globalmoto_kveten





Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

Husaberg 450 FE rady

5.1.2009 v 20:49 | Nahoru | #181
obložení je stejný (pohledově)i plechy. 04 vržou taky ??? Ale na nic to nemá vliv, ani na životnost. Možná se trochu víc hřeje motor.

Husaberg 450 FE rady

6.1.2009 v 15:17 | Nahoru | #182


Force Cup 2009
více na http://www.husaberg.de/ - velice dobré HUSAR stránky.

Naposledy editováno 06.01.2009 17:12:19

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

9.2.2009 v 13:53 | Nahoru | #183

MikiberG>Joraell> D :). S tou spojkou to je kus od kusu. Můj nic, kámarádova 08 brečí jako čuba. Nic tej spojce ale není, teď jsme s tím zkusili něco udělat, dám vědět jak to dopadlo.



mám 05 a taky vrže..jen teda někdy při rozjezdu v extrem situaci

Husaberg 450 FE rady

24.3.2009 v 07:59 | Nahoru | #184
Po kolika MTH se dělají u FE 450 ventily ?

Husaberg 450 FE rady

24.3.2009 v 08:21 | Nahoru | #185
Myslím že jsem tady četl že po 50 mh

Husaberg 450 FE rady

24.3.2009 v 08:54 | Nahoru | #186
Novšie modely majú v manuály uvedené 15 mth, staršie 20. Väčšinou sa len kontrolujú. Mám na mojej starej herke z roku 2000 od kúpy asi 40-50 mth, ale ešte nebolo potrebné nastavovať vôľu.

Husaberg 450 FE rady

24.3.2009 v 09:12 | Nahoru | #187
Dříve jsem tu řekl, že poreferuju tech pružinách.

Takže: jsem našenej.

Motor jde krásně potichu, už se z něj nelinou takové ty zvuky, aka šicí stroj. Dokonce bylo potřeba po nainstalování pružin ubrat na volnoběhu, protože při předešlem nastavení se motor vytocil do asi 5000 ot. Coz znamena, ze se motoru hodne ulevilo.
A ted jizda:
No poprvade brzdi to podstatne min, osobne bych uvital jeste o trosku mene, ale to uz by bylo jak 2t 250 :).
Mozna bych rekl ze motor ztratil malicko v zatahu v tech nejnizsich otackach, ale na druhou stranu hodne pridal ve stredu a hodne ve vrchu. Tedka to leti krasne do otacek. A stal se z toho doslova wheelie machine :).
Sulek tvrdi ze pri pouziti akrapovic laufu mu ty pruziny udelaly rozdil cca 4 kone. Nemam doma brzdu jako on takze to neoverim, ale s timhle ma bohate zkusenosti, takze proc ne.
Dále při přesednuti na kamaradovu 05, me prislo ze ten muj husar toci snad o 2000 vic otacek, ne ze by se posunul omezovac, ale narozdil od te 05 me to tahne az skoro do doby kdy to utne omezovac.

Takze za sebe ja rikam, ze investice se vyplatila a muzu jedine doporucit. . Jinak ty pruziny nejsou z EXC 400 ani jine KTM, ale dela je myslim primo Sulek. Instalaci provedl pan Halfar a cena byla se vsim vsudy necelých 5000.

Naposledy editováno 24.03.2009 09:14:44

Husaberg 450 FE rady

24.3.2009 v 22:51 | Nahoru | #188
S těma pružinama je to zajímavý. O kolik jsou slabší ?

Jinak na mym Bergu (450, 04) jsem jel jen párkrát, pak sem ho rozebral a teď dávám pomalu dohromady :D, ale jako při rozjezdu sem se párkrát trochu lekl co se to děje v té spojce :D. Nakonec jsem to svedl na zadní brzdu, že kvílela, ale když je to docela běžný, tak to asi fakt byla ta spojka :D

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

25.3.2009 v 19:38 | Nahoru | #189
potřebuju poradit když se mi rožne displej tak se rozvítí všechny fuknce to je ok
ale pak při přepinani fuknci už se mi neobrazuje trip a další fuknce
mám jen hodiny,motohodiny,max,prumer 1 prumer 2,cas,stopky
jde to nejak prepnout na dalsi fuknce?

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

25.3.2009 v 20:02 | Nahoru | #190

Kovi>potřebuju poradit když se mi rožne displej tak se rozvítí všechny fuknce to je ok
ale pak při přepinani fuknci už se mi neobrazuje trip a další fuknce
mám jen hodiny,motohodiny,max,prumer 1 prumer 2,cas,stopky
jde to nejak prepnout na dalsi fuknce?


jj musíš si ty funkce "rozsvitit" .. přidrž ovladaci tlačitko až začne displej blikat.. pak projižděj jednotlivy funkce a vždy vybereš jestli ji chceš zobrazit či ne.... uplně nakonci je seřizení denního času .. pak podržiš tlačitko na par sekund a máš to

Husaberg 450 FE rady

25.3.2009 v 20:07 | Nahoru | #191
jo už jsem to našel,že jsi mužu vybrat jen některé fuknce,to je šupa

Page 10 of the service manual gives you all of the setup instructions. :prof: Basically, to activate the setup menu you must hold the O button down for 3 seconds. You can activate each function shown by pushing the + button or deactivate it by pressing the - button.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

31.3.2009 v 16:36 | Nahoru | #192
k čemu je dobry ten kit 380 ccm?? je ten motor spolehlivejsi nebo de vic vatacet kvuli zavodnim ucelum? jestli to tady uz nekde bylo tak pardooon.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

31.3.2009 v 16:43 | Nahoru | #193

guik>k čemu je dobry ten kit 380 ccm?? je ten motor spolehlivejsi nebo de vic vatacet kvuli zavodnim ucelum? jestli to tady uz nekde bylo tak pardooon.



Mám dojem, že to byla nějaká čistě závodní záležitost aby se do vešlo do nějaký, nevim jaký, objemový kategorie...

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

31.3.2009 v 18:48 | Nahoru | #194
Je to kvôli hobby jazdcom, ktorým je 250 málo a 450 veľa. Neviem, že by sa jazdila nejaká taká kategória.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

31.3.2009 v 19:18 | Nahoru | #195

volodaj>Je to kvôli hobby jazdcom, ktorým je 250 málo a 450 veľa. Neviem, že by sa jazdila nejaká taká kategória.



jezdil to tuším Pošík, což rozhodně není hobby jezdec, už si to přesně nepamatuju, ale snad byla ňáká kategorie do 350 ccm...
Taky je ale možný, že je to blbost a máš pravdu, každopádně to je fuk

Husaberg 450 FE rady

31.3.2009 v 21:10 | Nahoru | #196
M6> Hádam sa o tom tiež nebudem. Niekde som to len čítal, že to robia pre jazdcov, možno nie hobby na CC, aby ich ten vyšší obsah tak neunavoval. Z toho som si usúdil, že páliča 450 neunaví a preto je to pre hobbíkov . Mňa vie zlikvidovať po chvíli aj 400.

Naposledy editováno 31.03.2009 21:11:09

Husaberg 450 FE rady

9.4.2009 v 19:44 | Nahoru | #197

Husaberg 450 FE rady

9.4.2009 v 19:53 | Nahoru | #198
tý jóó na tom jsem se projel a je to nářez s akrapovičema

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

16.4.2009 v 22:10 | Nahoru | #199
tak se stalo to čeho jsem se bál, byl jsem si tak jistej že si koupim WRko, až jsem nakonec skončil u Husara uvidíme...

Jel jsem včera původně pro 450, ale nakonec jsem skončil u 550 která byla taky k mání (ta 450 byla v mizernym stavu). Cestou zpátky jsme se ještě stavili na první test na trati v Třebízi, kde jsem zjistil, že na trati si na ní budu muset hoodně zvykat (na technický ježdění je to na mě až moc silný) a že jsem možná přestřelil.
Každopádně mě vůbec nesedí tlumiče, nastavil jsem je na tvrdo a stejně šli při dopadech často na [url= Nejvíc to vytreslato kámoše, kterej jí rovnou pokřtil na tý největší lavici (naštěstí obojí téměř bez újmy)

Mám pár dotazů:
- olej plná syntetika (viz. manuál)?? Moc se mě nezdálo, že mě prodejce tvrdil, že mám lejt jen 10w40 a rozhodně né Castrol - nechápu??

- tlumiče na h*vno, zlatý DR-Z ale je to asi tim, že jsou zralý na repasi. Máte někdo možnost srovnání tlumičů na trati s jinou motorkou?

- mezi svodu k vejfuku se patlá do spojů nějakej silikon né? Co přesně tam mam napatlat?

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

16.4.2009 v 22:20 | Nahoru | #200
Já "pětibábu" měl.......vynikající stroj!
......ale,jen pro vyježděné,zkušené a fyzicky zdatné borce!
......na trati ,jestli jsi "hobík" ...trápení,hlavně na ruce a ramena!
......a tlumiče musíš nechat "odborně " vyladit!
......a trenuj pády!

[img]

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

16.4.2009 v 22:25 | Nahoru | #201
mikulas-JJ> vyrobce doporucuje jak 10w-40 tak i 10w-50 kazdopande by to mela byt "plna sysntetika" ja liju repsol racing 10w-50
menit po 10-15 hodinach
vcetne filtru
na spoje vyfuku je dobra "bila" pasta na vyfuky od wurtha nebo bernera napriklad.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

16.4.2009 v 22:50 | Nahoru | #202
2LEKO> první bod se mě netýká, druhý už jsem poznal, na třetí se chystám, čtvrtý zatím vynechám
na tý fotce jsi ty?

Kovi> dík za info

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

16.4.2009 v 23:17 | Nahoru | #203
já hned po koupi dal vidle na servis...bylo mi hned jasný, že jsou mrtvý a po rozebrání jsme zjistili, že tam vůbec nemam jehlu komprese v pravý vidli :D...

Mega se těšim až vyjedu...jinak jsem z rozumu bral 450 - motard+enduro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

16.4.2009 v 23:39 | Nahoru | #204
Hawk> no mě rozum taky říkal 450, ale...
uvidim až si to trochu ošaham a kdyžtak přesedlam na slabší

jinak jsem si ještě všimnul, že jak to šlo na doraz, tak mam ošoupanej svod vejfuku od přední gumy - je to normální???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

17.4.2009 v 07:48 | Nahoru | #205

mikulas-JJ>Hawk> no mě rozum taky říkal 450, ale...
uvidim až si to trochu ošaham a kdyžtak přesedlam na slabší

jinak jsem si ještě všimnul, že jak to šlo na doraz, tak mam ošoupanej svod vejfuku od přední gumy - je to normální???



Normalni to urcite neni. Dalsi vec nevim no co nasledovalo pred porizenim te fotky ale nevypada to na dopad po hrane ... pokud skaces na placku tak ti pujde na doraz kazda motorka :). Jinak do techto modelu se prave davaji tvrdsi pruziny do predku aby to lepe pruzilo. Stejne jako do zadu jina pruzina (ma zlutou barvu (je to primo dil od husabergu))
Olej motor: 10w50 Igol.
Dal si jeste zkontroluj jestli ti zadni plast nehobluje koncovku, to bylo u techto modelu dost caste. I kdyz koukam mas tam nejakou endurovku takze ta asi neni dost siroka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

17.4.2009 v 08:52 | Nahoru | #206
Joraell> zrovna tahle fotka je po dopadu na placku, ale šlo to na doraz i jinde - nějak to budu muset pořešit. Zatim asi jen vyměnim olej pak to ještě srovnam s kámošovo Husarem a uvidim, nechci do toho cpát prachy za pružiny dokud nejsem ještě přesvědčenej, že si tu 550 necham :\

V neděli budu mít čas, tak ji celou prolezu a uvidim

EDIT: i na tý fotce je vidět, jak je to kolo hned u svodu :\

Naposledy editováno 17.04.2009 09:03:43

Husaberg 450 FE rady

17.4.2009 v 09:17 | Nahoru | #207
mikulas> kdyby preci jen na tebe byla ta 550 silná tak to spolu můžem nějako pořešit

Husaberg 450 FE rady

29.4.2009 v 12:01 | Nahoru | #208
... tak než jsem stihnul nechat vyrobit kryt na vejfuk, tak už mám propálené kalhoty,
ale chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo něco dělal s pedálem zadní bzdy - přijde mě (asi díky široké nádrži)hrozně zastrčená pod motorem a často se na ní nemůžu trefit a říká to každý komu to půjčím. Myslel jsem že bych tam něco navařil aby byla širší - dělal jste to někdo?

Husaberg 450 FE rady

29.4.2009 v 12:04 | Nahoru | #209
ne nedelal a neprijde me nejak na spatnem miste. mam ale uzsi nadrz, ale i kdyz jsem jel na starsim tak bez problemu.

Husaberg 450 FE rady

29.4.2009 v 12:20 | Nahoru | #210
je to o zvyk.. bude to tim ze jsi zvyklej z jinych motorek mit nohu o 45° ven..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist