globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
 
17.6.2009 v 18:33
Ahoj,

tak v návaznosti na popis reklamace u MCH píši i popis reklamace v BikersCrownu. Už se nedivim že se tomu říká motorkářský Lidl, i když to bych firmě Lidl křivdil.

Kalhoty BikersCrown Praha Braník
Během 15 minut si mě nikdo ani nevšiml. Maňánismus, kecárna s babama… Po 20 minutách procházení regály se mi začal věnovat prodejce. Docela poradil. Koupil jsem Nazran Fighter II. A teď k porovnání. Při svlékání jsem si všiml utrženého “ stahování pasu” a to po 14ti dnech . Je to oproti Fighter I řešeno plastovým páskem a sponou. Jsem blbec, že jsem tomu věřil. Prostě to držet nemůže a ani na nových , co jsem si v BC prohlížel, to není moc pevné. Vyrazil jsem reklamovat ještě ten den. Přijel do BC a první co jsem slyšel bylo, že to trvá vždycky měsíc. No co nadělám , řekl jsem si. Vynutil jsem si , že chci zapsat do protokolu žádost o nové kalhoty i když na to prý nemám nárok a oni rozhodnou. Po 14ti dnech jsem se v BC stavil. Prodavač se podíval do počítače a řekl, že reklamaci zatím v Chlumci ani neřeší ( trochu rozpor s : Obchodník musí reklamaci řešit bez zbytečného odkladu ). Poté mi bylo řečeno, že nemám nárok na výběr řešení reklamace ( v OZ je toto jasně napsáno ). Pokud bude zájem, tak mohu dopsat jak jsem dopadl. Nehodlám to vzdát. V případě neuznání jdu z znalcem v oboru textilních materiálů. Všude čtu, jak v BC s reklamacemi lidi válčí,tak uvidím.

Tak už vííím...

Dnes mi přišla po 23 dnech SMS že mam reklamaci k vyzvednutí. Vyrazil jsem tam. Místo požadovaného nového zboží zde byly mé kalhoty, opravené. Oprava znamenala znovunanýtování přezky. Materiál byl pod nýt nastrkán a nedržel vůbec. Dle reklamačního protokolu došlo k výměně spony,ale spona byla původní ( poškrábaná, opotřebovaná ). Chtěl jsem vysvětlení,ale prý není na prodejně nikdo,kdo by byl za reklamace zodpovědný ( první nezákonost ).jen jsem dostal číslo kamsi do Chlumce ať si to tam vyřešim,že s tím nemají nic společného ( další chyba lávky prodejce ). Volal jsem na Sdružení obrany spotřebytele a mohu požadovat vrácení peněz. Prodejce se o tom nehodlá bavit. Dnes jsem proto poslal žádost na Hospodářskou komoru o mimosoudní řešení sporu. Prý jsem v právu a budou to se mnou a prodejce řešit. Zítra,pokud se z BC nikdo neozve s řešením, posílám celou dokumentaci na ČOI. Ty už jim pokutku rádi daj.

Pro názornost přikládám fotky jak vypadají opravené kalhoty by BikersCrown. Od dnešní reklamace jsem je nepoužil. Je to jak jsem je dostal. Je vidět že se to trhá.

[URL= jsou hodně v detailu,tak si to otevřete. Chvilku to trvá,než se otevřou ( cca 2MB/obrázek )

doplnění...

dnes mi přišla odpověď na stížnost do BC

Dobrý den,
ohledně Vaší stížnosti nebylo z naší strany učiněno nic protizákonného. Vámi reklamovaná vada byla odstraněna a věci nebrání nic dalšímu užívání.
Z Vaší stížnosti není patrné co požadujete, pokud nejste spokojen s vyřízením Vaší reklamace máte možnost vrátit reklamované zboží zpět přímo do reklamačního oddělení firmy Bikers Crown k opětovnému posouzení a nebo postupovat dle zákonných možností.

S pozdravem

Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414

Krásné....

BTW: Proč asi mají na dveřích zákaz pořizování audio a video záznamu na prodejnách?


Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:52
Anketa: Jak jste na tom v BC Vy?
Reklamace na výbornou
5%
5
Reklamace vyřizují dle zákona
2%
2
Nikdy více BC
92%
84
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

7.5.2013 v 14:27 | Nahoru | #91
Zdravim, musím řict na začátek že sám dělám v obchodě s hadrama na motorky a nedavno jsem byl navštívit prodejnu BC v Ostravě(bývalý dům motocyklů) musím řict na jejich obranu že borec který mě obsluhoval dole v krámu u dílů byl velice ochotný a příjemný s čímkoliv pomoct. Co se však týká oblečení atd. je to sporné u nás prodaváme ku přikladu Airoh kde jsou některé přilby vylozeně zadarmo oproti Shoei ale človek který si koupí přilbu za 2000,- musí počítat s horší kvalitou to je asi logické ale když se stane závada se zákazníkem se musí jednat stejně jako když má tu Shoei to je základ jak už někdo psal že prodavač je ten kdo musí umět nabídnout.Bohužel ze zkušenosti vím že nekteré věci prošte nevydrží např. rukavice které se Vám začinají párat to je problém který já jakožto prodejce neovlivním že to výrobce špatně ušil a navíc z levných látek ale tyto věci se snažím řešit nabídnutím kvalitnějším zbožím které stoji třeba 2krát tolik ale můžeme se zaručit že jestli bude problém zákazník dostane nové, a nebo peníze zpět ale je třeba s věcma něják zacházet:D Sám mám pár věcí doma takže chápu o čem mluvíte když si koupím boty a po roce se mi rozpadnout tak si u toho samýho výrobce už nic nekoupím když není ani ochotný řešit nějakou reklamaci;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

8.5.2013 v 23:07 | Nahoru | #92

Arnoldx1 píše: Zdravim, musím řict na začátek že sám dělám v obchodě s hadrama na motorky a nedavno jsem byl navštívit prodejnu BC v Ostravě(bývalý dům motocyklů) musím řict na jejich obranu že borec který mě obsluhoval dole v krámu u dílů byl velice ochotný a příjemný s čímkoliv pomoct. Co se však týká oblečení atd. je to sporné u nás prodaváme ku přikladu Airoh kde jsou některé přilby vylozeně zadarmo oproti Shoei ale človek který si koupí přilbu za 2000,- musí počítat s horší kvalitou to je asi logické ale když se stane závada se zákazníkem se musí jednat stejně jako když má tu Shoei to je základ jak už někdo psal že prodavač je ten kdo musí umět nabídnout.Bohužel ze zkušenosti vím že nekteré věci prošte nevydrží např. rukavice které se Vám začinají párat to je problém který já jakožto prodejce neovlivním že to výrobce špatně ušil a navíc z levných látek ale tyto věci se snažím řešit nabídnutím kvalitnějším zbožím které stoji třeba 2krát tolik ale můžeme se zaručit že jestli bude problém zákazník dostane nové, a nebo peníze zpět ale je třeba s věcma něják zacházet:D Sám mám pár věcí doma takže chápu o čem mluvíte když si koupím boty a po roce se mi rozpadnout tak si u toho samýho výrobce už nic nekoupím když není ani ochotný řešit nějakou reklamaci;)


Máš pravdu,už jsem zde jednou psal,že v Jihlavským BC naprostá spokojenost a ochota,je to jen o lidech-náš zákazník náš pán,bohužel spoustě obchodníkům toto nedochází.
V neděli jedem otestovat BC v Písku,tak jsem zvědav

Naposledy editováno 08.05.2013 23:07:43

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

11.5.2013 v 22:07 | Nahoru | #93
Cay> Tak to potom dej echo jak to dopadlo;)
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist