globalmoto_kveten





Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:33 | Nahoru | #121

soccer píše: Sorry, já prostě nevěřím tomu, že se 180 PS benz motorem jezdíš za 7 litrů plynu... Prostě nevěřím... možná tak průměrně při cestě na Sicílii a zpět, ale na běžný ježdění ne...

na ten plyn to tech 147kW nema ani omylem ... navic ti nerekne, ze pri kazdem studenem startu mu to sezere litr benzinu nez se ohreje motor a prepne se to na plyn - takze je to mozne .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:34 | Nahoru | #122
soccer> časy kdy sem musel být za každou cenu všude první jsou pryč ono kdybys viděl, jaký je provoz od nás do Brna od 8:00 do 20:00 že prostě buď se do kolony vecpeš na kruháči nebo ji dojedeš a jedeš s nima. Není kde předjet, provoz hustej tak, že si pomůžeš o flek dva před sebou...
Tam kde se dřív lítalo 200+ můžeš zapomenout, pokud najedeš o půlnoci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:37 | Nahoru | #123
Medved> ale prdlačky, plyn se přepíná při "zahřívacím" režimu v -20C do 4-5km max. Teď tak kilometr max ráno. V létě když na kapotu svítí za 10s už klapu na plyn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:38 | Nahoru | #124

Redguy píše: No tak budu jezdit necim jinym, ale nikdy ne dehtakem Zrovna nam kousek od baraku otevreli CNG stanici, takze asi tak tim smerem bych to videl.

Jo a ty se poseres, az se v EU zavedou limity nejen na CO2, ale i na oxidy dusiku, jako jsou v US, to si tady neskrtne ani jeden naftak (a taky proto to nezavedou, ale to je vedlejsi).



Tak jo, to by asi stacilo.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:39 | Nahoru | #125

COMATIK píše: Medved> ale prdlačky, plyn se přepíná při "zahřívacím" režimu v -20C do 4-5km max. Teď tak kilometr max ráno. V létě když na kapotu svítí za 10s už klapu na plyn

no, vsak rikam - litr benzinu ... v zime tri

Hele ja nevim - mel jsem sekvencni vstrikovani na trilitrovem sestivalci a prepinalo se to tak po 5km (zima leto, nehralo roli protoze to melo prihrivak - bufik). Kdyz jsem to natvrdo prepnul driv, tak to nejelo, cukalo, liny to bylo ... a to ja nerad.

Naposledy editováno 24.09.2015 13:41:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:40 | Nahoru | #126

Medved píše: na ten plyn to tech 147kW nema ani omylem ... navic ti nerekne, ze pri kazdem studenem startu mu to sezere litr benzinu nez se ohreje motor a prepne se to na plyn - takze je to mozne .



teď jsem koukl do VOLVO fóra. Borec dotaz: Kolik má spotřebu motor 1.9 T4 147kW???? Odpověď: 7 - 25 litrů (benzín)

Dokážu připustit, že tech pokrok sprintuje kupředu mílovými skoky, ale prostě nevěřím, že při normální spotřebitelské jízdě (ne nutně závodní) má benzínové auto se 100 kW průměrnou spotřebu benzinu pod 8 litrů...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:42 | Nahoru | #127

KubaLC8 píše: Tak jo, to by asi stacilo.



Tak tak. Tady se to totiz uplne nesmyslne zrvhlo v boj LPG versus nafta, coz vubec nebyla puvodni myslenka.
Slo mi o to, ze naftaky smrdi (coz musi uznat i ti, kdo v tom jezdi) a nic zdravyho to taky neni. Takze jestli jde jen o spotrebu, tak jsou i jine moznosti.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:42 | Nahoru | #128

COMATIK píše: soccer> časy kdy sem musel být za každou cenu všude první jsou pryč ono kdybys viděl, jaký je provoz od nás do Brna od 8:00 do 20:00 že prostě buď se do kolony vecpeš na kruháči nebo ji dojedeš a jedeš s nima. Není kde předjet, provoz hustej tak, že si pomůžeš o flek dva před sebou...
Tam kde se dřív lítalo 200+ můžeš zapomenout, pokud najedeš o půlnoci.



Trasu Letovice Brno a zpět znám velmi dobře a daří se mi jí úspěšně vyhýbat...

Spotřebu ti nevěřím, promiň...

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:45 | Nahoru | #129
Nejlepší je nafťák s pokaženým EGR ventilem a/nebo prasklou hadicí od turba. Tím se výborně trestají cyklomrdi a jiná havěť

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:45 | Nahoru | #130

Redguy píše: Tak tak. Tady se to totiz uplne nesmyslne zrvhlo v boj LPG versus nafta, coz vubec nebyla puvodni myslenka.
Slo mi o to, ze naftaky smrdi (coz musi uznat i ti, kdo v tom jezdi) a nic zdravyho to taky neni. Takze jestli jde jen o spotrebu, tak jsou i jine moznosti.



Smrdi vsehcno, autoa, motory, benzinaky, naftaky, LPG, lode, letadla, sekacky i kravy jak prdi

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:46 | Nahoru | #131

Redguy píše: Tak tak. Tady se to totiz uplne nesmyslne zrvhlo v boj LPG versus nafta, coz vubec nebyla puvodni myslenka.
Slo mi o to, ze naftaky smrdi (coz musi uznat i ti, kdo v tom jezdi) a nic zdravyho to taky neni. Takze jestli jde jen o spotrebu, tak jsou i jine moznosti.

muj naftak proste nesmrdi ... teda pokud nezapne bufik - to pak je smrad, ze by jeden pad .

Nevim co jsem: naftofil nebo benzinofil - mam dvoulitrovou naftu a trilitrovej benzin ... takze vlastne vic benzinofil - o tretinu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:47 | Nahoru | #132
soccer> ono PC víc neukáže, 25 je strop
Spotřebu benzínu fakt nevím, jak sem psal, beru na jaře za 500 a na podzim za 500 abych měl na starty. Přes zimu občas častěji-nechám kadlat ať se motor zahřeje se sedačkama než oškrábu sklo, což se za poslední 2 zimy nekonalo.
Nic nemám vyčtený z PC co může kecat, všechno si píšu a počítám. Tankuju leda kde, tak že by někde šidili vylučuju, nebo kecáj budíky všem.
Měřím v cyklu 5tkm,výsledky se cca poslední roky prakticky shodují.
Je fakt, že mám komplet novou hlavu s ventilama a to udělalo hodně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:47 | Nahoru | #133

KubaLC8 píše: Smrdi vsehcno, autoa, motory, benzinaky, naftaky, LPG, lode, letadla, sekacky i kravy jak prdi



jojo, někde jsem četl, že sobí stáda vyrábí extra hojné množství skleníkových plynů (prdy a brky)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:50 | Nahoru | #134
soccer> To nic není, byl jsi někdy v jedné místnosti s Rodem?

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:51 | Nahoru | #135

COMATIK píše: soccer> ono PC víc neukáže, 25 je strop
Spotřebu benzínu fakt nevím, jak sem psal, beru na jaře za 500 a na podzim za 500 abych měl na starty. Přes zimu občas častěji-nechám kadlat ať se motor zahřeje se sedačkama než oškrábu sklo, což se za poslední 2 zimy nekonalo.
Nic nemám vyčtený z PC co může kecat, všechno si píšu a počítám. Tankuju leda kde, tak že by někde šidili vylučuju, nebo kecáj budíky všem.
Měřím v cyklu 5tkm,výsledky se cca poslední roky prakticky shodují.
Je fakt, že mám komplet novou hlavu s ventilama a to udělalo hodně



OK, myslím, že je na čase se na to vykváknout, já ti nevěřím a věřit nebudu, a ty si píšeš palubní deník a máš to podložené...

Když při normální jízdě to auto žere 7 litrů benzínu, tak plynu prostě spolkne víc...

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:53 | Nahoru | #136

Číkus píše: soccer> To nic není, byl jsi někdy v jedné místnosti s Rodem?



Nikolivěk... a ani se u mě tato touha nijak neprojevuje

2 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:55 | Nahoru | #137
Jinak nechapu jednu vec - ze se vsechny automobilky nespoji proti boji za nerealny limity a kokotsky pokuty za emise, atd. Dost totiz pochybuju, ze se to tyka jen VW.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:57 | Nahoru | #138

Redguy píše: Jinak nechapu jednu vec - ze se vsechny automobilky nespoji proti boji za nerealny limity a kokotsky pokuty za emise, atd. Dost totiz pochybuju, ze se to tyka jen VW.



To by ekolobbysta jako ty měl vědět... boj s ekolobby není fajn vizitka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:57 | Nahoru | #139
Redguy> ony se spojuji, ale proti EK a vladnim obdobam v US a Japonsku maji jen dilci uspechy jako odlozeni platnosti, vyjimky apod. Podobne jako RoHS.Tyka se to vsech, ale jde o politicke tema, malo platne.

Naposledy editováno 24.09.2015 13:58:49

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:02 | Nahoru | #140

Dawe02 píše: Redguy> ony se spojuji, ale proti EK a vladnim obdobam v US a Japonsku maji jen dilci uspechy jako odlozeni platnosti, vyjimky apod. Podobne jako RoHS.Tyka se to vsech, ale jde o politicke tema, malo platne.



Nekde jsem cetl nazor, ze jim to i vyhovuje, protoze to drzi dal malou konkurenci. Vyvoj motoru splnujiciho ty pozadavky je financne tak narocny, ze to zvladnou jen ty nejvetsi firmy a tim padem nikdo novy nema sanci. Konkurencni boj stoji asi i za timhle mlcenim, tajne doufaji, ze je to neco bude stat, ale ne tolik, kolik zaplati VW.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:04 | Nahoru | #141
Dawe02>

Dawe, ty tomu rozumíš.... za jakých podmínek (nemyslím korupci ) bys byl ochoten připustit, že auto se 147 kW má spotřebu 7 litrů LPG

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:11 | Nahoru | #142
soccer> do techhle debat mne netahej. To nikam nevede, ztrata casu
Ja jezdim dieslem za 6L i za 10L, benzinakem za 8L i za 25L a neresim to.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:14 | Nahoru | #143
Dawe02>

Nejde mi o soudcování, jen mě zajímá, jestli je to možné, mě se to prostě nezdá...

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:15 | Nahoru | #144

soccer píše: Dawe02>

Nejde mi o soudcování, jen mě zajímá, jestli je to možné, mě se to prostě nezdá...



To mi pripomina
"Pane inženýre, je to možné?" "Ano, to je možné." "Víte, o čem hovořím?" "Ne."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:16 | Nahoru | #145
soccer> ja plynu jako palivu moc nerozumim. Nebudu hadat. Nicmene mam taky poznatky, ktere jini odmitnou jako nemozne, treba 2.4L benzinakem jsem jezdil dlouho kombinovanou za 5.5L/100km a to bez loudani.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:22 | Nahoru | #146
Dawe02>

Díky

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:28 | Nahoru | #147
Tem 7/100 v plynu ve 150 kw autě tak úplně taky nevěřím, já mám dlouhodobější průměr 7,8 plynu v 80kw, ale je fakt že mám těžší nohu,plus kára dává autu taky zabrat. krasny příklad: koupil jsem manželce M.Colt 3 válec, 1124ccm, 55kw bývalý majitel měl průměr dle PP 4,2/100 manželka má 5.0 ale jezdí trasu 10 km tam a 10 zpět, on asi jezdil delší streky, ale dost se loudal průměr měl 34 km/h manželka má okolo 45- 50km/h

takže dost záleží na tom kdo a jak jezdí a jak umí jezdit na spotřebu.

Naposledy editováno 24.09.2015 14:32:33

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:31 | Nahoru | #148

soccer píše:

Dokážu připustit, že tech pokrok sprintuje kupředu mílovými skoky, ale prostě nevěřím, že při normální spotřebitelské jízdě (ne nutně závodní) má benzínové auto se 100 kW průměrnou spotřebu benzinu pod 8 litrů...



Má, třeba to moje Stačí jezdit jako bílej a né moc přes zákonnej limit a dá se i za sedum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:36 | Nahoru | #149

soccer píše: Dawe02>

Nejde mi o soudcování, jen mě zajímá, jestli je to možné, mě se to prostě nezdá...



Nejsem dawe02, ale proc by ne? Ja pokud chci (teda nechci, ale jsem donucen) tak dokazu jet s 375kw benzinem za 10L/100km - je to tedy utrpeni a skoro jsem uznul, ale mozny to je

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:39 | Nahoru | #150

Londoner píše: Nejsem dawe02, ale proc by ne? Ja pokud chci (teda nechci, ale jsem donucen) tak dokazu jet s 375kw benzinem za 10L/100km - je to tedy utrpeni a skoro jsem uznul, ale mozny to je



No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist