globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje
Tak mám zase problém s pneu koupil jsem si Michelin Pilot Road 2 a sjíždí se mi docela znatelně kraje a nejvíc hrany drážek na foto to nejni zase tak vidět ale když to takhle půjde dál mám po 3tis km zase po gumě tak nevim čim to může bejt ?


Naposledy editováno 15.07.2013 22:33:36
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2013 v 23:46 | Nahoru | #91
Ja bych hlavne uz prestal zrat tu srsnovi veleaverzi vuci abs. Jasne, uz vime, ze hodne zkusenej clovek dokaze zabrzdit bez abs lip jak s. Nicmene drtiva vetsina motorkaru v beznym provozu nejsou "Pepové" a ABS jim dost pomuze, takze za me jo.

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 00:09 | Nahoru | #92
Já potom co jsem zkusil ABS bych si koupil motorku příště s ABS určitě zase když nic jinýho nechá se docela pak snadno si vyzkoušet co si můžu dovolit a na mokru už mi to i pomohlo když jsem trocha nečekal zatáčku bez ABS bych se buď bál brzdit víc a skončil v zahrádce před knajpou a nebo přebrzdil a vyplesk se ono takový leknutí se něčekaný situace dovede hodně na tohle je jednoznačně lepší ABS než bejt celou cestu ve střehu a očekávat kdy se co semele

(reakce na) Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 00:22 | Nahoru | #93
BladeRider> no myslim, ze je furt prvotni bejt ve strehu a cekat kdy se co semele, nez si ject s prstem v nose a doufat ze me z toho elektronika vyseka v pripade pruseru. Nicmene jo, pomuze to pri krizovym brzdeni na desti/pisku urcite dost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 00:26 | Nahoru | #94

Mr.Dreamer píše: Já bych řekl, že je to kvůli tomu, jak často se tady chlubíš, ať už nesmyslně či smyslně .

Rady pana Lisého bych bral s odstupem, abys ještě nedopadl jako chudáci zde na videu - do zatáčky v protisměru, místo správného posezu zkroucená poloha a při brzdění ruce natažené tak, že už těžko půjde v případě problému cokoli udělat...



On ale říká pevný ruce a to pravda je z toho videa to blbě vyznívá a je to tam zrovna vyznačený nepřesně a někteří si to očividně blbě vysvětlujou na každym si něco najdeš

já se tu nechlubim já jen vim co napsat aby to tu potom žilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 00:38 | Nahoru | #95

BladeRider píše: On ale říká pevný ruce a to pravda je z toho videa to blbě vyznívá a je to tam zrovna vyznačený nepřesně a někteří si to očividně blbě vysvětlujou na každym si něco najdeš

já se tu nechlubim já jen vim co napsat aby to tu potom žilo



Já ti říkal, proč se k tobě chovají jak se chovají a ano, chlubíš se, což mě nějak extra nezajímá, ale je to odpověď na tvou otázku.

Pevné ruce nejsou správně, horní část těla máš držet břichem, ne rukama, toto je ideální recept na podklouznutí předního kola a to i na skvělém povrchu. Navíc on v tom videu použil jako příklad správného provedení právě provedení kdy měl jezdec natažené ruce, což je dvojnásob špatně.
Navíc jsem v první řadě kritizoval jízdu v protisměru, úhybný manévr, kdy se jezdec vrací z protisměru do svého pruhu pak působí vyloženě hloupě. Další kritika směřovala na tu údajně správnou polohu těla, která byla naprosto špatně. Brzdění jsem zmiňoval až jako poslední .

Pokud jde o ABS, já ho nemám moc rád. V autě se mi nelíbí na jakémkoli povrchu (led, sníh, bláto, štěrk, hlína, asfalt...), prostě nevím, kdy to sepne, co to auto zrovna udělá, nemůžu zablokovat kola.
Na motocyklu jsem na tom moc nenajezdil, ale bylo mi to také dost nepříjemné, i když za deště nebo štěrku bych to určitě ocenil, ale takovým podmínkám se vyhýbám. Na suchém asfaltu, na kterém jezdím téměř výhradně ho rozhodně nemusím. Prostě více ocením, že mám kontrolu já. Navíc ta váha, kterou to přidá se mi ani trochu nelíbí, ono i prázdná/plná nádrž udělá hodně, také nevím, jak přesně je ta váha rozložená. Rozhodně nejsem nějak výrazně proti ABS, ale také nejsem nějak výrazně pro něj, rozhodně by mělo být i nadále volitelné a vypínatelné.

(reakce na) Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 00:47 | Nahoru | #96
Mr.Dreamer>

rozhodně by mělo být i nadále volitelné a vypínatelné.



no tak to kazdopadne, ostatne, jako jakakoliv jina eletronicka blbustka

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 09:46 | Nahoru | #97
on si pak každej koupí silnou motku a pak doufá, že ho z toho eletronika vytáhne

(reakce na) Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 12:17 | Nahoru | #98

JardelT píše: on si pak každej koupí silnou motku a pak doufá, že ho z toho eletronika vytáhne



chtěl bych tě na mokru vidět jak zabrzdíš dřív jak s ABS

Michelin Pilot Road 2 sjíždí se kraje

18.7.2013 v 13:12 | Nahoru | #99
proto taky na mokru jezdím pomaleji, abych se nevysekal, ale nějakej mladej, co si koupí mašinu s ABS, jednou si půjčí mašinu bez ABS a v první zatáčce bude smotenej pod svodidlem, já neříkám, že ABS je špatný, ale že by se na něj nemělo 100% spoléhat
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 D0BR0S 0 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 ThoprT 37 23.6.2023 v 21:54 Matess727x
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 Radasvab 6 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 Matess727x 26 6.5.2023 v 19:14 Matess727x


TOPlist