Kdyz se nebudu bavit o vrcholovych verzi, tak je to koncernem rizena(cilena) low cost technika s pozlatkem nemecke kvality, ale za naprosto silene ceny.
Se preci vi, ze skodovka zije na komunisticke tradici, kde kazdyho delnase byl sen, vystat si frontu na novou skodu.
Na druhou stranu, kdyz uz nejaky cesky chalupar utrati nehoraznou sumu za kombika s velmi nizkou spotrebou, je v podstate spokojenej. Nesere se to (chalupar si nekoupi DSG), do kufru se mu vejde kolecko a dlouhodobe s tim jezdi za 4,5 litru ropy. A predevsim jezdi ve skodovce, kterou Gottwaldovi deti uctivaji. :)
Nadavat na lagy, torzni napravu, podvozek z kocarku atd., je blbost. :) Nissan Patrol taky neni urcitenej na "zavodeni" v Alpach a nikdo ho za to nehaní. :)
Ja nevim jestli nekdo z vas ridil O3 pred FL 1.6TDi 77KW, ale pokud ne, vubec nevite, co je to lag na plynu.
Na druhou stranu, kdyz se vam tyhle ovce dostanou pod ruce (nafasujete v praci), tak i s timhle nenářadím se da pohrat. Jak to ma na hovno zadni napravu, staci v utazeny zatacce jit pozde, ale tvrde na brzdy a normalne to chvili jede bokem.
Mam tu ctyrokou chudinku 85KW combi a stezovat si na ni nemuzu, pac se to servisuje zadarmo a vozi me to zadarmo. Dokonce jsem ji v lete rozsekal (svetla, kapota, naraznik, blatnik.....vsechno ko) a taky se to zadarmo bez spoluucasti opravilo, takze houby zle, naopak. Na hrani je pak bawo nebo motorka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kodiaq jsem nezkoušel, ale jezdil jsem s 2.0 tdi v několika generacích golfu, v passatu b7 a b8 a v různých kombinacích automat/manual a 4motion. auta odpovídají tomu do jakého segmentu patri a treba b8 mam fakt povedenej podvozek. Tomu autu vlastne nemam co vytknout. A to sdílí s kodiaqem pohon i platformu (myslim). Takze moc neverim, ze je tam vse spatne.
Žiadne SUV od škodovky som neskúšal, ale segment - fabia - octavia - superb ano. A v porovnaní s VW je to strašne omrdané. Ja neviem, ako to dokážu, ale podvozok v škodovke bol vždy viac ako strašný v porovnani s VW. Pritom to je z rovnakých dielov. Seat je tak medzi škodku a VW, ale vyvažuje to cenou. Ked som naposledy pozeral ceny áut u nás, tak boli škodovky drahšie ako VW. A aj tak sa to predáva. Ludom jebe, za tie peniaze je škoda nezmysel.
Sused, škodovkár, chcel karoqa. Nakoniec kúpil ročný mercedes priamo u dílera, lebo v škode mu za 30000 ponúkli litrový trojvalec.
Naposledy editováno 25.10.2022 09:50:49
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na hluk od podvozka ma nemilo prekvapila súčasná Toyota corolla. Na prelome 2019-2020 som mal nápad kúpiť si nové auto, tak som skúšal, čo bolo papierovo prijateľné. Tá toyota na drsnom asfalte hučala tak, že sa nedalo rozprávať normálnym hlasom. VW golf na rovnakej ceste takmer potichu. Toyota mi prišla na úrovni logana za tretinovú cenu. Fakt zlé. Potom som vyskúšal nejaké staršie toyoty a zdá sa mi, že to je firemná politika.
Naposledy editováno 25.10.2022 10:25:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: Já taky do fanclubu koncernu obecně skutečně nepatřím, ale zcela chápu kdo je cílová skupina. Lidé, pro něž je auto něco jako lednička či pračka. Bílý spotřebič, který se má na povel zapnout, udělat svou práci a po 4 letech bez sentimentu vyhodit. Ale zábavu nikdo z nás asi v pračce nehledá. Proto je nehaním.
Moje auta jsou pro změnu pro cílovou skupinu koncernistů pro změnu zcela absurdní. Já jim to také neberu. Jen teda tvrdím že jejich kritika že na denní ježdění mám 380k auto a že to musí hrozně žrát, zatímco jejich 1,6tdi jezdí za tolik a tolik je jako chlubit se, že píchám hnusnou holku, protože je nenáročná a nic ode mě nechce... A vůbec se jim to přirovnání nelíbí
Nevím co máš teď za auto, ale pamatuju si, že jsi měl úplně odpornej Dodge, nebo co to bylo...to bylo píchání hnusný holky, která byla navíc náročná?
V čem teď jezdíš?
Já mám arteona a je to jak píšeš...je to věc, která má udělat svůj úkol - odvést mě do práce, za zákazníkem, musím narvat do kufru 32kg psa a odvést 2 tuny na vozíku... Že to není řidičsky super je mi jedno...kdybych hledal něco takovýho, tak raději druhý auto přímo k tomu určený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 25.10.2022 10:40:28
jean192 píše: To odhlučnenie je kapitola sama o sebe. Ale podvozok nemyslím len kvôli hluku, to by som povedal, že škúdka má z tých bežných značiek ešte celkom fajn. Ide o to, že tie podvozky sú nekomfortné, ale aj tak sa to hojdá a na zadných sedadlách jebe do chrbtice. Do chrbtice vzadu jebe aj Seat, vo VW som vzadu nikdy nesedel, tak neviem. V zákrutách octavia drží obstojne, to by som nekritizoval. Bežný škodovkár ju do úzkych nedostane. Píšem o háčkových nápravách, novšie koncerny na multilinku som nikdy neskúsil, tie nepoznám.
Na hluk od podvozka ma nemilo prekvapila súčasná Toyota corolla. Na prelome 2019-2020 som mal nápad kúpiť si nové auto, tak som skúšal, čo bolo papierovo prijateľné. Tá toyota na drsnom asfalte hučala tak, že sa nedalo rozprávať normálnym hlasom. VW golf na rovnakej ceste takmer potichu. Toyota mi prišla na úrovni logana za tretinovú cenu. Fakt zlé. Potom som vyskúšal nejaké staršie toyoty a zdá sa mi, že to je firemná politika.
To může být pneumatikama. Některé dělají přesně to, co píšeš. Jednu takovou sadu mám a z jinak tichého auta dělají hlučný.
U kombiku běžná věc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 25.10.2022 10:53:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Medved> ja nechci tvrdit, ze mam vetsi zkusenosti s koncernovymi auty nez dfens - jen si myslim, ze k nim ma nejakej zvlastni pristup. me prijde, ze v ramci toho pro co jsou urcena jsou ok. hledat v kodiaqu ridicske auto mi prijde taky dost mimo.
Ja hlavne moc nechapu, co to je 'ridicske auto'. Jako ze nektere auto by melo jit ridit dobre a nektere ne? Ze u nektereho je ok, kdyz musis pockat nez se domluvi motor s turbem a s prevodovkou a u nektereho to ok neni? A pro co je urcen kodiaq? Neprijde mi, ze by to bylo nejake ultraspecialni auto, od ktereho se ocekava neco jineho nez od oktavky - krome zvyseneho ega cloveka, ktery si to poridi.Ale vicemene je mi to fuk. Ja svoji znacku a typ auta uz nasel a celkem na tom nehodlam vubec nic menit .
Medved píše: Bludevil> To je proto, ze koncernisti, kterym vpalis ten primer s hnusnou holkou (rikejme jim koncernisti A) nejsou ti sami koncernicti, kteri berou auto jako lednicku a pracku (koncernisti B).
Koncernista A si mysli (respektive sam sebe presvedcuje), ze picha superluxusni multiorgastickou a trochu perverzni nadhernou holku a bude se s tebou o tom hadat do krve. Je to obvykle koncernista z nouze, ktery se na nic jineho nez sluzebni Oktavku anebo neco koncernoveho, hodne olitaneho soukromeho nikdy nezmuze.
Koncernistovi B je to u prdele a hadat se s tebou nebude. Auta ho nezajimaji, dostal to v praci anebo proste sel do kramu a koupil si to nejlevnejsi, co alespon trochu splnovalo jeho predstavy o tom, co by v aute melo byt.
Ze sveho okoli znam hlavne koncernisty B. Kdyz je svezu v necem svem, nekoncernovem, jejich reakce je vzdycky stejna: moc pekne, krasne to jede, je to tiche, ... ale mne ta skodovka staci. A to je asi v poradku.
Krásné a pravdivé rozdělení, díky! Bohužel znám několik případů fanatických koncernistů A a to je teda matroš... Viz. např. náš pošťák, když si u nás prohlížel Chargera, tak utrousil, že on má taky exotiku, dvojkovou octávku v laku, co se v ČR neprodával!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Ja hlavne moc nechapu, co to je 'ridicske auto'. Jako ze nektere auto by melo jit ridit dobre a nektere ne? Ze u nektereho je ok, kdyz musis pockat nez se domluvi motor s turbem a s prevodovkou a u nektereho to ok neni? A pro co je urcen kodiaq? Neprijde mi, ze by to bylo nejake ultraspecialni auto, od ktereho se ocekava neco jineho nez od oktavky - krome zvyseneho ega cloveka, ktery si to poridi.
Ale vicemene je mi to fuk. Ja svoji znacku a typ auta uz nasel a celkem na tom nehodlam vubec nic menit .
Řidičské auto je to, kterým otočíš moravu a zpět a musíš si jít lehnout.
Inak, v malých rýchlostiach s ignisom týpek u nás vyhrával preteky v slalome. Tak možno som len mäkký
Naposledy editováno 25.10.2022 10:58:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Nevím co máš teď za auto, ale pamatuju si, že jsi měl úplně odpornej Dodge, nebo co to bylo...to bylo píchání hnusný holky, která byla navíc náročná?
V čem teď jezdíš?
Já mám arteona a je to jak píšeš...je to věc, která má udělat svůj úkol - odvést mě do práce, za zákazníkem, musím narvat do kufru 32kg psa a odvést 2 tuny na vozíku... Že to není řidičsky super je mi jedno...kdybych hledal něco takovýho, tak raději druhý auto přímo k tomu určený.
Ano, jedno je třeba ten odporný Dodge Charger (to je ta moje dailina), pak máme Suburbana, ale to je zas na jiný účel. V obou ušmudlané V8. Což se samozřejmě poetice, nápaditosti a síle Arteona nemůže rovnat Né musím férově uznat, že na poměry VW je Arteon nadprůměrně hezké auto. Btw, odkdy smí Arteon vozit 2 tuny na vozíku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Ja hlavne moc nechapu, co to je 'ridicske auto'. Jako ze nektere auto by melo jit ridit dobre a nektere ne? Ze u nektereho je ok, kdyz musis pockat nez se domluvi motor s turbem a s prevodovkou a u nektereho to ok neni? A pro co je urcen kodiaq? Neprijde mi, ze by to bylo nejake ultraspecialni auto, od ktereho se ocekava neco jineho nez od oktavky - krome zvyseneho ega cloveka, ktery si to poridi.
Ale vicemene je mi to fuk. Ja svoji znacku a typ auta uz nasel a celkem na tom nehodlam vubec nic menit .
na tom se toci nejvic odbornici jako d-fens, ja se svezu i s volhem moc neverim tomu, ze je ta skodovka takova tragedie, PetrS ma tiguana s 20tsi, neznam moc rychlejsich pilotu a navic je na fungovani auta dost puntickar a je s nim spokojenej. videl jsem ho nekolikrat predjizdet na okreskach s vozikem a motorkou v rychlostech nad 150kmh (v zrcatku) a tudiz mi neprijde, ze by s tim autem neslo predjizdet.
u preplnovanych motoru nejaka prodleva je, je to normalni a bezne se s tim i zavodi... treba slavna group-B auta mela turbolag obrovskej... proste das full gas o neco driv... kde je problem?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Řidičské auto je to, kterým otočíš moravu a zpět a musíš si jít lehnout.
Jezdival jsem dvanactsettrojkou Praha - Ostrava - Praha s nakladkou tuny nejakych letaku v tiskarne v Praze a vykladkou na hlavni poste v Ostrave. Lehnout jsem si nemusel jit ani jednou. Takze S1203 asi nebude ridicske auto. Anebo jsem se pri te nakladce/vykladce vzdycky protahnul .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: na tom se toci nejvic odbornici jako d-fens, ja se svezu i s volhem moc neverim tomu, ze je ta skodovka takova tragedie, PetrS ma tiguana s 20tsi, neznam moc rychlejsich pilotu a navic je na fungovani auta dost puntickar a je s nim spokojenej. videl jsem ho nekolikrat predjizdet na okreskach s vozikem a motorkou v rychlostech nad 150kmh (v zrcatku) a tudiz mi neprijde, ze by s tim autem neslo predjizdet.
u preplnovanych motoru nejaka prodleva je, je to normalni a bezne se s tim i zavodi... treba slavna group-B auta mela turbolag obrovskej... proste das full gas o neco driv... kde je problem?
Já už asi stárnu, ale čím dál víc mi přijdou eskapády typu "musím nutně upalovat po okresce s vozíkem a na něm motorkou 150" jako projev mozkové indispozice... Riziko, na než není stavěné ani to auto, ani ten vozík, natož ten náklad s dost vysokým těžištěm. Ale tolik zas k teoriím, že určitá auta přitahují prostě určité typy lidí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: Ano, jedno je třeba ten odporný Dodge Charger (to je ta moje dailina), pak máme Suburbana, ale to je zas na jiný účel. V obou ušmudlané V8. Což se samozřejmě poetice, nápaditosti a síle Arteona nemůže rovnat Né musím férově uznat, že na poměry VW je Arteon nadprůměrně hezké auto. Btw, odkdy smí Arteon vozit 2 tuny na vozíku?
Od té doby, co se vyrábí...2200kg.
Charger je parádní ten jsem nemyslel. Já Dodge jezdil, když jsem byl v US. Je to x let zpět, co jsi tady nadával na koncern a pak z tebe vylezlo, že máš nějakej ten hnusnej dodge pro evropu...calibra nebo tak něco... Jestli si to pletu, tak sorry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mam sviznejsim tempem najeto docela dost kilometru a relativne bez problemu. Zas znam dost řidičů co jezdi predpisovyma rychlostma a auto neustale odrbany … takze s tim rizikem je otazka jak to posuzovat…
Naposledy editováno 25.10.2022 11:36:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Od té doby, co se vyrábí...2200kg.
Charger je parádní ten jsem nemyslel. Já Dodge jezdil, když jsem byl v US. Je to x let zpět, co jsi tady nadával na koncern a pak z tebe vylezlo, že máš nějakej ten hnusnej dodge pro evropu...calibra nebo tak něco... Jestli si to pletu, tak sorry.
Caliber?? Pfůj, chraň bůh! To je hnusný jak prdel, většinou naftový, odporný zvenčí i zevnitř.
Teď jsem se musel mrknout do předpisů, jaktože smí Arteon tahat 2200 a zjistil jsem že jsem si to blbě pamatoval. A že na úřadech zvorávají techničáky u amerik. Protože hmotnost bržděného vozíku smí být nejvýše jako celková hmotnost tažného vozidla a já myslel, že pohotovostní. No a do techničáků amerik mi zásadně píšou právě tu největší přípustnou hmotnost bržděného vozíku jako pohotovostní (nikoliv celkovou) vozidla. Nemluvě o tom, že ty vozidla měly spadnout do kategorie M1G (tj. terénní, tím pádem 1,5 největší celkové hmotnosti na přívěs). Proto jsem se divil, že Arteon měl podobnou hmotnost možnosti tahat jako 2,5 tunový offroad...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Bludevil> Přiznávám, ze jsem mírně mozkové indisponován. Vozik ani temer dvoutunove auto s tim nema problem. Motorky jsou 100kg supermota. Vozik nema tendenci k převrácení ani kdyz v aute blika esp snazil se mit kvůli stylu jizdy vse technicky v topu (včetně novych lozisek a pneu na vozejku)
Mam sviznejsim tempem najeto docela dost kilometru a relativne bez problemu. Zas znam dost řidičů co jezdi predpisovyma rychlostma a auto neustale odrbany … takze s tim rizikem je otazka jak to posuzovat…
Nemám obecně nic proti svižnější jízdě. Ale v k tomu určeném prostředku. Což sorry, ale auto s vozíkem není nikdy. Za mě je to do nebe volající kokotina snažit se sprintovat s přívěsem ještě s tak blbým nákladem, jako jsou motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: Caliber?? Pfůj, chraň bůh! To je hnusný jak prdel, většinou naftový, odporný zvenčí i zevnitř.
Teď jsem se musel mrknout do předpisů, jaktože smí Arteon tahat 2200 a zjistil jsem že jsem si to blbě pamatoval. A že na úřadech zvorávají techničáky u amerik. Protože hmotnost bržděného vozíku smí být nejvýše jako celková hmotnost tažného vozidla a já myslel, že pohotovostní. No a do techničáků amerik mi zásadně píšou právě tu největší přípustnou hmotnost bržděného vozíku jako pohotovostní (nikoliv celkovou) vozidla. Nemluvě o tom, že ty vozidla měly spadnout do kategorie M1G (tj. terénní, tím pádem 1,5 největší celkové hmotnosti na přívěs). Proto jsem se divil, že Arteon měl podobnou hmotnost možnosti tahat jako 2,5 tunový offroad...
Tak to se omlouvám. To máš hezký káry.
hele ten náklad jde tahat, ale brácha kvůli tomu přešel (nerad) raději na touarega, ten má 3,5t na kouli...a to tahání je úplně o něčem jiným. On ale tahá často stroje, který prodá...já jen něco na zahrádku a tak. Nebo rovnou vezmu z práce valník a nemusím mít sevřený půlky.
Pže pořád vůbec nechápu, jak má s vlastnostmi moderních aut koncernu souviset příměr jízdy 150kmh s lehkým vozíkem -?
Pro srovnání: když jsme kdysi objížděli motokrosy, jezdili jsme se starou hranatou MPV krabicí Evasionem 2.1td po rovinách 130-140 běžně a v zatáčkách často i 110-120 páč byla prdel sledovat v zrcátkách, jak za námi ten malej vozejk s dvěma 100kg kroskama lítá do stran nebo na nerovnostech i půl metru do vzduchu
A fakt to zvládaly i ta stará krabice se starym vozejkem - a fakt k tomu nebyl potřeba 10x dražší Tiguan ani měnit ložiska nebo pneu takže myslim že jako příměr tohle neni vůbec o ničem
Jo a s kdysi poté novějším Espacem III a vozíkem s 200kg okruhovkou jsem na dálnicích z Mostu aji Brna kdysi jezdíval tempomatovou 160kou naprosto běžně a dlouho - ono na tom nic není, ta sestava se jen lehce ztuhle pohupuje
Naposledy editováno 25.10.2022 12:10:35
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
At si kazdy jezdi cim chce a jak chce a at si dfens pise o cem chce. Howgh.
Medved píše: Uz se to zase zvrhava do roviny pomerovani pindika - kdo jel s privesem vic . Nechceme zabit tohle vlakno, ze ne?
At si kazdy jezdi cim chce a jak chce a at si dfens pise o cem chce. Howgh.
Nezvrhává hele, jen se vyvrací vozejkovej příměr, co že dokáže moderni koncern Tiguan s dobrym řidičem... že je to o ničem, toť vše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: Nemám obecně nic proti svižnější jízdě. Ale v k tomu určeném prostředku. Což sorry, ale auto s vozíkem není nikdy. Za mě je to do nebe volající kokotina snažit se sprintovat s přívěsem ještě s tak blbým nákladem, jako jsou motorky.
Prizpusobuju rychlost podle toho jakej mam z vozidla - soupravy pocit a jak se chova a v tomhle pripade mi prijde, ze to neni zadna tragedie. Samo, ze s vozíkem jezdím pomaleji nez bez. 100kg motorka mi neprijde jako tak blbej naklad. S více motorkama nebo s velkou moto jedu opet pomaleji…
Kazdopadne to nebylo o tom jak jezdím ja, ale jak jede 2.0tsi v tiguanu a me prijde, ze jede docela dost. D-fens je holt zvyklej na jinej fofr nez co dokaze 200ps auto. Ja holt musim dokazat zit i se 164ps
Naposledy editováno 25.10.2022 12:25:09
Medved píše: Jezdival jsem dvanactsettrojkou Praha - Ostrava - Praha s nakladkou tuny nejakych letaku v tiskarne v Praze a vykladkou na hlavni poste v Ostrave. Lehnout jsem si nemusel jit ani jednou. Takze S1203 asi nebude ridicske auto. Anebo jsem se pri te nakladce/vykladce vzdycky protahnul .
Tos byl mladej. Taky sem ve dvaceti jezdil ostravu toytou auris. Fuj, ani nevzpomínat.