Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.10.2022 v 10:24 | Nahoru | #1
To odhlučnenie je kapitola sama o sebe. Ale podvozok nemyslím len kvôli hluku, to by som povedal, že škúdka má z tých bežných značiek ešte celkom fajn. Ide o to, že tie podvozky sú nekomfortné, ale aj tak sa to hojdá a na zadných sedadlách jebe do chrbtice. Do chrbtice vzadu jebe aj Seat, vo VW som vzadu nikdy nesedel, tak neviem. V zákrutách octavia drží obstojne, to by som nekritizoval. Bežný škodovkár ju do úzkych nedostane. Píšem o háčkových nápravách, novšie koncerny na multilinku som nikdy neskúsil, tie nepoznám.
Na hluk od podvozka ma nemilo prekvapila súčasná Toyota corolla. Na prelome 2019-2020 som mal nápad kúpiť si nové auto, tak som skúšal, čo bolo papierovo prijateľné. Tá toyota na drsnom asfalte hučala tak, že sa nedalo rozprávať normálnym hlasom. VW golf na rovnakej ceste takmer potichu. Toyota mi prišla na úrovni logana za tretinovú cenu. Fakt zlé. Potom som vyskúšal nejaké staršie toyoty a zdá sa mi, že to je firemná politika.

Naposledy editováno 25.10.2022 10:25:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.10.2022 v 10:39 | Nahoru | #2
jean192> V koncernu se treba u Oktavek daval zadek i podle motorizace,ze mely viceprvek jen ty nejvyssi ne?U Toyoty za ten hluk mohly nest vinu i treba jen blby gumy z vyroby.Nevim co to bylo za typ od Pirelli,ale kdyz sem kupoval Giuliettu jako novinku,tak to taky nektery majitele prekvapilo.Po prezuti pohoda.

Naposledy editováno 25.10.2022 10:40:28

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.10.2022 v 10:40 | Nahoru | #3

jean192 píše: To odhlučnenie je kapitola sama o sebe. Ale podvozok nemyslím len kvôli hluku, to by som povedal, že škúdka má z tých bežných značiek ešte celkom fajn. Ide o to, že tie podvozky sú nekomfortné, ale aj tak sa to hojdá a na zadných sedadlách jebe do chrbtice. Do chrbtice vzadu jebe aj Seat, vo VW som vzadu nikdy nesedel, tak neviem. V zákrutách octavia drží obstojne, to by som nekritizoval. Bežný škodovkár ju do úzkych nedostane. Píšem o háčkových nápravách, novšie koncerny na multilinku som nikdy neskúsil, tie nepoznám.
Na hluk od podvozka ma nemilo prekvapila súčasná Toyota corolla. Na prelome 2019-2020 som mal nápad kúpiť si nové auto, tak som skúšal, čo bolo papierovo prijateľné. Tá toyota na drsnom asfalte hučala tak, že sa nedalo rozprávať normálnym hlasom. VW golf na rovnakej ceste takmer potichu. Toyota mi prišla na úrovni logana za tretinovú cenu. Fakt zlé. Potom som vyskúšal nejaké staršie toyoty a zdá sa mi, že to je firemná politika.



To může být pneumatikama. Některé dělají přesně to, co píšeš. Jednu takovou sadu mám a z jinak tichého auta dělají hlučný.
U kombiku běžná věc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist