jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 09.07.2020 23:44:33
A jinak ja mam prvni generaci, andrew ma 4 generaci, oba myslim ze v hodne dobrym stavu a kazda je uplne jina
Andrew jel na moji, ja na jeho ...
Muj nazor - prvni masakr, supr ovladatelnost ever, super vykon na silnici, zabava - pro tebe ideal protoze chce furt na prdel a ty to umis kdyz jsem te videl
4 generace, rychlost, rychlost a zas jen rychlost. Horsi ovladatelnost, do zatacky se ji moc nechce, extra stabilni ve vysokych rychlostech, super brzdy ... suma sumarum - delana jen pro okruh!!! Ale podle me krasna a ta Andrewa je fakt libova.
Naposledy editováno 10.07.2020 01:06:53
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Grassel: Já jedničku znám, jezdil jsem ji. Nechce se mi moc věřit, že o tři generace novější moto se vodí hůř. Třeba sc59 je v ovladatelnosti o parník před masakrem. Můj názor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
o_0 píše: Andreaswb: Až budeš mít chvilku, rozepiš se pls. Já myslím, že jsi mi říkal, dole střed mrtvej a všechno nahoře? Jestli jsi to byl ty.
Grassel: Já jedničku znám, jezdil jsem ji. Nechce se mi moc věřit, že o tři generace novější moto se vodí hůř. Třeba sc59 je v ovladatelnosti o parník před masakrem. Můj názor
To nemusel být on, ale kdokoli. Je to tak, jak píšeš. Obě věci.
Naposledy editováno 10.07.2020 08:34:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: 2x
Jelito
Teď ke G4 rozhodoval jsem se mezi s1000rr a Zx 10r po rozmluvách lidí nebrat s 1000rr kvůli spolehlivosti jsem sáhl po kawe ptz všechno hovořilo pro kawu i z mojí stránky.
Hele když jsem to koupil v Německu bez možnosti se svést přivezl domu tak jsem byl zklamanej má to mit 200 ps ale projev motoru je jako když jedeš na 600 spodek středni pásmo uplne dead nahoře to jede ale to je do provozu na hovno ,po Sc 59ktera jede odspodu až nahoru zklamání.
Takže jsem jezdil zjistil jsem ,že to na bura rozmotas na 299 převod 17/39 takže jsem dal převod 16/40 i by to možná sneslo více nějaký efekt to trošku mělo ale pořád ne ten nesmysl co čekáš od 200 ps biku. Pro příklad sériova motorka G4 nezvednes na dvojku na zadní přes spojku musíš tomu pomáhat rukama a v 9-10 tisícich to už jde hrozný.Takze pryč s katem mezisvod přemapovat a to je ta změna co z toho udělala jinou motorku teď na prdel na 2no problem na 3treba v 160 taky v pohodě ,jede to úplně jinak v nízkém i středním pásmu sice některé moto pojedou, víc ale proti sérii strašně velká změna.
G4 postavil vlastně Tom Sykes a tým ve wsbk podle toho bych řekl se moto chová,otevřený široký řidítka ,stabilní až nesmyslně ve vysokých rychlostech a náklonu nemáš sebemenší pocit s čím by si podvozek neporadil,nevlní se to až samotného mě to někdy zaráží jak je to klidný při těch číslech na tacho.Nema to tak strmý úhel řízení takže to je poměrně dost klidný ,pocitově třeba proti K6 co mám doma když na to sednes je motorka těžší na manipulaci těžiště je nízko více posláne na předni kolo.Proti K6,sc59 tam ta centralizace hmoty je asi více dotažena.Jako je asi pravdou že to úplně tak ochotně nezataci ,ale myslím že je to právě váhou více na předek ale jde jen o zvyk není to o tom že by se tím člověk trápil.V pohodě.Jako whellie a stoppie jde na k6mnohem ochotněji cítíš na ninje ze na tohle stavěná nebyla ,když se pak dostaneš do zatáček a naklonu pochopís kde to je doma.
Nejlepší by bylo kdyby ses na tom projel takže se mužem někdy domluvit a svezes se to bude asi to nejlépsi pro tvé rozhodování. Do konce měsíce pak už nemám havarijko za mě ji mám čtvrtý rok najeto mnou přes třicet a bez problému až na rozvodak vadný s čím mají problémy.
Naposledy editováno 10.07.2020 09:00:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: BlackSabbath> Zase tak hrozný to není když to upravis.
Ten tvůj popis sériovky zní úplně děsivě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: BlackSabbath> Hele žádná motorka není dokonalá kazda umí něco lépe a něco hůře. K6 nevyjímaje
Z fabriky dokonalá není no. Musí se ladit, ale pak už je...
BlackSabbath píše: Ten tvůj popis sériovky zní úplně děsivě...
No jako celkově to uplně nevyvolává žádoucí dojem
A co RSV4? To a gen1 zx10r jsou asi jediný dvě zajímavý motorky. Pak možná ještě to nový CBR-RR-R-RegleR, ale za ty prachy člověk asi může mít RSV4 a dvě ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: BlackSabbath> tvl jestli mluvíš o kawe si to snad to nechám zaramovat tak mu nebudu mazat med kolem huby a řeknu jak to po pravdě je ne tvl to je jako o k5 bych mu taky řekl podvozek je měkkej , nebrzdi to ,posez je úplně k ničemu a když to zvedneš na zadní a nemáš výztuhu tak hrozí že ta motorka bude mít rozvor 50 metrů
Neblázni, o K5/6...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Neblázni, o K5/6...
Tak v tom případě si to nechám zarámovat já Protože jsi tu právě veřejně přiznal, že je to motorka nahovno, dokud na ní nevyměníš asi úplně všechno
FiZzeR píše: Tak v tom případě si to nechám zarámovat já Protože jsi tu právě veřejně přiznal, že je to motorka nahovno, dokud na ní nevyměníš asi úplně všechno
andrewsb psal, že žádná motorka není. Já jsem souhlasil... I K5 má slabší místa, to není tajná věc...I přesto je top...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
o_0 píše: Andreaswb: Až budeš mít chvilku, rozepiš se pls. Já myslím, že jsi mi říkal, dole střed mrtvej a všechno nahoře? Jestli jsi to byl ty.
Grassel: Já jedničku znám, jezdil jsem ji. Nechce se mi moc věřit, že o tři generace novější moto se vodí hůř. Třeba sc59 je v ovladatelnosti o parník před masakrem. Můj názor
SC59 jsem jezdil asi 500km a o parnik v zadnympripade v ovladatelnosti neni, to klidne prijed a svez se. Prvni generace kdyz je v poradku tak ma ovladatelnost srovnatelnou s panigale a za tim si stojim. Ted mam v garazi jeste jednu zx10 a ta je taky hur ovladatelna nez ta moje a neni to jen gumama. Jede se na ni uplne jinak nez na moji. Kdyz je ta motorka v dobrym stavu jak ma byt tak sc59 rozhodne ovladatelnejsi neni, i kdyz se vodi taky jak maloco
Ta andrewa je v prvni rade dost upravena takze jede jinak nez serie, jede se na ni super ale proste do tech zatacek se ji nejak nechce pokud netopis
Edit: nemam problem ti ji pujcit klidne v jednu chvilku s Andrewem, at vis co a jak.
Naposledy editováno 10.07.2020 10:02:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Btw moje ex červený peklo byla i na plackách 190/50 v ovladatelnosti o dva parníky a půl ropnýho tankeru před bubrákovkou
Naposledy editováno 10.07.2020 10:08:22
Doted jsem jezdil 190/55 coz jsou stejny gumy jako ns sc59 kterou jsem jel, tam byly D211, ja jezdil celou dobu doted D212 a ten faros ma dobrou ovladatelnost ale ani nahodou lepsi nez masakr
Problem masakru je ten se kterym jsem se setkaval kdyz jsem ho kupoval, ze kazdej ma top stav ale vlastne to top stav vubec neni a diky tomu je ta jizda taky osizena, viz Zabak jak koupil taky udajnej top stav z autorizaku a nakonec zjistil ze to tak uplne neni.
Takze verim ze ta tvoje byla o parnik jinde nez Bubrovo a to je prave to o cem mluvim,kdyz je vsechno ok, ta motorka je jak kolo.
Naposledy editováno 10.07.2020 10:17:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: SC59 jsem jezdil asi 500km a o parnik v zadnympripade v ovladatelnosti neni, to klidne prijed a svez se. Prvni generace kdyz je v poradku tak ma ovladatelnost srovnatelnou s panigale a za tim si stojim. Ted mam v garazi jeste jednu zx10 a ta je taky hur ovladatelna nez ta moje a neni to jen gumama. Jede se na ni uplne jinak nez na moji. Kdyz je ta motorka v dobrym stavu jak ma byt tak sc59 rozhodne ovladatelnejsi neni, i kdyz se vodi taky jak maloco
Ta andrewa je v prvni rade dost upravena takze jede jinak nez serie, jede se na ni super ale proste do tech zatacek se ji nejak nechce pokud netopis
Edit: nemam problem ti ji pujcit klidne v jednu chvilku s Andrewem, at vis co a jak.
Tohle už jsou docela pohádky... Hujda je vždy velice dobře ovladatelná (a opravdu Hondě nijak nefandím). Zato první desítka je známá pravým opakem a divnou geometrií. Teď myslím sériové motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Tohle už jsou docela pohádky... Hujda je vždy velice dobře ovladatelná (a opravdu Hondě nijak nefandím). Zato první desítka je známá pravým opakem a divnou geometrií. Teď myslím sériové motorky.
K čemu je to platný, když nejede
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Tohle už jsou docela pohádky... Hujda je vždy velice dobře ovladatelná (a opravdu Hondě nijak nefandím). Zato první desítka je známá pravým opakem a divnou geometrií. Teď myslím sériové motorky.
Tvl ja nevim ze mam furt potrebu se dohadovat kdyz nekdo keca kraviny, Hondy jsou fakt dobre ovladatelny a sc59 dokonce i jede, ma vybornej spodek a ses hned jak doma, jakobys na tom sedel odjakziva, muzes hned tahat ... Ja ale nikde nepsal ze neni ovladatelna.
No a zx10r ma akorat povest toho ze je neklidna a kratka, ale taky diky ty geometrii kterou zminujes a ramem nad motorem se vodi jak sestka a ma neskutecnou ovladatelnost, coz by ti rekl asi kazdej co jen necte blafy na googlu ale fakt se projel. To by ti rekl i Oxy, kterej taky nejakou tu motorku ma a mel a jel na ty moji ... i to tady psal. Ovladatelnost a lehkost byl nejpadnejsi argument proc jsem sahnul po zx10r sem do tech koncin okresek. Neveris? Prijed a uvidis, vic nevim co bych k tomu rekl. Je to nejvetsi argument pro masakra, neskutecna ovladatelnost.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |