1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje
Mr.Dreamer píše: Já bych řekl, že je to kvůli tomu, jak často se tady chlubíš, ať už nesmyslně či smyslně .
Rady pana Lisého bych bral s odstupem, abys ještě nedopadl jako chudáci zde na videu - do zatáčky v protisměru, místo správného posezu zkroucená poloha a při brzdění ruce natažené tak, že už těžko půjde v případě problému cokoli udělat...
On ale říká pevný ruce a to pravda je z toho videa to blbě vyznívá a je to tam zrovna vyznačený nepřesně a někteří si to očividně blbě vysvětlujou na každym si něco najdeš
já se tu nechlubim já jen vim co napsat aby to tu potom žilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje
BladeRider píše: On ale říká pevný ruce a to pravda je z toho videa to blbě vyznívá a je to tam zrovna vyznačený nepřesně a někteří si to očividně blbě vysvětlujou na každym si něco najdeš
já se tu nechlubim já jen vim co napsat aby to tu potom žilo
Já ti říkal, proč se k tobě chovají jak se chovají a ano, chlubíš se, což mě nějak extra nezajímá, ale je to odpověď na tvou otázku.
Pevné ruce nejsou správně, horní část těla máš držet břichem, ne rukama, toto je ideální recept na podklouznutí předního kola a to i na skvělém povrchu. Navíc on v tom videu použil jako příklad správného provedení právě provedení kdy měl jezdec natažené ruce, což je dvojnásob špatně.
Navíc jsem v první řadě kritizoval jízdu v protisměru, úhybný manévr, kdy se jezdec vrací z protisměru do svého pruhu pak působí vyloženě hloupě. Další kritika směřovala na tu údajně správnou polohu těla, která byla naprosto špatně. Brzdění jsem zmiňoval až jako poslední .
Pokud jde o ABS, já ho nemám moc rád. V autě se mi nelíbí na jakémkoli povrchu (led, sníh, bláto, štěrk, hlína, asfalt...), prostě nevím, kdy to sepne, co to auto zrovna udělá, nemůžu zablokovat kola.
Na motocyklu jsem na tom moc nenajezdil, ale bylo mi to také dost nepříjemné, i když za deště nebo štěrku bych to určitě ocenil, ale takovým podmínkám se vyhýbám. Na suchém asfaltu, na kterém jezdím téměř výhradně ho rozhodně nemusím. Prostě více ocením, že mám kontrolu já. Navíc ta váha, kterou to přidá se mi ani trochu nelíbí, ono i prázdná/plná nádrž udělá hodně, také nevím, jak přesně je ta váha rozložená. Rozhodně nejsem nějak výrazně proti ABS, ale také nejsem nějak výrazně pro něj, rozhodně by mělo být i nadále volitelné a vypínatelné.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 | D0BR0S | 0 | 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S |
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 | ThoprT | 37 | 23.6.2023 v 21:54 Matess727x |
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 | Radasvab | 6 | 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4 |
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 | Matess727x | 26 | 6.5.2023 v 19:14 Matess727x |