globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:24 | Nahoru | #2641

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> máš s tím ATRE nějaký zkušenosti? je náročný to zbastlit doma?



zadny, ale nekdo si to daval a psal to i sem do vlakna

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:24 | Nahoru | #2642
kazdopadne me je to jedno ja sem porad u cervenyho, aj v prosinci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:31 | Nahoru | #2643

Bubrak-ZX10R píše: kazdopadne me je to jedno ja sem porad u cervenyho, aj v prosinci



no ale tebe neláká u toho červenýho bejt rychlejc?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:42 | Nahoru | #2644

FiZzeR píše: no ale tebe neláká u toho červenýho bejt rychlejc?



nevim, mozna u novejsi motky, tuhle necham spis dejchat volnejc ted uz na stary kolena a 150tis km najeto (pocitam i hypoteticky stoceni pred tim nez sem ji koupil )

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:42 | Nahoru | #2645
jinak chybi necelych 400km do 80tis, to letos asi nedam uz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:44 | Nahoru | #2646

Bubrak-ZX10R píše: jinak chybi necelych 400km do 80tis, to letos asi nedam uz



což mi připomíná, že tu sázku o to kdo bude mít dřív kilo můžem asi zrušit

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:57 | Nahoru | #2647

Bubrak-ZX10R píše: kazdopadne me je to jedno ja sem porad u cervenyho, aj v prosinci



jasan, moje řeč
já byl včera u omezovače taky furt, báwo kol 14ti i tripl kol 13,5 - jen jest důležitý je předtim důkladně, opravdu důkladně, ale vopravdu důkladně prohřát (nejenom vodum, ale i oleum)
a i honda okruhovka lítala na jedničku po chodníku kolem školy za 15ti! ona bez značek na silnici přece nesmí, no ne -?

ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 15:59 | Nahoru | #2648
oxygen: doufam ze az mi taky bude 70 (pocitam i pretocenej tacho), budu na tom jako ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 16:00 | Nahoru | #2649

FiZzeR píše: což mi připomíná, že tu sázku o to kdo bude mít dřív kilo můžem asi zrušit



na to sem nejak uz zapomnel, jaky byly podminky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 16:02 | Nahoru | #2650

Bubrak-ZX10R píše: na to sem nejak uz zapomnel, jaky byly podminky?



no kdo dřív, jestli ty na kawě nebo já na april... a měl jsi náskok, ale malej

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.12.2012 v 16:17 | Nahoru | #2651

FiZzeR píše: no kdo dřív, jestli ty na kawě nebo já na april... a měl jsi náskok, ale malej



a vyhra?

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.12.2012 v 11:36 | Nahoru | #2652
de se jezdit, deme šicí -?

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.2.2013 v 16:07 | Nahoru | #2653
Tak jsem po ca 65-70tis km dělal dnes ventily a musím říci, že bylo mimo 10 ventilů, většinou tedy o 0.02mm a dva ventily o 0.07mm. Takže se zbrousily podložky a je to OK. Musím ocenit řešení napínáku rozvodového řetězu který funguje perfektně tady by se honda (kterou jsem dělal před týdnem mimochodem) mohla taky poučit. Ještě udělám podtlaky a hotovo.

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.2.2013 v 17:02 | Nahoru | #2654
Fugo: to de, takze zrejme zadny potize co sem mel ja v 52tis, jakej lejes olej? a kdy se delaly ventily predtim, v kolika km?

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.2.2013 v 17:13 | Nahoru | #2655
olej používám obyč Motul 5100 10W-40, ventily se dělali prvně, když jsem je poprvé měřil někde v těch 38-40tis tak byli OK.

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.2.2013 v 00:07 | Nahoru | #2656
fugo: diky Motul 5100 ted pouzivam taky a snad zatim dobry, ta hlava co mam 'novou', tak ma ted najeto 35tis (mela 7 kdyz sem ji nechal nasadit, moto mela 52)

takze jestli za 15tis nezacne delat to samy co ta predtim, tak to bylo olejem

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.2.2013 v 09:50 | Nahoru | #2657
Ještě se zeptám víte někdo na 100% jak se číslují válce u zx10R 06/07 jiný ročníky by měli být identický...

v manuálu se píše 1-2-3-4 zleva doprava, ale z pohledu zpředu na motor od výfuku nebo z druhé strany tzn. od sání, ze strany od sání se totiž dělá většina úkonů, v manuálu to nikde na obrázku očíslovaný není a zase třeba u obrázku nastavení synchronizace jsou bypass šrouby označeny v pohledu od sání tak jak je na ně přístup, zleva do prava s tím, že vlevo je 1 a u rozvodu 4.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.3.2013 v 20:00 | Nahoru | #2658

Fugo píše: Ještě se zeptám víte někdo na 100% jak se číslují válce u zx10R 06/07 jiný ročníky by měli být identický...

v manuálu se píše 1-2-3-4 zleva doprava, ale z pohledu zpředu na motor od výfuku nebo z druhé strany tzn. od sání, ze strany od sání se totiž dělá většina úkonů, v manuálu to nikde na obrázku očíslovaný není a zase třeba u obrázku nastavení synchronizace jsou bypass šrouby označeny v pohledu od sání tak jak je na ně přístup, zleva do prava s tím, že vlevo je 1 a u rozvodu 4.


pokaždé at u auta nebo u motorky je to z pohledu řidiče

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.3.2013 v 08:41 | Nahoru | #2659
takže by to mělo být jak píší zleva doprava při pohledu jak sedím, v tom případě to ale nesedí s manuálem, teď už to nemám v živý paměti ale když kouknu do manuálu tak tam píší:

When positioning #1 piston TDC at the end of the
compression stroke:
Inlet Valve Clearance of #1 and #3 Cylinders
Exhaust Valve Clearance of #1 and #2 Cylinders
Measuring Valve [A]

a obrázek tomu je, při vačkách v poloze IN a EX od sebe měřte vůle ventilů na válcích:
1- všechny, 2- výfuk, 3- sání, 4- nic

a

When positioning #4 piston TDC at the end of the
compression stroke:
Inlet Valve Clearance of #2 and #4 Cylinders
Exhaust Valve Clearance of #3 and #4 Cylinders
Measuring Valve [A

a obrázek: vačky v poloze In a EX k sobě, měřte vůle:
1- nic, 2- sání, 3- výfuk, 4- všechny

a chyba je v tom, že pokud jsou In a EX od sebe lze měřit dle obrázku níže a pokud jsou IN a EX k sobě lze měřit dle obrázku výše...

Píšu to jen proto kdyby se někdo kdo to ještě nedělal rozhodl měřit nebo nastavovat vůle tak aby si to nezměřil dle návodu (nedocvaklo mu, že je něco špatně a nekouknul se na to kam míří vrcholy vaček) a neudělal si tam potom maxi vůle protože by měřil při vůli vymezené.

ZX10R je masakr nejvetsi!

15.4.2013 v 22:18 | Nahoru | #2660

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 00:20 | Nahoru | #2661
Ne

dneska prvnich jarnich 260km/h a jeste by sla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 09:31 | Nahoru | #2662

Bubrak-ZX10R píše: Ne

dneska prvnich jarnich 260km/h a jeste by sla



Já prvních jarních 300km v kuse, a už bych nešla. Ještě štěstí, že se o týhle židli nedoslechla inkvizice. A to mám podvozek na sériovým nastavení (68kg pilot, mám metrák)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 10:34 | Nahoru | #2663

FiZzeR píše: Já prvních jarních 300km v kuse, a už bych nešla. Ještě štěstí, že se o týhle židli nedoslechla inkvizice. A to mám podvozek na sériovým nastavení (68kg pilot, mám metrák)



slecinko
nauc se na tom sedet, me to taky chvilku trvalo, ale ted neni problem 1000km ve dvou za den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 10:35 | Nahoru | #2664

Bubrak-ZX10R píše: slecinko
nauc se na tom sedet, me to taky chvilku trvalo, ale ted neni problem 1000km ve dvou za den



Jak se na tom sedí? Dáš si pod prdel polštářek, jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 10:45 | Nahoru | #2665

FiZzeR píše: Jak se na tom sedí? Dáš si pod prdel polštářek, jo?



A co jinak jak to lítá? Je to asi změna co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 11:13 | Nahoru | #2666

Sefo píše: A co jinak jak to lítá? Je to asi změna co?



To rozhodně, otázka je, kterým směrem Jako nebylo snadný přeorientovat se z 4v na V2, tak není snadný přeorientovat se zpátky... ten motor jak se rozjídí na libovolnej kvalt už od 3tis dává iluzi síly, ale aby se to hejbalo svižnějc, tak se to musí opravdu točit - čili tam kde jsem na rsv jezdil 2-3-4, tady je to 1-2, výjimečně i 3, což je fakt divnej pocit... A navíc mi prostě strach nedovolí tam srát plnej, pamatuju jak mě shodil šestkovej hornet, v tomhle mi přijde 4v hrozně zákeřnej. Pocitově jedu šílenou kudlu, ale když si přepočítám odchylku rychloměru na to, co by v danou chvíli ukázalo rsv, tak jsem pomalej... a poserproužky na zadní gumě (190/55) maj tak 20mm, těžko říct jestli je to odlišnou geometrií motorky, gumy (R10, dřív jsem jezdil D211), tím že z toho víc vylejzám (není to taková koza vysoká jako rsv), nebo prostě tím že jsem tragéd... kdo ví
Jinak zatím jsem furt vycukanej z toho, jak je ta kawa taková... mechanická... furt tam něco hučí, bzučí, vrní, zvuk co se line z díry do pekla zvané mivv gp je nepopsatelný, hlavně při ubrání plynu mi za prdelí začne střílet celá maginotova línie, semtam to při hrubším podřazení kopne do spojkový páčky (asi antihop?), na volnoběh se klepe plégo, kolem 4 tis se klepe všecko Ale od 7 vejš to začne bejt ta správná symfónie, a když je náhodou zrovna dobrej asfalt, tak ta motorka začne pomalu dávat smysl

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 11:42 | Nahoru | #2667
FiZzeR> Tak to se asi rozjezdíš velmi brzy, až bude ještě o trošku teplejc a bude to víc lepit, mě teda na R1 na který jsem jednou chvíli jel hrozně vadilo přesně jak řikáš, vůbec jsem skoro nemusel řadit a nebrzdilo to skoro vůbec motorem, ale na to by se asi dalo v poho zvyknout :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 11:53 | Nahoru | #2668
FiZzeR> Ty jsi skryty basnik Uplny poeta

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.4.2013 v 13:14 | Nahoru | #2669

Creck píše: FiZzeR> Ty jsi skryty basnik Uplny poeta



To jsem celý já Užs to prodal?

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.4.2013 v 22:18 | Nahoru | #2670
Rekord Nurburgringu - KAWA!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist