globalmoto_kveten





Téma: Tábor a okolí
 
12.3.2009 v 19:44


počasí:
snad to výde



cestování:
motoakce
atis

Akce:
všechov
Tip na trip:
Toulavá kamera

Přátelský web:
motorky-čtyřkolky
S.B.B.

Rádio:
E2


Naposledy editováno 24.12.2011 10:05:26

Tábor a okolí

2.2.2010 v 19:54 | Nahoru | #21601

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 19:57 | Nahoru | #21602
Jindra650> No a me veledilo GPZ "92" tam nemas ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:02 | Nahoru | #21603

aklenot>Jindra650> No a me veledilo GPZ "92" tam nemas ?


no, testy se zpravidla delaly pri uvedeni, nebo kratce po nem, v roce 92 uz spel model k modernizaci a to nikoho stara vrana uz nezajimala

Nebejt tech manometru nahore a dalsiho motoristickyho vybaveni, tak by to spis vypadalo jako nabidka S-M salonu

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:09 | Nahoru | #21604
tak koukám, že mám fakt zaplacený to startovný na transrepubliku. No to je trapný, letos pojedu normálně jako všichni ostatní a ne jak socka bez placení Stydím se

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:10 | Nahoru | #21605
[quote]Jindra650>no, testy se zpravidla delaly pri uvedeni, nebo kratce po nem, v roce 92 uz spel model k modernizaci a to nikoho stara vrana uz nezajimala

Nebejt tech manometru nahore a dalsiho motoristickyho vybaveni, tak by to spis vypadalo jako nabidka S-M salonu [quote]

.....mají nějaký divný kukuč... to má být reklama na GPZ?

Naposledy editováno 02.02.2010 20:12:09

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:11 | Nahoru | #21606
Pabol> No jak rika pan Marko "I socky maji sve dny"

1 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:12 | Nahoru | #21607
Epidem: co se divíš, němci byli vždycky divní a lehce zvrácení, ten v tý černý kůži vypadá jak z modrý ústřice

Naposledy editováno 02.02.2010 20:17:30

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:13 | Nahoru | #21608
Pabol>

1 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:13 | Nahoru | #21609
Pabol+Aklenot: pripravte se na clanek o GPZ titulek zni takto(preklad) Bis zum bitteren Ende (Az do hořkého konce)

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:14 | Nahoru | #21610
Jindra650> Nenapinej nebo to prodam

Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:15 | Nahoru | #21611
cekam na imičšuk

Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:18 | Nahoru | #21612
A je to [url= nejvetsi provar motorismu od dob jawy 350
[img]

Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #21613
Zajimavy pohled

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:22 | Nahoru | #21614
Aklenot: koukam ze druhou stranu si radsi neukazal ty vydreny prevody, vacky, ojnice

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:24 | Nahoru | #21615
Jindra650> Pssst

3 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:27 | Nahoru | #21616
Aklenot: tak vzhledem k tomu, ze ten motor vyrabeli 15 let, tak asi museli neco podniknout, aby delali kvalitnejsi dily, motorek s mrakama km je dneska tolik, 40tis ma minimalne kazda druha ER/KLE/GPZ

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:29 | Nahoru | #21617
Jindra650> Mame teda spise mas za ukol se v GPZ moc nevrtat, rikal tajny muz

1 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:32 | Nahoru | #21618
Aklenot: tak ventily, to je povinnost zkontrolovat-kvuli moznosti zaklepani, vana se musi skouknout kvuli ulomkum magnetu a levy viko se musi vyndat kvuli guferu ...o moc vic rozebrat bez puleni ani asi nejde ....jeste teda spojka

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:32 | Nahoru | #21619
Jindra650> hele kdysi někde psali, že SV 650 se po 50 000 rozpadne. Dneska maj ty první najeto kilo an jezdí to furt.... Takže asi tak k těm testum...

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:34 | Nahoru | #21620

Jindra650>Aklenot: tak vzhledem k tomu, ze ten motor vyrabeli 15 let, tak asi museli neco podniknout, aby delali kvalitnejsi dily, motorek s mrakama km je dneska tolik, 40tis ma minimalne kazda druha ER/KLE/GPZ



tenhle motor je jeden z nejlepších motorů co kawasaki kdy vyráběla,do různých modelů se dával skoro 20 let,to mluví za vše

1 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:35 | Nahoru | #21621
Dawid: no, ja vim, nevylucuje to ale ze prvni serie byla takhle katastrofalni vsechny ty zavady jsou evidentne vinou spatnych materialu a bidnyho tepelnyho zpracovani

Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:36 | Nahoru | #21622
Zajímavý je ale, že i když technika moc trvanlivost nevykázala, tak jinak na jízdu jsou s tím spokojení

Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:37 | Nahoru | #21623
Pabol: tak oni neverili svym ocim, ze to bez problemu jezdilo az do rozborky hlavne kdyz pulka hlavy s ventilama v prdeli a prevodovka pred vysypanim

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:39 | Nahoru | #21624

Jindra650>Dawid: no, ja vim, nevylucuje to ale ze prvni serie byla takhle katastrofalni vsechny ty zavady jsou evidentne vinou spatnych materialu a bidnyho tepelnyho zpracovani



ty nekvalitní materiály mi nák nejdou do hlavy,vždyt tahle pětistovka už byla odvozena ze starší 450tky,kterou kawa začala vyrábět někdy na začátku 80tých let

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:39 | Nahoru | #21625

Jindra650>Aklenot: tak ventily, to je povinnost zkontrolovat-kvuli moznosti zaklepani, vana se musi skouknout kvuli ulomkum magnetu a levy viko se musi vyndat kvuli guferu ...o moc vic rozebrat bez puleni ani asi nejde ....jeste teda spojka



No takze to se mam na co tesit Na kdy to by oko vidis ? Jeste si tenkrat rikal seridit karburatory ale to az zas nekdy jindy

Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:41 | Nahoru | #21626
Tedka tady ctu jak zaskrtit FZ-750 ze 100kobyl na 27 do svodu hned u motoru dovnitr navarili valecky s dirkou prumeru 12mm a do sacich prechodek plechy s dirou 20mm chudak motor uplne udusenej musel bejt

1 reakcí na tento příspěvek Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:45 | Nahoru | #21627
Jindra: Na Fj foru píšou o škrcení FJ1200 taky na 25kW a že i pak to jede cca 160 .To musí být radost na tom jezdit, už takhle je ten motor takovej jemnej a pozvolna táhnoucí, s 25kW musí být i karosa nepříjemnej soupeř

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:45 | Nahoru | #21628
DawidER5> Materialy neovlivnuje konstrukce, ale rozpocet a technologove ....takze tam staci nekde rict, ze tolik HRC je zbytecne moc a staci prece tolik HRC a je to tam hnedle

Pabol> neco pro tebe ....bohuzel test ty druhy sajdy je v jinym sborniku, ale je teda lepsi, ten Commet je srac na entou - do toho bych nesed, konstrukce silena, div ze se to nerozpadne, proti vsem zasadam namahani soucasti ...bude videt na dalsi strane ulozeni kola

[img]

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:47 | Nahoru | #21629

Pabol>Jindra: Na Fj foru píšou o škrcení FJ1200 taky na 25kW a že i pak to jede cca 160 .To musí být radost na tom jezdit, už takhle je ten motor takovej jemnej a pozvolna táhnoucí, s 25kW musí být i karosa nepříjemnej soupeř



dovedes si predstavit vyfukovej kanal prumeru 12mm na valec? to snad nema ani modelarskej motor MVVS 2,5ccm

(reakce na) Tábor a okolí

2.2.2010 v 20:47 | Nahoru | #21630
DawidER5> u GPZ 900r všude taky psali, že jen ročníky 86 byly ošizený na materiálu ventilů a sedel a taky se proto vypylovyly.Novější a i starší ročníky prej byli gut...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist