1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
Diamonds_T.>--VinCenzo--> ani nevím jestli odpovídat, ale asi ano, ikdyž se mně moc nechce, protože by sis to mohl dohledat sám. Jedná se o rychlost a dobu hoření při daném tlaku a teplotě.
Což znamená, že hoří déle a jinak než očekává motor pro N95. Pokud chceš, tak si sám můžeš dohledat ze zdrojů co to znamená a jak to je. Informací je spousta.
Diamonds T.: Pokud tomu rozumím, tak podle Tebe protože hoří o tolik déle, znamená to, že hoří pomaleji, a ničí tak teplem vnitřek spalovacího prostoru. To ale potom nevytvoří dostatečný objem spalných plynů v efektivní době vhodné pro výkon práce (tlak na píst) a tedy výkon motoru je adekvátně nižší. A proto se používá do "nadupaných" motorů? Vždy je udán oktanový NÁROK motoru, tedy MINIMÁLNÍ oktanové číslo. Nikdy jsem neviděl omezení směrem nahoru, tedy zákaz výrobce používat příslušné palivo s vyšším oktanovým (cetanovým) číslem. A odkaz na validní informaci k této problematice uvítám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva
doba hoření se řeší u dieslu a vypovídá o ní cetanové číslo, jde o to, aby se nafta po vstříknutí co nejrychleji vznítila a shořela, protože kdyby hořela pomalu, tak bude kopat píst při pohybu nahoru
u benziňáku se tohle neřeší a znovu opakuju, že OČ naprosto nijak nevypovídá o výkonosti paliva
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |