globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 11:12 | Nahoru | #20911
cibus> aha, tak to jsem netušil. Každopádně dobrý vědět, příště razítko s sebou
Zeptám se toho kámoše, jak to dělá on.

Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 11:17 | Nahoru | #20912
PetrS> Přesně. Ta možnost "upravených" CMR se tam diskutovala. To bychom museli přejet na úřad č. 4 a tam celou scénku s cinknutými CMR znovu sehrát. A jak říkáš, na 99% by to prošlo.

To už byla bohužel má trpělivost u konce. Navíc s přibývajícím věkem moje ochota něco "upravovat" slábne. Proč bych to do pr... měl dělat?

Mr.... Mám na čem jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 11:19 | Nahoru | #20913

assassin píše: Jindrej: hele s tim millers se ted nejak mezi autickarema docela roztrhl pytel, je to necim podlozene nebo proste jen nova moda? ja doted lil podle predchozi mody mobil 1 - nakej ten jejich hypersuper racing, tak jen jestli bych nemel taky zmenit znacku abych byl in :)



Nevím ze kdy je ta móda Mobilu1, ale já o Millersu vím něco přes tři roky
Ale nemyslím, že by v tom bylo něco zázračného, co jiní nemají. Řečem, že ten samý olej lejí do závodních aut moc nevěřím. Ale myslím, že je to taková jistota kvality. Bude to určitě kvalitnější než olej z Tesca nebo pumpy ale oproti jiným kvalitním řadám zavedených značek v tom asi nebude rozdíl .
V STi jsem jezdil dva roky Millerse, teď v něm mám Motul, pořád to jede, pořád to olej nežere, kovanej motor mlátí furt stejně, takže asi žádnej velkej rozídl

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 15:45 | Nahoru | #20914
drippera> Já teď nedávno. Měnil jsem nádobku přední brzdovky. Odvzdušnil a jezdil a po čase už jsem přední skoro nebrzdil. Tak jsem odvzdušňoval a odvzdušňoval a odvzdušňoval nahoře i dole u třmenů až to nakonec zase začalo slušně brzdit.... Dále to může být pumpa KO,ale spíše máš bublinu někde v systému.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 16:20 | Nahoru | #20915
Jindřej> MOTUL je aj dvornym dodavetelom Subaru.. ako iste vies. ake mas STi? kedysi sme boli autorizovanym na Subaru..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 16:33 | Nahoru | #20916
JA-NE> ano, že originál Subaru teď používá Motul vím. Nakolik je to dáno zaměřením se na kvalitu a na kolik jen výhodností dodavatelské smlouvy nemůžu posoudit. Ale budu věřit, že to dělají proto, že tam nechtějí lít sračky, jelikož Subaru mi vždycky bylo sympatické trochu jiným přístupem a srdcařstvím jak komunity, , tak i značky, resp. jejího zastoupení samotné.
Mám pravé JDM RHD WRX Typer R STi ver. IV ovšem s v looku ver. 5/6
Když na to tak koukám, jsem zvědav kdo to rozluští

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 17:05 | Nahoru | #20917
Jindřej> že sis vyfejsliftoval starej krám,co sakra rychle jezdí???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 17:07 | Nahoru | #20918
JA-NE> Hae a když ses okolo toho motal...Co je za problém u těch dieselů,že jich je tolik motorschade?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 18:16 | Nahoru | #20919

zmulin píše: Jindřej> že sis vyfejsliftoval starej krám,co sakra rychle jezdí???


Trefa
Ale je to fejslift jenom o rok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 18:18 | Nahoru | #20920

zmulin píše: JA-NE> Hae a když ses okolo toho motal...Co je za problém u těch dieselů,že jich je tolik motorschade?


Vačky. Ale jen první ročníky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 18:43 | Nahoru | #20921
Jindřej> Vždycky jsi chtěl STI? Nebral tě někdy Lancer EVO?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 18:46 | Nahoru | #20922
JollyJoker> Od mala mám rád auta a hlavně rally. Lancer se mi taky vždy líbil, nejsem zaslepenej magor ale vždycky jsem snil o Subaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 18:53 | Nahoru | #20923
Jindřej> Mně už rallye trochu opustilo,ale strašně dlouho jsem čekal na Corollu 4x4 s nějakým silným benzínem a nikdy jsem se nedočkal (měl jsem jen obyč). Lancer je můj sen,STi a WRX tady u nás jezdilo celkem dost



(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 19:04 | Nahoru | #20924
JollyJoker> Mě si hodně líbila Celica 5. a 6. generace. Hlavne ta šestá když jezdila wrca v tom 95, to bylo porno.
Díky jedný GT4 ST205, co byla kdysi dávno na prodej jako rhd, jsem se rozhodnul, že si koupim to japonský STi. Corolla uz se mi tolik nelíbila.
Evo je lepší na honění koni. Subo ma pro me vetsi charisma.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 20:28 | Nahoru | #20925
Hmmm, tak jo. Diky vsem za rady. Jeste mi nefakci rozsviceni brzdovyho svetla pri zmacknuti prednni brzdy. Koncak cvaka, ale nic. Jeste vcera to slo.. Zadek ok. Ale sak jo, reste tu auticka, vy milovnici italskejch jebek..

Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 20:36 | Nahoru | #20926
Toz co mas tam bublinu nebo vymackane hadice. A k brzde spinac na pumpe

Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 21:07 | Nahoru | #20927
Dripe woe,odvzdusnuj poradne a zkontroluj co píše Lejzy, pojistky vid,žárovku jestli to je dvouvlaknová a jedno je prdlý...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 21:40 | Nahoru | #20928
Kdybych na to měl měl prachy, tak si taky koupím Lancera nebo STi, ale já budu rád, když si někdy pořídím aspon nějakou malou svižnou motokáru...
Jeden známý má tu poslední Celicu s tou nejsilnější 1,8 myslím nějak 180koní skoro? To asi taky dobře peláší...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 22:06 | Nahoru | #20929
oioi01> Pilotovat rychlou čtyřkolku je celkem složitý, chce to trénink a zkušenosti. To chce čas a prachy. Dostat to auto na hranu není tak jednoduchý, uz vubec ne bezpečný a jezdit s tím normálně je strašná nuda. Takže ideálně uzavřeny tratě. Na okreskách se dá taky, ale to jseš fakt nebezpečná střela snad horší jak motorka. Díky tomuhle autu jsem ale zjistil, ze umím prd a mám se sakra co učit.
Ja vyrostl na rychlých predokolkách a i ty umí být rychlé a zábavné, když umíš vybrat. Ani k tomu nepotrebujes stádo koní. Taková 106 Rallye je totálně zábavná hračka za pár korun a to jak na pořízení, tak hlavně na provoz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 22:20 | Nahoru | #20930
Jindřej> jo, neco takoveho myslim... Sice na to kundy neulovis, ale svezes se v rychle krabicce aspon

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 22:24 | Nahoru | #20931

strakon píše: assassin> jo, moje to taky říká



No ale ne kvůli pucování motorky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 22:25 | Nahoru | #20932
oioi01> Tu neulovíš ani na tu mojí hajtru
Mimo to, od toho máme motorky

Milovníci Italských krásek

22.9.2016 v 22:39 | Nahoru | #20933
Type-R a jeho 200Ps v atmosféře na zábavu po okreskách stačí asi.Navíc to má takovej motorkovej omezovač

Milovníci Italských krásek

23.9.2016 v 00:38 | Nahoru | #20934
Hele drippe na to ze kdyz jsi byl nedavno bez motorky a predvadel ses tu se skodofkou jsi nejak zdrsnel :)

4x4 je absolutne mimo moje ridicske umeni, stejne tak jako "supercars". Svezl jsem se a zjistil, ze s tim co umim je to total nuda a neumim to dostat na limit - takze ja zustavam u stareho rwd :) ad dvorni dodavatele - bmw jelo leta aral a olejari to chvalili jako top olej, ted presli na castrol na kterej vsichni nadavaj a dokonce jsou s tim i dost problemy - takze ja si o olejich z prvovyroby myslim svoje, zvlast v dnesni dobe long life intervalu...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2016 v 05:54 | Nahoru | #20935
drippera> to jsi koupil zase něco dovezený z Itálie? Nebo že by byly šroty i jinde, ale to asi ne, třeba na Zlínsku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2016 v 06:53 | Nahoru | #20936

Jindřej píše: Vačky. Ale jen první ročníky.



Do 2010,nebo dřív?A důsledek/možnost léčby?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2016 v 07:21 | Nahoru | #20937

zmulin píše: Do 2010,nebo dřív?A důsledek/možnost léčby?


Já myslím že ty vačky byly někdy do 2008. Ale je tam problémů víc - karbon, filtr pevnejch částic, vstřiky. Prý od 2013 už je to výrazně lepší. Já naftu moc neřešil, třeba ti JA-NE poradí víc. Od Subaru bych zrovna naftu asi nechtěl.

Ale u STi tě zas čeká spodek, bo to zadřeš na klice, to si nevybereš
Starý Subaristický pravidlo říká, že každej dělal motor a kdo ne, tak brzo bude

E: na vačky a mazání byly svolávačky. Na zbytek dávat kvalitní olej a naftu. A modlit se.

Naposledy editováno 23.09.2016 07:22:02

Milovníci Italských krásek

23.9.2016 v 07:31 | Nahoru | #20938
Sice jsem se k 4x4 dostal až u SUV,ale i tak platí staré heslo: "Kdo zkusil 4x4,nechce už nic jiného". Toto bych přirovnal i k ITALSKÝM motorkám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2016 v 08:38 | Nahoru | #20939
Jindřej> jo, kdybych nemel kompakta tak dalsi volba mimo bavo bylo 106/Saxo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2016 v 08:40 | Nahoru | #20940
Stev> a dobře bys udělal. Já až teď prodám cvičku, přemýšlím že bych něco z nich splašil.
E: na malých okruzích s tím můžeš ničit všechny

Naposledy editováno 23.09.2016 08:41:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist