s ni nepohnu,uz jsem to zkousel nekolikrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: Jo auta kolem 200ps nejsou zadny zavodaky a i tak si myslim ze vetsina lidi co jezdi na moto bude mit problem.
Lidi co jedou smycku kolem osmi na motorce beru jak vyjimecne piloty a osobne nikoho takoveho neznam.
Klidne to muzem testnout tuto sobotu na dube .... Kdo se hlasi? Jedu dvoutunovym dieselovym volvem jen neco malo pres 150ps...
Nech to na léto, pak se o tom můžeme pobavit. Nicméně, mám v jedenapůltunovém autě 173 vydechlých naftových koní, ale rozhodně bych s tím proti motorce na dobrém povrchu nešel. Jo, na hnusnym asfaltu nemá mašina proti auto šanci, ale zrovna Dubá má celkem slušnej, takže nevěřím tomu, že by sis tam se mnou vytřel v autě prdel. Nicméně, mýlit se mohu, test by byl optimální rozhřešení
(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Naposledy editováno 27.01.2017 18:44:55
shewcza píše: Shrňme to: Prostě je daleko víc lidí v překoňovaných autech co dokáží jet svižně a pojet nejednu motorku, než pilotů na motorkách co dokáží předjet takové auto. Ale to neznamená, že nejsou výjimky co potvrzují pravidlo.
To je ale smutný....1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Tohle je klasika. Jaký asi by muselo bejt auto (výkon, atd), aby tyhle borce dalo, Zatáčky nejsou zase tak extrémní. Nejsem znalec TT, ale jezděj tam i auta? Nějaký časy a data těch aut??
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Carom píše: https://www.youtube.com/watch?v=iRWp9rhfS_0
Tohle je klasika. Jaký asi by muselo bejt auto (výkon, atd), aby tyhle borce dalo, Zatáčky nejsou zase tak extrémní. Nejsem znalec TT, ale jezděj tam i auta? Nějaký časy a data těch aut??
Nedávno to nechali projet auto, bylo to Subaru a výkon 350k. Bylo rychlejší než ty motorky. ...
Subaru na Mann
Auto je prostě ve vyšších rychlostech rychlejší kvůli lepší aerodinamice a furt má 4 kola. To jsou jen řeči o tom, že je motorka rychlejší. To platilo před 20 lety, ne teď
Naposledy editováno 27.01.2017 20:22:24
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
... jinak jak mame bejt rychlejsi, kdyz na ty motorce je to v provozu na silnicich alfa omega o tom, ze kam covek nevidi (tj. zatacky auta cyklisti povrch i okoli) tak tam soudnej pilot proste neleti. kdezto s autem si muzes vsude dovolit mnohem vic
+ ale podle me nejvetsim pruserem posledni doby u nas zacalo bejt necekany a necitelny chovani spousty ridicu, napr. nahle a casto bez blinkru sup z pruhu do pruhu a podobne... a vetsinou neuhnou ani pod klaksonem blikanim nic a proste to tam narvou anebo jim rupne v bedne a valcit, pac to berou jako utok na sebe... smutny ted jsem ridil 14 dni v Emiratech, denne 260 - 440km (benzin za 11), milion aut vetsinou v 4 - 8mi pruzich v jednom smeru... a neudelal to nikde nikdo, ani jeden!
dakarista píše: Nedávno to nechali projet auto, bylo to Subaru a výkon 350k. Bylo rychlejší než ty motorky. ...
Subaru na Mann
Auto je prostě ve vyšších rychlostech rychlejší kvůli lepší aerodinamice a furt má 4 kola. To jsou jen řeči o tom, že je motorka rychlejší. To platilo před 20 lety, ne teď
Letos jel v 600hp, hodně modifikovaném, s TOP odpružením, pneu. A to bylo cca +20sec na traťový rekord motorek, takže klid...
Zrovna Man je pro motorky dobrá trať. Samozřejmě můžeme jen hádat, jak by zajely třeba nové hyperkary jako Porche 918, to už by asi motorky dalo. Ale určitě by je nepojel každý jouda s GTRkem.
Naposledy editováno 27.01.2017 22:53:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše:
Sleeperovka k6 by mozna jela o dost vic a...klidne se mohlobstat ze vette by ujela..
...po rovine ale na auta kolem triset koni staci 125 koni... Nebonpak mozna zakezi jakou maj prevodovku.. M3 2010 ma omezovac v serii.. A 350Z je mizna do sily a nema ten topspeed... Nevim.. Ale na 265 zustal stat.. Ale to se opakuju
Se seriovym prevodem nevim, ale i do provozu jsem porad pouzival ten na okruh. Zrychleni celkem brutal (v provozu zezmolkovany slicky po celem povrchu), ale ta vetta C6 mi na maxilalku dala celkem dost. Realne musela jet aspon 310, ne-li vic.
Kazdopadne jsem si musel projit cestou V2, abych pochopil, ze japonec nakonec (s 200 konma a elektronikou) bude lepsi.
V lete zkusim aspon jeden endurance a uvidime progres.
Jinak obecne plati, co jsem psal. Na slepo jsi na masine uplne v prdeli a i na najete ceste (pro me na slepo) nemel faryk zadnou sanci a to jezdec mrdalek rozhodne nebyl.
M3 jsem ridil jen e46 a tam jsem si 100% jistej, ze by masa nestihala a to ani nahodou. Jednak je to auto, co 290+ tacho taky umi, ale hlavne se ridi, jak motokara. Utrhnuti zadku te proste bavi, hodne to dela samosvor na sport podvozku, ale fakt dlouho jsem z toho byl vysranej, jak je to bozi auto. Z 0 -100 za 5s (545 mela myslim 5,7), ale hlavne obratnost byla formulova, proto si nemyslim, ze by zrovna GTR mela mit problem s motorkou..
Asi sa snažiť ujsť fizlom v dobrom aute niekde na dialnici ani nemá cenu..
teda určite to nemá cenu
Naposledy editováno 28.01.2017 07:29:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
dakarista píše: Nedávno to nechali projet auto, bylo to Subaru a výkon 350k. Bylo rychlejší než ty motorky. ...
Subaru na Mann
Auto je prostě ve vyšších rychlostech rychlejší kvůli lepší aerodinamice a furt má 4 kola. To jsou jen řeči o tom, že je motorka rychlejší. To platilo před 20 lety, ne teď
Podle čeho bylo to auto rychlejší jak ty motorky, když né podle času?
Driving a US specification 2011 Subaru WRX STI, Higgins achieved speeds of 162 MPH and a lapped time of 19 minutes 37 seconds.
M. Dunlop 2016 BMW S1000RR 16.53.9
M. Dunlop 2013 600RR 17:35.7
2,5 minuty mi nepřijde až zas tak málo. I šestka ho dala s přehledem. A i z těch videí je vidět, že motorky jedou rychleji.
zdroj:
https://en.wikipedia.org/wiki/Isle_of_Man_TT
SLEEPER píše: Se seriovym prevodem nevim, ale i do provozu jsem porad pouzival ten na okruh. Zrychleni celkem brutal (v provozu zezmolkovany slicky po celem povrchu), ale ta vetta C6 mi na maxilalku dala celkem dost. Realne musela jet aspon 310, ne-li vic.
Kazdopadne jsem si musel projit cestou V2, abych pochopil, ze japonec nakonec (s 200 konma a elektronikou) bude lepsi.
V lete zkusim aspon jeden endurance a uvidime progres.
Jinak obecne plati, co jsem psal. Na slepo jsi na masine uplne v prdeli a i na najete ceste (pro me na slepo) nemel faryk zadnou sanci a to jezdec mrdalek rozhodne nebyl.
M3 jsem ridil jen e46 a tam jsem si 100% jistej, ze by masa nestihala a to ani nahodou. Jednak je to auto, co 290+ tacho taky umi, ale hlavne se ridi, jak motokara. Utrhnuti zadku te proste bavi, hodne to dela samosvor na sport podvozku, ale fakt dlouho jsem z toho byl vysranej, jak je to bozi auto. Z 0 -100 za 5s (545 mela myslim 5,7), ale hlavne obratnost byla formulova, proto si nemyslim, ze by zrovna GTR mela mit problem s motorkou..
Jsem mel napsat ze "i tak" se mohlo statbze by amerika ijela... Abynbylonjasno.. Ononje to hodnenino stesti..a onhlave. KdZnchces jet na hezky trtinrychle..musis dobzatacky ketet na slepo sebejiste. A Oxygen na tohle dCky byl opatrnej.. Vsak je taky zkusenej streda..dedeknjeden..
Ten cas imprezy na manu me treba irituje... Ale zase jsou jiny jizdy kde to bylonobracene.. Ale se zase dostavame k tomu mezikusu.. Pripadne k dwfinici co je masa a conuz ne... Ja se treba povazuju za masu.. A soudim podle sebe.. A vim ze motorka aby ujela byt injen obycejnymu autu... Je vzacny jev.. Ale kdZ porovnam sve prujezdy zatackama a na moto.. Je tam slusnej potencial... Ale nemam sportak.. Ale mondeo se mi klouze pod 140 kmh na zahratych sportcontactech a r1 na tacho ukazala 177...jedna zakova zajimava zatacka..ktera je ted opravena..tak jsem kontroloval tacho v aute... Ale samozeejme na moto to bylo v hlubokym naklonu,takze zmensenej prumer kola a tachometr tim lže...
oxygen píše: ... s hnisanem gt-r 2014 uprava 565ps se dalo nedavno litat nocni prahou i 172mph, ale vsechno zapru
... jinak jak mame bejt rychlejsi, kdyz na ty motorce je to v provozu na silnicich alfa omega o tom, ze kam covek nevidi (tj. zatacky auta cyklisti povrch i okoli) tak tam soudnej pilot proste neleti. kdezto s autem si muzes vsude dovolit mnohem vic
+ ale podle me nejvetsim pruserem posledni doby u nas zacalo bejt necekany a necitelny chovani spousty ridicu, napr. nahle a casto bez blinkru sup z pruhu do pruhu a podobne... a vetsinou neuhnou ani pod klaksonem blikanim nic a proste to tam narvou anebo jim rupne v bedne a valcit, pac to berou jako utok na sebe... smutny ted jsem ridil 14 dni v Emiratech, denne 260 - 440km (benzin za 11), milion aut vetsinou v 4 - 8mi pruzich v jednom smeru... a neudelal to nikde nikdo, ani jeden!
To zninjako pekna neplecha...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
M. Dunlop 2013 600RR 17:35.7
2,5 minuty mi nepřijde až zas tak málo. I šestka ho dala s přehledem. A i z těch videí je vidět, že motorky jedou rychleji.
zdroj:
https://en.wikipedia.org/wiki/Isle_of_Man_TT
Tak to me hreje..
Tak tohle je nadhera.. Tonje presne co jsem myslel.. A 999 muzeme klidne nazvat ubozackem podmotorovanym..z dnesniho pohledu.. Pravda.. Ten kluk se v tom gallardu furt klouzal..a ztracel.. Ale neni to mistrovstvi sveta..nybrz je to obzabave..doufm...
..akrasne to zrcadli co mi prijde poslwdnich par let.. Ze 120 k staci...gallardo vetsinou nepotkas..anebo nebude tak dobre rizeny... Ale zase jsou tu vetsunou auta ostatni...protismer..a tak... Takze... Zivot je krasnej...
SLEEPER píše: Se seriovym prevodem nevim, ale i do provozu jsem porad pouzival ten na okruh. Zrychleni celkem brutal (v provozu zezmolkovany slicky po celem povrchu), ale ta vetta C6 mi na maxilalku dala celkem dost. Realne musela jet aspon 310, ne-li vic.
Kazdopadne jsem si musel projit cestou V2, abych pochopil, ze japonec nakonec (s 200 konma a elektronikou) bude lepsi.
V lete zkusim aspon jeden endurance a uvidime progres.
Jinak obecne plati, co jsem psal. Na slepo jsi na masine uplne v prdeli a i na najete ceste (pro me na slepo) nemel faryk zadnou sanci a to jezdec mrdalek rozhodne nebyl.
M3 jsem ridil jen e46 a tam jsem si 100% jistej, ze by masa nestihala a to ani nahodou. Jednak je to auto, co 290+ tacho taky umi, ale hlavne se ridi, jak motokara. Utrhnuti zadku te proste bavi, hodne to dela samosvor na sport podvozku, ale fakt dlouho jsem z toho byl vysranej, jak je to bozi auto. Z 0 -100 za 5s (545 mela myslim 5,7), ale hlavne obratnost byla formulova, proto si nemyslim, ze by zrovna GTR mela mit problem s motorkou..
Koliks na tom vedva jezdil brno?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Naposledy editováno 28.01.2017 11:34:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Krovak píše: Nech to na léto, pak se o tom můžeme pobavit. Nicméně, mám v jedenapůltunovém autě 173 vydechlých naftových koní, ale rozhodně bych s tím proti motorce na dobrém povrchu nešel. Jo, na hnusnym asfaltu nemá mašina proti auto šanci, ale zrovna Dubá má celkem slušnej, takže nevěřím tomu, že by sis tam se mnou vytřel v autě prdel. Nicméně, mýlit se mohu, test by byl optimální rozhřešení
No rozhodne tam s ropakem nikomu neujedu, prumernejch pilotu se asi dokazu udrzet lepsi mi ujede, par let zpet jsem tam zavodil s nekym na fazeru a bylo to tak nejak fifty fifty - na vyjezdu ze zatacky dotahoval naskok co jsem udelal v zatacce a na brzdeni jsem si ten naskok zas nabral - ale jel jsem s 328 a ta preci jen jede o dost lip nez ta v70 - duba je uz dost rychla, tam uz je vykon auta hodne znat.
assassin píše: No rozhodne tam s ropakem nikomu neujedu, prumernejch pilotu se asi dokazu udrzet lepsi mi ujede, par let zpet jsem tam zavodil s nekym na fazeru a bylo to tak nejak fifty fifty - na vyjezdu ze zatacky dotahoval naskok co jsem udelal v zatacce a na brzdeni jsem si ten naskok zas nabral - ale jel jsem s 328 a ta preci jen jede o dost lip nez ta v70 - duba je uz dost rychla, tam uz je vykon auta hodne znat.
Takhkennejak ychbto videl no...
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
VlaHa píše: když bude pěkná silnice a trasa kde nejde jet víc jak 180-200 tak se normální jezdec na motorce zahákne za auto a to auto prostě neujede,když to auto bude mít aspoň 150 koní tak to samý na opak..Pak začíná mít auto veškerý výhody
Jj snazsi je se nekoho drzet, na motorce muze byt trosku riskantni pronasledovat auto s malym odstupem, kdyz prepali najezd do zatacky a pujde na posledni chvili na plny brzdy tak to na motorce normalni clovek neubrzdi... Ujet vyzaduje obrovske rozdily v technice nebo pilotazi
Tohle je taky zajimavy - obzvlast jak jede bokem v 250+ :)
Naposledy editováno 28.01.2017 12:10:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: No rozhodne tam s ropakem nikomu neujedu, prumernejch pilotu se asi dokazu udrzet lepsi mi ujede, par let zpet jsem tam zavodil s nekym na fazeru a bylo to tak nejak fifty fifty - na vyjezdu ze zatacky dotahoval naskok co jsem udelal v zatacce a na brzdeni jsem si ten naskok zas nabral - ale jel jsem s 328 a ta preci jen jede o dost lip nez ta v70 - duba je uz dost rychla, tam uz je vykon auta hodne znat.
Jak říkám, můžeme to klidně zkusit. Beztak mě to vždycky zajímalo, co by bylo rychlejší. Není nutné srát rovinky 150+ (protože na některých se na Dubé dá dostat přes 200), ale spíš mi jde o to, co bude mít větší potenciál v zatáčkách. Hezky ve svém pruhu, vesnice 50, žádné bezmozkoviny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |