Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Biker_xx píše: 1098. když jsem podřazoval při brždění na okruhu, ve vysokejch otáčkách blokovala tak, že jsem do každý zatáčky nalítával smykem...
...tak si někdy pujč 998 ...(nebo spíš S4RSko ...tam bude asi rozdíl v mapách)...já prostě bez meziplynu už ze 4ky na 3ku musím dávat majzla. Na spodních kvaltech a s odlehčeným zadním kolem při brždění to jinak vůbec nejde.
K tý dřívější větší exkluzivitě Ducati.Ono to vyplývá taky z toho,že dřív prostě tolik peněz mezi lidma nebylo a když už je někdo měl,tak si málokdy koupil drahej sport,aby to jezdil každý 3kkm servisovat 500km daleko,protože v tu dobu ani neměly takovou obchodní-servisní síť.To už chtělo vážně fanouška.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
zmulin píše: xyz777> Jo a jen tak mimochodem mi z tvý diskuze tak nějak vyplývá,že chystáš nějakou změnu moto?
Jen se tak rozhlížím kolem. Chtěl bych si pořídit 2 roky starou motorku tak za dva a půl roku To znamená něco z toho co se od letošního jara do léta prodá jako nové v anglii nebo německu. Mám určitou představu k jakému účelu bych ji měl a co zvládnu. Novej M1100 je velký favorit Stávající stroj možná prodám, možná si ho nechám, to ještě nevím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Nikdy jsem nepoměřoval tabulkový hodnoty. Základ byl výkon a váha, ale nikdy mě nenapadlo že bych ověřoval jestli výrobce nekecá, když to jelo, umělo zatáčet a bylo tam těch HP cca. tak nějak kolem toho co jsem očekával - bylo to
Z muscle biku na Monstera to bylo jednoduchý - to co umělo ZRXso silou motoru - uměl Monster stejně bez 200ccm(ačkoli motorově má ZRX lepší krouťák a Monster výšší výkon o 6HP ) v tom jsou si pocitově rovni. Velkej rozdíl byl ale v brzdách, náklonech a podvozku. I díky váze, ale nejen díky tomu.
A poměr výkon/váha je taky ošemetnej - nepobírá průběhy těch křívek. Ačkoli papírově je něco silnější a má vyšší krouťák je otázka kdy to všechno máš k dispozici a od kdy máš třeba 80% obojího. Potom, může papírově slabší a možná i těžší bike sloupnout banán nadupanějšímu svalovci(...jako mě ST4 v Mostě bez mrknutí oka...ale to bylo určitě taky mezikusem)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Jirka749 píše: A co modely 749,999 o těch se tady vůbec nemluví
to byly jen facelifty ... ...ta maska byla jedinečná, ale už futura (716,748,998 byly ty "vrány" ) ...co člověk to názor.
Taky tvrdím, že poslední Monster byl S4R, S4RS. Někdo už ani tyhle nezkousne...a někomu novej 11kovaj vůbec nevadí ...
A mě je to jedno ...
t_freedom píše: xyz777> Ty jo něděláš ty někde ve výzkumáku plánovače? ...já mám fakt docela jinej přístup ke koupím motocyklů ...ale je to zajímavý a racionální! (ačkoli v práci takovej jsem, u motorek je mi to cizí )
Nikdy jsem nepoměřoval tabulkový hodnoty. Základ byl výkon a váha, ale nikdy mě nenapadlo že bych ověřoval jestli výrobce nekecá, když to jelo, umělo zatáčet a bylo tam těch HP cca. tak nějak kolem toho co jsem očekával - bylo to
Z muscle biku na Monstera to bylo jednoduchý - to co umělo ZRXso silou motoru - uměl Monster stejně bez 200ccm(ačkoli motorově má ZRX lepší krouťák a Monster výšší výkon o 6HP ) v tom jsou si pocitově rovni. Velkej rozdíl byl ale v brzdách, náklonech a podvozku. I díky váze, ale nejen díky tomu.
A poměr výkon/váha je taky ošemetnej - nepobírá průběhy těch křívek. Ačkoli papírově je něco silnější a má vyšší krouťák je otázka kdy to všechno máš k dispozici a od kdy máš třeba 80% obojího. Potom, může papírově slabší a možná i těžší bike sloupnout banán nadupanějšímu svalovci(...jako mě ST4 v Mostě bez mrknutí oka...ale to bylo určitě taky mezikusem)
jj tohle hraje u mě podstatnou roli, špičkovej krouťák ve 12tis. není pro mě ale zase mám rád sportovnější posed a jízdu (v mých možnostech)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
t_freedom píše: to byly jen facelifty ... ...ta maska byla jedinečná, ale už futura (716,748,998 byly ty "vrány" ) ...co člověk to názor.
Taky tvrdím, že poslední Monster byl S4R, S4RS. Někdo už ani tyhle nezkousne...a někomu novej 11kovaj vůbec nevadí ...
A mě je to jedno ...
Komu se nelíbí nový Monster tak má pro něj Ducati Streetfighter ne? To je takové nahaté peklíčko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
xyz777 píše: Komu se nelíbí nový Monster tak má pro něj Ducati Streetfighter ne? To je takové nahaté peklíčko
ne-e, me se nelibi ani jeden....proto mam S4RS
Novej monster už není ta klasika, klasická, nejklasičetější ...A street, ač jede jak ďas a po kolejích, prostě taky není pokračování monsteru. Je to moc futurama
Postav vedle sebe Bold-or(a), XSko, starýho Triumpha vyleštěný jako z fabriky a S4RSko ... patřej k sobě ...vím, že S4RS má neporovnatelný komponenty, ale vizuálně je to furt Monster a lá 80tý roky
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
XYZ777: Tý vole,tak to si schválně někam sepisuj všechny motorky o kterejch budeš za ty dva roky vážně přemejšlet.Mě by se to teda nevešlo do garáže
Dostupnou exkluzivku bych hledal u Moto Morini a Bimoty.Benelli,nebo MV Agust taky moc nepotkáš
2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
A ohledně exklusivity Ducati... to kolik to stojí a že to právě proto nemá každej mě nikdy nebralo. Možná že to byl taky důvod, proč se Duckna v 90tejch potácela na hranici bankrotu, než si chlapci uvědomili, že je potřeba otočit kormidlem. Výsledek - zajímavá odnož motocyklů dnes již za rozumnou cenu a v mnoha pohledech srovnatelná s konkurencí a v některejch hrdě přečnívající. Vytvořili obrovský PR a postavili na něm prodeje. Nebejt toho, už tu taky modely 749, 999 a vejš nemusely bejt a psalo by se tu nostalgicky podobně jako v případě BSA, JAP, Sunbeam atd. Ti si taky mysleli, že stabilitou a ne přizpůsobením se trhu udrží značku.
Nostalgicky vzpomínáme "na ty zlatý časy" ...jo ok, ale chtělo by si asi taky uvědomit, že ty zlatý časy by v dnešní době byly asi cestou do záhuby.
Mám Ducknu 3roky ne proto, že bych prozřel...ale dříve prostě nemělo smysl ani si jí jet na zkoušku otestovat - cenově byla úplně mimo mý možnosti. Byla to moje chyba, nebo chyba strategie Ducati ? Jak už tu někdo psal ... základní myšlenkou podnikání, je zisk a výnos - bez toho to přeci nemá smysl. Né že by to měla být alfa i omega všeho, ale minimálně obchod a PR se tomu dnes musí podřídit. Ve kvalitě, prodejní strategii, vývoji i designu udělala Ducati obrovskej pokrok za posledních cca. 7let (škoda jen, že jí to museli naučit kluci americký a ještě z HD, proboha )
edit:písmenko
Naposledy editováno 25.01.2011 15:52:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Mimochodem R1200R je taky velká krása a precizní technika! Těžká volba, brachu, těžká. Já tedy kdyby BMW tak asi jedině "S"ko ...to je prostě dravec.
italšrot> je to jak píšeš ... jako slavná Werichova forbína o středověku. Vzhledem k tomu, že konec časový přímky nám neustále utíká, jsou včerjší supersporty středověkem a první modely (jenž byly novinkami v 50.letech pravěkem) ...tedy dnešní supersporty musí být zákonitě za určitou řádku let opět opěvovány jako "nejklasičtější klasika" ...a každá generace bude vždy své dvě dekády modelových řad opěvovat jako ty nejlepší ...to je jasný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |