1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Ale pořád jsem ještě nepochopil co přesně ti vadilo na zpracování a o co ses fiknul, groty nevím co je a o nějakých ostrých hranách teda nevím. Seš asi jedinej.
Nicméně co si řekl tak každej má jinej vkus, mě se třeba K7-8 nelíbí ani trochu jako asi jediný gsxr a nevidím je teda na každým rohu jak si řekl. Častěji vidím K5-6 protože jsou stejně jako K1-2 revoluční a fungujou
I tak mi to nebrání k tomu že si možná teď na konci zimy K5-6 koupím jelikož pokud by ti šlo opravdu o to abys měl to co nemaj ostatní tak si kup třeba MV agustu nebo jinou stylovku. Tohle jsou pořád japonci kterých bude nejvíc, který nejlíp fungujou a který pokud si nepředěláš k obrazu svému tak se lišit nebudeš.
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
kawapepek>Jinak kola...Myslím,že i moje ER-5 2001 měla lépe zpracovaný ráfky...GSX-R má krásnej lak,ale hnusný odlitek...to samý unašeč rozety zadního kola...groty a hnusný zpracování,i rozeta hnus...Rám,kyvka,vidlice moc krásnéé zpracování...
Ja to teda tak detailne nezkoumal nikdy, ale myslim, ze mas pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Naposledy editováno 04.11.2010 15:31:00
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
paca>Tak kawa se to snaží dohnat vzhledem, když motorově ztrácí
ale ale
1/ "I bet the S1000RR still has more power."
2/ "I bet the s1000rr will still keep blowing motors, gearboxes, fucking camshatfs,crankshafts,overheating and the list goes on..
Head over to the s1000rr boards and allocate yourself a few hours for the entertainment.. ;)"
Naposledy editováno 04.11.2010 15:34:25
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Pro mne bys mohl psat do nejakyho casopisu - mne vlastne v motorkach zajima totez, co tebe. Na nejake zatacky seru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Porovnej tudíš oholenou K6 s kawou 06, K8 s kawou 08 atd. a ne old school zx9r s new style K8
To že to prasklo když ses vysekal je celkem logický, ty motorky se dělaj čím dál lehčí a musí tomu odpovídat materiál.
A když už tady meleš o zpracování celkovým atd. tak se mrkni třeba na ten kus vinglu místo kyvky na kawě zx9 98-01, přední vidle obyč. atd. Že by kawě došel rozpočet na jejich vlajkovou loď poslat tyhle hnusy?!
Takže když už tak už, já jsem zatím od nikoho neslyšel stížnosti (ba naopak) na suzu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Jinak v příspěvku v 8.38 dneska říkám jasně výhody ve zpracování u ZX-10R 2010...Můžeš vyjmenovat,co má víc K9-L0 víc oproti Ninje???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
GRASSEL>
I tak mi to nebrání k tomu že si možná teď na konci zimy K5-6 koupím ...
Ty hodlas poslat svoji vymazlenou K2 do sveta?
yeuop>Bubraku, ja cekam, az nekdy vyzkousis S1000RR - jsem opravdu zvedavy na tvoje dojmy ;)
Pro mne bys mohl psat do nejakyho casopisu - mne vlastne v motorkach zajima totez, co tebe. Na nejake zatacky seru
Zdar, jo rad bych se svez, sem zvedavej, zatim nebyla prilezitost, trochu ji dat za usi. ale prej se dost kazej ty motory, co sem ted cet na youtube, budu to sledovat, samo to je prvni takova info
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
ač mám ZX10 a je skvělá, ač ta nová ZX10 myslim bude ještě skvělejší, tak momentálně se přesunul můj zájem na tu novou Aprilii Tuono V4!
že má o pár koní míň než RSV4 vůbec neva, na okruhu to bude těžkej soupeř pro každýho:
únava při pozici s vyššími řidítky bude nulová a brzdy Bremba, rychlořazení i kontrola trakce budou taky skvělý...
kontrola startů bude taky supr, při závodě se po startu dostat co nejvíc dopředu nebo i na sprintech na 400m
a o pohodě a výdrži v běžným ježdění nemluvě: ten motor ač do V je čtyřvál, takže není tak ucukanej jako dvouvál, ale točí skoro 14 tisíc (aspoň na tý RSV4 točil, co jsem ji loni v Mostě jezdil)... jen jestli trochu vyladili ten elektronickej plyn, aby se líp jezdilo po zadním... jo jo, tahle motorka by při dobrý ceně mohla bejt pecka!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Navíc tohle se tak krásně čte "The Tuono is derived from the race track sibling. The difference in the Tuono closer spacing between the three first gear ratios a maximum torque at lower RPM’s allowing for asphalt ripping wheelies like you have never experienced before."
Naposledy editováno 06.11.2010 17:40:28
Ďuričko>oxygen> Přesně!Je úplně skvělá,doufám že i naživo bude působit jako zločinec
Navíc tohle se tak krásně čte "The Tuono is derived from the race track sibling. The difference in the Tuono closer spacing between the three first gear ratios a maximum torque at lower RPM’s allowing for asphalt ripping wheelies like you have never experienced before."
... no čte se to vskutku krásně, ale vzhledem k tomu, že už na střední škole mi úča řikala: Kořínku, vy máte tak krásný přízvuk, jako bych byla zpět na svém milovaném britském venkově - jenom kdybyste aspoň někdy tušil obsah toho, CO to vlastně čtete! polygamní možná, ale polyglotem nikdy nebudu
... můj milý překladateli Bubbo, nezapojil bys pro mne opět laskavě aspoň část svého lingvistického laloku -?
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Tuono je odvozeno od sveho zavodniho pribuzneho [pozn. prekladatele: tedy RSV4 zrejme]. Rozdil je v mensim ostupnovani prvnich tri prevodu a maximalni kroutak v nizsich otackach umoznujici trhani asfaltu a jizdu po zadnim jakou jsi nikdy predtim nezazil.
Bubrak ZX10R>The Tuono is derived from the race track sibling. The difference in the Tuono closer spacing between the three first gear ratios a maximum torque at lower RPM’s allowing for asphalt ripping wheelies like you have never experienced before.
Tuono je odvozeno od sveho zavodniho pribuzneho [pozn. prekladatele: tedy RSV4 zrejme]. Rozdil je v mensim ostupnovani prvnich tri prevodu a maximalni kroutak v nizsich otackach umoznujici trhani asfaltu a jizdu po zadnim jakou jsi nikdy predtim nezazil.
Jo ještě když to bude mít ten systém jízdy po zadním kole...to už to pak bude umět každej nýmand
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |