Téma: 450MT
18.3.2024 v 11:13
Co na ni říkáte?
Naposledy editováno 18.03.2024 12:06:32
TomasNBK> Konstrukčně to uvnitř vypadá jak 35 let stará Honda. Teda až na spojku, ta vypadá jak z 15 let staré Hondy. A to plastové ozubené kolo olejového čerpadla, to je nějaké dědictví KTM.
Ty šály ojnic byly dost sjeté, na to jak málo to mělo najeto. Dobré je jak na konci videa tahá nové šály origo Honda místo čínských.
Ty šály ojnic byly dost sjeté, na to jak málo to mělo najeto. Dobré je jak na konci videa tahá nové šály origo Honda místo čínských.
Všude na to Mt pějí chválu, samá superlativa, super poměr cena vs výkon, ovladatelnost perfektní, i kvalita.Názory že jako motorka roku, prodejnost jak housky na krámě. Motorka to asi nebude špatná.Já mám k tamnímu režimu odpor, tak bych si ji nekoupil,ale to je problém jen můj, ne motorky. Ale jaká je její reálná prodejnost?Prodává se už nějaký pátek ale na cestách jsem potkal jednu jedinou.Na motorkářích jsou dvě registrace.Je tedy tak dobrá nebo jen mediální masírka?
Tak udajne je to nejprodavanejsi moto 2024 v CR. Jako furt me moto docela zajima. Jako zimni motorku jsem si koupila stareho Himalayana a trosku ho potunil a uz vim, ze nechci vysoký tezky cenduro (např. T7) a vlastně nic vysokýho (mám WR250R a nejezdím na ní - nebaví mě to, nevím proč), takze tohle by byla cesta. Ještě teda čekám, s čím přijde 390R Adventure, ale tam jsem doufal, že dají bezdušáky a ono asi nééé.
Naposledy editováno 16.12.2024 13:22:18
Naposledy editováno 16.12.2024 13:22:18
Animals21> Taky jsem měl starýho Himla. Dost mě bavil a ani nevím čím to bylo. asi ta univerzálnost a ten dlouhozdvihový motor.
Takový zvláštní kouzlo to mělo.Teď mám CRF 300 a to už je takový blíž k enduru. Mám k tomu ještě starší motorku na cestování.
Tak si říkám jestli by mi ta 450 MT nestačila jako jedna univerzální. Uvidím až otestuju. Trochu se mi šprajcuje ta Čína, takže chci i ještě počkat na kle 500. Pokud se ukáže že to není to pravý, tak koupím k CRF ještě Transalpa nebo V85.A bude na pár let klid
Naposledy editováno 16.12.2024 14:21:47
Takový zvláštní kouzlo to mělo.Teď mám CRF 300 a to už je takový blíž k enduru. Mám k tomu ještě starší motorku na cestování.
Tak si říkám jestli by mi ta 450 MT nestačila jako jedna univerzální. Uvidím až otestuju. Trochu se mi šprajcuje ta Čína, takže chci i ještě počkat na kle 500. Pokud se ukáže že to není to pravý, tak koupím k CRF ještě Transalpa nebo V85.A bude na pár let klid

Naposledy editováno 16.12.2024 14:21:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
walaszek> přidej se do jejich fb skupiny, tam jsou stovky majitelů. Úplně bezproblémová nebude, tlumiče jsou základní, škube plyn-čeká se na aktualizaci a vyvrtají ti díry do pomocného rámu, aby mohla koroze ven 
Ale v jižní eu a čr se prodává jak ďas. U nás už přes 385ks (např himl h2o jen 68ks, honda někde uprostřed s ojetinama). I když bude nejprodávanější, na silnicích se to projeví až tak za 3roky (jestli neopadne zájem). Na západě (de,fr,uk,at,ch,..) zájem moc není, tam nás s CF450 nepřekonaly ani desetinásobné trhy.

Ale v jižní eu a čr se prodává jak ďas. U nás už přes 385ks (např himl h2o jen 68ks, honda někde uprostřed s ojetinama). I když bude nejprodávanější, na silnicích se to projeví až tak za 3roky (jestli neopadne zájem). Na západě (de,fr,uk,at,ch,..) zájem moc není, tam nás s CF450 nepřekonaly ani desetinásobné trhy.
bledemon> Jak jsem psal,mám s tou motorkou jediný problém ale stačí k tomu abych o ní neuvažoval byť by byla sebelepší. A navíc fb nemám
Špatná motorka to asi nebude a mnoha lidem asi vyhoví a já jim to přeju.Jsem jen zvědavý jestli je fakt tak dobrá,nic víc,nic míň.

Nemůžeme na vše mít odpovědi, ale zatím se zdá, že technické problémy nemá, pár lidí na tom jezdí i trošku výživnější off a drží to. Aktuálně na trhu ale není motorka, která by pro ni byla přímou konkurencí a to ji v kombinaci s cenou dělá prostě zajímavou. Jasně, všichni bychom chtěli, aby byla o 20kg lehčí, ale to by těžko stála tyhle peníze.
Že má někdo problém s Čínou chápu, je to svým způsobem i sympatický, ale vzhledem k tomu, že v Číně se vyrobilo nejspíš skoro vše, co máš na sobě, u sebe, komponenty tvýho auta, pračky, televize, že evropský značky tam nalili know-how i kapitál a teď čumí ... nevím, jestli tenhle přístup není pozdě a na špatným hrobě. Taky bych byl rád, kdyby tohle vyrobila nějaká zavedená značka, ale ty na to měly ROKY a zájem jim musel bejt patrnej, YT je plnej lidí, co cestujou po světe a chtěli by něco lehčího. Tak je to prakticky otázka Čína nebo nic. Příští rok by se snad něco mělo objevit, ale reálně - CO? 390R adventure snad pecka, doufám, ale já fakt toužím po bezdušákách. Nový DRZ taky není konkurenci i když pro mnoho lidí lepší volba.
Jak jsem psal, mám starýho Himla a zjistil jsem, že pro off s mejma (ne)schopnostma mi víc vyhovuje tenhle vlastně scrambler a navíc to zvládáme off ve dvou (samozřejmě investice do podvozku, vačky, destiček, sekundáru, cross gum) a vlastně mě kromě 450MT nenapadá nic, co by mi tohle splnilo. Na T7 bych se furt válel nejspíš i sám, mě to prostě klouže
Chci se jen vozit i přes zimu a ne mít sezonu půl roku.
Že má někdo problém s Čínou chápu, je to svým způsobem i sympatický, ale vzhledem k tomu, že v Číně se vyrobilo nejspíš skoro vše, co máš na sobě, u sebe, komponenty tvýho auta, pračky, televize, že evropský značky tam nalili know-how i kapitál a teď čumí ... nevím, jestli tenhle přístup není pozdě a na špatným hrobě. Taky bych byl rád, kdyby tohle vyrobila nějaká zavedená značka, ale ty na to měly ROKY a zájem jim musel bejt patrnej, YT je plnej lidí, co cestujou po světe a chtěli by něco lehčího. Tak je to prakticky otázka Čína nebo nic. Příští rok by se snad něco mělo objevit, ale reálně - CO? 390R adventure snad pecka, doufám, ale já fakt toužím po bezdušákách. Nový DRZ taky není konkurenci i když pro mnoho lidí lepší volba.
Jak jsem psal, mám starýho Himla a zjistil jsem, že pro off s mejma (ne)schopnostma mi víc vyhovuje tenhle vlastně scrambler a navíc to zvládáme off ve dvou (samozřejmě investice do podvozku, vačky, destiček, sekundáru, cross gum) a vlastně mě kromě 450MT nenapadá nic, co by mi tohle splnilo. Na T7 bych se furt válel nejspíš i sám, mě to prostě klouže

Tak já ji například mám už mám natočeno 6000km za 4 měsíce a úplně v pohodě je to dobrý stroj hodně kvalitní už to není ta Čína jako tomu bejvalo a lidí ohrnují nosy nad tím že to je Čína a co takové BMW to se motory vyrábí v Loncinu v Číně o tom se nikde nemluví. Zkrátka je to dobrá motorka závadu nemám ani jednu spíš naopak je to lepší a lepší už si vše sedlo a všechno krásně lehce zapadá a takhle lehkou spojku co má mtcko že ji zmáčkneš malíčkem to snad nemá žádná motorka a na svůj výkon jede víc než slušně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Schwejdy> Co to máš za štítek? Ten původní nefungoval?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
JAVR> ahoj fungoval jen jsem chtěl jiný že se mě líbil tmavý a tenhle tvar jinak ten origo úplně stačí není s ním žádný problém
Schwejdy píše: JAVR> ahoj fungoval jen jsem chtěl jiný že se mě líbil tmavý a tenhle tvar jinak ten origo úplně stačí není s ním žádný problém
Ahoj. Prosím mohl bys napsat zkušenosti s tím plexi co máš na motorce ... jestli funguje líp neš origo? Já mám origo CFmoto zvýšenej a stejně mi jdou hodně turbulence do helmy, při vyšší rychlosti je to nepříjemný


Naposledy editováno 26.04.2025 23:35:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pojištění půjčeného motocyklu v Mar... CFMOTO 450MT | glider11 | 4 | 4.4.2025 v 14:36 udinar |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
CF Moto 450 MT - doplňky CFMOTO 450MT | Dimi650ta | 5 | 8.8.2024 v 20:37 Gahan37 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |