globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Studená chcipne na volnobĕh
14.7.2013 v 12:19
Zdravim vsechny a prosim o radu. Kdyz nastartuju studenou motorku tak tak po 3 vterinach zdechne tk se stane i treba po druhe kdyz , ale drzim otacky tak na 3000 lehce plynuju a tak za 5 minut to necham tak uz drzi volnobeh normalne. Myslel jsem ze to budou svicky , ale ty jsem vymenil. Olej taky vymeneny a zjistil jsem ze chybi destilka v baterii, mohlo by to tim byt? Musim dolejt a zkusit poradne nabit. Cim by to mohlo byt? Nastaveni plynu jsem takynzkousel a nepomohlo to. Diky za rady
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

1.10.2013 v 22:31 | Nahoru | #91

selkie píše: mě to dělá taky, ale já sem sundal sytič držet 30 vteřin zvýšený otáčky snad neni takovej problém, ne?

u našich mrdek je to spíš povahová vlastnost ne?:))

(reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

1.10.2013 v 22:40 | Nahoru | #92
Peacemaker> Kdyz vim cim je to tak at si klidne chcipa, ale dokud jsem nemel radobibzavadu pod kontrolou hlodalo mne to. Ono taky v Cechach poradny palivo asi jen tak nebude a zpetne si opravdu vybavuju ze byly problemy podle tankovani. Cim horsi benzina tim horsi studeny start.

1 reakcí na tento příspěvek Studená chcipne na volnobĕh

3.10.2013 v 19:38 | Nahoru | #93
Mě to docela udivuje.Kurňa,vždyť ty dvanáctky jezdí po světě a musí spolykat kdejakej hajzl co se kde čepuje a jednoválec je takovej rozmazlenec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

4.11.2013 v 22:23 | Nahoru | #94
Anti> Četl jsem,že je to tím,že spaluje extrémně chudou směs(proto ta super spotřeba) a proto je tak háklivej na kvalitu směsi.Stačí horší beznín,slabší aku nebo cokoli a už to nečapne...

(reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

5.11.2013 v 11:46 | Nahoru | #95
 

V2.forever píše: Četl jsem, že je to tím, že spaluje extrémně chudou směs(proto ta super spotřeba) a proto je tak háklivej na kvalitu směsi. Stačí horší beznín, slabší aku nebo cokoli a už to nečapne...


No, měl jsem BMW F650GS novějšího ročníku - už dvousvíčkový úsporný model (a samozřejmě už s tou novější řídící jednotkou), a dlouhodobá spotřeba se pohybovala zhruba mezi 3.5 až 3.6 l/100 km.
Je fakt, že jsem to šetřil, čili žádné ježdění brzda plyn, spíš plynulé kochací jízdy po zatáčkovitých okreskách, a to v rámci rychlostních limitů (okresky 70-80 km/h, průjezdy obcemi 50 km/h).

Pro srovnání - s cruiserem Honda VT750 Shadow (ještě se společným karburátorem) jsem měl celkovou spotřebu cca 3.4 l/100 km. Nyní s novějším čoprem Honda VT750 Shadow Spirit (už se vstřikováním) mám zatím celkovou spotřebu cca 3.10 až 3.15 l/100 km. Přitom se jedná o čtvrttunové stroje (zhruba o půl metráku těžší než malé GS Báwo) a s kardanem, který má větší ztráty než řetěz. Navíc jsou ty Shadowky poháněny čopráckou klasikou - příčně uloženým vidlicovým dvouválcem, tudíž mezi převodovkou a kardanem je ještě jeden (další ztrátový) převod otáčející moment síly o 90 stupňů.

Takže oproti BMW F650GS:
- těžší motocykly
- dvouválce s větším objemem namísto jednoválce s menším objemem (čili větší třecí plochy)
- kardan versus sekundární řetěz (s většími ztrátami při přenosu hnací síly na zadní kolo)

Přesto všechno je u těchto těžších a objemnějších japonců spotřeba ještě nižší než u úsporného BMW F 650GS (a dokonce to platí i pro starší karburátorovou verzi Shadowky), přičemž problémy s palivem ani baterkou atd. u nich nikdy žádné nebyly, a ani ostatní uživatelé nic takového nehlásí - Shadowky startují vždycky na brnknutí i po delší odstávce, a běh i zcela studeného, právě nastartovaného motoru je klidný, bez kolísání otáček a bez toho, že by snad měl motor snahu chcípnout.

Takže s tou údajnou příčinou problémů BWW F650GS to podle mne není tak jednoznačný. Respektive odůvodnění těch problémů se startováním malého GS Báwa jeho nízkou spotřebou paliva mi moc nesedí. Protože stroje jiných značek s ještě menší spotřebou těmito problémy vůbec netrpí. Ledaže by měli u BMW se startováním ROTAXů nějaké dlouhodobě neřešené nebo neřešitelné potíže, které mají Japonci u svých ještě úspornějších motorů už dávno vychytané.
 

1 reakcí na tento příspěvek Studená chcipne na volnobĕh

5.11.2013 v 16:01 | Nahoru | #96
Dovi:Ty budeš ještě větší "setrvačník" jak já
Ono prakticky by neměla kvalita směsi ovlivňovat studené starty,protože na ty je směs vždy bohatší.Prostě to BMW nevychytalo,holt i mistr tesař se utne...

(reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

6.11.2013 v 10:08 | Nahoru | #97
 

Anti píše: Dovi:Ty budeš ještě větší "setrvačník" jak já


Jo, k tomu, abych si jízdu na dvou kolech užil, nepotřebuju velkou rychlost, maximální zrychlení atd. Na motorkách si jezdím na pohodu, pro relaxaci - takže klídek, kochaní se krajinou, a když to jde, tak dám přednost otevřené helmě před integrálkou.



Anti píše: Ono prakticky by neměla kvalita směsi ovlivňovat studené starty,protože na ty je směs vždy bohatší.Prostě to BMW nevychytalo,holt i mistr tesař se utne...


Taky bych to tak viděl.
 

Studená chcipne na volnobĕh

9.11.2013 v 20:05 | Nahoru | #98
Po koupi mého koníka BMW jsem měl také problém se chcípáním a volnoběžnýma otáčkama. Vyřešilo to: vymontování čidla IDEL DEVICE CONTROL ktere je přišroubované na prave straně vstřikováni paliva, dva šrouby na torx. Musíš sundat celé sáni vzduchu a pouhým očištěním (byl na něm nános karbonu či sazí)a namontováním zpět byl problém vyřešen

Studená chcipne na volnobĕh

9.11.2013 v 20:09 | Nahoru | #99
Jo a ještě mi můj mechanik poradil koupit iridiovou svíčku což bylo další zlepšení. Po startu nechcípá a volnoběh drží.

Studená chcipne na volnobĕh

9.11.2013 v 21:57 | Nahoru | #100
Jo pánové,nemáte to jednoduché.Tyhle problémy bych čekal od Itala,a opak je pravdou.Toho mého chobotnatce můžu i při teplotách kolem nuly ihned po nastartování stáhnout a volnoběh drží.

Studená chcipne na volnobĕh

7.1.2014 v 13:23 | Nahoru | #101
Jak už jsem psal na GS fóru. Mám taky 650GS 2004 a stejný problém, nakonec se mi ho ale podařilo vyřešit. Na diagnostice žádná závada, ale za studena jsem startoval nadvakrát. Postupně jsem přehodil z jiné motorky 2005 zapalovací cívky, čidla na teplotu vzduchu a vody, kompletní vstřikovací jednotku, snímač otáček, rozebral a prostříkal všechny konektory, zkontroloval volnoběžku, vyměnil baterku, svíčky a nic nepomohlo. Nakonec jsem vyměnil i řídící jednotku a zpočátku se zdálo že je vše OK, ale po najetí cca 500km opět stejný problém. Přepsaly se adaptivní data lambda regulace a hitparáda pokračovala. Nakonec jsem jako poslední možnost vyměnil i lambdu, která se na diagnostice jevila jako OK a BINGO. Po půl roku vrtání v motorce a hodinách hledání na netu je po problému. Dal jsem tam lambdu Delphi ES10899-12B1. Je to labda NGK, zabalená v krabičce Delphi.

Studená chcipne na volnobĕh

9.5.2014 v 14:14 | Nahoru | #102
Měl jsem stejné problémy.
Nejlepší je začít od jednoduchých zásahů
-novou svíci, vyčistit chobot, novej vzduch. filtr, kalibrace plynu...
když to nepomůže, tak otestovat lambdu, očistit snímač otáček, prostříkat všechny možné konektory, omrknout kabel. svazek u spínačky (rád se tam láme)

mě nepomohlo nic z uvedeného, nakonec až update firmware v řidící jednotce BMS2.
Od té chvíle mám svatý klid

Studená chcipne na volnobĕh

14.6.2014 v 18:56 | Nahoru | #103
Zdravím tak jsem se dneska vrátil z Itálie a daly jsme si pěkně šotolinky najeto něco mále přes 2300km a před odjezdem jsem dával komplet novou vodní pumpu a ejhle po cca 1500km opět začala pumpa téct. Včem je problém? Zatím jsem to nerozebral myslím že bude špatné gufero , ale po tak malé době? Je pravda že místy jsem měl teplotu oleje 100-110st veliký horka a mašina dostala zabrat. Nebo se má gufero při montáži na osičce mazat? Nebo není to tím že v motorce je fridex modrý klasika s auta? Díky za info...

Studená chcipne na volnobĕh

14.6.2014 v 20:21 | Nahoru | #104
Nemáš na osce drážku?

1 reakcí na tento příspěvek Studená chcipne na volnobĕh

14.6.2014 v 20:31 | Nahoru | #105
No když jsem mašinu koupil vyměnil jsem kapalinu a začalo to okamžitě po výýměně téct. Provedl jsem kontrolu osička vydřená dal jsem nový gufero a cca po 3000km začala téct znova a ted jsem dával komplet novou pumpu + obě gufera a už to chčije zase. Takže mne napadá jen špatný fridex?

(reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

15.6.2014 v 16:37 | Nahoru | #106
Marta.Viky> Tak jsem to dneska schodil a osicka opet vydrena a gufero pekne smrdi spaleninou
Cim to je ze by fakt ten fridex co je do auta a ne do masiny?

1 reakcí na tento příspěvek Studená chcipne na volnobĕh

15.6.2014 v 17:44 | Nahoru | #107
Ale prd.Máš pocit,že to sežere těsnění v motorce a v autě ne?Není proč by se kapalina do auta měla odlišovat od kapaliny do motorky.Já jsem tam lil taky "autovou" a problém nebyl.
Máš tam dvě gufera?A nacpal jsi mezi ně nějaké mazadlo?

(reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

15.6.2014 v 17:58 | Nahoru | #108

Anti píše: Ale prd.Máš pocit,že to sežere těsnění v motorce a v autě ne?Není proč by se kapalina do auta měla odlišovat od kapaliny do motorky.Já jsem tam lil taky "autovou" a problém nebyl.
Máš tam dvě gufera?A nacpal jsi mezi ně nějaké mazadlo?



No jistě že mám obě gufera a po kompletní výměně pumpy to začalo chcát po cca 2000km přitom vše nové , ale je pravda že jsem to ničím nemazal. Vydržela by tam třeba nějaká vazelína? Pomohlo by to? Ted v itálii jsem měl na oleji kolem 100st což by stejně asi vše povolilo a vyteklo.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107


TOPlist