zatím tak předběžně pomrkávám po Blackovi. Zajímají me vase osobní zkusenosti, obecnych rozumu uz jsem par procetl, takze predstavu celkem mam. Chtel bych asi r.99-00, max 01 pri hodne dobre cene. V 99 se udalo par zmen k lepsimu, tak proto.
Jedna se mi o zkusenosti typu spotreby - pohonnych hmot, gumy, retez atd., ovladatelnost, ma-li to nejake veci, ktere jsou typicky poruchove atd., servisni intervaly.... Jak je tech cca 160koni zvladatelnych a tak obecne vase pocity.
Predem diky Tom
PS: predem diky za pripadne rady typu "jede to jak krava...nebo vubec to nejede..., od 6tis se to meni v nezvladatelnou obludu ....atd. ty zrovna nehledam ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100XX SuperBlack + -
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100XX SuperBlack + -
Od roku 99 IMR 9A-9h Olej jak píšeš ,ale na značce nezáleží. Já měním po 6 tisících i s filtrem,myslím že na tom nikdo neschudne a stojí to za to.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100XX SuperBlack + -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100XX SuperBlack + -
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100XX SuperBlack + -
Vysokonapěťová zapalovací svíčka je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček). ( Ten text není samozřejmě můj výplod)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 9 | 6.1.2024 v 15:41 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird | Šelmak | 35 | 23.9.2023 v 21:55 dan1024 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 22 | 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA |