kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ona měla 999s radiály... můj mechanik má 2005ku a má tam klasický "axiály" hned vedle je inzerát na teleskopy na 999 a tam je taky axiální uchycení...
ale koukám že na googlu jsou oba typy...asi přelom roku..
Radialy mela 999 urcite, ale nevim, jestli uz 2005. To se mi nezda.. ale kdyz se jedna o sberatelsky kousek..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zajímavé je, že když zadám na mapy.cz trasu Šumperk-Jeseník, tak mě to ukáže cestu jinudy, to voni ví o uzavírkách jako?
mapy
Co my teda doporučíš za pěknou silnici? Mám jet trasu Olomouc, Šternber, Bruntál, Krnov... Dík
Jedna trasa,jel jsem jí minulý víkend
Šumperk-Hanušovice-Jeseník-Rejvíz(jídlo)-Vrbno-Bruntál-Šumperk
Druhá trasa,jel jsem jí v loni na podzim a zrovna se tam dělal nový povrch
Šumper-Hanušovice-Olšany-Kocanda (jídlo)-Štíty-Lanškroun-Jablonné-Hanušovice(jídlo v pivovaru).....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Za jeden den musím stihnout dojet z Hodonína do Krnova a zpátky, což je už tak 400km celkem... Takže sem chtěl jen nějaký pěkný úsek po cestě.. aby to nezabralo víc jak 100km navíc.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1.trasa
Šternberk-Dlouhá Loučka-Rýmařov-Bruntál-Lichnov-Krnov
2.trasa
Šternberk-Sovinec-Rýmařov-Bruntál-Lichnov-Krnov
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.09.2016 21:52:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: základ je volnoběh MIN.!!! nad 1100 rpm(manuál píše 1200-1400 ok)...podtlaky, synchro ...
po dvou letech od poladění nejmenovaným Krátkým už mi to taky "pufá" do sání... joooo Standa to je opravdu Borec na motory...co to dělá srdcem....
Ten volnobeh ma max. 1100rpm. Dá se to něčím postelovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Nejsem si stopro jistej, ale myslim, že radiály měla 999 jen v Esku a to od 2005....., motor novej s hlubší vanou všechny verze od 2005 stejně jako Monster testastretta od 2006, tam už byly radiály kupodivu na všem.....
Presne tak. Radialy byly na S/R od 2005, resp. po FL. Do te doby byly axialy jak na klasice tak na S.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom> No já asi na DNW vemu noťas a kabel ať to vidíte sami jak to je snadný , ale musím na redukci opravit krokodýlka napájení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
upravit to a nahrát do jednotky je otázka 10min jen proto že se to pomalu nahrává. Co je fakt blbý je že tuhle možnost asi neměli ani mechanci v autorizovaném servise (dle internetu). Já si ještě pamatuju jak jsem ladil JAWU 350 a měnil trysky i na KTM a musím říct že na monitoru mě to baví víc
Jinak narazil jsem na to, že radili zvyšovalt volnoběh pomocí šroubků přes které se dělá synchronizace, ale pak stejně museli upravovat bohatost.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Bude to velká škola, ale ta motorka je větší flegmatik jak já!
Akorát se cejtim, jako po výslechu STB! Svalovou horečku a bolest hlavy jsem včera rozehnal praskama. Este to obří jelito na prdeli...
Naposledy editováno 12.09.2016 07:59:51