1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: Ano, jedno je třeba ten odporný Dodge Charger (to je ta moje dailina), pak máme Suburbana, ale to je zas na jiný účel. V obou ušmudlané V8. Což se samozřejmě poetice, nápaditosti a síle Arteona nemůže rovnat Né musím férově uznat, že na poměry VW je Arteon nadprůměrně hezké auto. Btw, odkdy smí Arteon vozit 2 tuny na vozíku?
Od té doby, co se vyrábí...2200kg.
Charger je parádní ten jsem nemyslel. Já Dodge jezdil, když jsem byl v US. Je to x let zpět, co jsi tady nadával na koncern a pak z tebe vylezlo, že máš nějakej ten hnusnej dodge pro evropu...calibra nebo tak něco... Jestli si to pletu, tak sorry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Od té doby, co se vyrábí...2200kg.
Charger je parádní ten jsem nemyslel. Já Dodge jezdil, když jsem byl v US. Je to x let zpět, co jsi tady nadával na koncern a pak z tebe vylezlo, že máš nějakej ten hnusnej dodge pro evropu...calibra nebo tak něco... Jestli si to pletu, tak sorry.
Caliber?? Pfůj, chraň bůh! To je hnusný jak prdel, většinou naftový, odporný zvenčí i zevnitř.
Teď jsem se musel mrknout do předpisů, jaktože smí Arteon tahat 2200 a zjistil jsem že jsem si to blbě pamatoval. A že na úřadech zvorávají techničáky u amerik. Protože hmotnost bržděného vozíku smí být nejvýše jako celková hmotnost tažného vozidla a já myslel, že pohotovostní. No a do techničáků amerik mi zásadně píšou právě tu největší přípustnou hmotnost bržděného vozíku jako pohotovostní (nikoliv celkovou) vozidla. Nemluvě o tom, že ty vozidla měly spadnout do kategorie M1G (tj. terénní, tím pádem 1,5 největší celkové hmotnosti na přívěs). Proto jsem se divil, že Arteon měl podobnou hmotnost možnosti tahat jako 2,5 tunový offroad...