1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Bandaska píše: Krovak> ne, neznám tě, zaplať pánbůh....ještě tak znát někoho jako ty ...a proč si přišel šňafat, když se tě to netýká?
Co dodat?Nevíš o mě nic a blbě kecáš...Šňafat a netýká?Nazval jsi všechny s čiplým autem sockama a jejich auta kraxnama.Takže jaký netýká?Ty si fakt nevidíš do huby a ani na pár jednoduchých otázek odpovědět neumíš...Pouze z tebe padaj další a další sračky,pro které nemáš logické vysvětlení snad ani sám pro sebe
Mimochodem,od včerejška se tu se mnou dohaduješ a najednou se mě to netýká...ty nebudeš moc bystrej,že ne?
Naposledy editováno 17.10.2011 16:18:27
KrikriCBR píše: Je zvlastni kolik lidi neveri fyzikalnim zakonum a veri ze s vetsim vykonem se snizi spotreba,a vzdycky se smeju kdyz vidim ty zavodniky co maj chiplej motor jak jedou do kopce za nimi cerno a oni maji lepsi pocit ze se jim krivka kroutaku presunula nekam jinam a pocitove to lip jede
já tě nevím. 1.9tdi pd 77kw čiplej na cca 100kw...spotřeba cca stejná nebo trochu vyšší, výkno to posílilo v celým spektru s tím, že motor jde za 3000 ochotněji, o nějakým placebu se rozhodně mluvit nedá (zrychlení+maximálka). nevím, jestli bych příště šel do čipu. ale do silnějšího motoru určitě jo
Sefo píše: Já měl čipnutý 2 auta a šel bych do toho znova, nevykurvilo se mi ani jedno turbo ani spojka ani nic....všechno v klídu...
řekl bych, že kdo zkurví motor s čipem, by ho dřív nebo později zkurvil i bez čipu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Jinak ve firmě jsme nechali skupinu aut chipnout při údržbě, nikdo nic nevěděl, spotřeba klesla cca o půl až litr na chipnuté auto. Samozřejmě hulící obludy bych nakopal do vejfuku, ale optimalizace softu, proč ne. Mám teď 55kW feldu TDI jako služebák, nebezpečné auto, při předjíždění, do chipu půjdu, protože pokud je problém předjet naložený náklaďák do kopce když přidá aniž bych se vystavoval nebezpečí, že mě někdo v protisměru smete, protože to trvá dlouho ....
Já měl čipnutý 2 auta a šel bych do toho znova, nevykurvilo se mi ani jedno turbo ani spojka ani nic....všechno v klídu...
tak je to o tom, kdo ti tu upravu dela. Znamej si nechal udelat chip na transporteru - narust asi okolo 15 koni, kroutak nevim, ale tahne to vyrazne lip ve spodku a nakonec i spotreba klesla zhruba vo 0,4 - 0,5 litru. Je nadmiru spokojenej. Nechal si to delat u seriozni firmy, kera se timhle zabejva leta a sou to profici (ne zadnej Franta Flinta z garaze za mestem). Na dynojetu si pohrali s vykonovou krivkou a auto je ted v celym spektru otacek o dost vyvazenejsi, nez bylo...Ale to tady spoustu lidem, ktery si nabehli (popripade jejich znamy) proste nevysvetlis . je to marný
BobGS píše: Dovolil bych si poznamenat podle příspěvků, že pan Bandaska asi patří k tomu typu, co běhají v parku s baloňákem. Někdo v parku a u někoho se to asi projevuje takhle.Zajímavé. Těším se s čím nás překvapí příště.
Jinak ve firmě jsme nechali skupinu aut chipnout při údržbě, nikdo nic nevěděl, spotřeba klesla cca o půl až litr na chipnuté auto. Samozřejmě hulící obludy bych nakopal do vejfuku, ale optimalizace softu, proč ne. Mám teď 55kW feldu TDI jako služebák, nebezpečné auto, při předjíždění, do chipu půjdu, protože pokud je problém předjet naložený náklaďák do kopce když přidá aniž bych se vystavoval nebezpečí, že mě někdo v protisměru smete, protože to trvá dlouho ....
Máš něco proti kouřícím autům?
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
jinak souhlas s bandaskou, clovek s "nachipovanym" ropakem co ma dlouhodobou spotrebu 4,5-5litru to mi prijde skoro jak diagnoza :)
20procentni narust vykonu u tehle aut mi prijde taky skoro jako az nebezpecna vec, casto ma i se seriovym vykonem co delat podvozek a brzdy (moje zkusenost s oktavii 1 81kW)
jo a k ty spotrebe... u chipovani jde o zvyseni plniciho tlaku a umerne se tam leje vic nafty, nektere "jednodussi" chipy to ale neresim upravou primo map pro dobu otevreni vstriku ale tim ze zvednou tlak paliva v systemu - je to jednodussi, palubni pocitace pak ukazuji spotrebu spoctenou z doby otevreni vstriku - tzn pri stejnym stylu jizdy nizsi nez predtim, ale realne to tam leje stejne nebo vic nafty nez predtim... tzn vyrazneji se lisi spotreba podle palubniho pocitace a pocitana z natankovaneho mnozstvi. tak bacha na to :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Bandaska píše: ....vyjma MedWeda, to je kamarád a ten má vyjímku
no uz jsem se lekl, ze se ke me nebudes znat :D :D zrovna dneska jsem si privezl novou hracku... by se Ti libila :))
Naposledy editováno 19.10.2011 17:57:33
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Jinak to o čem mluvíš jsou hrubí amatéři a nalévači, to umí kde kdo, psal jsem o stažení map včetně adaptačních hodnot a jejich úprav. Jedná se o desítky map, které jsou změněny tak aby spalování probíhalo optimálněji(SW řídící jednotky si musí poradit s kvalitou paliva ve všech oblastech, kde budou auta jezdit, takže je možno - vzhledem ke kvalitě paliva v EU - jej využít líp.) Nárůst výkonu optimalizací je cca 5kW - podle motoru, dál pak samozřejmě přidání nafty a vzduchu Spotřeba se upravuje taky aby odpovídala. Správně chipnuté auto nekouří znatelně víc a životnost motoru se změní nepatrně (je třeba při zadání požadovaného výkonu dát na doporučení chipaře), je hodně aut, které bez problému najedou s dobrým chipem statisíce km bez problémů, ale takový chip nestojí 2 - 3000 Kč...
ZdenyRider - pokud máš rotačku, v dobrém stavu tak se jí drž, lepší už to nebude
Naposledy editováno 19.10.2011 20:16:25
BobGS píše: ASSASSIN- U služebáku spotřebu neokecáš tam se to počítá podle skutečně natankované nafty, ujetá vzdálennost (možná kontrola dle GPS), k poslednímu v měsíci plná nádrž. Ty lidi by museli kupovat naftu za své
Jinak to o čem mluvíš jsou hrubí amatéři a nalévači, to umí kde kdo, psal jsem o stažení map včetně adaptačních hodnot a jejich úprav. Jedná se o desítky map, které jsou změněny tak aby spalování probíhalo optimálněji(SW řídící jednotky si musí poradit s kvalitou paliva ve všech oblastech, kde budou auta jezdit, takže je možno - vzhledem ke kvalitě paliva v EU - jej využít líp.) Nárůst výkonu optimalizací je cca 5kW - podle motoru, dál pak samozřejmě přidání nafty a vzduchu Spotřeba se upravuje taky aby odpovídala. Správně chipnuté auto nekouří znatelně víc a životnost motoru se změní nepatrně (je třeba při zadání požadovaného výkonu dát na doporučení chipaře), je hodně aut, které bez problému najedou s dobrým chipem statisíce km bez problémů, ale takový chip nestojí 2 - 3000 Kč...
ZdenyRider - pokud máš rotačku, v dobrém stavu tak se jí drž, lepší už to nebude
no zase sluzebak kde se sleduje spotreba podle tankovani a kilometry podle gps... je asi sluzebak nejake vetsi firmy, soucast nejakeho vetsiho autoparku.. pochybuju ze takova auta se ve velkem chipuji. O problematice neco malo vim, delal sem naky veci pro cloveka co u nas dela chipy tak jak pises, upravou mnoha ruznejch map v RJ (mvolesko) a tak jsem naky info od nej pochytil. jinak nejaka optimalizace pripada v uvahu u benzinovejch motoru- tam zalezi na pomeru paliva ve vzduchu, u naftaku je to vicemene sumak tam pri malym pridani plynu to saje porad plny mnozstvi vzduchu a vstrikne to jen maly mnozstvi paliva, pri plnym plynu to saje porad stejny mnozstvi vzduchu a jen to tam leje poradne nafty... tzn na tom nevim co optimalizovat treba na kvalitu paliva, kdyz bude horsi nafta tak to na ctvrt plynu a stejnou dodavku pojede hur, muzu tam prilejt naftu, ale je to jako bych vic pridal plyn...
samo moderni primovstrikovy diesely s elektronicky rizenejma vstrikovacema, ktery behem jednoho cyklu vstriknou nekolikrat a je tak mozny tu "vybusnou smes" ruzne vrstvit apod uz jsou uplne jina veda, ale tam beznej ladic stejne nema sanci zjistit jestli to vrstveni apod meni k lepsimu, tohle uz je orisek pro perfektni vyvojovy oddeleni automobilek.... takze tam je to taky dost mimo s tou optimalizaci. tak jako tak jde o to motor vic plnit, jestli potom z nej chci dostat vykon musim tam prat naftu, kdyz nebude kourit tak stejne jeste nejsem na vykonu jakej by z toho sel dostat, jasne je zbytecny tam prat ty nafty moc a slusnej chip je nakej kompromis aby to nehulilo jako tank, ale i ruzny predvadeci auta nejlepsich chiparu ktery maj spousty koni navic tak huli, bez toho to proste nejde.
to uz ale badame okolo samotneho technickeho reseni, tady jde o to ze uz ten duvod je zcestnej u vetsiny lidi, seriovy kary ktery nezataci a nebrzdi, hlavne ze tam maj 400Nm, navic se pak stejne chlubi tim ze jezdi za 5, takze s tim stejne jezdi jako s hnojem a ten vykon navic nepotrebuji, ja kdyz mam pujcenou rodicu seriovou ochcafku s 81kW a ten vykon pouzivam tak jezdim kolem 7-8mi litru nafty.... kamosi co maj upraveny tyhle ropaky .. kolem 200PS a maj odpovidajicim zpusobem upravenej i zbytek auta a jezdi "svizne" tak jezdi kolem 9-10ti litru nafty. nacpat do seriovyho golfa/oktavky mi prijde k nicemu, protoze ten zbytek auta uz ma plny kecky toho seriovyho vykonu, kdybych s tim rodicu autem jezdil ja trvale tak uz je motor davno po smrti.. a o tom to je, tohle nejsou auta na rychly jezdeni, kdo chce jezdit rychle koupi si na to karu a nevopicuje nakej "sluzebak"
jo a pokud ve spalovacim motoru zvysim vykon a ten vetsi vykon pouzivam tak je jasny ze tam musi bejt vetsi tlaky/teploty (to jsou zakony termodynamiky, to se tezko vyvraci) a tim padem je vic namahanej, ma to vliv na zivotnost, tzn reci o tom ze dobrej chip zivotnost motoru nezmeni je nesmysl- zkrati ji treba min nez nakej odflaknutej chip, ale zkrati...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
pokud máš mondeo zvažil bych ho poslat dál koupit ST220 v Lpg ...
Ale mě neposlouchej ja teď jezdím dieslem a passata sem prodal ... bohužel a byla to chyba... v přepočtu to jezdilo za stejne peníze jako ten diesel.. proč mám diesla? protože v oktavce není 3,2FSI
1/ určitě víš líp jak to ve firmách chodí?, údržbu jsem objednával, ředitel je fanda .
mvoleska znám
2/u benzinových motoru musí být poměr paliva a vzduchu konstantní - stechiometrické složení, tzn pokud benzín nemá turbo, dá se pouze optimalizovat benzínu tam dostaneš pranepatrně víc.
3/vrstvení směsi - pojem z benzínu, např poslední eko motor z volhy pracoval s vrstvením směsi u svíčky bohatá, z jednoho karbecu, dál chudá z druhého - chudá, která se nedá svíčkou zapálit, ale výšlehem zapálené bohaté směsi ano, dál Jaguár, který řešil enormní spotřebu při první ropné krizi atd. U nafty je regulace množstvím paliva, u benzínu množstvím směsi. U nafty je víc vstřiků ne kvůli vrstvení směsi - ta hoří okamžitě - ale kvůli tvrdosti chodu, hlučnosti a taky k dosažení lepší rovnoměrnosti chodu. Možná někdo tenhle termín používá, já ho v souvislosti s naftou neznám. Chip je o tom, že tam dostaneš palivo v co možná nejdřív tak, aby co nejrychleji zhořelo úplně všechno a vykonalo maximum práce - závisí to na možnostech paliva - cetanové č. a další. tolik k technice. To je optimalizace.
4/ pokud rozumně chipnu, není s ostatními komponenty problém . Pokud chci víc, je třeba tunit HW - FMIC, brzdy, tlumiče každý máme holt své koníčky, jak s tím kdo naloží je jeho věc, nedávno jsem měl skůtříka 125, stačil by mi, teď mě učarovalo GSo 1150, taky bych si mohl říct 125 stačí, koneckonců je tu spousta lidí se 100kW motorkami, je to o pocitu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |