globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.9.2016 v 13:54 | Nahoru | #1
Mambo> já si nemyslím,ze by takovej stelovak byl archaickej.Nebo je to hypermoderni řešení s pitomou jednotkou?Takhle by sis nastavil kolik chceš/potřebuješ a dopocitala si to.Hodne motoru to ma.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.9.2016 v 15:23 | Nahoru | #2
zmulin> Hele tohle nevím, uživatelsky to přívětivé asi zrovna není. Nadruhou stranu ono to funguje pokud nemáš něco rozhašeného... a když nějaký problém obejdeš jen zvýšením volnoběhu tak to asi taky není až tak dobře. Tohle je screen z mapy S4RS (kdyby někdo chtěl vědět kolik to má mít volnoběh)




upravit to a nahrát do jednotky je otázka 10min jen proto že se to pomalu nahrává. Co je fakt blbý je že tuhle možnost asi neměli ani mechanci v autorizovaném servise (dle internetu). Já si ještě pamatuju jak jsem ladil JAWU 350 a měnil trysky i na KTM a musím říct že na monitoru mě to baví víc

Jinak narazil jsem na to, že radili zvyšovalt volnoběh pomocí šroubků přes které se dělá synchronizace, ale pak stejně museli upravovat bohatost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist