paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co v 18??
Cus chtel sem se zeptat jakou motorku do 50 tisic? Chtel bych spis enduro nebo supermoto ale ty sou za strasny penize a ty co sou levnejsi jsou stary vyhoneny kurvy zatimco náhači se daji sehnat pekni za slusny penize a na cestu jsou paradní. Libi se mi treba Bandit 600 ale zajimalo by me koli stoji seškrceni na 25 Kw ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??

23.4.2009 v 13:11 | Nahoru | #121
Kryšpín> Nevím,jestli neplknu blbost,ale o Buellovi se dá opravdu v souvislosti s HD mluvit pouze o tom motoru,jako takovém.....ale Bulík, už je to prostě jiná káva.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??

23.4.2009 v 13:31 | Nahoru | #122

Kryšpín>DMC.motobiker> Hele, takže když budu mít vedle sebe dvě úplně stejný krabičky od sirek a ta jedna bude z USA, tak která bude lepší..... . Má naháče 1200, vada je jen to jedničkový kolečko, který odchází (jak říkám, už si běžně vozí nahradní s sebou), a pak se každou chvíli něco uklepe nebo prasne (třeba výfuk). Jinak v zatáčkách díky krátkýmu rozvoru dost mrštná mrška, krouťák od spodu jak bejk (což byl třeba problém při odjezdu z kempu po mokré louce, ale zas ze zatáčky vystřelí jako raketa). A s těma japoncema - zkus odjet rychlý kolo na okruhu na R1, GSXR 1000, ZX 10 a CBR 1000 a uvidíš, jak ty motorky fakt nejsou stejný..... a jak je Honda jinde . A dvouvál je zbraň, to pro začátečníka fakt raději ne. To už spousta lidí zjistilo, že na dvouválu je nějaká větší přitažlivost zemská či co....


To jako že se na tom sere kolečko v převodovce nebo co znamená to jedničkový kolečko??? Jinak je to už XB12S nebo ještě starej X1??? U X1 by mě to zase až tak moc nepřekvapovalo, protože to je spíš takovej Sportster s jinym rámem, ale XB12ky už by měly být trošku někde jinde, a o tom novém ani nemluvím, jinak dvouvál to je vážně něco jinýho, jezdil jsem chvíly na FZRku a řeknu ti že čtyřvála už by nechtěl ani za nic, ty motory jsou fakt voničem, pod 8 tisíc se to ani nerozjede a pořád se to musí držet pod plynem, snad jediný co je na tom pěkný je že to docela jede, oproti třeba Monsteru, kterej má se stejným obsahem skoro poloviční výkon, je to sakra znát, ale na Monsteru se dá alespoň jezdit i na pohodu, a tahá pěkně odspoda, na čtyřválu když jsem nejel na plnej kotel, tak to bylo mrtvý! No jinak R1, ZX10 a podobný mrchy se tady ale zase až tak moc neřešily, myslel jsem to tak že ať si vybere jakoukoly malou cestovní rejži s obsahem kolem 500ccm, tak v tom asi velký rozdíl nebude, nebo myslíš že ta Honda CB500 na něj bude hodná a bude jezdit skoro sama a Kawasaki ER5 mu hned napoprvé utrhne ruce a při výjezdu ze zatáčky se mu hnedka zvedne na zadní??? Já myslím že asi ne, jedinou mašinu kterou bych tady z toho výběru vyloučil je ta Suzuki GS500, to je opravdu motorka úplně nanic, zlatej M600...

PS.: Jasně že ty Emerický sirky jsou mnohem lepší než ty Ruský...

(reakce na) Co v 18??

23.4.2009 v 13:50 | Nahoru | #123
DMC.motobiker>Čoveče nevím, asi X1. Od kdy se vyrábějí ty novější?? Holt každej to má rád jinak, pro mě není hezčí hudby než motor vytočenej na 14 tisíc . Ale hluboký tóny dvouválů taky nejsou špatný (VTR 1000 např. ). FZR 1000 jsem měl taky, že by to odspodu nejelo se mi nezdá (od 3 tisíc se to hejbalo vpřed celkem slušně a nahoře to bylo docela peklo (přeci jen těch cca 150 koníků umělo slušně zařehtat). U těch malorážek ty rozdíly asi fakt nebudou až tak velký. Kámoš měl CB 500 a většího držáka jsem nepotkal. Fakt hodná motorka. Na 500 ccm slušný výkon, dobrý průběh výkonu v rámci celého spektra otáček, slušné jízdní vlastnosti a hlavně pohodlnější pro vyšší postavy než ER 5, to je fakt takový pičikolo pro holky. Ale kámoš na něm (ER 5) s náma taky už několikrát otočil Alpy a v poho. Ale je to spíš takovej lehce přerostlej trpaslík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??

23.4.2009 v 13:56 | Nahoru | #124
MrsAtasova> Já se v emerickejch motorkách až tak moc nevyznám, ale i HD jako takový dělal a dělá slušný sportovní modely. HD kdysi dávno i vyhrávaly závody (stejně jako Jawka, kde ty doby jsou... ) Možná, že Buell, jako značka, vzniknul podobně jako Smart (Mercedes), holt jen marketingový tah. Ale je to HD.

2 reakcí na tento příspěvek Co v 18??

23.4.2009 v 14:18 | Nahoru | #125
Kryšpín> No historii značky Buell nemám úplně zmapovanou, nikdy mě to moc nezajímalo, ale mám pocit že tu značku založil bývalý motocyklový závodník Erik Buell někdy v osmdesátých letech a začal dělat svoje závodní speciály, a myslím že v té době to nemělo s HD ještě vůbec nic společného, to až časem někdy v 90tých letech začal dělat naháče a cesťáky ve kterých používaly motor z HD 1200 Sportster, a možná tehdy to už začalo být zajímavé i pro HD, a tak skoupily nejdříve 48% podíl ve firmě, takže Buell měl jejich velkou podporu a mohl to rozjet, a začalo to vypadat že Buellu se daří, nejspíše proto že na takovou mašinu hodně lidí čekalo, HD s výkoným motorem a super jízdníma vlastnostma, to je v rámci USA takový malý zázrak dá se říct, no a tak HD skoupil majoritní podíl a tím pádem už může rozhodovat téměř o všem a teď už je to vlastně Buell / Harley-Davidson company, díky tomu ale měly dostatek financí a mohly udělat zatím svůj nejlepší model XB12S/R, který má s HD společné jen to že pohoná jednotka má stejnou konstrukci jako Sportík, a teď navíc vyvinuly svůj nový motor Helicon s výkonem 150 koní a bez vybrací! Takže s HD už to má společného jen majitele, jinak motorka je to od základu jiná...

No a X1, to je určitě dobrý kladivo, ale pořád je to na úrovni samovýroby, ten motor mám pocit je snad úplně stejný jako ten ve Sportsteru, jen má větší výkon, a je to taková jejich první mašina, takže možná má nějaké mouchy, XBčka na tom ale už budou určitě mnohem lépe, no a od kdy do kdy se vyráběly, to nevím, ale XB má hliníkový rám (něco jako ten Deltabox) a X1 je normální trubkáč, takže takhle bych do asi laicky odlišil...

1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??

23.4.2009 v 14:27 | Nahoru | #126
Kryšpín> No jinak to je přesně o tom co každýmu sedne, někdo má raději čtyřvály, a někdo zase dvouvály, a já jsem bohužel nejezdil FZR1000, takže ten krouťák tam vážně nebyl, i když nepochybuju o tom že takovej litrovej čtyřvál už taky nějakej ten krouťák má, ale ve srovnání s litrovým dvouválem je to pořád jen pila, každopáně někdo má rád to jak to jde agresivně nahoru, mě se to taky líbilo, a na Dukně mi to i docela chybí, jen ten spodek tam byl nanic a ten já právě u motorky potřebuju, takže volím raději krouťák a zátah odspodu než jen pouhé otáčky, a nebo pak existuje i kompromis, a to je Triumph, který je prý něco mezi, má ho jeden můj známí a nemůže si ho vynachválit, on měl nejdřív Ninju (litra), a prej ho nějako přestalo bavit že to jede jen nad 10 tisíc, tak si pořídil Raptora, ale toho prej zase nemohl mít, když předtím měl tu Ninju (asi to na něj bylo málo), tak nakonec si pořídil tu Daytonu a je s ní nadmíru spokojenej...

Naposledy editováno 23.04.2009 14:29:08

1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??

23.4.2009 v 14:58 | Nahoru | #127
doporučuju sv 650 ,je toho hafol a za dobrý peníz, bandit nebo hornet hodně dobré mašiny a držáky jak cip.. ale osobně bych šel do DR 400 SM ..bo do tohu chcu jít taky..

(reakce na) Co v 18??

23.4.2009 v 18:39 | Nahoru | #128

CERTTIS>doporučuju sv 650 ,je toho hafol a za dobrý peníz, bandit nebo hornet hodně dobré mašiny a držáky jak cip.. ale osobně bych šel do DR 400 SM ..bo do tohu chcu jít taky..


DRko v 18 mít nemůžeš

Co v 18??

23.4.2009 v 20:15 | Nahoru | #129
ještě vás nikoho nenapadlo er6n akorát bys musel trochu připlati!!

Co v 18??

23.4.2009 v 21:05 | Nahoru | #130
Já bral Er-5 a celkem spokojenost!Stačí na začatek taky to umí jed svižněji:)..akorát to prd brzdí ..ale dá se to přežít

Co v 18??

23.4.2009 v 22:02 | Nahoru | #131
zdend.a.> No tak to na Monsteru 600 je to přesně naopak , ten brzdí úplně dokonale , ale zase prd to jede , no i když těch tvých 50 koní nejspíš taky nebude zase takový peklo jak to líčíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 07:27 | Nahoru | #132
DMC.motobiker> Máš dobrý kámoše, když prodal ZX10, protože to nejede, resp. jede až od 10 tis. otáček. Nejmenuje se náhodou Pedrosa, tomu taky žádná motorka nejede dost...

(reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 07:30 | Nahoru | #133
DMC.motobiker> Tak to má asi tu novější, protože má hliníkovej D-box. Uvidím se s ním teď někdy v květnu, tak to zjistím přesně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 10:01 | Nahoru | #134

Kryšpín>DMC.motobiker> Máš dobrý kámoše, když prodal ZX10, protože to nejede, resp. jede až od 10 tis. otáček. Nejmenuje se náhodou Pedrosa, tomu taky žádná motorka nejede dost...


No ani né tak že by mu to nejelo, ono to prej i docela jelo, ale pořád se to muselo vytáčet aby to jelo, a už ho to prej přestalo bavit (mě by to bavit ani nezačalo, ale to je jiné, já jsem dvouválista) takže to prodal, koupil toho Raptora, a ten prej už vůbec nejel, tak nakonec má toho Triumpha a je spokojenej, a můžu říct že je to nejlepší mašina široko daleko, a to skoro po všech stránkách, jen zvuk mám lepší já na Dukně...

Jo jinak co se toho Buella týká, tak tohle je Buell XB12S a takhle vypadá starej zlatej Buell X1 (1200), tak co, kterej z nich to je, a neříkej mi že XB12S!!!

(reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 10:22 | Nahoru | #135
DMC.motobiker> Má XB 12 - má to s tím ukrutným hliníkovým rámem. Ale je to nadšenec, auta má emerický, motorky taky (kromě XJ 750, ale i ta se prodávala jen v USA), sám si motorku postavil s motorem S&S. Ale když s ním jedu na projížďku, tak skoro vždy něco řeší (ne že by nedojel).Je vycvičenej, že výměna jedničkovýho kolečka v převodovce je pro něho záležitost 10 minut , před tím mu zase díky vibracím prasknul držák výfuku, nějaký drobný potíže se řemenem (fakt není nezničitelnej a je dost drahej), ale vždycky si poradí. Ale zase je ta motorka na to stavěná - je fakt opravitelná kdekoli a rychle (pokud se v tom člověk aspoň trochu vyzná a není kopyto). To já než jen sundám plasty..... A fakt mi neříkej, že ZX 10 nejede. Od spodu jede minimálně jako ten Triumph a nahoře je to docela brutus, neznám moc lidí, co by to uměli v plným výkonu dobře a spolehlivě vodit. Takže to spíš kámoš prodal, protože mu došli pemprsky, ZX 10 je fakt docela svině, na který se orosili i dost dobrý jezdci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 10:26 | Nahoru | #136
DMC.motobiker> Čoveče, sice má hliníkovej rám, ale ve předu má jedno velký kulatý světlo. Tak to asi bude mít nějakej model mezi těma, cos dal fotky.

1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??

24.4.2009 v 10:32 | Nahoru | #137
Kryšpín> No tak on měl už docela starou Ninju, která taky měla jen asi 130 - 150 koní, už nevím přesně, ale nevím jak se ty rejže všechny jmenujou, takže to nedokážu upřesnit, možná to byla taky ZX10, ale rok tak 96 - 99, já fakt nevím, ani sem se na to nebyl podívat (a to nám to stálo v garáži), protože víš jak, Japonec a ještě čtyřvál, to je pro mě úplná sodoma gomora!!! Ale ten Triumph to je dokonalost...

Jinak jednou si Buella XB12S snad taky pořídím, takže doufám že to nebude tak hrozný jako popisuješ, ale i kdyby, tak co, je to Buell, USA, dvouvál, kladivo a žádná rejže se tomu ani nepřibližuje, a takový motorce se toho dá hodně odpustit, a to že s tím měl občas někdo nějaký problém mě od něho určitě neodradí, protože nic lepšího v této třídě pro mě není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 10:35 | Nahoru | #138

Kryšpín>DMC.motobiker> Čoveče, sice má hliníkovej rám, ale ve předu má jedno velký kulatý světlo. Tak to asi bude mít nějakej model mezi těma, cos dal fotky.


No to asi né, podle mě už nic mezi nima neexistuje, spíš je to nějaká přestavba asi a to světlo si tam někdo dal místo těch dvou, sice ve starejch X1 a dalších se moc nevyznám, ale ten hliníkovej rám mají jenom XBčka a žádný z nich kulatý světlo nemá...

(reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 10:51 | Nahoru | #139
DMC.motobiker> Tak jsem ti dal práci a pohledal jsem na netu a má M2 Cyclone.

1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??

24.4.2009 v 11:02 | Nahoru | #140
Kryšpín> M2 Cyclone??? Ale ten nemá hliníkovej rám žejo, to je normální trubkáč jak na X1, nebo se snad pletu??? :\ Jinak jsou to starší né úplně dokonalý mašiny, takže myslím že nějakýma neduhama trpět asi budou, to je jasné, ale stejně jsou skvělý...

Jinak přečti si Test Buella XB9SX tady na motorkářích, vyšel z něho dost dobře...

(reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 11:53 | Nahoru | #141
DMC.motobiker> no já myslim že aji test xb12s z roku 04 tady na motorkářách byl obrovskou pochvalou

1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??

24.4.2009 v 12:09 | Nahoru | #142
memphis.unv> Jo no tak ten jsem asi nějak přehlídnul...

(reakce na) Co v 18??

24.4.2009 v 13:41 | Nahoru | #143
DMC.motobiker> a někteří lidi furt tvrdí, že to je hajzl
například jako jeden borec se kterým jsem se bavil, které říkal že mu kamoš říkal, že mu jeho kamoš bulíka asi na deset minut pujčil. to neni nadsázka, to je fakt když mě jeden člověk přesvědčoval že je to šrot

Co v 18??

24.4.2009 v 16:09 | Nahoru | #144
A co s dílama na ameriku neni to horší než na japonce??

Co v 18??

24.4.2009 v 16:34 | Nahoru | #145
matesfalc> No podle mě asi učitě jo...

1 reakcí na tento příspěvek Co v 18??

24.4.2009 v 22:46 | Nahoru | #146
Já koupim buď er6n nebo gsr 600 obě jedou skvěle!a kundolapy sou to taky dobry

(reakce na) Co v 18??

25.4.2009 v 10:56 | Nahoru | #147

DMC.motobiker>Kryšpín> No historii značky Buell nemám úplně zmapovanou, nikdy mě to moc nezajímalo, ale mám pocit že tu značku založil bývalý motocyklový závodník Erik Buell někdy v osmdesátých letech a začal dělat svoje závodní speciály, a myslím že v té době to nemělo s HD ještě vůbec nic společného, to až časem někdy v 90tých letech začal dělat naháče a cesťáky ve kterých používaly motor z HD 1200 Sportster, a možná tehdy to už začalo být zajímavé i pro HD, a tak skoupily nejdříve 48% podíl ve firmě, takže Buell měl jejich velkou podporu a mohl to rozjet, a začalo to vypadat že Buellu se daří, nejspíše proto že na takovou mašinu hodně lidí čekalo, HD s výkoným motorem a super jízdníma vlastnostma, to je v rámci USA takový malý zázrak dá se říct, no a tak HD skoupil majoritní podíl a tím pádem už může rozhodovat téměř o všem a teď už je to vlastně Buell / Harley-Davidson company, díky tomu ale měly dostatek financí a mohly udělat zatím svůj nejlepší model XB12S/R, který má s HD společné jen to že pohoná jednotka má stejnou konstrukci jako Sportík, a teď navíc vyvinuly svůj nový motor Helicon s výkonem 150 koní a bez vybrací! Takže s HD už to má společného jen majitele, jinak motorka je to od základu jiná...

No a X1, to je určitě dobrý kladivo, ale pořád je to na úrovni samovýroby, ten motor mám pocit je snad úplně stejný jako ten ve Sportsteru, jen má větší výkon, a je to taková jejich první mašina, takže možná má nějaké mouchy, XBčka na tom ale už budou určitě mnohem lépe, no a od kdy do kdy se vyráběly, to nevím, ale XB má hliníkový rám (něco jako ten Deltabox) a X1 je normální trubkáč, takže takhle bych do asi laicky odlišil...



Pěkněééééé,mohla jsem to vyzvědět doma,ale ten když donde,tak na mě sikne a chce mít svou minutu ticha! Chlap má taky Bulíka.

(reakce na) Co v 18??

25.4.2009 v 10:57 | Nahoru | #148

Kryšpín>MrsAtasova> Já se v emerickejch motorkách až tak moc nevyznám, ale i HD jako takový dělal a dělá slušný sportovní modely. HD kdysi dávno i vyhrávaly závody (stejně jako Jawka, kde ty doby jsou... ) Možná, že Buell, jako značka, vzniknul podobně jako Smart (Mercedes), holt jen marketingový tah. Ale je to HD.


já taky ne ,jen z doslechu....aco doma náhodou pustí chlap....

(reakce na) Co v 18??

25.4.2009 v 10:59 | Nahoru | #149

matesfalc>Já koupim buď er6n nebo gsr 600 obě jedou skvěle!a kundolapy sou to taky dobry



1)nechutný slovo
2)To kupuješ kvůli holkám?

(reakce na) Co v 18??

25.4.2009 v 11:00 | Nahoru | #150
DMC.motobiker> Aťas(chlap),má BuellaXB12S a vím o dalších dvou......maximální spokojenost!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF


TOPlist