Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:39 | Nahoru | #1

Londoner píše: Nejsem dawe02, ale proc by ne? Ja pokud chci (teda nechci, ale jsem donucen) tak dokazu jet s 375kw benzinem za 10L/100km - je to tedy utrpeni a skoro jsem uznul, ale mozny to je



No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:47 | Nahoru | #2

soccer píše: No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?



ne, tam kde má většina motorů červený pole tak on při stejný rychlosti je třeba na 2 tis. ot.... víš?

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 14:47 | Nahoru | #3

soccer píše: No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?



Ne ne, jaguari AJ-V8.... normalni "predpisova" jizda je za 13, tohle byla spesl akce kterou uz nehodlam opakovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 15:02 | Nahoru | #4

soccer píše: No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?



Okrajova poznamka. Maximalni vykon motoru neni z nejdulezitejsich ukazatelu mozne spotreby.
Zalezi na ucinnosti ve spektru nejpouzivanejsich otacek. Prikladne pro nizkopreplnovane benzinove motory, dulezite pro BSFC (spotrebu) je volumetricka ucinnost - takze veskere spalovani, pracovni teploty, plneni,vyplach, konkretneji treba celkova mechanicka ucinnost turbodmychadla, backpressure turbinove sekce a vyfuku, objem a tvar vyfukovych svodu, rozsah variability casovani a zvihu hlavne vyfukovych ventilu atd. Jaky je spickovy vykon nehraje moc roli i kdyz nekdy ( atmosfericky benzin) je dost pevne slinkovan s objemem a tim velikosti motoru a ztratami trenim a dynamikou...

VW je prukopnik a jejich motory s MIllerem, ktery se prepne do normalniho cyklu v pripade potreby je imho cesta jak na emise.

Naposledy editováno 24.09.2015 15:05:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist