globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
12.5.2014 v 23:38
Reakce pilota na tý starý pelešině je naprosto příkladná...
aneb: co všechno může potkat svižného turistu na cestě pro rohlíky...

270 na starý pelešině a za zatáčkou STOP! - auta stojej v obou pruzích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 17:35 | Nahoru | #1

Lisour_Jr píše: Mám takovej dotaz, už sem měl taky podobnou krizovku před Blanskem (z Šebrova) jen né v takové rychlosti.. Před koncem dlouhé táhlé pravé skoro stála kolona za mlíkařem, no k mýmu štěstí "vlevo" nic nejelo.. Ale zpět k otázce: když se mi stane situace s křížovým brzděním, jdu automaticky na přední brzdu co si můžu dovolit, v tom podkopávám převodovku a došlapuju zadní brzdu.. Někteří tu píšou, že je zadní brzda poslala do skluzu, tak ji povolili, moto se srovnala a následně to snad i opakovali, jenže co sem slyšel, tak pustit zadní brzdu ve smyku, dá mi moto pěknou kopačku, takže "správně" bych ji měl držet a "usmykovat" to případně až do zastavení nebo do minimální rychlosti (snad to říkal i Sršeň někde)

Tak co je pravda či lepší varianta? Nebo snad tu zadní můžu pustit jen v minimálním vychýlení?



Pokud to nemáš vyzkoušené z nějaké větší plochy, tak při krizovce prostě používej jen spojku a přední brzdu. Přední kolo se ti může i na chvilku zablokovat, ale pokud jsi to silně nezamáčknul, zase se roztočí a regulovat to tak, tak, aby to nešlo na přední, asi umíš.
Zadní nemusí být k ničemu, pokud nebrzdíš se zadním kolem ve vzduchu, samozřejmě to něco přidá a, i když se blokne, nebývá problém to ustát, ale takové peripetie bych být tebou netestoval v provozu, ale někde mimo .

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 17:47 | Nahoru | #2
Mr.Dreamer> pravda...mohl jsem taky dodat, že mě se to stalo poprvé na okruhu...a když se to stalo poprvé dost mě to překvapilo. Prostě se snažíš jít na brzdy čím dál později až seš na kraji svejch schopností a zkušeností... no a pak vytuhneš a seš překvapenej ...nebejt to na okruhu, plesknu s tím v protisměru.

Fakt je dobrý párkrát za rok zajet na okruh a snažit se dostávat se na hranu svejch schopností, opatrně a nepřehnat to...ono se vždycky něco k řešení objeví ikdyž oproti ostatním budeš šnek. Nebo motoškola s Lysím, či Šchilerem ...tam ti ukážou jak se dá brzdit a co gumy snesou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35311 Dnes v 10:42 assassin
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 Včera v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist