globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.9.2016 v 21:51 | Nahoru | #1
Nejsem si stopro jistej, ale myslim, že radiály měla 999 jen v Esku a to od 2005....., motor novej s hlubší vanou všechny verze od 2005 stejně jako Monster testastretta od 2006, tam už byly radiály kupodivu na všem.....

Naposledy editováno 09.09.2016 21:52:08

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.9.2016 v 12:39 | Nahoru | #2

VikousS4 píše: Nejsem si stopro jistej, ale myslim, že radiály měla 999 jen v Esku a to od 2005....., motor novej s hlubší vanou všechny verze od 2005 stejně jako Monster testastretta od 2006, tam už byly radiály kupodivu na všem.....



Presne tak. Radialy byly na S/R od 2005, resp. po FL. Do te doby byly axialy jak na klasice tak na S.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist