globalmoto_kveten





Téma: Setkání majitelů Drag Star

Setkání majitelů Drag Star

27.1.2019 v 16:12 | Nahoru | #15631
U nás dopoledne obleva, nyní již -2°C. Nyní doháním, co jsem přes týden nestihl

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

28.1.2019 v 19:32 | Nahoru | #15632
Přidám vyhodnocení domácího úkolu. Trval něco kolem roku a necelých 8,5tis.km co jsem najel za sezónu. Problém byl v neustálém zakarbonování karburátorů, olej v sání a všudypřítomné sračky. Takže jsem se jal úkolu a převzal něco z motorsportu. Začal jsem tyhle hnoje odlučovat z odvětrání motoru do nádoby a výsledek je jasný z fotek. Vaše názory?


1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

28.1.2019 v 19:41 | Nahoru | #15633
Myslím, že něco to asi odseparovalo, ale jestli jsi to poznal na spotřebě či něčem jiné, to nevím. Myslím, že ani ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

28.1.2019 v 19:44 | Nahoru | #15634
Chenzee> já přeci nepíšu nic o spotřebě? Ale o jiném problému. Co ti je?

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

28.1.2019 v 19:55 | Nahoru | #15635
Bimbo-ze-Žižkova>kapučíno ti z toho teče? :)

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

28.1.2019 v 19:59 | Nahoru | #15636

Bimbo-ze-Žižkova píše: Chenzee> já přeci nepíšu nic o spotřebě? Ale o jiném problému. Co ti je?


Nic ptal ses na názor. Žádné dvojsmysly ani narážky v tom nehledej.

Setkání majitelů Drag Star

28.1.2019 v 20:00 | Nahoru | #15637
Jinak mě to připadalo jak čokoláda

Setkání majitelů Drag Star

28.1.2019 v 20:01 | Nahoru | #15638
Co z toho uvozuješ ty?

Setkání majitelů Drag Star

29.1.2019 v 05:17 | Nahoru | #15639

Problém byl v neustálém zakarbonování karburátorů, olej v sání a všudypřítomné sračky.

No a co tedy ty karburátory? Už se nezakarbonovávají? Olej ze sání zmizel? A co všudypřítomné sračky, jsou taky pryč? Pokud na tohle všechno odpovíš ANO, tak úkol byl bezezbytku splněn.

Jinak mě to připadalo jako latté od nás z práce z automatu.

Zdar jak sfiňa.

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

30.1.2019 v 16:59 | Nahoru | #15640
Zdar Bimbo, případně ostatní znalí dané problematiky
Mám prvně povolit matku (2) a pak clamp (1) nebo prvně clamp (1) a pak matku (2)?

A jde povolit obvykle dobře či ne? Vypadá to, že je to jen dural, tak ať ji nezčudím.

Díky

Naposledy editováno 30.01.2019 17:01:15

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

30.1.2019 v 17:15 | Nahoru | #15641
Chenzee> Nejdřív brejle, potom matku.

Setkání majitelů Drag Star

30.1.2019 v 17:19 | Nahoru | #15642
OK, díky

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

30.1.2019 v 22:15 | Nahoru | #15643
Když si povolíš nejdřív brýle tak budeš točit s matkou i trubkou takže obráceně. Stahni si u mě v profilu manuál co jsem dělal na vídle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

30.1.2019 v 22:19 | Nahoru | #15644
Bimbo-ze-Žižkova> Když povolí brejle jen nahoře, tak se mu nic točit nebude. Nebo se mejlím?

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

30.1.2019 v 23:44 | Nahoru | #15645
KHejml> nemyslíš. Ale bude vyndavat celou trubku i s kluzákem cen aby jí rozebral tak jsem měl za to že chce povolit oboje brýle.
Chenzee> až to rozebereš můžeš 1.změřit délku trubky, 2.změřit vnitřní průměr menší trubky co jí drží spodní šroub, 3.změřit délku spodní pružiny, 4. nafotit všechny díly co z toho vyndáš nějak na jedné fotce pohromadě.????

Setkání majitelů Drag Star

31.1.2019 v 02:27 | Nahoru | #15646
Jakmile to celé rozeberu, změřím, co žádáš. Předpokládám, že to chceš pro porovnání Classic X Custom. Jinak díky.

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

31.1.2019 v 02:42 | Nahoru | #15647
A povolujete tu matku stranovým klíčem, očkem nebo sundáte řidítka a berete ji golou-vořechem?

Naposledy editováno 31.01.2019 02:42:30

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

31.1.2019 v 06:59 | Nahoru | #15648
Chenzee> jj, porovnat a ujistit se že tam mám co tam má být. Bod č.4 tak nějak jako já třeba. A očkem, stranový by se mohl vysmeknout a do ořechu nevidím jestli to žvejknu.

Tady tu druhou fotku jsem našel na webu a je tam třeba jiná spodní pružina, přitom stejný model i rok co mám já.

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 04:48 | Nahoru | #15649
Jestli mi zbude "v ruce" tato sestava, tak budu muset naučit draka jezdit po zadním, protože předek se mi již asi nikdy nevrátí
Jinak snad se k tomu dostanu v sobotu. Uvidím. Těším se, včera mi přišel objednaný spotřebák, takže juchů, dva litry v řiti a to jsem zatím kloudně nezačal ... a bude hůř, až kuchnu vše, co mám v plánu
Ještě dotaz Bimbo - má cenu kupovat budíky na synchro karabmuratátorů nebo si vystačím s hadičkovou metodou případně metodou dvou skleněných lahví? Jaký máš názor? Plánuji karbece celé rozhodit a pustit na ně ultrazvuk ale nevím, jak moc je budu pak schopen přednastavit, aby mi modrá voda hned neprolétla motorem jako Tobě
Lovu za dobrodružstvím 3x zdar

Naposledy editováno 01.02.2019 04:48:56

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 06:18 | Nahoru | #15650
Chenzee> dvojka je úplně krásná cena
Mě přijde ultrazvuk jako přepich který tam není cítit. Ale zase jestli ho máš zadarmo tak ok. Spíš bych to přetěsnil oo předchozích zkušenostech. Na ten ultrazvuk je asi ani nemusíš od sebe oddělovat, takže synchro nerozhodiš. A hadičková metoda je podle mě dostačující. Tamto byl špatný technologický postup ale pobavilo mě to.

Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 06:20 | Nahoru | #15651
A ty vidle složité nejsou, jen se zaměř na poškrábání trubek v místě gufera, opotřebení kluzných pouzder s teflonem, poradně to vypláchnout a je to ok

Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 07:29 | Nahoru | #15652
Tak uvidíme. Ultrazvukovou vaničku máme v práci, ale vešel by se tam jen jeden karbec. No, uvidím, zatím jsem na teoretické úrovni, až to budu rasovat ven, tak budu moudřejší. A co myslíš tím "oo" ? Asi "po", že? A co přetěsnil - jako vše gumové nové? Kudla, to bude letadlo, až to poskládám - hlavně, aby z toho nakonec nebyla jen výkonově stopětadváca s jedenáckovými válci

Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 09:35 | Nahoru | #15653
oo=po Přetěsnit plovákovky, ventil po plovákem a pod ventilem je mosazný váleček který má na sobě O-kroužek přes který mi to teklo. Sada těsnění na jeden karbec je cca za 350 motodily Havířov. Koukni schválně jaky průměry tam máš trysek. Jak volnobežné tak hlavní a která je pro první a druhý válec. Někde jsem tu kdysi psal co tam mám já, tak to mužem porovnat.

Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 19:06 | Nahoru | #15654
Dnešní report:
pokračování v rozborce.
Něco, co tam možná nemá úplně být?

Asi vazelína, kterou byl namazán vypouštěcí šroub

sestava.
Nevím, kde byla ta malá pružinka, vypadla na mě nečekaně nešikovně.


Otázka 1 - o kterém šroubu mluvíš, že kvůli němu potřebuji rázovej utahovák?
Otázka 2 - mám už jen spodek tlumiče (ve tvé terminologii misku tlumiče) a trubku, sérgrovka nad guferem vydělaná - teď mám použít hrubší silu, abych trubku vysunul z misky? Po dobrém to nedělalo nic. A pod trubkou je cosi volného, nevím co, abych něco nezprasil. Jinak ten matroš, co v tom byl, pěkně smrdí a barvou a konzistencí bych to přirovnal k roztaveným holínkám

Naposledy editováno 01.02.2019 19:11:10

Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 21:10 | Nahoru | #15655
Tak v manuálu rozkres malou pružinu vůbec neuvádí a zase tam jsou věci, které já ve vidli nemám

Setkání majitelů Drag Star

1.2.2019 v 22:14 | Nahoru | #15656
Pružinu co jsi měřil na fotce máš 10mm nad spodním limitem. Ta je ok. Změř prosím tu druhou pružinu která je nasunuta na tu úzkou trubku.
Kal a bahno je ok pokud to je rozebrané po delší době. Něco bude z oleje, něco z vydřených součástek. Přeci jen je to slitina hliníku a i když v tom běhá ta trubka s tvrdochromem na které je futro s teflonem tak tam může docházet k vydírání.
Tu malou pružinu si vytáhl z dílu co ti tu přikládám na fotce. Je to úplně první díl dole v tlumiči. Nejspíš ho tam ještě máš zaražený, tak ho opatrně vydloubni. Na posledním obrázku co jsi vložil je to díl č.15. Je to křehký plast. Respektive teď vidím že jsi ještě nevytáhl tu trubku. Takže pokud máš segrovku venku škubni za trubku směrem nahoru. Viz. obrázek.

A ten šroub co se musí občas povolit rázovým utahovákem je ten zespodu M10x1,25 myslím. Je na něm předepsaný moment 30Nm ale s Loctite a většinou to nejde povolit protože se s tím protáčí celý vnitřek tlumiče. Já si na to udělal přípravek z pilníku. Ten vložím vrchem dovnitř a tam se zakousne do té úzké trubky u které změř vnitřní průměr.



Změř i délku trubky a zkontroluj na ní to pouzdro jestli ho nemáš z jedné strany sedřené.


Naposledy editováno 01.02.2019 22:18:51

Setkání majitelů Drag Star

2.2.2019 v 05:58 | Nahoru | #15657
Tak dnes snad provedu vysunutí, tak změřím. Jinak ano, ta malá neznámá pružinka je opravdu z toho bílého dílu, ten je ještě uvnitř.
Kratší pružina - změřím ale v manuálu jsme nezahlédl požadavek na minimální délku.

Měl sej mít dnes celý den "volno" na pokračování, ale děda včera večer hlásil střevní potíže, takže to vypadá, že holky budou muset zůstat doma tedy budu hlídat. Tak uvidím.

2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

2.2.2019 v 09:24 | Nahoru | #15658
Tak pokračování:

Délka pružiny krátké cca 6,8cm.
Jinak trubka se zdá být nepodřená. Ale přeci jen, když ji zasunuji do spodku, tak zezačátku, kde tlumič nejezdí, tak jde tíž, v pracovním prosotru jde výrazně lehčeji. Takže něco to již za sebou má. Ty rozříznutý pouzdra jde pořídit nová?
Jirko, tys je kupoval a pak nepoužil, protože jsi pak koupil celé nové vidle nebo se pletu?
H.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

2.2.2019 v 09:37 | Nahoru | #15659
Chenzee> kratší pružina je můj požadavek abych porovnal střeva z Classic a Custom verze. Ještě prosím délku trubky a vnitřní průměr malé trubky
Pouzdra jsem teď kupoval Odkaz
Ty tvoje ale nevypadají že mají někde sedřený teflon?

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

2.2.2019 v 09:45 | Nahoru | #15660
Chenzee> na tom šroubu M10 ti chybí měděná podložka. Nezůstala ti v tom spodku tlumiče?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist