2 reakcí na tento příspěvek Paliva
V Rakúsku vidíte na pumpách Shell V Power a V Power Racing iba sporadicky.
V Nemecku takmer vôbec a vo Švajčiarsku musíte tieto benzíny dosť dlho hľadať.
Je to pekný marketingový ťah u vás v CZ a u nás v SK. A vidím, že mnohí motorkári sú týmito
benzínmi nadšení.Mnohí sa ani neunúvajú prečítať si článok od Mireka Rollingera.
Skutočný dôvod, že tieto benzíny sú na pumpách treba hľadať vo svete Formule 1.
Pravidlá FIA jasne hovoria, že benzín používaný na preteky týchto plechoviek musí mať v sebe komponenty, ktoré sa používajú v bežne predávaných benzínoch. Akurvát percentuálny pomer zložiek pridaných do benzínu môže byť iný. A teraz utekajte na pumpu a tankujte len 100 oktán.
Do pračky pri každom praní pridávajte Calgon a fajčite iba cigarety, ktoré spôsobujú starnutie kože.
2 reakcí na tento příspěvek Paliva
http://auto.idnes.cz..._145641_automoto_fdv
Kdyby byl Shell vípaurarcinkpyčo tak dobrej a tak racing, pak nevím proč by závodníci kupovali Pantu za cca 100 CZK/litr bez DPH........
Naposledy editováno 01.05.2010 01:41:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
No někdo tu zminoval F1, že jezdí na WPOWER RACING to je z části pravda 99 procent pak je tam to jedno procento který z toho udělá benzín pro tenhle moooc exclusivní kočárek teda alspon to tvrdil pan Turek. Zkusil jsem víc oktanový bezíny zlepšili maličko spotřebu nic víc.
1 reakcí na tento příspěvek Paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
Naposledy editováno 01.05.2010 19:24:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
Diamonds_T.>pokud k tomu nemáš určený motor, tak ho zničíš. spálíš píst a sedla
teď teda nevim, jesi je to ironie nebo to myslíš vážně - proč by ho zničil, když oč značí pouze odolnost proti samozápalům (jak moc se může palivo stlačit, aniž by se vznítilo), takžře když je větš než předepsané, tak se nic neděje1 reakcí na tento příspěvek Paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
Což znamená, že hoří déle a jinak než očekává motor pro N95. Pokud chceš, tak si sám můžeš dohledat ze zdrojů co to znamená a jak to je. Informací je spousta.
Přičemž bych navázal na myšlenku, že do starejch strojů tyhle benzíny nepatřej,
neni to jen o motoru, ale i o celý palivový soustavě...
Ale kdo chce kam,...
radi5>Paliva Shell na českém trhu jsou jedny z nejhorších. Jak benzín, tak nafta. Navíc Shell v ČR podvádí. Například zde:
http://auto.idnes.cz..._145641_automoto_fdv
Kdyby byl Shell vípaurarcinkpyčo tak dobrej a tak racing, pak nevím proč by závodníci kupovali Pantu za cca 100 CZK/litr bez DPH........
To je ale nafta, motorka jezdí na benzín jesli se nepletu. Že je v čechách prodávaná odpadní nafta, a to u všech stanic, ví každej malej trouba, proto se taky našincum ty turbodiesely tak sypou...
Fedor>Tak diskusia je to obsiahla. Chcel by som vás však upozorniť na jeden moment.
V Rakúsku vidíte na pumpách Shell V Power a V Power Racing iba sporadicky.
V Nemecku takmer vôbec a vo Švajčiarsku musíte tieto benzíny dosť dlho hľadať.
Je to pekný marketingový ťah u vás v CZ a u nás v SK. A vidím, že mnohí motorkári sú týmito
benzínmi nadšení.Mnohí sa ani neunúvajú prečítať si článok od Mireka Rollingera.
Skutočný dôvod, že tieto benzíny sú na pumpách treba hľadať vo svete Formule 1.
Pravidlá FIA jasne hovoria, že benzín používaný na preteky týchto plechoviek musí mať v sebe komponenty, ktoré sa používajú v bežne predávaných benzínoch. Akurvát percentuálny pomer zložiek pridaných do benzínu môže byť iný. A teraz utekajte na pumpu a tankujte len 100 oktán.
Do pračky pri každom praní pridávajte Calgon a fajčite iba cigarety, ktoré spôsobujú starnutie kože.
Copak nekdo z vyrobcu BE doporucuje do bezneho auta 100 oktanovy benzin ? Je jasne ze spis nez pro sportovni motorky se 100 oktanovy BE prodava pro sportovni auta typu Porsche atd. Jinak faktory ktere ovlivnuje OC vs. vykon motou to uz se na tomhle foru parkrat probiralo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
Diamonds_T.>--VinCenzo--> ani nevím jestli odpovídat, ale asi ano, ikdyž se mně moc nechce, protože by sis to mohl dohledat sám. Jedná se o rychlost a dobu hoření při daném tlaku a teplotě.
Což znamená, že hoří déle a jinak než očekává motor pro N95. Pokud chceš, tak si sám můžeš dohledat ze zdrojů co to znamená a jak to je. Informací je spousta.
Diamonds T.: Pokud tomu rozumím, tak podle Tebe protože hoří o tolik déle, znamená to, že hoří pomaleji, a ničí tak teplem vnitřek spalovacího prostoru. To ale potom nevytvoří dostatečný objem spalných plynů v efektivní době vhodné pro výkon práce (tlak na píst) a tedy výkon motoru je adekvátně nižší. A proto se používá do "nadupaných" motorů? Vždy je udán oktanový NÁROK motoru, tedy MINIMÁLNÍ oktanové číslo. Nikdy jsem neviděl omezení směrem nahoru, tedy zákaz výrobce používat příslušné palivo s vyšším oktanovým (cetanovým) číslem. A odkaz na validní informaci k této problematice uvítám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
doba hoření se řeší u dieslu a vypovídá o ní cetanové číslo, jde o to, aby se nafta po vstříknutí co nejrychleji vznítila a shořela, protože kdyby hořela pomalu, tak bude kopat píst při pohybu nahoru
u benziňáku se tohle neřeší a znovu opakuju, že OČ naprosto nijak nevypovídá o výkonosti paliva
Diamonds_T.>--VinCenzo--> příště zkus hledat TADY
a ještě by sis mohl přečíst toto vlákno, je tam k tomuto spousta trefného TADY
neděkuj
Jo, ten článek znám a propálený píst je vlivem detonačního hoření, tj. užití paliva (benzínu) s nižším OČ, než vyžadovala úprava motoru na vyšší výkon (komprese, časování atd.)
A např. Yamaha FZS 600 Fazer: Bleifreies Normalbenzin mit mindestens 91 Oktan. Takže kdo tankuje 95-ku, tak ničí motor? Originál manuál hovoří jasně o MINIMÁLNÍ hodnotě OČ.
2 reakcí na tento příspěvek Paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
jediným důvodem proto proč použít vyšší OČ je - že údajně neobsahují bio přísady. to je ale sporadické - neznám ani nemám důkaz, že to tak je.
Pokud někdo má reálné důkazy, tak sem s nimi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |