Naposledy editováno 18.03.2024 12:06:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
puffybodie píše: JAVR> No vsak prave proto. Proc kanibalizovat 790/890 platformu kde je vetsi marze necim co sice bude mit slusnou marzi, poptavka je, ale nebude to tolik kusu, kdyz muzes prodat sice s mensi marzi, ale zato hromadu kusu a vydelat stejne nebo vice, kdyz flaknes na trh neco skrze svou cinskou fabriku. Plus nasledny servis. Navic proc se vubec zaobyvat 490 drahou, kdyz realne s kym musis na trhu bodovat je Himalayan 450, BMW 310GS, Kove, Honda CRF, potencionalne Kawasaki 400/500 Versys atd., proste rozpoctovky co frci.
To nejspíš znamená, že KTM 390 adv R chystat nebude...
Uvidíme jestli se chytí jiní zavedení výrobci, ale spíš asi ne.
Měl jsem o CB450s, o 5kg lehčí než tohle CFmoto. Měl jsem to obuté na enduro gumách a jezdil lehký terén alá Sim. Jasně, silniční naháč, ale furt těžkopádný.
Oproti všem dual-sport jednoválcům je to těžké, na ADV jsou zase lepší dvouválce než tohle. Tuareg 660 má jen o 10kg víc a po všech stránkách je úplně jinde.
Snaha o jednorožce opět nevyšla. To by ten dvouválec museli dokázat udělat minimálně o 20kg lehčí. Přiblížit se hmotnosti a podvozku KTM 690 enduro R, ale s civilizovaným dvouválcem.
CF Moto 450 MT muze naopak nalakat snad jen cenou, pac treba za sebe nevidim duvod, proc misto ni nevzit Tuarega nebo T700, kdyz jsou na podzim v akci. Sice budou porad drazsi, ale proste mi to prijde jako lepsi volba.
RE Himl je kapitola sama pro sebe, ten mi smysl dava, ale urcite nebude kazdymu vyhovovat.
Naposledy editováno 30.05.2024 22:05:44
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Dost lidem to bude vyhovovat i motoricky na jizdu po zapadlych cestach v ramci republiky a nejblizsiho okoli jako nahrada za stare XT600 a podobne. Skoda toho, ze tam nezustali nadrze jako na prototypu, ale to urcite zasahlo KTM. Ze vsech testu vypadava taky jedno dulezite info teziste a pocitu vahy oproti te T700 coz taky pro dost lidi muze byt dulezitejsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT

Naposledy editováno 31.05.2024 06:07:54
Himl je kategorie sama pro sebe a je mi hodně sympatický, takže pokud to nebude 450MT, může to být on, protože těžiště T7 mě sere víc a víc.
RomanHA>to že to není jednovál taky beru jako mínus, aby to bylo ještě lehčí. A ano, tříkila málo a 690 (pro mě taky) zbytečně moc.
Vlnič píše: Hoši, Tuareg je dneska jedna, dvě skladovky za 259 jinak model 2024 je za 299. Tenere dejme tomu těch 260. ....
V ČR. Stejně jako loni.
V Německu jsou funglovky model 2024 za 10K až 10600 Euro zcela běžně, stejně jako loni. Tedy zhruba 250K - 260K v korunách. Výjimečně v nějaké akci i pod 10K. Teď jsem na to v rychlosti koukl.
U nás jsou za tyto ceny pouze v zimě, během sezóny nás chtějí čeští dealeři pořádně obrat. Stejně jako loni, pokud nechcete čekat na zimu, kupte si ji v Německu. Je s tím sice o trochu víc papírování, protože DPH platíte u nás, ale stojí to za to.

Navíc nejde jen o peníze nebo tabulkové parametry. Pocit z menší, lehčí motorky mimo silnici pro jedince nevelikého vzrůstu dělá taky dost. Je znát každé kilo, každý cm, to se dost blbě čahounům popisuje.
Sedl jsem si ní na výstavě a dokážu si představit, že jí vytáhnu (a omlátím) tam, kam GS tahat nechci. Projížďka řekne víc.
I když pro Tuarega mám taky slabost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
RomanHA píše: . Za me je skoda, ze to neudelali v tomto objemu jako jednoval o nejakych 20 Kg lehci. U tech jednovalcovych dualsportu mi prave prijde velka dira, bud na silnici slabsi trikila, nebo v terenu mozna az zbytecne velke (treba pro me ) 690.
Jednoválce 400-450 na trhu existují. Tohle byl pokus o lehký dvouvál, jenže se opět nepodařilo ho udělat lehký.
Jednoválce jsou nekultivované a nepružné. Čím větší, tím horší. Používají se všude, kde je hmotnost (nebo cena) na prvním místě. Dvouválec je mnohem lepší, jen je pochopitelně prakticky nemožné je udělat stejně lehké jako jednoválec.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
KTM i letos testuje vyšší adventure390 na 21-18kolech (s novým světlem a 400jednobuchem e5+). Možná bude i bez kapot. Ale kam můžou klesnout s vahou, když původní má 172provozních? Moc asi ne.
450MT na eu trhu nevidim moc využití (ale 41vidlici mělo i kle500 a to ani nebyla pevnější usd). Ovšem vypadá to, že si zákazníky najde. To naštěstí neplatí pro značku qj motor, kde jim to i přes slevy nevychází (třeba francie,itálie) a lidi radši jdou do "jejich" trojského koně benelli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
bledemon píše: RomanHA> ještě má keeway (možná pod svou novou značkou morbidelli) prodávat rally450 z asiawing. Ten by byl levnější než v čr předražené kove, ale cestování a rally cestování je rozdíl -to tady nemá smysl žádný.
Ale Keeway tam ma puvodni motor, ne ten upravovany v Kove, takze vykon slabsi a ve vysledku je to spise ADV stroj. Tady u nas spise taky otazka jestli se tu vubec objevi. A treba takovy Voge 300 ma rozhodne lepsi podvozek nez Honda CRF 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Ale jsem zvedavy, Robo (Erbe) si ted jednu KTM EXC 500 na adv cestovani poridil a upravil, tak uvidime.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Normalni dalnicni jízda je stejne nemožná kvuli pneu do terénu. Bez nich je zbytecne trvat na vlastnostech co tyhle motorky maji v terénu.
Ja si myslim, ze ve vetsine pripadu by stacilo, kdyby se majitele naučili trochu jezdit. Vesměs jde stejne o mrdalo-cestovatele co se snazi to, ze neumi jezdit dohnat nakyma hyper-super vlastnostma motorky. Ale troufám si rict, ze ostrá + par mth treninku ročně na trati s někým kdo jezdit umi a dotyční zvladnou co potrebuji i na te t700…
Ja si myslim, ze ve vetsine pripadu by stacilo, kdyby se majitele naučili trochu jezdit. Vesměs jde stejne o mrdalo-cestovatele co se snazi to, ze neumi jezdit dohnat nakyma hyper-super vlastnostma motorky. Ale troufám si rict, ze ostrá + par mth treninku ročně na trati s někým kdo jezdit umi a dotyční zvladnou co potrebuji i na te t700…
To s Tebou naprosto souhlasím. Taky může třeba někdo zjistit, že tu velkou motorku pak vlastně ani nepotřebuje. Což se děje regulerně mě. Já teda nemám ostrou, jen wr 250 r, ale i tak mi to jako rekreačně sportovní motorka momentálně naprosto vyhovuje a T7 stojí, protože na mrdalo-cestování není čas.
Naposledy editováno 31.05.2024 12:19:52

ono jde o to co kdo jezdí a co mu vyhovuje - přestavěné exc toho zvládne hodně, ale proč ho trápit na dálnici a silnici, naopak dvouválec se slušným podvozkem toho taky zvládne hodně, ale tahat ho z hlubokého bahna taky není ono, menší a lehčí 300 ovšem s malým výkonem - pokud vím proč to chci a chápu omezení tak proč ne - ale nic není ideální na vše, ale těch omezení je mnohem víc než jen motorka - když dám víc terénní gumy tak i po silnici pojedu do 100kmh pokud chci aby vydržely, nebo dám univerzální ale tak vím, že do terénu se budu pouštět víc opatrně a za sucha apod. Pokud mám týden dovolené a chci rychlý přesun na balkán tak jsem limitovaný strojem i gumama nebo to vezmu na vozíku a užiju si terénní stroj na místě, pokud mám čas a mohu jet zapadlými okreskami tak tam klidně na 250 pojedu týden a užiju si to.
jezdit se dá na čemkoliv a každý si to užije dle svého
já čekám na spolehlivý dvouválec s minimální údržbou, s podvozkem ala EXC co bude stabilní i na dálnici a bude vážit v suché pod 150kg s dojezdem přes 400km a pohodlným sedlem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Honza-TA950 píše: taková správná hospodská diskuze ...prostě se to semele ze všech stran
„Standó, ještě jedno si dám pudu..."

Vzdy mi vychazi, ze je to kombinace prehnanych ambici a spatne volby neceho…. a snaha vyresit to superlehkou motorkou co v pohode jede ve dvou nabalena 130 po dalnici ktera ale nevyžaduje servis náročnější nez honda NC… a jeste to musi nove stat do 200. O čemž se sice daji napsat desítky stránek na fóru, ale fakt je ten, ze nic takoveho neexistuje a podle me ani existovat nemuze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
S.h.I.t. píše: Dira an trhu : . Ostre enduro s jednovalcem a nejakou lehce adventure kapotazi s hot-swapem na dvouvalec na presuny :D a to s olejem na 5000km idealne.
Pokud možno, aby se ten druhý válec jen nějak snadno nasadil z boku na ten první přes rychlospojky na klikovce a vačkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pojištění půjčeného motocyklu v Mar... CFMOTO 450MT | glider11 | 4 | 4.4.2025 v 14:36 udinar |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
CF Moto 450 MT - doplňky CFMOTO 450MT | Dimi650ta | 5 | 8.8.2024 v 20:37 Gahan37 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |