globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Paliva
29.4.2010 v 14:55
Chtel jsem se zeptat..jezdim prvni sezonu a postrehl jsem velikej rozdil v kvalite PHM..Mate nekdo nejake zkusenosti..je mozne tankovat benzit s 99 oktany?Diky Kockyss

Paliva

30.4.2010 v 14:21 | Nahoru | #91
dlouhodobý průměry u mě...
Suzuki GS500E: 4,3
Suzuki SV650S: 5,0-5,5
BMW R 1150 GS: 5,5-6,3

2 reakcí na tento příspěvek Paliva

30.4.2010 v 20:10 | Nahoru | #92
Tak diskusia je to obsiahla. Chcel by som vás však upozorniť na jeden moment.
V Rakúsku vidíte na pumpách Shell V Power a V Power Racing iba sporadicky.
V Nemecku takmer vôbec a vo Švajčiarsku musíte tieto benzíny dosť dlho hľadať.
Je to pekný marketingový ťah u vás v CZ a u nás v SK. A vidím, že mnohí motorkári sú týmito
benzínmi nadšení.Mnohí sa ani neunúvajú prečítať si článok od Mireka Rollingera.
Skutočný dôvod, že tieto benzíny sú na pumpách treba hľadať vo svete Formule 1.
Pravidlá FIA jasne hovoria, že benzín používaný na preteky týchto plechoviek musí mať v sebe komponenty, ktoré sa používajú v bežne predávaných benzínoch. Akurvát percentuálny pomer zložiek pridaných do benzínu môže byť iný. A teraz utekajte na pumpu a tankujte len 100 oktán.
Do pračky pri každom praní pridávajte Calgon a fajčite iba cigarety, ktoré spôsobujú starnutie kože.

Paliva

30.4.2010 v 21:10 | Nahoru | #93
jen doplním, že ten benzín ve formuli 1 musí být ve více jak 99% shodný s běžně prodávaným... takže i ty poměry musí být co nejbližší... ale už se nebudu hádat... kdo chce na to jezdí... kdo nechce ať nejezdí :)

Paliva

30.4.2010 v 21:58 | Nahoru | #94
Tankuj u kvalitních pump N95 a uděláš nejlíp. Odkaz na článek Ti poslal už jetam tak nebudu nosit dříví do lesa Jinak, nezřídka z cisterny u pumpy stáčejí normální N95 a pak tam z jiné nádoby jen dolejou aditiva.

Naposledy editováno 30.04.2010 22:00:56

(reakce na) Paliva

1.5.2010 v 00:59 | Nahoru | #95
Fedor> něco jak s magnetizérem, ale tohle není tolik průhledný

2 reakcí na tento příspěvek Paliva

1.5.2010 v 01:29 | Nahoru | #96
Paliva Shell na českém trhu jsou jedny z nejhorších. Jak benzín, tak nafta. Navíc Shell v ČR podvádí. Například zde:

http://auto.idnes.cz..._145641_automoto_fdv

Kdyby byl Shell vípaurarcinkpyčo tak dobrej a tak racing, pak nevím proč by závodníci kupovali Pantu za cca 100 CZK/litr bez DPH........

Naposledy editováno 01.05.2010 01:41:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

1.5.2010 v 08:17 | Nahoru | #97
radi5> Hezky ten clanek jsem cetl je to 2roky... nejlepsi byla 2008 Benzina... jsi aopravdu aktualni nemam ti rikat blesku? myslim si ze od te doby..2roky se urcite neco zmenilo.... neverim ze po tom clanku a vubec po tom testu dal Shell mel benzin apod. na hovno... to je jako kdyz v masne byla salmonela a pak tam dal srali na hygienu? blbost...

(reakce na) Paliva

1.5.2010 v 12:30 | Nahoru | #98
SensationBlaack>
No někdo tu zminoval F1, že jezdí na WPOWER RACING to je z části pravda 99 procent pak je tam to jedno procento který z toho udělá benzín pro tenhle moooc exclusivní kočárek teda alspon to tvrdil pan Turek. Zkusil jsem víc oktanový bezíny zlepšili maličko spotřebu nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

1.5.2010 v 18:57 | Nahoru | #99
pokud k tomu nemáš určený motor, tak ho zničíš. spálíš píst a sedla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

1.5.2010 v 19:17 | Nahoru | #100
SensationBlaack> Nevím co bych Ti na to řekl a nevidím důvod, proč mě musíš hned urážet. Snad jen to, že mám na starosti autopark 60-ti vozů a tento vzorek už něčem vypovídá (zavedení shellkaret vs. četnost závad na vstřikovacích systémech apod.)

Naposledy editováno 01.05.2010 19:24:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

1.5.2010 v 19:53 | Nahoru | #101

Diamonds_T.>pokud k tomu nemáš určený motor, tak ho zničíš. spálíš píst a sedla

teď teda nevim, jesi je to ironie nebo to myslíš vážně - proč by ho zničil, když oč značí pouze odolnost proti samozápalům (jak moc se může palivo stlačit, aniž by se vznítilo), takžře když je větš než předepsané, tak se nic neděje

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

1.5.2010 v 20:14 | Nahoru | #102
kockyss ja v Novym Boru benzin neberu vubec,kdyz sem bral na OMV,KM PRONA tak sem byl dost nespokojenej...kdyz jezdim kolem komina tak beru na SHELL v Lipe obycejnou 95 a spokojenost...

(reakce na) Paliva

1.5.2010 v 21:07 | Nahoru | #103
radi5> Ja te neurazim jen rikam ze tu sem davas clanek 2roky starej kterej nemusi byt ted pravda... Taky se zase zastavat nejakyho Shellu nechci ja tankuju jedinne na Shellu a nikdy jsem nemel problem a tamhle nekde zase maji problemy jak prase cert ví jak to vsehcno je ono staci kdyz si koupis špekáčky a doma je pak ohrejes ve vode co z nich zbyde....vsechno se sidi...

(reakce na) Paliva

1.5.2010 v 21:09 | Nahoru | #104
--VinCenzo--> Nevim co se divis.... má pravdu... do starsich masin nejaky 100oktan vubec nepatri a muzes to vodelat jak psal Diamonds_T.
Ty motory na to nejsou postaveny pac v te dobe zadny 100vky nebyli tak to tam logicky ani cpat nebudu

(reakce na) Paliva

1.5.2010 v 21:49 | Nahoru | #105

Pepino.rb>kockyss ja v Novym Boru benzin neberu vubec,kdyz sem bral na OMV,KM PRONA tak sem byl dost nespokojenej...kdyz jezdim kolem komina tak beru na SHELL v Lipe obycejnou 95 a spokojenost...

ja beru na OMv...Zkusim tu schelinu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

1.5.2010 v 22:32 | Nahoru | #106
--VinCenzo--> ani nevím jestli odpovídat, ale asi ano, ikdyž se mně moc nechce, protože by sis to mohl dohledat sám. Jedná se o rychlost a dobu hoření při daném tlaku a teplotě.

Což znamená, že hoří déle a jinak než očekává motor pro N95. Pokud chceš, tak si sám můžeš dohledat ze zdrojů co to znamená a jak to je. Informací je spousta.

(reakce na) Paliva

1.5.2010 v 22:35 | Nahoru | #107
kockyss> pokud to vyzkoušíš a uvidíš, jak píšeš, tak to může být sakra drahá zkušenost.

Paliva

1.5.2010 v 22:42 | Nahoru | #108
Když se bavíte o shellu, kdysi sem měl 1,8i IIkovýho golfa (ač to je o 4 kolech, nekamenovat :))... Natankoval sem V-power a rozpadlo se mi podavací čerpadlo v nádrži...

Přičemž bych navázal na myšlenku, že do starejch strojů tyhle benzíny nepatřej,
neni to jen o motoru, ale i o celý palivový soustavě...

Ale kdo chce kam,...

Paliva

2.5.2010 v 09:07 | Nahoru | #109
Na stroji mám LPG a supr hele

(reakce na) Paliva

2.5.2010 v 10:22 | Nahoru | #110

radi5>Paliva Shell na českém trhu jsou jedny z nejhorších. Jak benzín, tak nafta. Navíc Shell v ČR podvádí. Například zde:

http://auto.idnes.cz..._145641_automoto_fdv

Kdyby byl Shell vípaurarcinkpyčo tak dobrej a tak racing, pak nevím proč by závodníci kupovali Pantu za cca 100 CZK/litr bez DPH........


To je ale nafta, motorka jezdí na benzín jesli se nepletu. Že je v čechách prodávaná odpadní nafta, a to u všech stanic, ví každej malej trouba, proto se taky našincum ty turbodiesely tak sypou...

Paliva

2.5.2010 v 10:25 | Nahoru | #111
Nowi> Tady ale nemůžeš dávat vinu benzínu.

(reakce na) Paliva

2.5.2010 v 10:26 | Nahoru | #112

Fedor>Tak diskusia je to obsiahla. Chcel by som vás však upozorniť na jeden moment.
V Rakúsku vidíte na pumpách Shell V Power a V Power Racing iba sporadicky.
V Nemecku takmer vôbec a vo Švajčiarsku musíte tieto benzíny dosť dlho hľadať.
Je to pekný marketingový ťah u vás v CZ a u nás v SK. A vidím, že mnohí motorkári sú týmito
benzínmi nadšení.Mnohí sa ani neunúvajú prečítať si článok od Mireka Rollingera.
Skutočný dôvod, že tieto benzíny sú na pumpách treba hľadať vo svete Formule 1.
Pravidlá FIA jasne hovoria, že benzín používaný na preteky týchto plechoviek musí mať v sebe komponenty, ktoré sa používajú v bežne predávaných benzínoch. Akurvát percentuálny pomer zložiek pridaných do benzínu môže byť iný. A teraz utekajte na pumpu a tankujte len 100 oktán.
Do pračky pri každom praní pridávajte Calgon a fajčite iba cigarety, ktoré spôsobujú starnutie kože.



Copak nekdo z vyrobcu BE doporucuje do bezneho auta 100 oktanovy benzin ? Je jasne ze spis nez pro sportovni motorky se 100 oktanovy BE prodava pro sportovni auta typu Porsche atd. Jinak faktory ktere ovlivnuje OC vs. vykon motou to uz se na tomhle foru parkrat probiralo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

2.5.2010 v 20:18 | Nahoru | #113

Diamonds_T.>--VinCenzo--> ani nevím jestli odpovídat, ale asi ano, ikdyž se mně moc nechce, protože by sis to mohl dohledat sám. Jedná se o rychlost a dobu hoření při daném tlaku a teplotě.

Což znamená, že hoří déle a jinak než očekává motor pro N95. Pokud chceš, tak si sám můžeš dohledat ze zdrojů co to znamená a jak to je. Informací je spousta.



Diamonds T.: Pokud tomu rozumím, tak podle Tebe protože hoří o tolik déle, znamená to, že hoří pomaleji, a ničí tak teplem vnitřek spalovacího prostoru. To ale potom nevytvoří dostatečný objem spalných plynů v efektivní době vhodné pro výkon práce (tlak na píst) a tedy výkon motoru je adekvátně nižší. A proto se používá do "nadupaných" motorů? Vždy je udán oktanový NÁROK motoru, tedy MINIMÁLNÍ oktanové číslo. Nikdy jsem neviděl omezení směrem nahoru, tedy zákaz výrobce používat příslušné palivo s vyšším oktanovým (cetanovým) číslem. A odkaz na validní informaci k této problematice uvítám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

2.5.2010 v 21:34 | Nahoru | #114
Rob2> něco v tom smyslu jsem chtěl zrovna napsat, jen dodám tohle
doba hoření se řeší u dieslu a vypovídá o ní cetanové číslo, jde o to, aby se nafta po vstříknutí co nejrychleji vznítila a shořela, protože kdyby hořela pomalu, tak bude kopat píst při pohybu nahoru
u benziňáku se tohle neřeší a znovu opakuju, že OČ naprosto nijak nevypovídá o výkonosti paliva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

2.5.2010 v 21:45 | Nahoru | #115
--VinCenzo--> příště zkus hledat TADY

a ještě by sis mohl přečíst toto vlákno, je tam k tomuto spousta trefného TADY

neděkuj

(reakce na) Paliva

2.5.2010 v 22:17 | Nahoru | #116

Diamonds_T.>--VinCenzo--> příště zkus hledat TADY

a ještě by sis mohl přečíst toto vlákno, je tam k tomuto spousta trefného TADY

neděkuj



Jo, ten článek znám a propálený píst je vlivem detonačního hoření, tj. užití paliva (benzínu) s nižším OČ, než vyžadovala úprava motoru na vyšší výkon (komprese, časování atd.)

A např. Yamaha FZS 600 Fazer: Bleifreies Normalbenzin mit mindestens 91 Oktan. Takže kdo tankuje 95-ku, tak ničí motor? Originál manuál hovoří jasně o MINIMÁLNÍ hodnotě OČ.

2 reakcí na tento příspěvek Paliva

2.5.2010 v 22:27 | Nahoru | #117
tak když tomu tak rozumíš, tak co pořád řešíš. Pokud nemáš proměné časování a čidlo, tak není co řešit, protože prostě ničíš motor. Už se kolem toho napsalo dost. Komentovat to dál nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

2.5.2010 v 23:00 | Nahoru | #118
Diamonds_T.> v tom článku není ani prd o tom, že vyšší okatnové číslo škodí motoru s nižším předepsaným, jenom je tam napsaný, že je to zbytečný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

3.5.2010 v 00:20 | Nahoru | #119
--VinCenzo--> Záleží taky o jakém motoru mluvíme. Pokud je to starý motor, kde jsou kompresní poměry nižší, tak problém nastává... atd. Pro motory s vyšším objemem a kompresním poměrem se toho bát nemusíme.(dle logiky věci).

jediným důvodem proto proč použít vyšší OČ je - že údajně neobsahují bio přísady. to je ale sporadické - neznám ani nemám důkaz, že to tak je.

Pokud někdo má reálné důkazy, tak sem s nimi.

Paliva

3.5.2010 v 01:32 | Nahoru | #120
Mám karburátorovou ninju. Rozdíl poznám jen v tom, že když je benzín horší kvality (tankuju pouze 95), chytá o něco hůř teplá. Spotřeba, výkon u > 95 = rozdíl 0. Doporučuju natankovat 100 oktanů před zazimováním. Jelikož neobsahuje biosložku, neusadí se žádný šlem v karburátorech a v bandě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist