dík
S HDIčkem už bylo lepší svezení. Do 90 se dá jezdit relativně svižně. Ve 270 tis. stále původní turbo, zato spojka odešla kolem 150 tis. Jinak u našeho jsou problémy s centrálem a v podstatě s celou elektrikou. A taky je háklivej na čerstvej olejíček .
Kolega už má druhé auto s LPG a nevie si vynachváliť, ročne jazdí vyše 30 tisíc km.
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Naposledy editováno 10.05.2014 16:47:22
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Jawasaki píše: tak hlásim že sem se právě vrátil z objížďky všech možnejch aut (primárně teda bazary menšího typu než AAA) a myslim že sem padl tvrdě hubou na realitu. samej polorozpadlej betlém, nebo načančanej betlém, nebo i fakt pěkný auto ale za astronomickou částku... všechno co sem našel bylo zbořený, opravený děsivě. jedno berlingo bylo opravený tak precizně že sem to poznal až po dlouhým prolejzání, pěkný, sice morda kiláků ale 1.9D, ovšem cenovka jak za zánovní audi... přátelé sem v prdeli
Vítej v klubu....
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Ten Espace... 2,2dCi je docela ok motor. Ale u rencka je problém v elektrice :)
To berlingo vypadá dobře, podle fotek i stav interiéru docela odpovídá udávaným km a ten motor je starý, jednoduchý, nesypající se...
S.h.I.t. píše: ... a ten motor je starý, jednoduchý, nesypající se...
No proto jsem mu taky posílal ten odkaz na tu corollu, je tam úplně ten stejnej, 1WZ. Ale vůbec, nafta patří do kamen! Měl jsem jednu s astmatickým nafťákem co tam dávali, před tím peugeoťáckým, a to teda benzínová 1.3 co tam taky dávali je proti tomu trhač asfaltu , vzpomínám na ni ale v dobrém, protože jsem ji prodal s celkem pěkným výdělkem někam do Afriky