paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 09:34 | Nahoru | #181
t_freedom> Jasně,že spíš na 848,než na M1100,ale nejsem vůbec proti ani tam.Myslim,že to pomůže i v prodejích.Představ si floutka co jezdil před deseti lety na třindě a teď se rozhodne koupit nějakýho naháče.Všichni všude píšou,že i přes vyhlazenej průběh výkonu Monster stejně trochu škube a tak,takže si představí,jak by se na tom trápil a jde jinam ve strachu,že tady by mu blbý podřazení vzalo kolo apod..Třeba do Shivera,kde se rozjezdí na déšť,pak bude běžně jezdit na normál a státovkama počínaje tam začne občas přepínat na sport.Podle mě jde hlavně o to,aby "TO" šlo vždycky vypnout.Včetně ABS,který bude za chvíli stejně bohužel asi povinný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 10:43 | Nahoru | #182
zmulin> ohledně podřazení je ti TC na dvě(nebo tři) věci ... TC kontroluje trakci, ne podkluz při podřazení. A antihop je čistě mechanická věc, ten nepotřebuje elektroniku. Antihop si můžeš koupit vlastně /možná téměř/ na každou Ducatku.(a např. Honda CBX to měla už v 80tejch v serii) ...jen mi přijde(pro hobby použití) rozumnější naučit se řadit, třeba i s meziplynem než nechávat dřít lamely kvůli tomu, že se mi "nechce" učit dávkovat spojku. Kór u suchý která ti tak nebo tak vydrží o dost míň. Ja bych si při ostrý jízdě bez meziplynů asi neškrt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 11:09 | Nahoru | #183
t_freedom> ZDar, tak já si myslím, že konkrétně u Ducati ten antihopp fakt neni uplně potřeba, jelikož zadní kolo tak moc neblokuje, asi to bude tím, že to je do L. Jelikož třeba na RSV to zadní kolo blokuje dost brutálně a tam ten antihopp je fakt nutnej a je tam rovnou v serii. Zatim teda rozhodně neuvažuju o jeho nákupu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 12:00 | Nahoru | #184
Sefo> Na Aprilce jsem na žádný nejel...na 1098 jo a potvrdím ti že nová Testastretta na 1098 mi přišla o dost přívětivější k zadní gumě při podřazování než moje 998sma. Tam to fakt bez meziplynu nejde pustit(nebo si musíš dávat sakra pozor), zejména na spodních kvaltech logicky ... několikrát jsem v Mostě před šikanou "plaval" a dvakrát jel nedobrovolně rovně, když jsem se na brzdy snažil předjet nějaký rovinkáře, co mi pak v zatáčkách zavadzeli ...holt žádnej učenej z nebe nespadl...ale ty nezkušený pouštěj po tuctech

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 12:07 | Nahoru | #185
1098. když jsem podřazoval při brždění na okruhu, ve vysokejch otáčkách blokovala tak, že jsem do každý zatáčky nalítával smykem...

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 12:42 | Nahoru | #186

Biker_xx píše: 1098. když jsem podřazoval při brždění na okruhu, ve vysokejch otáčkách blokovala tak, že jsem do každý zatáčky nalítával smykem...



...tak si někdy pujč 998 ...(nebo spíš S4RSko ...tam bude asi rozdíl v mapách)...já prostě bez meziplynu už ze 4ky na 3ku musím dávat majzla. Na spodních kvaltech a s odlehčeným zadním kolem při brždění to jinak vůbec nejde.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 13:12 | Nahoru | #187
t_freedom> Sem myslel takovou tu souhru pí-ovin,když se plácnu po 300km v dešti unavenej zapomene před zatáčkou,takže vezme za brzdu,čehož se ale trochu na mokru bojí,tak radši ne tolik a pro jistotu to skope o 2 kvalty dolu a chce to zachránit průjezdem pod plynem a to by bylo,aby nejel aspoň chvíli trochu bokem... Tohle se samozřejmě může stát třeba jenom jednou za život a čímdál častější používání komunikačních zařízení nesoustředěnosti jenom napomáhá,ale když v tu chvíli nespadne pod traktor,tak si myslim že je to dobrý.

K tý dřívější větší exkluzivitě Ducati.Ono to vyplývá taky z toho,že dřív prostě tolik peněz mezi lidma nebylo a když už je někdo měl,tak si málokdy koupil drahej sport,aby to jezdil každý 3kkm servisovat 500km daleko,protože v tu dobu ani neměly takovou obchodní-servisní síť.To už chtělo vážně fanouška.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 14:07 | Nahoru | #188
t_freedom> Aprilka právě tohle dělala ale přesně v Mostě za cílovokou jsem taky kolikrát jel bokem...
u tý 1098 mi to přišlo daleko méně...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 14:45 | Nahoru | #189
Biker XX> Můj šéf je blázen do Jawek. Asi proto jako jedna z mála pobočkek firmy máme ještě v garáži Jawu 350/640. Ostatní už to vyřadili. Dostanu se k ní tak 3x až 4x ročně. Nemusím vám tady nikomu vykládat jaká je to jebka. Nemá to kouzlo veterána, nebrzdí to a má to horší jízdní vlastnosti než 35let stará zahraniční motorka. Já jsem ale rád, že se v práci svezu v jedné stopě. Šéf narozdíl ode mě na novou motorku má (tipoval bych ho na Royal Einfielda, nebona Triumpha Truxtona). Místo toho ale furt montuje doma v garáži ty svoje čtyři jawky, nebo kolik jich má... a nejsou to žádný ceněný veteráni. Misha je zas zaláskovanej do poslední tričtvrtělitrový supersportovní Kawy. A já říkám: AND WHY NOT?!!! Lidi jako můj šéf, já, nebo spousta dalších tady na webu a v republice prostě tvoří jednu tvář motorkaření. Neříkám, že lítání po okruhu je lepší nebo horší. Je to prostě jenom něco jinýho. Jako chopper vs. enduro, touring vs. supersport, naked vs. motard co je lepší? Je to jenom něco jinýho. Lidi k motorkám vedou různý pudy. A to je na motorkaření to krásný ne? Kdo jsi, že mě soudíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #190

zmulin píše: xyz777> Jo a jen tak mimochodem mi z tvý diskuze tak nějak vyplývá,že chystáš nějakou změnu moto?



Jen se tak rozhlížím kolem. Chtěl bych si pořídit 2 roky starou motorku tak za dva a půl roku To znamená něco z toho co se od letošního jara do léta prodá jako nové v anglii nebo německu. Mám určitou představu k jakému účelu bych ji měl a co zvládnu. Novej M1100 je velký favorit Stávající stroj možná prodám, možná si ho nechám, to ještě nevím...

Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 15:19 | Nahoru | #191
Jinak si myslím že i dnes je možné mít exluzivní značku nebo určitý typ motorky. Ducati už to není, ale co třeba Bimota nebo MV? Nebo HP2 Sport od BMW?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 15:43 | Nahoru | #192
DESMOFulcrum> Já tě přece nesoudím, proti starejm vránám nic nemám, to už jsem psal, sám jednu mám. Jen jsem nerozumněl tomu, proč házíš špínu na to nový. Zrovna u Ducati se mi zdá, že je na tom s modelama dneska líp, než kdykoliv jindy.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 16:34 | Nahoru | #193
Biker_xx> Vyjádřil jsem názor, že tyhle modely, byť zvedly příjmy značky udělaly z exkluzivní značky jen jednu z mnoha. Neříkám, že jsou špatný zrovna o 1098 a 1198 si myslím, že jsou dost dobrý. Co se mi nelíbí je design nových modelů a ten nikdy nikomu nevymluvíš ani nevnutíš. Což je úplně mimo mísu a vytáhl jsem to jen tak naokraj. A tím, žes do fóra, který já jsem založil napsal něco ve smyslu, že na to nemám, tak vyzdvihuju svoji starou vránu si opravdu myslím, že mě soudíš. Nikde jsem nenapsal, že šestnáct let starý quattro jede líp, nebo líp zatáčí než nový.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 17:34 | Nahoru | #194
A co modely 749,999 o těch se tady vůbec nemluví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 17:40 | Nahoru | #195
xyz777> Ty jo něděláš ty někde ve výzkumáku plánovače? ...já mám fakt docela jinej přístup ke koupím motocyklů ...ale je to zajímavý a racionální! (ačkoli v práci takovej jsem, u motorek je mi to cizí )
Nikdy jsem nepoměřoval tabulkový hodnoty. Základ byl výkon a váha, ale nikdy mě nenapadlo že bych ověřoval jestli výrobce nekecá, když to jelo, umělo zatáčet a bylo tam těch HP cca. tak nějak kolem toho co jsem očekával - bylo to
Z muscle biku na Monstera to bylo jednoduchý - to co umělo ZRXso silou motoru - uměl Monster stejně bez 200ccm(ačkoli motorově má ZRX lepší krouťák a Monster výšší výkon o 6HP ) v tom jsou si pocitově rovni. Velkej rozdíl byl ale v brzdách, náklonech a podvozku. I díky váze, ale nejen díky tomu.
A poměr výkon/váha je taky ošemetnej - nepobírá průběhy těch křívek. Ačkoli papírově je něco silnější a má vyšší krouťák je otázka kdy to všechno máš k dispozici a od kdy máš třeba 80% obojího. Potom, může papírově slabší a možná i těžší bike sloupnout banán nadupanějšímu svalovci(...jako mě ST4 v Mostě bez mrknutí oka...ale to bylo určitě taky mezikusem)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 17:47 | Nahoru | #196

Jirka749 píše: A co modely 749,999 o těch se tady vůbec nemluví



to byly jen facelifty ... ...ta maska byla jedinečná, ale už futura (716,748,998 byly ty "vrány" ) ...co člověk to názor.
Taky tvrdím, že poslední Monster byl S4R, S4RS. Někdo už ani tyhle nezkousne...a někomu novej 11kovaj vůbec nevadí ...

A mě je to jedno ...

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 17:56 | Nahoru | #197
t_freedom> s těma monstrama máš pravdu, mě se ty nový nelíběji vůbec. a 749,999 byli asi nějaký mezitipy

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 18:54 | Nahoru | #198

t_freedom píše: xyz777> Ty jo něděláš ty někde ve výzkumáku plánovače? ...já mám fakt docela jinej přístup ke koupím motocyklů ...ale je to zajímavý a racionální! (ačkoli v práci takovej jsem, u motorek je mi to cizí )
Nikdy jsem nepoměřoval tabulkový hodnoty. Základ byl výkon a váha, ale nikdy mě nenapadlo že bych ověřoval jestli výrobce nekecá, když to jelo, umělo zatáčet a bylo tam těch HP cca. tak nějak kolem toho co jsem očekával - bylo to
Z muscle biku na Monstera to bylo jednoduchý - to co umělo ZRXso silou motoru - uměl Monster stejně bez 200ccm(ačkoli motorově má ZRX lepší krouťák a Monster výšší výkon o 6HP ) v tom jsou si pocitově rovni. Velkej rozdíl byl ale v brzdách, náklonech a podvozku. I díky váze, ale nejen díky tomu.
A poměr výkon/váha je taky ošemetnej - nepobírá průběhy těch křívek. Ačkoli papírově je něco silnější a má vyšší krouťák je otázka kdy to všechno máš k dispozici a od kdy máš třeba 80% obojího. Potom, může papírově slabší a možná i těžší bike sloupnout banán nadupanějšímu svalovci(...jako mě ST4 v Mostě bez mrknutí oka...ale to bylo určitě taky mezikusem)



jj tohle hraje u mě podstatnou roli, špičkovej krouťák ve 12tis. není pro mě ale zase mám rád sportovnější posed a jízdu (v mých možnostech)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 18:58 | Nahoru | #199

t_freedom píše: to byly jen facelifty ... ...ta maska byla jedinečná, ale už futura (716,748,998 byly ty "vrány" ) ...co člověk to názor.
Taky tvrdím, že poslední Monster byl S4R, S4RS. Někdo už ani tyhle nezkousne...a někomu novej 11kovaj vůbec nevadí ...

A mě je to jedno ...



Komu se nelíbí nový Monster tak má pro něj Ducati Streetfighter ne? To je takové nahaté peklíčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 19:54 | Nahoru | #200

xyz777 píše: Komu se nelíbí nový Monster tak má pro něj Ducati Streetfighter ne? To je takové nahaté peklíčko



ne-e, me se nelibi ani jeden....proto mam S4RS

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 20:14 | Nahoru | #201
Londoner> jak mu to jen vysvětlit, že? ...chi chi...
Novej monster už není ta klasika, klasická, nejklasičetější ...A street, ač jede jak ďas a po kolejích, prostě taky není pokračování monsteru. Je to moc futurama
Postav vedle sebe Bold-or(a), XSko, starýho Triumpha vyleštěný jako z fabriky a S4RSko ... patřej k sobě ...vím, že S4RS má neporovnatelný komponenty, ale vizuálně je to furt Monster a lá 80tý roky

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 20:26 | Nahoru | #202
Mě se líbí od 996 skoro všechny modely.Jenom bych možná vyřadil řadu ST před faceliftem nebo Paso(hlavně mě za to nesežerte ).Když vylezla 999 a já jí poprvý viděl ve Frankfurtu na IAA,tak mi půl hodiny lítaly mouchy do huby a vyschly obě oči...Dneska když zahlídnu 848,1098,1198,tak mam hnedka lepší den a pořád mi to připadá jako dostatečná vzácnost.
XYZ777: Tý vole,tak to si schválně někam sepisuj všechny motorky o kterejch budeš za ty dva roky vážně přemejšlet.Mě by se to teda nevešlo do garáže

Dostupnou exkluzivku bych hledal u Moto Morini a Bimoty.Benelli,nebo MV Agust taky moc nepotkáš

2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 09:11 | Nahoru | #203
Ahoj....mám monstříka 695, byl ze dvou posledních 695tek v Praze / těhotníme, takže jde momentálně do světa/. Je to úžasná motorka, krásně jede, je to prostě kolo a než manžel rozstřelil SS1000 DS, tak jsem měli zakrvavenou dvouválcovou garáž takže pacienti s italským srdcem. Musím říct, že starší ducati jsou ještě taková ta dvouválcová klasika, je to syrové poježdění ze kterého člověk si odnáší něco jiného, než když si sednete na uhlazenou motorku. Jela jsem na 696 a musím říct, že mě tento skok překvapil. Na jednu stranu mi bylo líto, že už to není ta klasická ducati, která se pod Vámi poctivě chvěje, ale na druhou stranu bylo úžasně vychytané těžiště a tím, že byla uhlazenější, rozhodně jízda byla příjemnější, ale 695tku bych neměnila. Ducati už není pojem jako býval. Dřív, kdo si koupil ducati, tak měl Ferrari mezi motorkama. Podobné platilo o Alfě Romeo. Teď, po osmi letech v tom jezdí lecjaká bába padesátkou, která ani netuší co má pod kapotou, protože ceny klesly hrozným tempem. Jsem ráda, že Ducati si ceny drží nahoře. Otázkou je, jakou v dlouhodobém horizontu si udrží kupní sílu a zda Ducati, bude i za dalších 8let ducati v plné své kráse a dokonalosti Manžel si pak koupil fároška. Chtěl ducati, ale byla to hlavně otázka peněz.....no jak jsem psala. Italské srdce pohořelo na prašulích.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 10:44 | Nahoru | #204
Duc.695> Něco na tom bude. Protože stačí srovnání cen - dnešní Ducatky, které už začínají být málem tuctovou záležitostí, padají na ceně skoro stejně jako japonské moto. Dnes má 998 cenu jako první ročník 1098, 996 v perfektním stavu má stejnou nebo vyšší cenu než 999 atd. Druhou věcí ovšem je, najít motorku takhle starou právě ve zmiňovaném perfektním stavu. Co se totiž tady objevuje v inzerátech, to jsou v drtivé většině zbídačené x-krát bourané stroje, o které nemá nikdo zájem. A další věcí je, že na takový stroj se musí najít specifický kupec, který ví do čeho jde a je si vědom hodnoty toho stroje. Proto cena takové 916 může být v obrovském rozpětí - vražda od 60 000 Kč až po 300 000 Kč, pokud je stroj vyšperkovaný nebo z nějaké limitované edice. Stačí se kouknout na moto.it.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 12:26 | Nahoru | #205
Duc.695> docela smutná historie ohledně vás dvou ... , ale věřím, že není všem dnům konec a jestliže budete chtít, později se zase ke svý srdeční záležitosti vrátíte

A ohledně exklusivity Ducati... to kolik to stojí a že to právě proto nemá každej mě nikdy nebralo. Možná že to byl taky důvod, proč se Duckna v 90tejch potácela na hranici bankrotu, než si chlapci uvědomili, že je potřeba otočit kormidlem. Výsledek - zajímavá odnož motocyklů dnes již za rozumnou cenu a v mnoha pohledech srovnatelná s konkurencí a v některejch hrdě přečnívající. Vytvořili obrovský PR a postavili na něm prodeje. Nebejt toho, už tu taky modely 749, 999 a vejš nemusely bejt a psalo by se tu nostalgicky podobně jako v případě BSA, JAP, Sunbeam atd. Ti si taky mysleli, že stabilitou a ne přizpůsobením se trhu udrží značku.
Nostalgicky vzpomínáme "na ty zlatý časy" ...jo ok, ale chtělo by si asi taky uvědomit, že ty zlatý časy by v dnešní době byly asi cestou do záhuby.
Mám Ducknu 3roky ne proto, že bych prozřel...ale dříve prostě nemělo smysl ani si jí jet na zkoušku otestovat - cenově byla úplně mimo mý možnosti. Byla to moje chyba, nebo chyba strategie Ducati ? Jak už tu někdo psal ... základní myšlenkou podnikání, je zisk a výnos - bez toho to přeci nemá smysl. Né že by to měla být alfa i omega všeho, ale minimálně obchod a PR se tomu dnes musí podřídit. Ve kvalitě, prodejní strategii, vývoji i designu udělala Ducati obrovskej pokrok za posledních cca. 7let (škoda jen, že jí to museli naučit kluci americký a ještě z HD, proboha )

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 14:47 | Nahoru | #206

pylot píše: Vyvoj holt nezastavis. Chtej zavodit? Potrebujou penize. Chtej penize? Potrebujou prodavat.

Přesně tak..

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 15:51 | Nahoru | #207
t_freedom> Zajímalo by mě jestli v době zrodu 916,monstrů,900ss atd. lidé volali po starých dukatkách -jako dneska tady- a nové si teprve museli najít místo v jejich srdcích.Možná i na 1198 budou za 15 let vzpomínat jako na poctivou motorku ze staré doby .Co myslíš?

edit:písmenko

Naposledy editováno 25.01.2011 15:52:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 16:03 | Nahoru | #208
zmulin> Chápej nejde o ty dva roky co budou a co během nich přijde. Jde mi o nové motocykly co se budou prodávat letos na od jara do léta. Zajímavých a krásných moto je spousta a mě se vlastně líbí až na malé vyjímky každá kterou potkám ale mám určité požadavky a možnosti a z toho mi vychází jen 2 o kterých uvažuji a které bych si chtěl opravdu koupit...Monster 1100 Evo a BMW R1200R 2011 Schválně mi zkus navrhnout ještě nějakou jinou Jo a značky jako Moto Morini a Benelli jsem vzdal předem a na Bimotu nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 16:16 | Nahoru | #209
t_freedom> jj vím co chceš říct, žijeme tady a teď a určité věci nebo situace jsou pro nás klasické a budou i za 20 let. Ale ne každý chce na ježdění klasického Monstera, každý máme jiné touhy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

25.1.2011 v 17:22 | Nahoru | #210
xyz777> co mi to zas podsouváš???já řekl že to tak chce každý? Nebo že by měl ? ...ne ne...já jen přitakal Londonerovi, že ti to nějak musí vysvětlit Moje volba možná není nejmodernější a nejsportovnější...ale je to klasika(mému) oku lahodící(a zárověň disponuje technikou podobnou supersportu - což je osobně pro mě něco co jsem vždy hledal)

Mimochodem R1200R je taky velká krása a precizní technika! Těžká volba, brachu, těžká. Já tedy kdyby BMW tak asi jedině "S"ko ...to je prostě dravec.

italšrot> je to jak píšeš ... jako slavná Werichova forbína o středověku. Vzhledem k tomu, že konec časový přímky nám neustále utíká, jsou včerjší supersporty středověkem a první modely (jenž byly novinkami v 50.letech pravěkem) ...tedy dnešní supersporty musí být zákonitě za určitou řádku let opět opěvovány jako "nejklasičtější klasika" ...a každá generace bude vždy své dvě dekády modelových řad opěvovat jako ty nejlepší ...to je jasný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist