1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??
Kryšpín>DMC.motobiker> Hele, takže když budu mít vedle sebe dvě úplně stejný krabičky od sirek a ta jedna bude z USA, tak která bude lepší..... . Má naháče 1200, vada je jen to jedničkový kolečko, který odchází (jak říkám, už si běžně vozí nahradní s sebou), a pak se každou chvíli něco uklepe nebo prasne (třeba výfuk). Jinak v zatáčkách díky krátkýmu rozvoru dost mrštná mrška, krouťák od spodu jak bejk (což byl třeba problém při odjezdu z kempu po mokré louce, ale zas ze zatáčky vystřelí jako raketa). A s těma japoncema - zkus odjet rychlý kolo na okruhu na R1, GSXR 1000, ZX 10 a CBR 1000 a uvidíš, jak ty motorky fakt nejsou stejný..... a jak je Honda jinde . A dvouvál je zbraň, to pro začátečníka fakt raději ne. To už spousta lidí zjistilo, že na dvouválu je nějaká větší přitažlivost zemská či co....
To jako že se na tom sere kolečko v převodovce nebo co znamená to jedničkový kolečko??? Jinak je to už XB12S nebo ještě starej X1??? U X1 by mě to zase až tak moc nepřekvapovalo, protože to je spíš takovej Sportster s jinym rámem, ale XB12ky už by měly být trošku někde jinde, a o tom novém ani nemluvím, jinak dvouvál to je vážně něco jinýho, jezdil jsem chvíly na FZRku a řeknu ti že čtyřvála už by nechtěl ani za nic, ty motory jsou fakt voničem, pod 8 tisíc se to ani nerozjede a pořád se to musí držet pod plynem, snad jediný co je na tom pěkný je že to docela jede, oproti třeba Monsteru, kterej má se stejným obsahem skoro poloviční výkon, je to sakra znát, ale na Monsteru se dá alespoň jezdit i na pohodu, a tahá pěkně odspoda, na čtyřválu když jsem nejel na plnej kotel, tak to bylo mrtvý! No jinak R1, ZX10 a podobný mrchy se tady ale zase až tak moc neřešily, myslel jsem to tak že ať si vybere jakoukoly malou cestovní rejži s obsahem kolem 500ccm, tak v tom asi velký rozdíl nebude, nebo myslíš že ta Honda CB500 na něj bude hodná a bude jezdit skoro sama a Kawasaki ER5 mu hned napoprvé utrhne ruce a při výjezdu ze zatáčky se mu hnedka zvedne na zadní??? Já myslím že asi ne, jedinou mašinu kterou bych tady z toho výběru vyloučil je ta Suzuki GS500, to je opravdu motorka úplně nanic, zlatej M600...
PS.: Jasně že ty Emerický sirky jsou mnohem lepší než ty Ruský...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??
2 reakcí na tento příspěvek Co v 18??
No a X1, to je určitě dobrý kladivo, ale pořád je to na úrovni samovýroby, ten motor mám pocit je snad úplně stejný jako ten ve Sportsteru, jen má větší výkon, a je to taková jejich první mašina, takže možná má nějaké mouchy, XBčka na tom ale už budou určitě mnohem lépe, no a od kdy do kdy se vyráběly, to nevím, ale XB má hliníkový rám (něco jako ten Deltabox) a X1 je normální trubkáč, takže takhle bych do asi laicky odlišil...
1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??
Naposledy editováno 23.04.2009 14:29:08
1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??
Kryšpín>DMC.motobiker> Máš dobrý kámoše, když prodal ZX10, protože to nejede, resp. jede až od 10 tis. otáček. Nejmenuje se náhodou Pedrosa, tomu taky žádná motorka nejede dost...
No ani né tak že by mu to nejelo, ono to prej i docela jelo, ale pořád se to muselo vytáčet aby to jelo, a už ho to prej přestalo bavit (mě by to bavit ani nezačalo, ale to je jiné, já jsem dvouválista) takže to prodal, koupil toho Raptora, a ten prej už vůbec nejel, tak nakonec má toho Triumpha a je spokojenej, a můžu říct že je to nejlepší mašina široko daleko, a to skoro po všech stránkách, jen zvuk mám lepší já na Dukně...
Jo jinak co se toho Buella týká, tak tohle je Buell XB12S a takhle vypadá starej zlatej Buell X1 (1200), tak co, kterej z nich to je, a neříkej mi že XB12S!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??
1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??
Jinak jednou si Buella XB12S snad taky pořídím, takže doufám že to nebude tak hrozný jako popisuješ, ale i kdyby, tak co, je to Buell, USA, dvouvál, kladivo a žádná rejže se tomu ani nepřibližuje, a takový motorce se toho dá hodně odpustit, a to že s tím měl občas někdo nějaký problém mě od něho určitě neodradí, protože nic lepšího v této třídě pro mě není...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??
Kryšpín>DMC.motobiker> Čoveče, sice má hliníkovej rám, ale ve předu má jedno velký kulatý světlo. Tak to asi bude mít nějakej model mezi těma, cos dal fotky.
No to asi né, podle mě už nic mezi nima neexistuje, spíš je to nějaká přestavba asi a to světlo si tam někdo dal místo těch dvou, sice ve starejch X1 a dalších se moc nevyznám, ale ten hliníkovej rám mají jenom XBčka a žádný z nich kulatý světlo nemá...
1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??
Jinak přečti si Test Buella XB9SX tady na motorkářích, vyšel z něho dost dobře...
1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??
například jako jeden borec se kterým jsem se bavil, které říkal že mu kamoš říkal, že mu jeho kamoš bulíka asi na deset minut pujčil. to neni nadsázka, to je fakt když mě jeden člověk přesvědčoval že je to šrot
1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??
DMC.motobiker>Kryšpín> No historii značky Buell nemám úplně zmapovanou, nikdy mě to moc nezajímalo, ale mám pocit že tu značku založil bývalý motocyklový závodník Erik Buell někdy v osmdesátých letech a začal dělat svoje závodní speciály, a myslím že v té době to nemělo s HD ještě vůbec nic společného, to až časem někdy v 90tých letech začal dělat naháče a cesťáky ve kterých používaly motor z HD 1200 Sportster, a možná tehdy to už začalo být zajímavé i pro HD, a tak skoupily nejdříve 48% podíl ve firmě, takže Buell měl jejich velkou podporu a mohl to rozjet, a začalo to vypadat že Buellu se daří, nejspíše proto že na takovou mašinu hodně lidí čekalo, HD s výkoným motorem a super jízdníma vlastnostma, to je v rámci USA takový malý zázrak dá se říct, no a tak HD skoupil majoritní podíl a tím pádem už může rozhodovat téměř o všem a teď už je to vlastně Buell / Harley-Davidson company, díky tomu ale měly dostatek financí a mohly udělat zatím svůj nejlepší model XB12S/R, který má s HD společné jen to že pohoná jednotka má stejnou konstrukci jako Sportík, a teď navíc vyvinuly svůj nový motor Helicon s výkonem 150 koní a bez vybrací! Takže s HD už to má společného jen majitele, jinak motorka je to od základu jiná...
No a X1, to je určitě dobrý kladivo, ale pořád je to na úrovni samovýroby, ten motor mám pocit je snad úplně stejný jako ten ve Sportsteru, jen má větší výkon, a je to taková jejich první mašina, takže možná má nějaké mouchy, XBčka na tom ale už budou určitě mnohem lépe, no a od kdy do kdy se vyráběly, to nevím, ale XB má hliníkový rám (něco jako ten Deltabox) a X1 je normální trubkáč, takže takhle bych do asi laicky odlišil...
Pěkněééééé,mohla jsem to vyzvědět doma,ale ten když donde,tak na mě sikne a chce mít svou minutu ticha! Chlap má taky Bulíka.
Kryšpín>MrsAtasova> Já se v emerickejch motorkách až tak moc nevyznám, ale i HD jako takový dělal a dělá slušný sportovní modely. HD kdysi dávno i vyhrávaly závody (stejně jako Jawka, kde ty doby jsou... ) Možná, že Buell, jako značka, vzniknul podobně jako Smart (Mercedes), holt jen marketingový tah. Ale je to HD.
já taky ne ,jen z doslechu....aco doma náhodou pustí chlap....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |