paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč Jawa také neumí
8.8.2012 v 12:36
nějaký takový cenově přijatelný retro bike, jaký má v nabídce Yuki z továrny Qingqi? - hele na Yuki Kuky.
Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu

(reakce na) Proč Jawa také neumí

13.8.2012 v 20:57 | Nahoru | #151
..." Vzhledem k tomu, že lakujou motorku tři měsíce a lidi několik let..."

Tak to je přesný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

13.8.2012 v 21:04 | Nahoru | #152
dr.rath> Však si to kup a dej si přes Yuki samolepku Jawa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

13.8.2012 v 23:18 | Nahoru | #153
memphis.unv> Ty ze nejses fanatik? No minimalne grafoman, koukni se kolik si toho tady stacil vyblit Kdybys radsi jezdil na ty svy 632ce a jen neplkal na foru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 09:09 | Nahoru | #154
Jindra650> kdybys radši šel do prdele a témat okolo jawy si nevšimal
samotnýmu se mně většinou psat nechce ale když čtu ty vaše hovna tak na to nende nic neříct....

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 09:37 | Nahoru | #155
dALLaSS> Na bandě Jawa, na víku spojky Yuki? Hustokruký spojení

2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 10:41 | Nahoru | #156
Dokud nepřijdou s motorkou která se prostě bude líbit a bude stát alespoň nepatrně míň než konkurenční stroje jsou úplně v hajzlu.
Potenciál lidí kteří by do toho šli to vyzkoušet když to bude pěkný tady je. Dyť to kurwa není vůbec těžký. Když se třeba člověk koukne na FGR. Vypsali soutěž na design, vybrali pár líbivých projektíků a motorka je na světě a krásná

Zřejmě je problém v tom že by nešly zužitkovat prověřené 50 let staré uni díly Jawa

Naposledy editováno 14.08.2012 10:42:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 10:43 | Nahoru | #157
memphis.unv> představ si, když končil takovej norton... co to muselo být myšlenek "jak je to možné," a žádná obnova se nikdy nepodařila. Jak se přeruší kontinuita, je to prostě v prdeli, protože kapitalismus a tržní ekonomika je o tom, že musíš pořád usilovat a jet naplno a mít výhled o generaci dvě toho co vyrábíš dopředu a podle toho plánovat. Nejde skončit a za deset let pokračovat. Samozřejmě čínský průmysl - tím si evropani, Usa a Japonci sami podřezali větev, dycky je to o tom, že za peníze je někdo ochotný udělat to či ono, třeba číňanovi naplánovat fabriku nebo vyvinout auto. Motard snad jenom drží značku jako ventilace mrtvolu na jip, i když přijde někdo s novou jawou, bude to jenom projekt, kterej se zase položí. Vezměme slávu kolem Midalu - bomba atd. Pokud tu motorku nepotkáš asopoň jednou za měsíc na cestě, tak je to o ničem. Vyvinuto, vyrobeno, exklusivita, ale to vše. Bez dotací ani tˇuk - měli štestí na Urbana, že byl z kraje. Vzhledem k tomu, že motorka je déle životnostní jak auto, máme celkem z čeho vybírat, takže osobně mě z toho u srdce nepíchá. Ostatně, kdyby po jawách poptávka byla, uživil by se někdo výrobou replik, go čkama atd. Prostě už to (skoro) nikdo nechce. Na výstavě napsané Nesedat, moto je pro irského zákazníka - to z toho sice dělá zvláštnost a dojem poptávky, ale 100 motorek naložených do kamionů je lepší argument. Máme taky štěstí, že zůstalo spousta dílů, protože po těch exklusivitách nebudou žádný

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 10:45 | Nahoru | #158
Danny350> motorka je na světě a to je všecko. Zplodit dítě je taky jenom začátek a ta příjemnější část ...

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:25 | Nahoru | #159
Danny350> fgr sice vypadá krásně, to je pravda, ale furt je na tom stejně jako jawa.
myslim že sportardů se prodalo víc než šestiválců, ne?
jawa má v podstatě pouze jednu a to naprosto nereálnou možnost- aby její motorky který budou na úrovni konkurence stály oproti konkurenci polovinu. dřív než tohle nastane tak se masově prodávat nebude aji když na úrovni konkurence bude se všim všudy, bude o 10% lepší a bude stát o 10% míň. jde pouze o navození nutkání koupě vůči ceně tak jako češi rádi nakupují berdelvěci v lidlkvalitě. ovšem jawa by to měla o to těžší že za tu lidlcenu by musela nabídnout prémiovou kvalitu.
kdykoliv totiž bude klasické české blbec uvažovat o koupi motorky a bude se rozhodovat mezi jawou která neni kůl a může byt vyráběná se sebevětším srdcem ze sebekvalitnějších komponentů a na druhé straně uvidí tu nejzprdelenějc vyplivlou rozpočtovku od kůl japonské značky, vždycky se rozhodně pro tu zahraniční a to z přeludu že z principu co je zahraniční je lepší.
stejná situace tady byla po revoluci třeba s botama rákosníků. "přece si nebudu kupovat ty naše, ty zahraniční budou lepší".
nebo mě napadá konkrétní situace. nedaleko je pískovna a majitel nakoupil scanie. ovšem ono se zjistilo že ty náklaďáky jsou na hovno a navíc když zaprší tak se nehnou vůbec, nakonec se zjistilo že zlatý tatry.
nedaleké dopravní podnik nakoupil jakýsi autobusy který hlavně že byly zahraniční. samozřejmě že byly k hovnu a při dalším výběrovým řízení se dělalo všechno možný aby se zajistily autobusy z našeho vysokýho mýta aji když tolik najednou nebylo možný sehnat tak rychle. a takhle to máš všude kam se podíváš. tatra taky opět vyváží na východ daleko víc než před pár letama protože situace tam je stejná jako tady- "co je zahraniční/západní tak je přece lepší".
když jsem byl na turistické exkurzi v ostravě v zavřenéch dolech tak bévalé horník co nás prováděl říkal že ty jejich bezpečnostní cosi na déchání se vždycky vozily z ruska a byly výborný. po revoluci se řeklo že všechno co je z ruska je špatný a začali dovážet myslimže z francie. no netrvalo to moc dlouho a opět se dováželo z ruska protože to "západní" stálo za hovno.
samozřejmě že sportard nebude třeba tak znatelně lepší ale jde o tu filozofii. neříkám že oproti sportardovi stojí to zahraniční za hovno ale fakt jde o to že aji když člověk nebude mít ani jeden protiargument, stejně jawu zavrhne!
aji když bude fgr nádherný, stejně si českej blbec koupí radši diavela nebo v-maxa aji kdyby stál dvakrát tolik a nebyl ani z poloviny tak dobré.

no a na závěr přindou idioti kteří bez jedinýho argumentu, bez čehokoliv věcnýho prohlásí na adresu jawy "rest in piss" a myslí si jak nejsou kůl.
a ty rádobyrecenze čehokoliv od jízdních vlastností po životnost z deseticentimetrovýho obrázku aji když jsou z úplně prdele tak jawě taky nepřidají.

je tady plno lidí co jawě vyčítají prodeje....
stačí se podívat na blatu. jeden lepší komponent než druhé, všechno moderní včetně kurvapovedenýho designu, fabrika nová, vedení nezkostnatělý a jak se jim daří? jsou rádi že jsou rádi, aby se jim všechno zaplatilo tak by potřebovali minimálně tisíce motorek ročně a ony jsou jich maximálně stovky.
proč? protože každá piča si radši koupí provedením rozpočtovku aji když se stejnou cenovkou ale od kůl "světové" značky

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:28 | Nahoru | #160
takže to shrnu, ty tedy tvrdíš že Sportard je vynikající stroj a za špatné (nulové) prodeje mohou zákaznici protože očekávají něco jiného nebo mají dokonce rozdílné požadavky či nároky!

Kopněte mě někdo do hlavy, ale tohle je hodně hluboká myšlenka

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:31 | Nahoru | #161
laďa prášil> zvláštní je že po nortonovi brečí lidi z celýho světa.
když se potácí nad propastí jawa a furt ještě neni pozdě, lidem z naší vlastní země by ju nejradši viděli v propadlišťu dějin a potěšili nějakýho rákosníka támhle od hujdy nebo námahy.
a je úplně jedno že když jawa vznikla, tradice motorek tady byla, jak výrobní tak řidičská. v japonsku to byl sténé kšeft jak teď v číně.
zajimalo by mě jestli za třicet let bude někdo vykřikovat že yuki je jeho srdeční značka, že jejich litr je ta správná a jediná mašina a jak bude hanit produkci z další zamě kobylek tak jak teď číňani utlačují aji ty japonce, kdopak to asi bude, indie?

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:33 | Nahoru | #162

memphis.unv píše: laďa prášil> zkdopak to asi bude, indie?



proč když Bajaj má víc jak poloviční podíl v KTM? Proč by brečeli pro Yuki? Až se vykope ze středověku Indie (což zase nebude tak rychle, ale jednou to bude) tak se teprve budem divit

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:34 | Nahoru | #163
Láďo, ale opravama, rekonstrukcema, přestavbama co jdou postavit na papíry a generálkama jawek a čezet se živí nejeden opravář a práci mají zajištěnou víceméně po celý rok. Kdyby ty jawy nejezdily a lidi na nich, měli by opraváři prázdný dílny. Třeba k Matesovi jezdí na garančky 250-ky a 125-ky od Práglu po Hradec a do Nupak myslím taky. Takže servis alespoň pro střední a východní Čechy je, v Práglu je taky (Růžička), ba dokonce i v Českým Brodě ( Hrouda). A určitě jsou i další a další o kterejch nevím v tomhle i v jinejch krajích. Zase tak černě bych to neviděl, potkávám na svejch každodenních cestách pár jawek i čezet pravidelně od jara do podzimu, teď v létě i dvakrát tolik.

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:34 | Nahoru | #164
double...

Naposledy editováno 14.08.2012 12:35:36

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:41 | Nahoru | #165
Vlastíku, asi bych si o tu tvoji škebli ukopl palec Auuu auu, to raděj ne

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:44 | Nahoru | #166

Bimbam píše: Vlastíku, asi bych si o tu tvoji škebli ukopl palec Auuu auu, to raděj ne



ale ne, proti Jawe nic nemám, všichni jsme na ní jezdili, někdo na ní vzpomíná v dobrém, někdo ve špatném, někdo na ní jezdí dodnes. Mě spíš přijde k smíchu fanatismus a zaslepenost Memphise. To už se neslučuje se zdravým rozumem ani s ochotou akceptovat očividná fakta.
Na Jawu co se týče ekonomie provozu.. hele jsem pravičák. Pokud se fabrika neumí udržet nad vodou sama, je to její boj. Taky mi nikdo nepřispěje na nájem. Voják se stará, voják se má. A ohánět se 20let po převratu složitou situací mi přijde dost mimo. 20 let je hodně dlouhá doba aby se něco změnilo.

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:47 | Nahoru | #167
Memphis: Nikomu Sportarda nevnutíš, na to rovnou zapomeň. Když si myslíš, že Jawa s nynějším vedením má šanci, tak ji napiš a nabídni spolupráci. Já když jsem si s nima psal na téma čínských sráčů (betka a spol s.r.o.) tak ukázali, že prodat pořádnou motorku není v jejich zájmu. Když udělají dobrou motorku konstrukčně, dizajnově ji pošlou do prdele. Jsou schopni prodat své dobré jméno (pokud to vůbec ještě něco je) čínským motorkám! Když to přirovnáváš Harleyi, ukaž jedinou čínu, která má na sobě HD a amíci to schoválili!! Ukaž! Kazí si jméno značky s tradicí! Když si někdo, kdo o jawě nemá ani tušení koupí Betku nebo něco od TMEC, a za chvilku se mu to vysere, myslíš, že by si ještě někdy koupili něco s logem JAWA?? Já teda ne! A co na tom, že už to bude skutečně motorka z Týnce, s kvalitním motorem, dokonce dizajnem, ale prostě první dojem z čínské sračky mu zůstane, a ani se nepodívá blíž. Suportard může být jízdními vlastnostmi dokonalej, ale při jeho vzhledu bych ho nechtěl ani za setinu jeho ceny.
Travelky předělané v Lošánkách u Matesa jsou furt JAWA (protože Mates je servis JAWA, takže to dělá pod jejich značkou, takže komenty stylu "to nedělá jawa ale mates" si strčte. Je pravda, že to Jawa nevymyslela, což je škoda, ale je to, a to je důležité. Je pravda, že to nikdy nebudou vlajkové lodě Jawy, ale zatím to je v mých očích nejlepší dnes vyráběná JAWA. Motory sou podle majitelů spolehlivé, vzhled povedený. Prostě retro bike. Ale na pořádný vlajkový stroj Jawa zatím nemá.
Memphisi: Pokud chceš jawě pomoct, tady akorát marníš čas. Napiš jim, nabídni jim spolupráci, a vymysli Jawu, která by se dnes dala prodávat (ale tím myslím, aby lidi přišli, viděli, a CHTĚLI!!). Protože to co tady děláš je jako kdybys chodil po městě s letákem, a lidi přesvědčoval, že to je to, co chtějí! Je to motorka která je boží na jízdu, motor je boží, a co na tom že vypadá vošklivě, výýý panééé, vy máte silné dioptrie, vám ten vzhled ani vadit nebude žéé, kupte si jednu prosíííím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:48 | Nahoru | #168
VlastíkPlamínek> úplně nulový ne, za rok prodali dvacet sportardů, z toho u nás zůstala polovina
každopádně se říká že "doma neni nikdo prorokem". tohles určitě slyšel.
a dám další příklad, znám se s jednim italem co tvrdí že ducati je snad nejhorší značka na světě, co se týká třeba guzzi tak nechápe jak si to může někdo koupit a tak dále. prostě že italský motorky stojí za hovno a jediná značka na světě je honda. jedině honda, to jsou ty nejlepší motorky
jo, málem jsem zapomněl, z italskéch značek se vymyká aprilia, to jsou naprosto špičkový technologie.... no, jestli to nebude tim že jeho otec dělá u aprilie v závodním oddělení
ale to už je vedlejší.
to je taková podobná situace.
jinak 1198 je stará vrana a panigale neni noc zajimavýho co by stálo za pozornost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:50 | Nahoru | #169
[quote=memphis.unv]laďa prášil> zvláštní je že po nortonovi brečí lidi z celýho světa.
když se potácí nad propastí jawa a furt ještě neni pozdě, lidem z naší vlastní země by ju nejradši viděli v propadlišťu dějin a potěšili nějakýho rákosníka támhle od hujdy nebo námahy.
a je úplně jedno že když jawa vznikla, tradice motorek tady byla, jak výrobní tak řidičská. v japonsku to byl sténé kšeft jak teď v číně.
Vždycky šlo o kšeft (od doby Laurin Klement) a kšefty se musí dařit jinak finito

zajimalo by mě jestli za třicet let bude někdo vykřikovat že yuki je jeho srdeční značka, že jejich litr je ta správná a jediná mašina - NO......nebude, časy se mění a změní. Kdysi byla telvize Tesla bomba a dnes je to každému jedno.

Naposledy editováno 14.08.2012 12:52:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:50 | Nahoru | #170

memphis.unv píše: laďa prášil> zvláštní je že po nortonovi brečí lidi z celýho světa.
když se potácí nad propastí jawa a furt ještě neni pozdě ...



Na co není pozdě a proč něco neděláš? Proč už nemáš novou Jawu? Má ji někdo z tvých kamarádů?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:50 | Nahoru | #171

memphis.unv píše: VlastíkPlamínek> úplně nulový ne, za rok prodali dvacet sportardů, z toho u nás zůstala polovina
každopádně se říká že "doma neni nikdo prorokem". tohles určitě slyšel.
a dám další příklad, znám se s jednim italem co tvrdí že ducati je snad nejhorší značka na světě, co se týká třeba guzzi tak nechápe jak si to může někdo koupit a tak dále. prostě že italský motorky stojí za hovno a jediná značka na světě je honda. jedině honda, to jsou ty nejlepší motorky
jo, málem jsem zapomněl, z italskéch značek se vymyká aprilia, to jsou naprosto špičkový technologie.... no, jestli to nebude tim že jeho otec dělá u aprilie v závodním oddělení
ale to už je vedlejší.
to je taková podobná situace.
jinak 1198 je stará vrana a panigale neni noc zajimavýho co by stálo za pozornost



znova a lépe, bavíme se o Jawě, proč do toho motáš jiné značky? (Hlavně ty kterým i v době hosp. recese značně stoupají prodeje. Jen u Duci v USA stoupl meziročně prodej o 30-40%! Srovnej to s Jawou a jejima 20ti prodanýma Sportardama). Meleš 5přes9.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 12:58 | Nahoru | #172

memphis.unv píše:
jinak 1198 je stará vrana a panigale neni noc zajimavýho co by stálo za pozornost



Tím se to vysvětluje..... chápu že máš jinej vkus, ale spíš seš myšlením vedle jak ruská raketa naváděním

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:04 | Nahoru | #173
skodovak> já bych klidně pro jawu něco udělal ale nemám co nabídnout, akorát jsem kdysi dávno v malování poskládal tuhle jawu podle svéch představ
[img]
jinak to že se pod značkou jawa prodává bordel z číny se mně taky ani trochu nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:07 | Nahoru | #174
no ta díra pod nádrží je skvost! Tam by se vešel stan i se spacákem :)

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:08 | Nahoru | #175
laďa prášil> samozřejmě že se kvůli výdělku vyrábělo vždycky ale dává mně to asi tak stejně smysl jako když jsem v jakýmsi článku četl něco o tom že slovensko je automobilovou velmocí (že u nich mají němci a rákosníci montovnu).
anebo japonské chopper? co je to za další sračku?
zní to podobně jako kdyby měl byt "americké gotické hrad"
a na televizi nejezdíš, to neni srdeční záležitost takže srovnání je mimo

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:09 | Nahoru | #176
memphis.unv> malovat můžeš co chceš, papír snese všecko Jasněže to ztvárňuje tvoji představu, to chápu, i zpracování je mi fuk, ale tím neděláš něco pro jawu, tím se bavíš.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:09 | Nahoru | #177
VlastíkPlamínek> cestovní stroj
ne, dělám si prdel, je to fotomontáž z malování takže nemůžeš čekat zázraky, ani já jsem u toho netrávil hodiny

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:11 | Nahoru | #178

memphis.unv píše: skodovak> já bych klidně pro jawu něco udělal ale nemám co nabídnout, akorát jsem kdysi dávno v malování poskládal tuhle jawu podle svéch představ
[img]
jinak to že se pod značkou jawa prodává bordel z čí
ny se mně taky ani trochu nelíbí



Ještě upřesni, čím je to zajímavý a co stojí za pozornost, když panigale ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:12 | Nahoru | #179
VeFeRák> no protože na novou nemám na žádnou
už jsem měl nutkání několikrát splácet to ale vždycky jsem odolal

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:12 | Nahoru | #180
na stranu druhou, musím přiznat, že desingovat nové Jawy v programu "malování" mi přijde hodně stylové.... a vypovídající
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar Harmi 17 3.1.2022 v 19:08 Harmi
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport Asim123 2 20.8.2019 v 22:12 maspe


TOPlist