paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX-10R 2011
31.8.2010 v 18:03
mate nekdo nejake presnejsi info a foto????


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.11.2010 v 21:24 | Nahoru | #211
kawapepek> čéče tak to je zajímavý že já se o nic nikdy u suzy neříznul, za to u Kawy už u ZX7R která měla zpracování strašný. Myslel jsem že na tom kawa zapracovala ale když jsem viděl například zpracování a přístup k věcem u Z1000 08 tak mi bylo na blití.

Ale pořád jsem ještě nepochopil co přesně ti vadilo na zpracování a o co ses fiknul, groty nevím co je a o nějakých ostrých hranách teda nevím. Seš asi jedinej.

Nicméně co si řekl tak každej má jinej vkus, mě se třeba K7-8 nelíbí ani trochu jako asi jediný gsxr a nevidím je teda na každým rohu jak si řekl. Častěji vidím K5-6 protože jsou stejně jako K1-2 revoluční a fungujou
I tak mi to nebrání k tomu že si možná teď na konci zimy K5-6 koupím jelikož pokud by ti šlo opravdu o to abys měl to co nemaj ostatní tak si kup třeba MV agustu nebo jinou stylovku. Tohle jsou pořád japonci kterých bude nejvíc, který nejlíp fungujou a který pokud si nepředěláš k obrazu svému tak se lišit nebudeš.

ZX-10R 2011

3.11.2010 v 21:35 | Nahoru | #212

ZX-10R 2011

3.11.2010 v 21:37 | Nahoru | #213


[img]

ZX-10R 2011

3.11.2010 v 21:39 | Nahoru | #214
jde o ten stříbrnej konec podsedláku..Já vím,není vidět....ale je normálně ostrej...

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

3.11.2010 v 21:44 | Nahoru | #215
Jinak kola...Myslím,že i moje ER-5 2001 měla lépe zpracovaný ráfky...GSX-R má krásnej lak,ale hnusný odlitek...to samý unašeč rozety zadního kola...groty a hnusný zpracování,i rozeta hnus...Rám,kyvka,vidlice moc krásnéé zpracování...

(reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 01:58 | Nahoru | #216

kawapepek>Jinak kola...Myslím,že i moje ER-5 2001 měla lépe zpracovaný ráfky...GSX-R má krásnej lak,ale hnusný odlitek...to samý unašeč rozety zadního kola...groty a hnusný zpracování,i rozeta hnus...Rám,kyvka,vidlice moc krásnéé zpracování...



Ja to teda tak detailne nezkoumal nikdy, ale myslim, ze mas pravdu.

(reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 02:07 | Nahoru | #217
kawapepek> Njn GSXeRo ti nakopalo prdel tak na něj ted pliveš...

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.11.2010 v 08:06 | Nahoru | #218
Jako je mi jasný,že se pouštím na tenkej led...Nechci tady kritizovat GSX-eRa,ale prostě mám zkušenost se dvěma kawama,co jsem měl a já jako notorickej čistič-vždycky v zimě jsem shodil kabátek a motku perfektně vyčistil,udělal údržbu a zase poskládal...No a právě při odstrojení Suziny jsem se až nestačil divit,co jsem si to koupil...Všechny odlitky jsou poměrně hrubozrný,s čímž souvisí i to,že když jsem motorku zahodil,nic nebylo ohlý-všechno hned prasklo...Takže na tom praskání rámů na K5 a K6 něco bude...Jinak co se týče detailů,tak když kouknete na přepáčka,spodní brejle,ten konec podsedláku,páčky,zadní stupačky a jiné jsou to hnusný odlitky,dohání se tam cena...Jinak ani nemluvím o materiálu-je to taková jak říkám angličáková slitina-připomíná mi to kov požitý na odlitkách u hraček z pouti...

ZX-10R 2011

4.11.2010 v 08:38 | Nahoru | #219
Každopádně,myslím,že se Kawa snaží...Už z fabriky má ZX-10R pohledově hezká kola,má zalakované proužky na ráfkách,celočerné provední rámu,včetně přepáček,páček,detailů dotváří celkový dojem dotaženosti a hodnoty...Jinak palubka(pracoviště pilota),ač se nemusí někomu líbit,vypadá taky celkem propracocaně a vůbec pohled řidiče-hezký horní brejle,tonované plexi v základu,náporové sání zkrz krk řízení...prostě jsou tam věci,které se rozpočtově...

Naposledy editováno 04.11.2010 15:31:00

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.11.2010 v 12:00 | Nahoru | #220
Tak kawa se to snaží dohnat vzhledem, když motorově ztrácí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 13:19 | Nahoru | #221

paca>Tak kawa se to snaží dohnat vzhledem, když motorově ztrácí



ale ale

(reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 15:26 | Nahoru | #222

Bubrak ZX10R>ale ale



Máme na to stejnej názor.. my víme... Ale nechci nijak snižovat kvality motoru GSx-eRa..na Suzině byl motor to nej a to proč jsem si ji koupil...

ZX-10R 2011

4.11.2010 v 15:34 | Nahoru | #223
zajimavej koment o ZX vs BMW

1/ "I bet the S1000RR still has more power."

2/ "I bet the s1000rr will still keep blowing motors, gearboxes, fucking camshatfs,crankshafts,overheat­ing and the list goes on..
Head over to the s1000rr boards and allocate yourself a few hours for the entertainment.. ;)"

Naposledy editováno 04.11.2010 15:34:25

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.11.2010 v 18:40 | Nahoru | #224
Bubraku, ja cekam, az nekdy vyzkousis S1000RR - jsem opravdu zvedavy na tvoje dojmy ;)
Pro mne bys mohl psat do nejakyho casopisu - mne vlastne v motorkach zajima totez, co tebe. Na nejake zatacky seru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 20:44 | Nahoru | #225
kawapepek> Hele ale ty tady porovnáváš hrušky s jabkama. Porovnej tu kawu se stejným ročníkem. Když například porovnám kawu zx7r se sradem stejnýho roku tak ta kawa je jak neandrtálec tím zpracováním, přístupem atd. Například sundavat celou nádrž 4x šroub aby člověk mohl ke vzducháči tak to mě fakt dostalo. U srada to byla otázka tří minut. Když jsme nedávno rozebrali Z1000 08 tak to bylo nemlich to samý jako na ZX7R z roku 96, na hovno přístup, neodklopná nádrž

Porovnej tudíš oholenou K6 s kawou 06, K8 s kawou 08 atd. a ne old school zx9r s new style K8

To že to prasklo když ses vysekal je celkem logický, ty motorky se dělaj čím dál lehčí a musí tomu odpovídat materiál.

A když už tady meleš o zpracování celkovým atd. tak se mrkni třeba na ten kus vinglu místo kyvky na kawě zx9 98-01, přední vidle obyč. atd. Že by kawě došel rozpočet na jejich vlajkovou loď poslat tyhle hnusy?!

Takže když už tak už, já jsem zatím od nikoho neslyšel stížnosti (ba naopak) na suzu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 21:14 | Nahoru | #226
GRASSEL> Jasný....máš pravdu...ale jak říkám srovnávám jen to co mám doma a znám do šroubku...Jinak dostat se na vzducháč u mojí Ninji a GSX-R bylo stejný,nebo dalo víc práce u GSX-R..Akorát teda Suza měla nádrž na pant...
Jinak v příspěvku v 8.38 dneska říkám jasně výhody ve zpracování u ZX-10R 2010...Můžeš vyjmenovat,co má víc K9-L0 víc oproti Ninje???

(reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 21:25 | Nahoru | #227
kawapepek> Já taky porovnávám to co jsem viděl a rozebral, taky jsem leštič a taky jsem měl všechny motorky rozebraný. Proto říkám postřehy jaký mám já.

K9 a kawu nemůžu porovnat, neznám je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 22:06 | Nahoru | #228

GRASSEL>
I tak mi to nebrání k tomu že si možná teď na konci zimy K5-6 koupím ...


Ty hodlas poslat svoji vymazlenou K2 do sveta?

(reakce na) ZX-10R 2011

4.11.2010 v 22:34 | Nahoru | #229
pylot> Už je pryč..........musela z baráku kvůli prachům. Jinak bych jí nedal. Uvidíme co bude dál K5-6 je taky v hledáčku ale kdo ví co nakonec bude. Koupil bych si K1-2 znovu.

(reakce na) ZX-10R 2011

5.11.2010 v 00:29 | Nahoru | #230

yeuop>Bubraku, ja cekam, az nekdy vyzkousis S1000RR - jsem opravdu zvedavy na tvoje dojmy ;)
Pro mne bys mohl psat do nejakyho casopisu - mne vlastne v motorkach zajima totez, co tebe. Na nejake zatacky seru



Zdar, jo rad bych se svez, sem zvedavej, zatim nebyla prilezitost, trochu ji dat za usi. ale prej se dost kazej ty motory, co sem ted cet na youtube, budu to sledovat, samo to je prvni takova info

ZX-10R 2011

5.11.2010 v 00:50 | Nahoru | #231
Ja miluji kawinu jen kvuli zavlacce v zadni osce A kdyz mi tam smoula po vymene pneu jebnul nejakou tu rychlozavlacku , okamzite sla ven a sla tam zpet ta ,,prava sprosta zavlacka,,

Detail nicim nenahradis

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

5.11.2010 v 11:00 | Nahoru | #232
no... jak to říct... no tak do toho:
ač mám ZX10 a je skvělá, ač ta nová ZX10 myslim bude ještě skvělejší, tak momentálně se přesunul můj zájem na tu novou Aprilii Tuono V4!
že má o pár koní míň než RSV4 vůbec neva, na okruhu to bude těžkej soupeř pro každýho:
únava při pozici s vyššími řidítky bude nulová a brzdy Bremba, rychlořazení i kontrola trakce budou taky skvělý...
kontrola startů bude taky supr, při závodě se po startu dostat co nejvíc dopředu nebo i na sprintech na 400m
a o pohodě a výdrži v běžným ježdění nemluvě: ten motor ač do V je čtyřvál, takže není tak ucukanej jako dvouvál, ale točí skoro 14 tisíc (aspoň na tý RSV4 točil, co jsem ji loni v Mostě jezdil)... jen jestli trochu vyladili ten elektronickej plyn, aby se líp jezdilo po zadním... jo jo, tahle motorka by při dobrý ceně mohla bejt pecka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

6.11.2010 v 17:15 | Nahoru | #233
oxygen> Přesně!Je úplně skvělá,doufám že i naživo bude působit jako zločinec

Navíc tohle se tak krásně čte "The Tuono is derived from the race track sibling. The difference in the Tuono closer spacing between the three first gear ratios a maximum torque at lower RPM’s allowing for asphalt ripping wheelies like you have never experienced before."

Naposledy editováno 06.11.2010 17:40:28

ZX-10R 2011

6.11.2010 v 20:16 | Nahoru | #234

(reakce na) ZX-10R 2011

8.11.2010 v 17:09 | Nahoru | #235

Ďuričko>oxygen> Přesně!Je úplně skvělá,doufám že i naživo bude působit jako zločinec

Navíc tohle se tak krásně čte "The Tuono is derived from the race track sibling. The difference in the Tuono closer spacing between the three first gear ratios a maximum torque at lower RPM’s allowing for asphalt ripping wheelies like you have never experienced before."



... no čte se to vskutku krásně, ale vzhledem k tomu, že už na střední škole mi úča řikala: Kořínku, vy máte tak krásný přízvuk, jako bych byla zpět na svém milovaném britském venkově - jenom kdybyste aspoň někdy tušil obsah toho, CO to vlastně čtete! polygamní možná, ale polyglotem nikdy nebudu
... můj milý překladateli Bubbo, nezapojil bys pro mne opět laskavě aspoň část svého lingvistického laloku -?

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

8.11.2010 v 17:24 | Nahoru | #236
The Tuono is derived from the race track sibling. The difference in the Tuono closer spacing between the three first gear ratios a maximum torque at lower RPM’s allowing for asphalt ripping wheelies like you have never experienced before.

Tuono je odvozeno od sveho zavodniho pribuzneho [pozn. prekladatele: tedy RSV4 zrejme]. Rozdil je v mensim ostupnovani prvnich tri prevodu a maximalni kroutak v nizsich otackach umoznujici trhani asfaltu a jizdu po zadnim jakou jsi nikdy predtim nezazil.

(reakce na) ZX-10R 2011

8.11.2010 v 17:43 | Nahoru | #237

Bubrak ZX10R>The Tuono is derived from the race track sibling. The difference in the Tuono closer spacing between the three first gear ratios a maximum torque at lower RPM’s allowing for asphalt ripping wheelies like you have never experienced before.

Tuono je odvozeno od sveho zavodniho pribuzneho [pozn. prekladatele: tedy RSV4 zrejme]. Rozdil je v mensim ostupnovani prvnich tri prevodu a maximalni kroutak v nizsich otackach umoznujici trhani asfaltu a jizdu po zadnim jakou jsi nikdy predtim nezazil.



Jo ještě když to bude mít ten systém jízdy po zadním kole...to už to pak bude umět každej nýmand

(reakce na) ZX-10R 2011

8.11.2010 v 17:50 | Nahoru | #238
Bubrak ZX10R> supr, díky za laločí chvilkové prokrvení
... enem si nejsem jist teda, jak výživná bude ta prej dosud nikdy nezažitá jízda po zadním ... a i to trhání asphaltu - no newim newim

ZX-10R 2011

12.11.2010 v 11:48 | Nahoru | #239

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

12.11.2010 v 12:09 | Nahoru | #240
Kawasaki ma tym v moto GP ze odtamtud ma technologie? Nejak si nevzpominam ale treba to bude tim ze se moc nevyznam. A taky bych chtel videt na zaklade ceho ten system predpovida kdy to zacne klouzat....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist