aneb: co všechno může potkat svižného turistu na cestě pro rohlíky...
270 na starý pelešině a za zatáčkou STOP! - auta stojej v obou pruzích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
SPIJKER píše: ale tak rozhodne to neni model poslwdni dekady...K3 neboK4 je deset i 11 let starej kousek... podle me to je uz dost stara motorka... stejne jako muk 8letej faryk, nebo 12 lety eresvecko...ale taky tu stoji 18let stary ereso a gepezeto bude brzy 30 let... vsecko jsou to stary pelesiny... ale i tak.na.nich jezdim rad.... :)
To i mě baví má stará Suza, ne že bych novou nebral, ale fláknout s motorkou za 300 000 je nad moje finance
1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
IronDave píše: Tahat za heft a jezdit rovně 300km/h...koho tohle baví?
zkus film V zajeti rychlosti, treba ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Bubrak-ZX10R píše: no ja mel slusnou krizovku loni kdy sem jel v opravovanem useku D1 v puvodne pravem pruhu, ale byl to tehdy levy pruh a jako pravy pruh byl pruh odstavny. vsude volno rovinka, jedu asi 160, a par desitek metru prede mnou vyjelo auto delniku z toho zavreneho leveho puvodniho pruhu primo prede me, vyhnul sem se pomerne jeste s rezervou, ale ne moc velkou
takze jen bacha na techhlech usecich, ze ty lidi se ani neobtezujou podivat poslat mi to tam trochu pozdejc, tak ho napalim naprimo
no a pred par dny letim po jizni spojce 150 pravou zatacku za Sporilovem smer ven a taky ejhle kolona, mit tam o 100 vic, tak to resim jak na tomdle videu a pred 14 lety na GSXR750 sem 2x skoncil v pulce krizovatky na cervenou se zablokovanym predkem a jednou sem nedobrzdil pred kolonou u semaforu a projel sem mezi autama az ke svetlum se zablokovanym predkem, cili tehda sem se poucil a od ty doby v poho, jen sem jeste s brachou v noci vylit do pole v 80ti pac mi svitilo svetlo dolu (byl to street) a jel sem po pameti a spletl si krizovatku ale nastesti sme nic netrefili, ac sem nevidel vubec do ceho jedeme
frajeru jsou plne hrbitovy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
bramboroking píše: frajeru jsou plne hrbitovy...
a těch co brzděj zadní, protože jsou přesvědčeni že brzdí víc, plný fóra... že?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
t_freedom píše: a těch co brzděj zadní, protože jsou přesvědčeni že brzdí víc, plný fóra... že?
ano ,rikal jsem ze pred 30 lety se jezdilo na jawach ve dvou,zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka a cele teziste bylo konstruovano na zadek aby lepe brzdil...paklize tento muj nazor vytrhnes z casoveho kontekstu a prosolis trochou manipulace a demagogie...tak by ti mohlo par lidi uverit a vzhlizet k tobe s uctou
1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Elektronický kraviny,ztráta zpětné vazby,katy,emisní kokotiny,...,dezajn vo ničem (s vyjímkama),že nepoznáš co je co,...je to dnes lepší,? Pomalu doma nevyměníš ani řetěz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
bramboroking píše: ano ,rikal jsem ze pred 30 lety se jezdilo na jawach ve dvou,zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka a cele teziste bylo konstruovano na zadek aby lepe brzdil...paklize tento muj nazor vytrhnes z casoveho kontekstu a prosolis trochou manipulace a demagogie...tak by ti mohlo par lidi uverit a vzhlizet k tobe s uctou
Jawu z roku 1967 mam a ve dvou sem s ni najezdil mraky km i pomerne nedavno, takze to co pises je fakt ptakovina na entou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
t_freedom píše: bramboroking> tento tvůj názor je fyzikální nonsens i v časovém kontextu...sry. Když si uděláš rozklad sil musíš na to přijít v jakýmkoli kontextu...a je úplně jedno, jestli je brzda bubnová, nebo kotouč...
Zadní buben klidně víc brzdit může viď. To jestli tím dřív zabrzdí je věc jiná.3 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Tak co je pravda či lepší varianta? Nebo snad tu zadní můžu pustit jen v minimálním vychýlení?
Naposledy editováno 16.05.2014 17:37:32
Hodně, rychle jezdících pilotů i z okruhů ti řeknou, že zadní brzdu ani neznaj. Já jsem zase zastánce, že když tam ta brzda je, může mi něco přidat...jenže, ona může hodně zkomplikovat život - zejména na vysokokompresním dvouválcovým nízkozdvihu. Pominu-li krizovku - kde stejně jen přes spojku chytneš brzdy a o nějakým zkopávání kvaltů není řeč - na okruhu např. z rovinky letím 230km/h do retarderu, brzdím oběma, kopu kvalty dolů a vrkám plynem (nebudu psát meziplynuju-nebo sem příjde Creck a je vymalováno)vrkám právě kvůli tomu, že se nechci moc soustředit na pouštění spojky a rovnám si otáčky na spojce motorem ke kolu - kdybych to nedělal a měl sešlápej zadek a ještě do toho pustil brzdnej moment motoru, musím na brzdě neustále měnit tlak na zadek ... i tak se mi stane, že se občas rozeskáče. Pak musím jednoznačně nechat lehce klouznout vystavením spojku, zároveň odlehčím nohu na zadku a pustím znovu ...tím si to sedne - jde o cvik, ale naučíš se to reflexivně. Někdy dokonce cejtíš, že to kolo ještě není úplně v ose, ještě klouže a jedeš malinko šejdrem ale neskáče. Jinak, jasněnže tu zadní brzdu nemůžeš pustil hned naplno, když cejtíš že máš zadek 30°šejdrem od předního kola...prostě se ovládnout a povolovat to zlehka. Mě se to stálo v Sosonový a zadek jsem měl už dost "vedle", vymáčknout spojku a zadní brzdu postupně uvolňovat...a hlídat si předek...
Naposledy editováno 16.05.2014 17:14:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Lisour_Jr píše: Mám takovej dotaz, už sem měl taky podobnou krizovku před Blanskem (z Šebrova) jen né v takové rychlosti.. Před koncem dlouhé táhlé pravé skoro stála kolona za mlíkařem, no k mýmu štěstí "vlevo" nic nejelo.. Ale zpět k otázce: když se mi stane situace s křížovým brzděním, jdu automaticky na přední brzdu co si můžu dovolit, v tom podkopávám převodovku a došlapuju zadní brzdu.. Někteří tu píšou, že je zadní brzda poslala do skluzu, tak ji povolili, moto se srovnala a následně to snad i opakovali, jenže co sem slyšel, tak pustit zadní brzdu ve smyku, dá mi moto pěknou kopačku, takže "správně" bych ji měl držet a "usmykovat" to případně až do zastavení nebo do minimální rychlosti (snad to říkal i Sršeň někde)
Tak co je pravda či lepší varianta? Nebo snad tu zadní můžu pustit jen v minimálním vychýlení?
Pokud to nemáš vyzkoušené z nějaké větší plochy, tak při krizovce prostě používej jen spojku a přední brzdu. Přední kolo se ti může i na chvilku zablokovat, ale pokud jsi to silně nezamáčknul, zase se roztočí a regulovat to tak, tak, aby to nešlo na přední, asi umíš.
Zadní nemusí být k ničemu, pokud nebrzdíš se zadním kolem ve vzduchu, samozřejmě to něco přidá a, i když se blokne, nebývá problém to ustát, ale takové peripetie bych být tebou netestoval v provozu, ale někde mimo .
Fakt je dobrý párkrát za rok zajet na okruh a snažit se dostávat se na hranu svejch schopností, opatrně a nepřehnat to...ono se vždycky něco k řešení objeví ikdyž oproti ostatním budeš šnek. Nebo motoškola s Lysím, či Šchilerem ...tam ti ukážou jak se dá brzdit a co gumy snesou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Bubrak-ZX10R píše: zkus film V zajeti rychlosti, treba ...
No tak jsem to právě dosledoval, ale pořád nechápu proč toto někoho baví. Nevidím prostě v jízdě po dálnici třísetkilometrovou rychlostí nic. My motorkáři riskujeme život pokaždé, když vyjedeme na silnici, ikdyž by člověk jezdil naprosto podle předpisů. Ale pořád je tam několikanásobně menší šance, než když jedeš jak hovado 300km/h. Pro mě osobně je to jenom hazardování se životem svým a hlavně i dalších lidí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
maverik píše: To i mě baví má stará Suza, ne že bych novou nebral, ale fláknout s motorkou za 300 000 je nad moje finance
jenze motorku za tri kila pojistis.. staryho srada tezko.. takze co je pak vetsi skoda kdyz dojde na lamani chleba?
Lisour_Jr píše: Mám takovej dotaz, už sem měl taky podobnou krizovku před Blanskem (z Šebrova) jen né v takové rychlosti.. Před koncem dlouhé táhlé pravé skoro stála kolona za mlíkařem, no k mýmu štěstí "vlevo" nic nejelo.. Ale zpět k otázce: když se mi stane situace s krizovým bržděním, jdu automaticky na přední brzdu co si můžu dovolit, v tom (dle závažnosti situace - času na to něco dělat) podkopávám převodovku a začínám šlapat na zadní brzdu (jednou už i do krve).. Někteří tu píšou, že je zadní brzda poslala do skluzu, tak ji povolili, moto se srovnala a následně to snad i opakovali, jenže co sem slyšel, tak pustit zadní brzdu ve smyku, dá mi moto pěknou kopačku, takže "správně" bych ji měl držet a bez žádnýho pouštění to "usmykovat" až do zastavení nebo případně do minimální rychlosti (snad to říkal i Sršeň někde)
Tak co je pravda či lepší varianta? Nebo snad tu zadní můžu pustit jen v minimálním vychýlení?
konkrerni efektivni odpoved na tohle pro tebe neznam, ale vsichni hodne rychli jezdci na okruhu brzdej zadkem taky, duvod je vic..ale jednim z nich je i to, ze zpomalis o malicko drive, protoze i ten velice neefektivni zadek byt jen v jednotkach procent pomuze. ale pro ty, co to neumej, jako treba ja, to muze bejt kontraproduktivni. tzn aspon dle.meho nazoru, ze abys mohl efekrivne pouzivat zadni brzdu, je treba to.natrenovat, nejlepe vlna okruhu a letisti treba...tam mas cas pozorovat cos prave proved a jak se to projevuje, promyslet to a v pristi jizde to zopakovat znovu a lepe...
2 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
JInak k tomu videu: Je škoda, že to vybral, bylo by o jednoho debila méně. Až sebou ve 270 smete rodinku s dětmi, asi už jej nebudete obdivovat jaký je to borec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
JInak k tomu videu: Je škoda, že to vybral, bylo by o jednoho debila méně. Až sebou ve 270 smete rodinku s dětmi, asi už jej nebudete obdivovat jaký je to borec. [/quote]
ale prosim te... at ti nepraskne zilka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
SPIJKER píše:
ale prosim te... at ti nepraskne zilka
Já jsem naprosto v klidu, ale chtěl bych vidět tebe, kdyby Ti nějaký takový borec jen škrábl auto. O zranění Tvých blízkých ani nemluvím.
Edit: tagy
Naposledy editováno 16.05.2014 20:22:49
fidlimydli píše: Já jsem naprosto v klidu, ale chtěl bych vidět tebe, kdyby Ti nějaký takový borec jen škrábl auto. O zranění Tvých blízkých ani nemluvím.
Edit: tagy
tak urcite ...dorostu je treba vstepovat opatrnost... ale kdyz mi nekdo odre auto tak se sepise protokol a da se to spravit ne? nemam zadny historicky jedinecny Duesenberg nebo jinej skvost kterej by nwjak znacne utrpel par skrabancema.. na to je pak povinnuly ruceni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
...a tak mam proste radost jak kluk krasne pohotove brejkoval a jen si rikam, jestli v ty zatacce neslo jet rychlejc... treba by se i tak.vesel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
tohle už ale trochu provokace je
Ďuričko píše: ...a tak mam proste radost jak kluk krasne pohotove brejkoval a jen si rikam, jestli v ty zatacce neslo jet rychlejc... treba by se i tak.vesel...
tohle už ale trochu provokace je [/quote]
ale neeee.... vubec neeee... naopak... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
SPIJKER píše: jenze motorku za tri kila pojistis.. staryho srada tezko.. takze co je pak vetsi skoda kdyz dojde na lamani chleba?
no tak sem asi jinej , stala me 430 ale pojistit za 30 se mi vazne nechce to radsi koupim neco na porychleni ,Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |