Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Londoner píše: Nejsem dawe02, ale proc by ne? Ja pokud chci (teda nechci, ale jsem donucen) tak dokazu jet s 375kw benzinem za 10L/100km - je to tedy utrpeni a skoro jsem uznul, ale mozny to je
No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
soccer píše: No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?
ne, tam kde má většina motorů červený pole tak on při stejný rychlosti je třeba na 2 tis. ot.... víš?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
soccer píše: No joooo, ale to máš HEMI a jedeš jen na půlku motoru ne?
Okrajova poznamka. Maximalni vykon motoru neni z nejdulezitejsich ukazatelu mozne spotreby.
Zalezi na ucinnosti ve spektru nejpouzivanejsich otacek. Prikladne pro nizkopreplnovane benzinove motory, dulezite pro BSFC (spotrebu) je volumetricka ucinnost - takze veskere spalovani, pracovni teploty, plneni,vyplach, konkretneji treba celkova mechanicka ucinnost turbodmychadla, backpressure turbinove sekce a vyfuku, objem a tvar vyfukovych svodu, rozsah variability casovani a zvihu hlavne vyfukovych ventilu atd. Jaky je spickovy vykon nehraje moc roli i kdyz nekdy ( atmosfericky benzin) je dost pevne slinkovan s objemem a tim velikosti motoru a ztratami trenim a dynamikou...
VW je prukopnik a jejich motory s MIllerem, ktery se prepne do normalniho cyklu v pripade potreby je imho cesta jak na emise.
Naposledy editováno 24.09.2015 15:05:13