globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:35 | Nahoru | #11971
DoktorARO> tebe sem se na nic neptal tvoje odpoved se mi vubec nelibi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:38 | Nahoru | #11972
t_freedom> a cim zvednu volnobeh? Myslim, ze je trosku nizsi nez 1400otacek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:40 | Nahoru | #11973

Frennky píše: Tady jsem si vypůjčil moc hezký video https://vimeo.com/151884486 [/quote]

To jsou typci od nas z Prerova. Maj ty motorky pekne udelany. Jeden z nich je byvalej majitel myho monstra :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 21:10 | Nahoru | #11974

juraaa píše: t_freedom> a cim zvednu volnobeh? Myslim, ze je trosku nizsi nez 1400otacek


Jestli je to přes 1200 mělo by to bejt ok...
Hele na prasáka dorazem táhla klapky...ale to není ok...
Normalně nastavením klapky na předepsanou hodnotu...resetem TPS a pak doladěním vzduchu na bypasech. ..pokud máš vše tak jak má bejt...mělo by to fičet...
Já to mám složitější. ..mám všechny psy z jinejch vsí... vejfuk...sání. ...koncovku...atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 21:24 | Nahoru | #11975

juraaa píše: To jsou typci od nas z Prerova. Maj ty motorky pekne udelany. Jeden z nich je byvalej majitel myho monstra :)

Jo to je kamarád Petr Kolář a jeho geng známe se ze závodů veteránů a taky se občas štengrujem v tom co postavíme..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 21:28 | Nahoru | #11976

stevan píše: Jo to je kamarád Petr Kolář a jeho geng známe se ze závodů veteránů a taky se občas štengrujem v tom co postavíme..



Jo jo presne jak rikas...je ti Kolda jezdi zavody na suzuce 750 pokud se nepletu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 21:31 | Nahoru | #11977
juraaa> Přesně jak píšeš 750gs

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 21:32 | Nahoru | #11978
t_freedom> musim mrknout kolik tam mam. Na vyresetovani to musim pichnout na diagnostiku co? :) sani a svody jsou origo, jen je jina koncovka

Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 21:59 | Nahoru | #11979
Tu jsem si právě koupil



Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 22:23 | Nahoru | #11980
Tyjo Frantovi tady trochu zakoktá silně podchlazenej vzducháč a takovejch stránek servisní odbornosti
Třeba ty půlkroužky,ty bych měnil s volejem radši po 6kkm,nebo nejdýl roce,aby nezestárnul materiál a volnoběh,ten nejmíň na 1800,jen ať to sviští

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 22:26 | Nahoru | #11981
stevan> Hae a neznačili ten motor "roundcase"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 22:58 | Nahoru | #11982

t_freedom píše: Jestli je to přes 1200 mělo by to bejt ok...
Hele na prasáka dorazem táhla klapky...ale to není ok...
Normalně nastavením klapky na předepsanou hodnotu...resetem TPS a pak doladěním vzduchu na bypasech. ..pokud máš vše tak jak má bejt...mělo by to fičet...
Já to mám složitější. ..mám všechny psy z jinejch vsí... vejfuk...sání. ...koncovku...atd.

prosím tě ty si bejvalej mekánik ducati nebo já to nechápu jak vše do detailu takhle vis smekám já chtěl jen vyfoukat vzduchac na 696 a.asi tak za deset minut jsem chtěl motorku rozmlatit kladivem takže jsem zase hodil plasty zpět a šup s tím do servisu .. Takže před tvyma znalostma smekám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 23:05 | Nahoru | #11983
t_freedom> Moc si tam nečechrej to péří a odpověz Pánkovi !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 23:09 | Nahoru | #11984
GeorgePanek> Já si hodně vytrpěl při ladění těch neorigo laufů,nakonec mě zachránil nejmenovaný neDucati ale italo guru.... během toho všeho pročítal fóra. ..čuměl servisákum přes ramena...u všeho byl a od všeho měl klíče. ... od tý doby nemám potřebu se v tom extra vrtat.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 23:10 | Nahoru | #11985

Frennky píše: t_freedom> Moc si tam nečechrej to péří a odpověz Pánkovi !



Taky dobrou noc a taky tě mám rád hoteliére

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 23:12 | Nahoru | #11986
Tak negra na dopravu do prace som dnes zakupil, teraz idem hľadať niečo pre potešenie 😀

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 23:37 | Nahoru | #11987
lubbek> My bysme mali zase potešenie z volajakeho obrázčiku

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 23:47 | Nahoru | #11988
Jestli to chcipa pri dojizdeni, zkusil bych nejdriv tps a zmerit baterku. Kdyz je slaba, taky to umi chcipat. Pak uz jen ten volnobeh. Ale mel jsem prakticky stejny upravy jako Freedom a volnobeh na 1150 a bezelo to krasne..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 07:14 | Nahoru | #11989
Petta> mám volnoběh na 1100 nestává se to. Je to určitě souhra více věcí nastavení managementu. ... jiná dávka, volnější průchod plynů, katik to netrimuje na chudo...
Ale v základu se to tak chová ... není to nic čeho by ses měl bát Juro

...no a s těma informacema...každej si jede to svý. ... a panigale bych vám toho asi moc neřekl
A chce to načíst i trošku teorie ze supr knížek. ...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 08:16 | Nahoru | #11990
Myslel jsem, že máš na volnoběhu víc, tak to máš pěkně vyladěno..
Divný je, že má údajně jen slip-on, takže bych zkusil nejdřív reset tps a baterku, pak jestli to dobře dobíjí. To je asi základ..
Ale je to častý jev, není se čeho bát, jak píše Libor..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 08:54 | Nahoru | #11991




Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 08:57 | Nahoru | #11992
Na Yamaze mi to chcípalo stejně a to nemá ležatej válec. Na vině byl TPS, byla na to dokonce svolávačka. Takže určitě reset a když nepomůže, tak zkusit vyměnit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 09:08 | Nahoru | #11993
Petta> nevím přesně proč...jestli změnou na vůlích...ale během sezóny mi postupně pomalu volnoběh padá ... z 1150, který tam třeba nastavíme se do jara příštího roku dostanu až třeba k 1000 ...a to je hranice. Jak to má pod...zastaviš to prudkým plynováním...
Takže třeba při podřazování dolů, při meziplynu zhasne motor a to je pak panečku jízda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 09:36 | Nahoru | #11994
JollyJoker> Jak má potuněný to zadní tlumení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 09:38 | Nahoru | #11995

strakon píše: JollyJoker> Jak má potuněný to zadní tlumení



zrovna se řeší na jiným vlákně jestli eSko, nebo klasika... tenhle by to asi rozeznal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 09:45 | Nahoru | #11996
t_freedom> ale když jede vyloženej, tak to musí mít tvrdší, než 999

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 11:08 | Nahoru | #11997

strakon píše: t_freedom> ale když jede vyloženej, tak to musí mít tvrdší, než 999



Hardtail...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 12:05 | Nahoru | #11998

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 12:18 | Nahoru | #11999
Frennky> moc najeto měli ho stočit na 15

Naposledy editováno 12.02.2016 12:18:48

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2016 v 12:21 | Nahoru | #12000
Petta> baterku a dpbijeni bych vyloucil. V lete nova baterka a regulator....takze vyzkousim reset TPS
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist