jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: https://motofoto.webnode.cz/news/smula-v-lausitzu-pozor-na-ramy-k5-k6/
takovejch dobitejch motorek je hrozna hromada, ale dopadaj takhle pouze GSXR K5/6, v tom je ten zakladni problem.
Tak jsem to trefil, byl to MIP. A taky jestli sis všiml, píše tam, že prasklina byla staršího data, tzn. jak jsem psal - bylo to načnuté z dřívějšího pádu. To se ti může stát i u jakékoliv motorky, že při pádu poškodíš rám. Pokud vím, tak za to výrobce neručí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Když se podíváš na okruh, praská tam kde co (po pádu) - BMW, Yamaha, Kawa,...K5 s výztuhou už ne. Tímto je to pro mě uzavřená kapitola. Ano, můžeš napsat, že praskne i s výztuhou, ale to už musí být rána, že praskne všechno... Teď jsem jednu takovou viděl v Anglii, asi 14 dnů zpátky ji rozpůlil na okruhu.
ja nemluvim ale o tom ze se rozlomi ram po padu , to porad jen michas hrusky a jabka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Tak jsem to trefil, byl to MIP. A taky jestli sis všiml, píše tam, že prasklina byla staršího data, tzn. jak jsem psal - bylo to načnuté z dřívějšího pádu. To se ti může stát i u jakékoliv motorky, že při pádu poškodíš rám. Pokud vím, tak za to výrobce neručí.
jojo, jen u K5/6 to byl celosvetove znamej a Suzuki uznanej problem, ze pri namaze (ani neni nutny pad) to praskne. proc nesvolavali K1-4 nebo K7+ mi rekni ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: ja nemluvim ale o tom ze se rozlomi ram po padu , to porad jen michas hrusky a jabka
Jasně, ale uvedl jsi jako příklad toho MIPa a to už předtím leželo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Jasně, ale uvedl jsi jako příklad toho MIPa a to už předtím leželo...
jasne, akorat ze vsech tech okruhovek co vsechy lezely se tohle delo jen u K5/6 a vsichni na svete vcetne Suzuki to uznali, jedinej kdo zbejva ses ty ale drz se, fandim ti
Naposledy editováno 23.03.2020 18:55:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jojo, jen u K5/6 to byl celosvetove znamej a Suzuki uznanej problem, ze pri namaze (ani neni nutny pad) to praskne. proc nesvolavali K1-4 nebo K7+ mi rekni ?
To byla dá se říct preventivní akce (aspoň to tak psali). Co je na tom k nepochopení. Prostě odlehčovali až moc, bylo to na hraně. Normál zacházení to vydrželo, ale při vyšší námaze to může prasknout. Dali výztuhu. To je celý. Nevím, co je na tom k nepochopení... Vyřešili to, postavili se k tomu. Já bych třeba nejezdil na desítce, která praská prostě téměř standartně (04/05). Sice možná ne rovnou na půlky, ale nikdo to nezaručí a s prasklým rámem teda nevyjedu... Tady fabrika neřešila vůbec nic...
Tady se raději podívejte na pořádný motorky a pořádný závody...
Naposledy editováno 23.03.2020 19:01:16
Bubrak-ZX10R píše: jasne, akorat ze vsech tech okruhovek co vsechy lezely se tohle delo jen u K5/6 a vsichni na svete vcetne Suzuki to uznali, jedinej kdo zbejva ses ty ale drz se, fandim ti
Určitě neberu, že jen u K5/6, ale připouštím, že možná častěji. Holt daň na nízkou váhu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: oxygen> Jo, to je právě přesně ono a s tímhle příspěvkem souhlasím ... jen asi krom toho "zvykneš si" jako jo, určitě by se dalo si zvyknout ale trvalo by to fakt dlouho jí dostat do ruky, lépe řečeno jí dostat do ruky a nejezdit jen na 30%
Ona totiž byla takový to skloubení všeho dohromady, což fakt bylo desivý ... váha jak moucha, žádný ekopíčoviny co by ten výkon tlumily jako je tomu u novejch bajků který sice výkon maj ale je to tak uhlazený že ti to nepříjde, výkon jak kráva, kousavý brzdy, krákej plyn.
)
Zvyknes si za par kol. Hele nemuze to bejt vetsi skok, nez kdyz sem 2 dni jezdil na pannonce na svym 40 konovym trikile, a pak sem si na jednu dvacku pujcil Veverkova farose. Ma kratsi plyn nez ja na tom trikile, naprevodovany, jedovaty .... prvni dve kola jsem dal plnej akorat na sestku na cilovce ... furt cumak ve vzduchu na kazdym vyjezdu ....
A za tu jednu dvacku sem si zvyk, a uz mi to neprislo. Zjemnil sem ruku, ohladilo se to.
A ze by mezi normalnim litrem a timhle byl vetsi rozdil, nez mezi trikilem a "konfekcnim" litrem, to vypravej detem v matersky skolce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Ozzy_> hele kdo vykouk, Alzák Ozzák buď zdráv a nelži, že tobě nehrabe
Ale jebe mi to ! Ja jem zaby ... mysi ... cervy ... ale ... me to nechuti ! To mi nanutili ti prirodovedci ! Mno tak jim urobim tu radost ... ne ?! Vjete co mam najradsej ? ! Ja mam najradsej rizek a dortu ano !
Naposledy editováno 23.03.2020 19:35:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Hele, ja uz to tady nebudu omilat porad dokola. Je tezky presvedcit nekoho kdo si to proste nezkusil, nebo se svezl treba na stocku nebo seriovce
Verte nebo ne pokud budete mit moznost svezt se na ostrym sbk, urcite doporucuju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Ozzy_> Hele, to ze to je vetsi skok, to asi urcite ne, ale nejde o skok z motorky na motorku ale o to, co od toho cekas cekal jsem podobny chovani standartniho litra K5, nebo treba cbr 09 v ty dobe , ale tohle bylo proste jiny. Asi jakobys nejel na nicem silnejsim nez je dr125 a skocil si na cr250-kx250.
Hele, ja uz to tady nebudu omilat porad dokola. Je tezky presvedcit nekoho kdo si to proste nezkusil, nebo se svezl treba na stocku nebo seriovce
Verte nebo ne pokud budete mit moznost svezt se na ostrym sbk, urcite doporucuju.
Je to tak. Nejde jen o koně, že to má o x koní víc. Je to ta ostrost a reakce na plyn. Letí to rychleji do otáček a je to surovější.
andrewsb píše: GRASSEL> Ja jel tuhle v patek na oxyho sbk fazeru.
Jo! A to je takovej horror, že myslim andrewsb se do dneška budí hrůzou! Nejde o ten výkon, ten jasněže je pod 200 koňma, ale brutální podvozek a jízdu jak na splašený krávě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: To byla dá se říct preventivní akce (aspoň to tak psali). Co je na tom k nepochopení. Prostě odlehčovali až moc, bylo to na hraně. Normál zacházení to vydrželo, ale při vyšší námaze to může prasknout. Dali výztuhu. To je celý. Nevím, co je na tom k nepochopení... Vyřešili to, postavili se k tomu. Já bych třeba nejezdil na desítce, která praská prostě téměř standartně (04/05). Sice možná ne rovnou na půlky, ale nikdo to nezaručí a s prasklým rámem teda nevyjedu... Tady fabrika neřešila vůbec nic...
Tady se raději podívejte na pořádný motorky a pořádný závody...
ok uz to chapu, diky
proste moje desitka se 126k najetyma km, stara 16 let, predek v lufte, spoustu km na okruhu, nekolikrat na zemi (i sem ji koupil s urazenyma dorazama a uchytama chladice po bouracce do prikopa v 80kmh co mi rekl prodejce), pretizena na dovolenych a bez sebemensi praskliny na ramu (mel sem pouze praskly svar, ktery nebylo ani treba resit dle svarece), je proste "praska standardne", ale K5/6, kterou resil cely svet, kdyz byla stara 4 roky a hromade lidi se objevily praskliny ramu a nektere dokonce skoncily na pul je proste jen preventivni akce a normal zachazeni to zvladne, ale chranbuh ji trosku nalozit jak se takovy motorce slusi a patri.
cajk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: (mel sem pouze praskly svar, ktery nebylo ani treba resit dle svarece)
Tohle stačí. Hezký den...
Naposledy editováno 24.03.2020 08:38:04
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Je to tak. Nejde jen o koně, že to má o x koní víc. Je to ta ostrost a reakce na plyn. Letí to rychleji do otáček a je to surovější.
Jo, presne. V ty dobe a asi dodnes k5 a desitka takovy nejvic psychobajky a v ty uprave to jeste to chovani umocnilo. Navic v ty dobe byly ty motorky a dodnes jsou s nejlepsim pomerem vaha vs vykon uz v serii, takze ta okruhovka jeste lehci a vykon jeste vetsi bez nejakejch pomocniku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Jo, presne. V ty dobe a asi dodnes k5 a desitka takovy nejvic psychobajky a v ty uprave to jeste to chovani umocnilo. Navic v ty dobe byly ty motorky a dodnes jsou s nejlepsim pomerem vaha vs vykon uz v serii, takze ta okruhovka jeste lehci a vykon jeste vetsi bez nejakejch pomocniku.
Tak tak, v základu 166 kg...Okruhovka zase něco shodí, takže výsledek je mazec. Musím to taky nakonec zvážit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Tak tak, v základu 166 kg...Okruhovka zase něco shodí, takže výsledek je mazec. Musím to taky nakonec zvážit...
asi budu muset zacit taky vrtat jak janek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: asi budu muset zacit taky vrtat jak janek
To není o vrtání, ale o racing dílech! Tobě by se hodily ty BSTčka. Někde je seženeme...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 24.03.2020 11:32:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |