globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2011 v 18:55 | Nahoru | #1981

GRASSEL píše: Jo a ještě něco, jestli se vám někomu daří sject předek "ala placka" tudíš víc prostředek jak boky tak je v něčem problém. Já to vždycky mám do špičky.......

asi tak nějak

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2011 v 18:56 | Nahoru | #1982

GRASSEL píše: Jo a ještě něco, jestli se vám někomu daří sject předek "ala placka" tudíš víc prostředek jak boky tak je v něčem problém. Já to vždycky mám do špičky.......



do pičky??? voe já to tak mám taky,proto teď rovinkařim abych jí dojel i uprostřed
no počkej,chceš snad říct něco o 954 jako že nejede a podobně???

Naposledy editováno 18.08.2011 18:58:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2011 v 20:55 | Nahoru | #1983

GRASSEL píše: Na čem prosím tě jedeš?! Chci to taky....

když má guma sjetej prostředek ať už je to zadní nebo přední tak to způsobuje pravej opak slova hravost. No a podle toho jak si to napsal tak to vyznělo tak že má sjetej prostředek ale ta motorka díky tomu byla hravější, no a to je píčovina jako prase.....

A to že máš trošku níž předek ti takovej razantní rozdíl neudělá páč se to vykompenzuje tím že se tomu nechce do zatáček.



No a co kdyz mas na predku sjety boky bez vzorku a na stredu mas jeste vzorek, ale tak 1mm, tj o 4mm nizsi predek, ale porad samozrejme do spicky protoze boky se sjizdi vic, jak je kazdymu znamo? Aha? A do zatacek se tomu chce jeste vic prave diky sjetejsim bokum. Opacny vliv ma sjetej zadek. Pumprdliku.

Hele byl sem prezout predek a kdyz sem na to sednul tak mi prislo jak kdyz je predek o 10cm vejs. Fakt brutal rozdil.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2011 v 20:56 | Nahoru | #1984

GRASSEL píše: Jo a ještě něco, jestli se vám někomu daří sject předek "ala placka" tudíš víc prostředek jak boky tak je v něčem problém. Já to vždycky mám do špičky.......



No tak co si to mlel o placce predtim??? Samozrejme do spicky, ale ten stred je ke konci samo o 4-5mm nizsi taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2011 v 23:17 | Nahoru | #1985
Bubrak ZX10R> Ty vyjetá gumo tak příště piš nějak rozumnějc kurva, podle toho co si napsal jsem asi nejen já pochopil.....

"měl sjetou přední gumu, prostředek a díky tomu byla hravější" a neser mě

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2011 v 23:18 | Nahoru | #1986

GRASSEL píše: Jo a ještě něco, jestli se vám někomu daří sject předek "ala placka" tudíš víc prostředek jak boky tak je v něčem problém. Já to vždycky mám do špičky.......


No,tak ja uz mel taky jednou špičku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 09:42 | Nahoru | #1987

GRASSEL píše: Bubrak ZX10R> Ty vyjetá gumo tak příště piš nějak rozumnějc kurva, podle toho co si napsal jsem asi nejen já pochopil.....

"měl sjetou přední gumu, prostředek a díky tomu byla hravější" a neser mě



ty si ale brumidek

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 09:44 | Nahoru | #1988

Bubrak ZX10R píše: ty si ale brumidek



a ty seš pumprlíček, a nebreč

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 13:19 | Nahoru | #1989

GRASSEL píše: Jo a ještě něco, jestli se vám někomu daří sject předek "ala placka" tudíš víc prostředek jak boky tak je v něčem problém. Já to vždycky mám do špičky.......



Závodní D211 se sjížděj i na okruhu na středu do placky!! Vydržej neskutečnej kotel kol (když se trefí směs), ale pak je znát, že už to ovládání a přechod z brždění na apexu není tak plynulej..

A jinak KTM maj na podvozku takový rychlý štelovátka (excentr), takže vykompenzovat výšku pneu jde natotata Prostě kvalitní, 2V stroj - rychlý, spolehlivý a krásný

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 13:52 | Nahoru | #1990

Perňa_81 píše: Závodní D211 se sjížděj i na okruhu na středu do placky!! Vydržej neskutečnej kotel kol (když se trefí směs), ale pak je znát, že už to ovládání a přechod z brždění na apexu není tak plynulej..

A jinak KTM maj na podvozku takový rychlý štelovátka (excentr), takže vykompenzovat výšku pneu jde natotata Prostě kvalitní, 2V stroj - rychlý, spolehlivý a krásný



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 13:55 | Nahoru | #1991

Perňa_81 píše: Závodní D211 se sjížděj i na okruhu na středu do placky!! Vydržej neskutečnej kotel kol (když se trefí směs), ale pak je znát, že už to ovládání a přechod z brždění na apexu není tak plynulej..

A jinak KTM maj na podvozku takový rychlý štelovátka (excentr), takže vykompenzovat výšku pneu jde natotata Prostě kvalitní, 2V stroj - rychlý, spolehlivý a krásný



skoro jako TL

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 13:57 | Nahoru | #1992

GRASSEL píše: Jo a ještě něco, jestli se vám někomu daří sject předek "ala placka" tudíš víc prostředek jak boky tak je v něčem problém. Já to vždycky mám do špičky.......



to je proto, že jseš mrdal, já je se špičkou koupim a pak je sjíždím dokulata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 13:58 | Nahoru | #1993

assassin píše: skoro jako TL



to bude z fabriky asi tak jako ten březovej kuláč z druhý strany

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 13:59 | Nahoru | #1994

FiZzeR píše: to bude z fabriky asi tak jako ten březovej kuláč z druhý strany



z fabriky dodavan polotovar:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:12 | Nahoru | #1995

assassin píše: skoro jako TL



ty vole co to je?! Převaděč spojitosti???

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:15 | Nahoru | #1996

Perňa_81 píše: Závodní D211 se sjížděj i na okruhu na středu do placky!! Vydržej neskutečnej kotel kol (když se trefí směs), ale pak je znát, že už to ovládání a přechod z brždění na apexu není tak plynulej..

A jinak KTM maj na podvozku takový rychlý štelovátka (excentr), takže vykompenzovat výšku pneu jde natotata Prostě kvalitní, 2V stroj - rychlý, spolehlivý a krásný



Ale jo, věřím že třeba u některejch pneu to tak je nicméně mě se to ještě nikdy nestalo, mám opačnej problém a předek vždycky do špičky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:31 | Nahoru | #1997

GRASSEL píše: ty vole co to je?! Převaděč spojitosti???



TLR kyvka na TLS... se stelovanim vysky zadni casti moto...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:32 | Nahoru | #1998
je to bultan ihvan

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:33 | Nahoru | #1999
assassin> Takže takovej Citroen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:34 | Nahoru | #2000

Bubrak ZX10R píše: je to bultan ihvan



Ne, to nebude.... to by bylo víc endukam

tohle je sundur kundulum abar sahim asi ten starší model

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:39 | Nahoru | #2001

GRASSEL píše: Ne, to nebude.... to by bylo víc endukam

tohle je sundur kundulum abar sahim asi ten starší model



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:42 | Nahoru | #2002
FiZzeR> jo to je dobrý, viděl jsem druhej díl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:46 | Nahoru | #2003

GRASSEL píše: FiZzeR> jo to je dobrý, viděl jsem druhej díl



jo? a co jsi říkal na tu želvu na konci?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:47 | Nahoru | #2004

FiZzeR píše: jo? a co jsi říkal na tu želvu na konci?



Píča to je, kdyby to neřekla tak příjde zpátky.

ZX10R je masakr nejvetsi!

19.8.2011 v 14:48 | Nahoru | #2005
fizzer/grassel: dobry dneska sem se konecne zasmal

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.10.2011 v 19:58 | Nahoru | #2006
pro zajimavost sem si ted promeril ZX10R a je to takto

pred zapnutim klicku: 13.10
zapnuti klicku,pri nabehu cerpadla: 12.50
po nabehu cerpadla: 12.65
startovani: 10.5
vyssi volnobeh na sytic (od ted sviti svetlo, xenon 35W): 14.35
normalni volnobeh: 14.18-14.20 (s dalkama 14.09)
5 000 otacek: 14.32 (s dalkama 14.25)
10 000 otacek: 14.35 (s dalkama 14.30)

myslim, ze je to v norme, najeto 69tis km, bez zasahu do elektra (jen pripojovani alarmu, 12V zasuvky apod.)

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

10.10.2011 v 17:36 | Nahoru | #2007
nechce někdo moji bývalou Kawu? novomajitel ji docela vyšperkoval
http://www.motorkari...0r-ninja-311244.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.10.2011 v 20:56 | Nahoru | #2008

oxygen píše: nechce někdo moji bývalou Kawu? novomajitel ji docela vyšperkoval
http://www.motorkari...-311244.html [/quote]

pekna pekna no, ale asi mi to vyjde az pristi rok nebo ob rok, esli nevemu rovnou 011 na splatky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.10.2011 v 21:11 | Nahoru | #2009
Bubrak ZX10R> Bubraku tak ciste ze zvedavosti... Proc chces porad Kawu kdyz je Bawor vykonnejsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.10.2011 v 22:25 | Nahoru | #2010

pylot píše: Bubrak ZX10R> Bubraku tak ciste ze zvedavosti... Proc chces porad Kawu kdyz je Bawor vykonnejsi?



No kdybych kupoval 08 ZX10R, tak kvuli penezum a tam je BMW jinde kvuli penezum. A kdybych kupoval 11 ZX10R, tak proto, ze je mi sympatictejsi, je od BMW o 8kg lehci a vykon ma skoro stejnej (mozna 5hp rozdil), navic na Bawora je spousta negativnich temat v USA ohledne spolehlivosti. I Oxygenovi se urval kus vyfuku (lambda) u novy motorky. Proste baworu neverim tolik a udajne je diky stavbe a vaze ta desitka hravejsi, jak sestka proti baworu. I Murkin tu nedavno psal, ze doporucuje spis ZX10R na okruh (pokud jsem si to nesplet). Proste od ZX9R mi Kawa prirostla k srdci, ty motorky tejram a drzej celkem a hlavne mi hrozne sedi ten zazitek z jizdy, ten je proste jinej nez na R1 nebo GSXR, nemluve o CBR. Nejbliz bylo GSXR K5, ale tam je jina jizdni pozice, delsi rozvor takze klidnejsi, motorove ale nejbliz (spodek samo lepsi). ZX10 je proste zabava na jinym levelu, trochu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist