globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.7.2020 v 22:51 | Nahoru | #13621
FiZzeR> vem rozprasovac po nejakym tom mucof nebo necem, namichej to do toho a postrikej, rozumej lehce, at to nechcije jak prorazena vana, chvilku pockej, odrbej to dolu a je to v cajku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.7.2020 v 23:32 | Nahoru | #13622
Zdar všem masakrům. Hledám nástupce k7 a nevim. Chtěl bych buď lowcost 1gen nebo pak 4gen. Nejel jsem na ní(g4), tak jestli byste mi mohli pomoct ve výběru a popsat zkušenosti. Motor, handling a tak. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.7.2020 v 23:43 | Nahoru | #13623
o_0> Hele ideální nástupce k7 je k6 tvl úplně nerozumim, že chceš lowcost gen 1 a nebo gen4 minimálně za dvě kila ale pokud uvazujes o G4 tak tě tam čekají úpravy aby si byl spokojený. něco o tom můžu vyprávět G4 mám doma 4sezonu

Naposledy editováno 09.07.2020 23:44:33

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 01:03 | Nahoru | #13624
To ja ho zas chapu, mam to stejne .... 1. gen a potom az ta tvoje, ty mezitim mi nic extra nerikaji

A jinak ja mam prvni generaci, andrew ma 4 generaci, oba myslim ze v hodne dobrym stavu a kazda je uplne jina
Andrew jel na moji, ja na jeho ...

Muj nazor - prvni masakr, supr ovladatelnost ever, super vykon na silnici, zabava - pro tebe ideal protoze chce furt na prdel a ty to umis kdyz jsem te videl

4 generace, rychlost, rychlost a zas jen rychlost. Horsi ovladatelnost, do zatacky se ji moc nechce, extra stabilni ve vysokych rychlostech, super brzdy ... suma sumarum - delana jen pro okruh!!! Ale podle me krasna a ta Andrewa je fakt libova.

Naposledy editováno 10.07.2020 01:06:53

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 05:28 | Nahoru | #13625
gen 1 masakr nejvetsi zatim nebyl prekonan ani novym CBR-RRR

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 07:52 | Nahoru | #13626
Andreaswb: Až budeš mít chvilku, rozepiš se pls. Já myslím, že jsi mi říkal, dole střed mrtvej a všechno nahoře? Jestli jsi to byl ty.

Grassel: Já jedničku znám, jezdil jsem ji. Nechce se mi moc věřit, že o tři generace novější moto se vodí hůř. Třeba sc59 je v ovladatelnosti o parník před masakrem. Můj názor

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 08:17 | Nahoru | #13627

Bubrak-ZX10R píše: gen 1 masakr nejvetsi zatim nebyl prekonan ani novym CBR-RRR



JO

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 08:30 | Nahoru | #13628

o_0 píše: Andreaswb: Až budeš mít chvilku, rozepiš se pls. Já myslím, že jsi mi říkal, dole střed mrtvej a všechno nahoře? Jestli jsi to byl ty.

Grassel: Já jedničku znám, jezdil jsem ji. Nechce se mi moc věřit, že o tři generace novější moto se vodí hůř. Třeba sc59 je v ovladatelnosti o parník před masakrem. Můj názor


To nemusel být on, ale kdokoli. Je to tak, jak píšeš. Obě věci.

Naposledy editováno 10.07.2020 08:34:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 08:36 | Nahoru | #13629

BlackSabbath píše: 2x



Jelito

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 08:57 | Nahoru | #13630
o_0> Jako za prvé bych zvážil vynaset tady Hondu tvl i když s tebou souhlasím ptz jsem byl taky Hondar 8nasobnej a SC59 jsem měl před kawou zx10r G4,oproti G1 nevím jak to je jel jsem na ni 5km když jsem Grasselovi půjčil moji na který jel jak mental a pak brečel ne benzínce když na mě cekal abych mu tu jeho dovezl celou
Teď ke G4 rozhodoval jsem se mezi s1000rr a Zx 10r po rozmluvách lidí nebrat s 1000rr kvůli spolehlivosti jsem sáhl po kawe ptz všechno hovořilo pro kawu i z mojí stránky.
Hele když jsem to koupil v Německu bez možnosti se svést přivezl domu tak jsem byl zklamanej má to mit 200 ps ale projev motoru je jako když jedeš na 600 spodek středni pásmo uplne dead nahoře to jede ale to je do provozu na hovno ,po Sc 59ktera jede odspodu až nahoru zklamání.
Takže jsem jezdil zjistil jsem ,že to na bura rozmotas na 299 převod 17/39 takže jsem dal převod 16/40 i by to možná sneslo více nějaký efekt to trošku mělo ale pořád ne ten nesmysl co čekáš od 200 ps biku. Pro příklad sériova motorka G4 nezvednes na dvojku na zadní přes spojku musíš tomu pomáhat rukama a v 9-10 tisícich to už jde hrozný.Takze pryč s katem mezisvod přemapovat a to je ta změna co z toho udělala jinou motorku teď na prdel na 2no problem na 3treba v 160 taky v pohodě ,jede to úplně jinak v nízkém i středním pásmu sice některé moto pojedou, víc ale proti sérii strašně velká změna.
G4 postavil vlastně Tom Sykes a tým ve wsbk podle toho bych řekl se moto chová,otevřený široký řidítka ,stabilní až nesmyslně ve vysokých rychlostech a náklonu nemáš sebemenší pocit s čím by si podvozek neporadil,nevlní se to až samotného mě to někdy zaráží jak je to klidný při těch číslech na tacho.Nema to tak strmý úhel řízení takže to je poměrně dost klidný ,pocitově třeba proti K6 co mám doma když na to sednes je motorka těžší na manipulaci těžiště je nízko více posláne na předni kolo.Proti K6,sc59 tam ta centralizace hmoty je asi více dotažena.Jako je asi pravdou že to úplně tak ochotně nezataci ,ale myslím že je to právě váhou více na předek ale jde jen o zvyk není to o tom že by se tím člověk trápil.V pohodě.Jako whellie a stoppie jde na k6mnohem ochotněji cítíš na ninje ze na tohle stavěná nebyla ,když se pak dostaneš do zatáček a naklonu pochopís kde to je doma.
Nejlepší by bylo kdyby ses na tom projel takže se mužem někdy domluvit a svezes se to bude asi to nejlépsi pro tvé rozhodování. Do konce měsíce pak už nemám havarijko za mě ji mám čtvrtý rok najeto mnou přes třicet a bez problému až na rozvodak vadný s čím mají problémy.

Naposledy editováno 10.07.2020 09:00:00

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:11 | Nahoru | #13631

FiZzeR píše: Jelito


Co už...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:15 | Nahoru | #13632
BlackSabbath> Zase tak hrozný to není když to upravis.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:17 | Nahoru | #13633

andrewsb píše: BlackSabbath> Zase tak hrozný to není když to upravis.


Ten tvůj popis sériovky zní úplně děsivě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:19 | Nahoru | #13634
BlackSabbath> Hele žádná motorka není dokonalá kazda umí něco lépe a něco hůře. K6 nevyjímaje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:21 | Nahoru | #13635

andrewsb píše: BlackSabbath> Hele žádná motorka není dokonalá kazda umí něco lépe a něco hůře. K6 nevyjímaje


Z fabriky dokonalá není no. Musí se ladit, ale pak už je...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:22 | Nahoru | #13636

BlackSabbath píše: Ten tvůj popis sériovky zní úplně děsivě...



No jako celkově to uplně nevyvolává žádoucí dojem

A co RSV4? To a gen1 zx10r jsou asi jediný dvě zajímavý motorky. Pak možná ještě to nový CBR-RR-R-RegleR, ale za ty prachy člověk asi může mít RSV4 a dvě ZX10R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:38 | Nahoru | #13637
BlackSabbath> tvl jestli mluvíš o kawe si to snad to nechám zaramovat tak mu nebudu mazat med kolem huby a řeknu jak to po pravdě je ne tvl to je jako o k5 bych mu taky řekl podvozek je měkkej , nebrzdi to ,posez je úplně k ničemu a když to zvedneš na zadní a nemáš výztuhu tak hrozí že ta motorka bude mít rozvor 50 metrů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:46 | Nahoru | #13638

andrewsb píše: BlackSabbath> tvl jestli mluvíš o kawe si to snad to nechám zaramovat tak mu nebudu mazat med kolem huby a řeknu jak to po pravdě je ne tvl to je jako o k5 bych mu taky řekl podvozek je měkkej , nebrzdi to ,posez je úplně k ničemu a když to zvedneš na zadní a nemáš výztuhu tak hrozí že ta motorka bude mít rozvor 50 metrů


Neblázni, o K5/6...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:52 | Nahoru | #13639

BlackSabbath píše: Neblázni, o K5/6...



Tak v tom případě si to nechám zarámovat já Protože jsi tu právě veřejně přiznal, že je to motorka nahovno, dokud na ní nevyměníš asi úplně všechno

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:56 | Nahoru | #13640

FiZzeR píše: Tak v tom případě si to nechám zarámovat já Protože jsi tu právě veřejně přiznal, že je to motorka nahovno, dokud na ní nevyměníš asi úplně všechno


andrewsb psal, že žádná motorka není. Já jsem souhlasil... I K5 má slabší místa, to není tajná věc...I přesto je top...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 09:57 | Nahoru | #13641

o_0 píše: Andreaswb: Až budeš mít chvilku, rozepiš se pls. Já myslím, že jsi mi říkal, dole střed mrtvej a všechno nahoře? Jestli jsi to byl ty.

Grassel: Já jedničku znám, jezdil jsem ji. Nechce se mi moc věřit, že o tři generace novější moto se vodí hůř. Třeba sc59 je v ovladatelnosti o parník před masakrem. Můj názor



SC59 jsem jezdil asi 500km a o parnik v zadnympripade v ovladatelnosti neni, to klidne prijed a svez se. Prvni generace kdyz je v poradku tak ma ovladatelnost srovnatelnou s panigale a za tim si stojim. Ted mam v garazi jeste jednu zx10 a ta je taky hur ovladatelna nez ta moje a neni to jen gumama. Jede se na ni uplne jinak nez na moji. Kdyz je ta motorka v dobrym stavu jak ma byt tak sc59 rozhodne ovladatelnejsi neni, i kdyz se vodi taky jak maloco

Ta andrewa je v prvni rade dost upravena takze jede jinak nez serie, jede se na ni super ale proste do tech zatacek se ji nejak nechce pokud netopis

Edit: nemam problem ti ji pujcit klidne v jednu chvilku s Andrewem, at vis co a jak.

Naposledy editováno 10.07.2020 10:02:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 10:08 | Nahoru | #13642
GRASSEL> no, ty máš vzadu 180/60. Pokud tam ta druhá bude mít sériovou autogumu 190/50, tak to rozdíl udělá. Záleží taky na nastavení podvozku, když je ta motorka nakoplá na rypák, taky zatáčí líp.

Btw moje ex červený peklo byla i na plackách 190/50 v ovladatelnosti o dva parníky a půl ropnýho tankeru před bubrákovkou

Naposledy editováno 10.07.2020 10:08:22

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 10:16 | Nahoru | #13643
FiZzeR> Proto jsem zminil ze to neni jen gumama, i na 190/50 co jsem tam mel minulou sezonu asi dva mesice se vodila fakt dobre, u jiny motorky bych to nekous ani jednu vyjizdku.

Doted jsem jezdil 190/55 coz jsou stejny gumy jako ns sc59 kterou jsem jel, tam byly D211, ja jezdil celou dobu doted D212 a ten faros ma dobrou ovladatelnost ale ani nahodou lepsi nez masakr

Problem masakru je ten se kterym jsem se setkaval kdyz jsem ho kupoval, ze kazdej ma top stav ale vlastne to top stav vubec neni a diky tomu je ta jizda taky osizena, viz Zabak jak koupil taky udajnej top stav z autorizaku a nakonec zjistil ze to tak uplne neni.

Takze verim ze ta tvoje byla o parnik jinde nez Bubrovo a to je prave to o cem mluvim,kdyz je vsechno ok, ta motorka je jak kolo.

Naposledy editováno 10.07.2020 10:17:25

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 10:18 | Nahoru | #13644
Andrewsb: díky moc za vyčerpávající shrnutí i za nabídku svezení. Jedu teď pryč a do konce měsíce se vratit nestihnu. A možná je to dobře, já jak sednu na sbk na kterým jsem ještě nejel, tak ho pak potřebuju ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 10:27 | Nahoru | #13645

GRASSEL píše: SC59 jsem jezdil asi 500km a o parnik v zadnympripade v ovladatelnosti neni, to klidne prijed a svez se. Prvni generace kdyz je v poradku tak ma ovladatelnost srovnatelnou s panigale a za tim si stojim. Ted mam v garazi jeste jednu zx10 a ta je taky hur ovladatelna nez ta moje a neni to jen gumama. Jede se na ni uplne jinak nez na moji. Kdyz je ta motorka v dobrym stavu jak ma byt tak sc59 rozhodne ovladatelnejsi neni, i kdyz se vodi taky jak maloco

Ta andrewa je v prvni rade dost upravena takze jede jinak nez serie, jede se na ni super ale proste do tech zatacek se ji nejak nechce pokud netopis

Edit: nemam problem ti ji pujcit klidne v jednu chvilku s Andrewem, at vis co a jak.


Tohle už jsou docela pohádky... Hujda je vždy velice dobře ovladatelná (a opravdu Hondě nijak nefandím). Zato první desítka je známá pravým opakem a divnou geometrií. Teď myslím sériové motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 10:32 | Nahoru | #13646

BlackSabbath píše: Tohle už jsou docela pohádky... Hujda je vždy velice dobře ovladatelná (a opravdu Hondě nijak nefandím). Zato první desítka je známá pravým opakem a divnou geometrií. Teď myslím sériové motorky.



K čemu je to platný, když nejede

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 10:38 | Nahoru | #13647

FiZzeR píše: K čemu je to platný, když nejede


To je druhá věc, o výkonu řeč nebyla...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 10:41 | Nahoru | #13648

BlackSabbath píše: Tohle už jsou docela pohádky... Hujda je vždy velice dobře ovladatelná (a opravdu Hondě nijak nefandím). Zato první desítka je známá pravým opakem a divnou geometrií. Teď myslím sériové motorky.



Tvl ja nevim ze mam furt potrebu se dohadovat kdyz nekdo keca kraviny, Hondy jsou fakt dobre ovladatelny a sc59 dokonce i jede, ma vybornej spodek a ses hned jak doma, jakobys na tom sedel odjakziva, muzes hned tahat ... Ja ale nikde nepsal ze neni ovladatelna.

No a zx10r ma akorat povest toho ze je neklidna a kratka, ale taky diky ty geometrii kterou zminujes a ramem nad motorem se vodi jak sestka a ma neskutecnou ovladatelnost, coz by ti rekl asi kazdej co jen necte blafy na googlu ale fakt se projel. To by ti rekl i Oxy, kterej taky nejakou tu motorku ma a mel a jel na ty moji ... i to tady psal. Ovladatelnost a lehkost byl nejpadnejsi argument proc jsem sahnul po zx10r sem do tech koncin okresek. Neveris? Prijed a uvidis, vic nevim co bych k tomu rekl. Je to nejvetsi argument pro masakra, neskutecna ovladatelnost.

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 11:06 | Nahoru | #13649
To je spis otazka na fejsbucek, ci Srsne, ten by to jasne rozsekl

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.7.2020 v 11:10 | Nahoru | #13650

kokonhead píše: To je spis otazka na fejsbucek, ci Srsne, ten by to jasne rozsekl



To nevim hele, podle něj je masakr největší všechno za co mu zaplatěj aby otestoval
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist