Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
samotnýmu se mně většinou psat nechce ale když čtu ty vaše hovna tak na to nende nic neříct....
2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Potenciál lidí kteří by do toho šli to vyzkoušet když to bude pěkný tady je. Dyť to kurwa není vůbec těžký. Když se třeba člověk koukne na FGR. Vypsali soutěž na design, vybrali pár líbivých projektíků a motorka je na světě a krásná
Zřejmě je problém v tom že by nešly zužitkovat prověřené 50 let staré uni díly Jawa
Naposledy editováno 14.08.2012 10:42:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
myslim že sportardů se prodalo víc než šestiválců, ne?
jawa má v podstatě pouze jednu a to naprosto nereálnou možnost- aby její motorky který budou na úrovni konkurence stály oproti konkurenci polovinu. dřív než tohle nastane tak se masově prodávat nebude aji když na úrovni konkurence bude se všim všudy, bude o 10% lepší a bude stát o 10% míň. jde pouze o navození nutkání koupě vůči ceně tak jako češi rádi nakupují berdelvěci v lidlkvalitě. ovšem jawa by to měla o to těžší že za tu lidlcenu by musela nabídnout prémiovou kvalitu.
kdykoliv totiž bude klasické české blbec uvažovat o koupi motorky a bude se rozhodovat mezi jawou která neni kůl a může byt vyráběná se sebevětším srdcem ze sebekvalitnějších komponentů a na druhé straně uvidí tu nejzprdelenějc vyplivlou rozpočtovku od kůl japonské značky, vždycky se rozhodně pro tu zahraniční a to z přeludu že z principu co je zahraniční je lepší.
stejná situace tady byla po revoluci třeba s botama rákosníků. "přece si nebudu kupovat ty naše, ty zahraniční budou lepší".
nebo mě napadá konkrétní situace. nedaleko je pískovna a majitel nakoupil scanie. ovšem ono se zjistilo že ty náklaďáky jsou na hovno a navíc když zaprší tak se nehnou vůbec, nakonec se zjistilo že zlatý tatry.
nedaleké dopravní podnik nakoupil jakýsi autobusy který hlavně že byly zahraniční. samozřejmě že byly k hovnu a při dalším výběrovým řízení se dělalo všechno možný aby se zajistily autobusy z našeho vysokýho mýta aji když tolik najednou nebylo možný sehnat tak rychle. a takhle to máš všude kam se podíváš. tatra taky opět vyváží na východ daleko víc než před pár letama protože situace tam je stejná jako tady- "co je zahraniční/západní tak je přece lepší".
když jsem byl na turistické exkurzi v ostravě v zavřenéch dolech tak bévalé horník co nás prováděl říkal že ty jejich bezpečnostní cosi na déchání se vždycky vozily z ruska a byly výborný. po revoluci se řeklo že všechno co je z ruska je špatný a začali dovážet myslimže z francie. no netrvalo to moc dlouho a opět se dováželo z ruska protože to "západní" stálo za hovno.
samozřejmě že sportard nebude třeba tak znatelně lepší ale jde o tu filozofii. neříkám že oproti sportardovi stojí to zahraniční za hovno ale fakt jde o to že aji když člověk nebude mít ani jeden protiargument, stejně jawu zavrhne!
aji když bude fgr nádherný, stejně si českej blbec koupí radši diavela nebo v-maxa aji kdyby stál dvakrát tolik a nebyl ani z poloviny tak dobré.
no a na závěr přindou idioti kteří bez jedinýho argumentu, bez čehokoliv věcnýho prohlásí na adresu jawy "rest in piss" a myslí si jak nejsou kůl.
a ty rádobyrecenze čehokoliv od jízdních vlastností po životnost z deseticentimetrovýho obrázku aji když jsou z úplně prdele tak jawě taky nepřidají.
je tady plno lidí co jawě vyčítají prodeje....
stačí se podívat na blatu. jeden lepší komponent než druhé, všechno moderní včetně kurvapovedenýho designu, fabrika nová, vedení nezkostnatělý a jak se jim daří? jsou rádi že jsou rádi, aby se jim všechno zaplatilo tak by potřebovali minimálně tisíce motorek ročně a ony jsou jich maximálně stovky.
proč? protože každá piča si radši koupí provedením rozpočtovku aji když se stejnou cenovkou ale od kůl "světové" značky
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Kopněte mě někdo do hlavy, ale tohle je hodně hluboká myšlenka
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
když se potácí nad propastí jawa a furt ještě neni pozdě, lidem z naší vlastní země by ju nejradši viděli v propadlišťu dějin a potěšili nějakýho rákosníka támhle od hujdy nebo námahy.
a je úplně jedno že když jawa vznikla, tradice motorek tady byla, jak výrobní tak řidičská. v japonsku to byl sténé kšeft jak teď v číně.
zajimalo by mě jestli za třicet let bude někdo vykřikovat že yuki je jeho srdeční značka, že jejich litr je ta správná a jediná mašina a jak bude hanit produkci z další zamě kobylek tak jak teď číňani utlačují aji ty japonce, kdopak to asi bude, indie?
memphis.unv píše: laďa prášil> zkdopak to asi bude, indie?
proč když Bajaj má víc jak poloviční podíl v KTM? Proč by brečeli pro Yuki? Až se vykope ze středověku Indie (což zase nebude tak rychle, ale jednou to bude) tak se teprve budem divit
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Bimbam píše: Vlastíku, asi bych si o tu tvoji škebli ukopl palec Auuu auu, to raděj ne
ale ne, proti Jawe nic nemám, všichni jsme na ní jezdili, někdo na ní vzpomíná v dobrém, někdo ve špatném, někdo na ní jezdí dodnes. Mě spíš přijde k smíchu fanatismus a zaslepenost Memphise. To už se neslučuje se zdravým rozumem ani s ochotou akceptovat očividná fakta.
Na Jawu co se týče ekonomie provozu.. hele jsem pravičák. Pokud se fabrika neumí udržet nad vodou sama, je to její boj. Taky mi nikdo nepřispěje na nájem. Voják se stará, voják se má. A ohánět se 20let po převratu složitou situací mi přijde dost mimo. 20 let je hodně dlouhá doba aby se něco změnilo.
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Travelky předělané v Lošánkách u Matesa jsou furt JAWA (protože Mates je servis JAWA, takže to dělá pod jejich značkou, takže komenty stylu "to nedělá jawa ale mates" si strčte. Je pravda, že to Jawa nevymyslela, což je škoda, ale je to, a to je důležité. Je pravda, že to nikdy nebudou vlajkové lodě Jawy, ale zatím to je v mých očích nejlepší dnes vyráběná JAWA. Motory sou podle majitelů spolehlivé, vzhled povedený. Prostě retro bike. Ale na pořádný vlajkový stroj Jawa zatím nemá.
Memphisi: Pokud chceš jawě pomoct, tady akorát marníš čas. Napiš jim, nabídni jim spolupráci, a vymysli Jawu, která by se dnes dala prodávat (ale tím myslím, aby lidi přišli, viděli, a CHTĚLI!!). Protože to co tady děláš je jako kdybys chodil po městě s letákem, a lidi přesvědčoval, že to je to, co chtějí! Je to motorka která je boží na jízdu, motor je boží, a co na tom že vypadá vošklivě, výýý panééé, vy máte silné dioptrie, vám ten vzhled ani vadit nebude žéé, kupte si jednu prosíííím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
každopádně se říká že "doma neni nikdo prorokem". tohles určitě slyšel.
a dám další příklad, znám se s jednim italem co tvrdí že ducati je snad nejhorší značka na světě, co se týká třeba guzzi tak nechápe jak si to může někdo koupit a tak dále. prostě že italský motorky stojí za hovno a jediná značka na světě je honda. jedině honda, to jsou ty nejlepší motorky
jo, málem jsem zapomněl, z italskéch značek se vymyká aprilia, to jsou naprosto špičkový technologie.... no, jestli to nebude tim že jeho otec dělá u aprilie v závodním oddělení
ale to už je vedlejší.
to je taková podobná situace.
jinak 1198 je stará vrana a panigale neni noc zajimavýho co by stálo za pozornost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
když se potácí nad propastí jawa a furt ještě neni pozdě, lidem z naší vlastní země by ju nejradši viděli v propadlišťu dějin a potěšili nějakýho rákosníka támhle od hujdy nebo námahy.
a je úplně jedno že když jawa vznikla, tradice motorek tady byla, jak výrobní tak řidičská. v japonsku to byl sténé kšeft jak teď v číně.
Vždycky šlo o kšeft (od doby Laurin Klement) a kšefty se musí dařit jinak finito
zajimalo by mě jestli za třicet let bude někdo vykřikovat že yuki je jeho srdeční značka, že jejich litr je ta správná a jediná mašina - NO......nebude, časy se mění a změní. Kdysi byla telvize Tesla bomba a dnes je to každému jedno.
Naposledy editováno 14.08.2012 12:52:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
memphis.unv píše: laďa prášil> zvláštní je že po nortonovi brečí lidi z celýho světa.
když se potácí nad propastí jawa a furt ještě neni pozdě ...
Na co není pozdě a proč něco neděláš? Proč už nemáš novou Jawu? Má ji někdo z tvých kamarádů?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
memphis.unv píše: VlastíkPlamínek> úplně nulový ne, za rok prodali dvacet sportardů, z toho u nás zůstala polovina
každopádně se říká že "doma neni nikdo prorokem". tohles určitě slyšel.
a dám další příklad, znám se s jednim italem co tvrdí že ducati je snad nejhorší značka na světě, co se týká třeba guzzi tak nechápe jak si to může někdo koupit a tak dále. prostě že italský motorky stojí za hovno a jediná značka na světě je honda. jedině honda, to jsou ty nejlepší motorky
jo, málem jsem zapomněl, z italskéch značek se vymyká aprilia, to jsou naprosto špičkový technologie.... no, jestli to nebude tim že jeho otec dělá u aprilie v závodním oddělení
ale to už je vedlejší.
to je taková podobná situace.
jinak 1198 je stará vrana a panigale neni noc zajimavýho co by stálo za pozornost
znova a lépe, bavíme se o Jawě, proč do toho motáš jiné značky? (Hlavně ty kterým i v době hosp. recese značně stoupají prodeje. Jen u Duci v USA stoupl meziročně prodej o 30-40%! Srovnej to s Jawou a jejima 20ti prodanýma Sportardama). Meleš 5přes9.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
memphis.unv píše:
jinak 1198 je stará vrana a panigale neni noc zajimavýho co by stálo za pozornost
Tím se to vysvětluje..... chápu že máš jinej vkus, ale spíš seš myšlením vedle jak ruská raketa naváděním
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
[img]
jinak to že se pod značkou jawa prodává bordel z číny se mně taky ani trochu nelíbí
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
anebo japonské chopper? co je to za další sračku?
zní to podobně jako kdyby měl byt "americké gotické hrad"
a na televizi nejezdíš, to neni srdeční záležitost takže srovnání je mimo
memphis.unv píše: skodovak> já bych klidně pro jawu něco udělal ale nemám co nabídnout, akorát jsem kdysi dávno v malování poskládal tuhle jawu podle svéch představ
[img]
jinak to že se pod značkou jawa prodává bordel z čí
ny se mně taky ani trochu nelíbí
Ještě upřesni, čím je to zajímavý a co stojí za pozornost, když panigale ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
už jsem měl nutkání několikrát splácet to ale vždycky jsem odolal
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar | Harmi | 17 | 3.1.2022 v 19:08 Harmi |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport | Asim123 | 2 | 20.8.2019 v 22:12 maspe |