globalmoto_kveten





Téma: Proč Ne klasiky do PPO
 
25.11.2010 v 21:36
Prosím, osvětlete svýmy názory i postřehy, proč ne klasikům nebo jejich omezení v účasti Poháru přírodních okruhů.

Uzavřeno 26.11.2010 v 06:34 uživatelem kublajchan

Otevřeno 26.11.2010 v 06:35 uživatelem kublajchan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 14:10 | Nahoru | #91

AKRO píše: K té délce závodů - ona je legrace, že divák vidí závodníky před závodem pomalu víc než v závodě! Nejdřív zbytečné Warm-Uppy, pak seznamovací okruh, pak se asi 10 minut nic neděje, pak zahřívací kolo a konečně krátký sprint-závod, pokud se tedy nic nestane a nezastaví se to pro havárii. Potom se obvykle skoro hodinu nic neděje, protože se něco řeší, pak si borci objedou kolečko, pak zase chvíli nic a potom se propagačně objedou 3-4 kola, protože údajně podle řádů se po přerušení závodu nesmí tankovat a je po srandě!

nesmí se doplňovat palivo na startovním roštu pokud je přerušení červenou vlajkou jezdci zajedou do boxů tam se doplnit může

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 14:14 | Nahoru | #92
jenda77> Ale oni právě většinou do boxů nezajedou! Sice by klidně mohli, stejně trvá většinou hodinu, než se "rada starších" poradí! Obvykle se, ale pak píše, že se skoro hodinu odstraňoval olej na silnici po havárii!

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 14:17 | Nahoru | #93
AKRO
K tý délce závodu. Třeba mistrák v Mostě se jel na 10 kol. Při délce okruhu v Mostě to je tak ještě kratší závod než třeba v Hořicích

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 14:22 | Nahoru | #94

Tommyy píše: AKRO
K tý délce závodu. Třeba mistrák v Mostě se jel na 10 kol. Při délce okruhu v Mostě to je tak ještě kratší závod než třeba v Hořicích



To víš Tommyy - Jedou osm až devět závodů a mají problém to stihnout! Je to ovšem skandál, těch 42 kilometrů! Nakonec v Hořicích těch v průměru 8 kol je prakticky to samé! Přitom by stačilo začít o hodinu dřív a pár kol by se mohlo přidat!

2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 14:41 | Nahoru | #95
no ,jeste ze ste to uz zacali srovnavat s mr,pokud chcete dostat prirodaky do stejnych sracek,mate pekny priklad,nezapomente vcas prizpusobit predpisy,tam to dostali az tak daleko,ze sou obcas v nektere tride radi ze jim projde aspon 5 lidi s cs licenci prejimkou,aby se mohlo bodovat.....taky organizatori kombinovali az prekombinovali,nekteri si mozna vzpomenou,ze treba v r96 jelo tridu sp125 i 45jezdcu,pak panove hobiky vyhnali a maji co maji,jen aby to casem nedopadlo pri te dnesni politice stejne i tady....

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 15:16 | Nahoru | #96

jarek38 píše: no ,jeste ze ste to uz zacali srovnavat s mr,pokud chcete dostat prirodaky do stejnych sracek,mate pekny priklad,nezapomente vcas prizpusobit predpisy,tam to dostali az tak daleko,ze sou obcas v nektere tride radi ze jim projde aspon 5 lidi s cs licenci prejimkou,aby se mohlo bodovat.....taky organizatori kombinovali az prekombinovali,nekteri si mozna vzpomenou,ze treba v r96 jelo tridu sp125 i 45jezdcu,pak panove hobiky vyhnali a maji co maji,jen aby to casem nedopadlo pri te dnesni politice stejne i tady....



jj přesně tak to muže dopadnout i na přiroďaku

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 15:19 | Nahoru | #97
jarek38> To tak nebylo myšleno s tím GP a WSBK

2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 15:26 | Nahoru | #98
Teda Akro opět perlí, můžeš příští závody jít dělat do Hořic tratáka.Já končím, bude volné místo.A strašně ráda bych byla, aby se ráno začínalo o hodinu dřív.To znamená, abys byl v šest ráno na trati.A co se týče úklidu tratě, jak píšeš, že se odsranoval olej ze silnice.Tak dám všem radu, nic neuklízejte, pojede se v těch sračkách

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 15:45 | Nahoru | #99
lulu.lu> kašli na něj a nenech si znechutit to co Tě baví-je to profesionální provokatér

Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 16:34 | Nahoru | #100
Nemyslím si že třída SP není zajímva a špice vrcholu to bude asi jako třída SP 125, ale názor má každy trochu jiny, už jen to že první v SP 250 měl jen o 3-4vteriny horší čas jak Navrátil na GP250, myslím že v Kyjově. A to už je k zamyšlení a navíc na příští rok se chystá mnohem víc kvalitnějších a rychlejších motorek...

Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 16:59 | Nahoru | #101
Ted jsem si přečetl celou diskuzi a jsem z toho trošku rozčarován co někteří vypotili .... jezdím dakšny a veterány (jen pro úplnost) .... chtěl bych řící, že po 20 letech závodění už něco pamatuji a hlavní problém toho co se nyní děje je to, že se jede o peníze!!!!! Udělal se PPO, to kvituji a je to dobrý nápad . Hromada lidí jezdí jen proto, že dostane peníze za umístění ... rozcupujte mě, že ne ..... , ale je to tak !!!! Jsou to rychlí jezdci, kvalitní to je pravda, ale když nebude ani koruna, nepojedou. A máte méně lidí ve třídě. V Ostravě se nic nedávalo ... a jak byl nabitý rošt??? Moc ne. To platí u všech tříd, jak u klasiků tak u nových. Co se týče závodů, je na pořadateli co vypíše, ale když vypíše klasik tak je nadřazen novým motorkám a pak by měli ustupovat nové motorky, neboť Klasik je přebor ČR a PPO je jen pohár!!!! To vám všem asi uteklo, že???? Když se mají jet jen nové motorky proč ne .... Mě je to jedno, kde se co pojede, ale když už jsou vypsány závody klasik, tak mají (ať se to někomu líbí nebo ne) přednost před novými ... tak to prostě je!!!!

Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 17:08 | Nahoru | #102
nasel jsem nejake programy z r 2009,prave to mne zajimalo,z ceho ten slavny neci vytvor vznikl...vzdy to byl prebor cr klasik,a moderni jeli vzdy jako volna,at to bylo gp nebo 600...asi to dalo hodne prace,to obratit....a zas uslysime ,ze situace a doba si to vyzadala....

2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 18:27 | Nahoru | #103
tak proc se vsude mluvi o 6 zavodech? protoze to pry doporucili panove z vedeni ( malanik aspol) ze to pry je tak akorat a vznikne prostor pro pripadne problemy!
co se tyka skraceni ,nebo zruseni uvodniho programu: tak to si myslim ze je blbost pac ti lidi co davaj do toho prachy nebo co pomahaj musi byt nekde videt a to je nejlepsi prilezitost ale otazkou je jestli jeste ktomu jet mavaci jizdu veteranu a pod.
ted k akrovi myslis ze se program naschval na prirodakach protahuje do skluzu?? a ze jen tak kecaji ? no ja myslim ze ne pac to by se jim mohlo vymstit v tom ze by se zatmelo a to by teprve nastal problem kdyz by treba se nemohly odjet vsechny tridy z duvodu tmy! to nevim jak by se resilo ,jestli by vraceli startovne ?
jarku 38 : ja vim ze nas muzou taky zrusit a ze budeme jezdit treba dohromady z gp,ale co nadelam? nic pochopim to pac ten prostor se musi nekde najit! ale jinak klidne sem pro aby tridu 125 sp posunuli z 300zatacek na TT! a proc? no protoze mi je jedno jestli se svezu tam nebo tam a muzu rict ze by sme na TT byli vice za "hvezdy"
a jeste ty tu furt bojujes za ty klasiky tak rekni tvuj navrh jake tridy jet kdyz bude muset byt treba 6 zavodu?
vsichni chcou jet vsechny tridy , pokud mozno warmy ,a zavod aspon na 20 kol ,ale den ma jen 24 hod a ztoho se muze zavodit cca 10 hod!! tak kde vzit ten cas?

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 18:40 | Nahoru | #104

lulu.lu píše: Teda Akro opět perlí, můžeš příští závody jít dělat do Hořic tratáka.Já končím, bude volné místo.A strašně ráda bych byla, aby se ráno začínalo o hodinu dřív.To znamená, abys byl v šest ráno na trati.A co se týče úklidu tratě, jak píšeš, že se odsranoval olej ze silnice.Tak dám všem radu, nic neuklízejte, pojede se v těch sračkách



Ale no tak! Já to nemyslel zle a už vůbec nic proti traťákům! Na druhé straně, pokud bych musel být ráno v šest hodin na trati, tak bych tam prostě byl, proč ne, jednou nebo 2x ročně by to nebyl problém! Pokud jde o tu hodinovou pauzu, která bývá po vyvěšení červené vlajky, to jsem už psal, že se tam hodinu neuklízí, ale ředitelství závodu bádá co dál!

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 18:49 | Nahoru | #105
petridas> S tím nedodržováním harmonogramu je to tak, že je buď špatně nastavený nebo to je organizačně nezvládnuté! Že to nedělá nikdo naschvál, je snad jasné! Jednou jsem někde četl vyjádření nějakého Hořického funkcionáře, že si nikdo neumí představit, co dá práce najít a oběhnout hlavně zahraniční jezdce, co mají v následující jízdě startovat! To jsem nějak nepochopil, pokud je daný čas startu, tak tam u brány mají jezdci v ten čas být a né že je někdo nahání po parkovišti! Kdo tam není včas, má nebo by spíš měl mít prostě smůlu!

Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 19:12 | Nahoru | #106
Okruh Františka Bartoše příští rok stejně jako letos, 2 závody sloučených Klasiků, 4 závody rychlých, 1 závod sidecar,
propustnost tratě zatím vždy stačila pro všechny přihlášené

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 19:13 | Nahoru | #107
tak program je nastaven na těsno a to z důvodu hodně kubatur!
proč to nemůže být jako v 80 letech? kdy se jezdili jen tři třídy 125,250,500 to bylo času

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 19:34 | Nahoru | #108
petridas> Ale 4 třídy by bylo málo! Nezapomeň, že tenkrát trval jeden závod přes 40 minut a dnes ZÁVODNÍ "KVĚTINKY" PLÁČOU, KDYŽ MAJÍ JET 20 MINUT, protože jim prý už motorky padají z ruky! Že se tenkrát jezdilo s daleko horšími motorkami a na mnohem horším povrchu tehdy nikoho neřešil a navíc někteří jezdci jeli dvě a dokonce i tři třídy. Dnes by se při dobré organizaci a bez Warm-Upů dalo stihnout i 8 závodů a nějakých 7 úplně bez problémů i s Warm-Upy. Nebo začít Warm-Upy jezdit už od 9 hodin a to jak jsem někde četl, taky prý nejde, protože by mohlo být někde na trati vlhko z ranní rosy a mohlo by to prý borcům klouzat. Ono to spíš směřuje k 10 třídám, jako v Irsku na 10-12 minutové rozjížďky. To bude teprve "nádhera"!

Naposledy editováno 28.11.2010 19:39:18

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 19:46 | Nahoru | #109
Akro, víš, já sem ten blázen, kterej by za závody dejchal,nejen za hořický, za všechny.Ale neumíš si představit co to je za problém s uzávěrou trati.Třeba zrovna v Hořicích.Prostě to tak je.Když se to potentí a jede se ještě v osm večer, tak se tvrdě platí prodloužení uzávěry.Potentí, myslím třeba přírodní živly, nebo neukáznění vožralý diváci.

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 20:09 | Nahoru | #110
lulu.lu> Já vím, je to problém a díky Bohu, že jsou ještě takoví pořadatelé jako jsi ty! Já jsem si vždy takových lidí vážil. Ty problémy s uzávěrou trati jsou mi jasné a že i lidé bydlící kolem trati dělají potíže! Dříve si lidé vážili jakékoliv akce, která se v jejich městě pořádala a byli na to hrdí! V padesátých letech se hádaly města a vesnice kudy půjde trasa šestidenní a žádali pořadatele, aby ji protáhli přes jejich město! Pokud jde o ty opilce na trati v Hořicích, loni jsem musel sestřelit dva přímo při závodě a kamarád třetího. Tak ti přeju hodně vytrvalosti a pevné nervy v příštích ročnících!

Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 20:21 | Nahoru | #111
dekujeme speedmanovi,za to,ze nepotrebuje delat okolo radvanic mlhu a vime kdo se svezem,a take za to ze nas stare pitomce nechaji zavodit tak jako loni,starak se jede take jak loni,ted jeste kdyby tak dali zpravu terlicaci a kyjovjaci a budem vedet na cem jsme....pro petridase-ja nemam patent na rozum,ale myslim ,ze to co funguje,se nema menit,takze podle mne to melo zustat tak jak loni,a to ze by ses svezl pri tt,no tak nevim,k tomu radsi nic nerikam,nemam pravo nekoho odsuzovat k tomu,ze se nesveze,kde pak budou potom jezdit ty vsecky stare motorky?to pojedou veterany z roku 1950 proti yamaze ze 72?co na to ve dvore rikaji?ty dva zavody vzdycky navazovaly na sebe,myslite ,ze vsichni cizinci jim tam potom prijedou?

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

28.11.2010 v 23:05 | Nahoru | #112
petridas> no vidíš a některý motorky byly při ČTT za hvězdy doteď a chtějí nám to zrušit..........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 08:04 | Nahoru | #113
2LEKO> No prave.
Cte to tu spousta lidi a ikdyz neprispivaji, tak urcite postrehy si z toho odnesou. A mozna si je odnousou i ti, kteri o tom budou rozhodovat jestli klasici ano ci ne
Ty by jsi mel za klasiky bojovat jako o zivot a ne psat, ze jsou jen do poctu(ja si to rozhodne nemyslim)
Je to tvuj nazor. To beru. Ale neni potreba ho v tehle situaci takhle verejne ventilovat.

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 08:51 | Nahoru | #114

spalovac píše: 2LEKO> No prave.
Cte to tu spousta lidi a ikdyz neprispivaji, tak urcite postrehy si z toho odnesou. A mozna si je odnousou i ti, kteri o tom budou rozhodovat jestli klasici ano ci ne
Ty by jsi mel za klasiky bojovat jako o zivot a ne psat, ze jsou jen do poctu(ja si to rozhodne nemyslim)
Je to tvuj nazor. To beru. Ale neni potreba ho v tehle situaci takhle verejne ventilovat.



...ve veřejné diskusi a když je to k věci se píšou i pro někoho těžko pochopitelné a někdy i nesouhlasné názory!A radit mi nemusíš co psát a co "ventilovat"!
ale...já nikde nepsal ,že jsou jen do počtu,a jestli to tak vyznělo,tak to byla "ironie"!
A je mi líto,že nejsi schopný to rozpoznat!A že nevíš, co je "nadsázka"!
Klasici do počtu?...asi to ale tak je...aspoň za poslední léta v Hořicích to tak bylo,a minulý rok,až když byl "přetlak" zájemců,tak to začali "řešit" a vyřešili!
...a vadí mi ta "reorganizace" a myslím si,což jsem taky psal,že až realita ukáže ,zda rozhodnutí organizátorů bylo správné a že mohou být taky zklamáni!
...ale nejsem slepý a hluchý...tudíž je mi jasné,že většina diváků v Hořicích zajímají jen "silné" stroje tj. 600 a výš!..a i ty 125 a 250 jsou do diskuse, kdo a jak to sleduje z diváků!...to už jen stačí, jak se kdo orientuje z diváků ve jménech ve startovním poli!..špičku šestek i litrů zná skoro každý!
A i já vlastně sledoval v minulosti jen "silné" a "klasiky" okrajově!

Naposledy editováno 29.11.2010 08:56:54

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 09:52 | Nahoru | #115

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 09:55 | Nahoru | #116
Larry> ..díky za info!..aspoň už je to jasné!...jdu stavět "Supermono"!

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 11:15 | Nahoru | #117

2LEKO píše: Larry> ..díky za info!..aspoň už je to jasné!...jdu stavět "Supermono"!


blázne.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 12:44 | Nahoru | #118
2LEKO> SP 125/250 bude levnější. Nebo nemusíš nic stavět. Stačí když se kvalifikuješ do 600.

Naposledy editováno 29.11.2010 12:46:04

Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 13:39 | Nahoru | #119
jarku ja to myslel tak ze pri zatackach se pojede cca 6-7 zavodu no a vetosi zadni a tak aby se jeli vetosi i pri zatackach tak me napadlo ze treba do 600 a nad 600 by zustalo ,ale treba mona a treba jeste nejake daksny by jely pro spestreni jen pri TT! tak by ty lidi lakalo prijit na oba vikendy!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

29.11.2010 v 13:48 | Nahoru | #120
matrixbiker> ...je mi jasný že to nemyslíš špatně,ale strejda Leko by asi neměl s tou kvaldou problém a tebe by asi taky pojezdil jak v Hořicích tak na dromu-"sere tam totiž hodně plynu a má to řádně v píči"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist