kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: Ivos> pekna
Je je Děkuji
Ivos píše: t_freedom> PápaLibčo Ještě jednou děkuji,za nabídku té tvé lednice
Už je domaaaaaaa
Prostě to nešlo Na té mojí velice křivé hlavě mi sedí nejvíc nejlíp Nolanka A jako bonus je víc červenějši a lesklá barva
A ta C4 se buď prodá nebo zůstane.Jebat Opavu
Je moc hezka a dokonce se paradne CITUJE!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ivos> Mam stejny skopek, akorat ne cerveny. Tipuji ze v ni nemas komunikator pac s tema MIVV koncovkama na Milusce by jsi si stejne nepokecal za jizdy
A akorát ne 9XL !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: To mi připomnělo:
916 vs V4 a tedy čekal jsem o dost větší rozdíl v časech.
O dost vetsi rozdil v casech ?! Rikaji tam nekde v tom videu 8 sekund slower ... jako sory, ale to je PROPAST. nevim jak zrovna v Jerezu, ale tady po okoli orientacni rozdil v case na kolo mezi litrem a sestkou:
Most 3-4 sec
Brno 4-5 sec
Slovakiaring 5 sec
Pannokia 2-3 sec
a to jsou sestky ~ 120 kobyl, a litry ~200+
takze 8 vterin, to je skutecne silenej rozdil v case na kolo. Coz samozrejme nijak nerika, ze na ty 916ce je naprosto bombasticky svezeni
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.03.2021 09:36:27
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy: na 999 neni co se tyka svezeni nic zasadne výjimečného.
Nesouhlas. Něco to do sebe má.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Nesouhlas. Něco to do sebe má.
Souhlas nesouhlasu, protoze tohle se da hodnotit az po svezeni na okruhu a tam bych veril, ze ta motorka zacne davat vic smysl
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: Ozzy_> cca 90 vs cca 210 koní (říkají ve videu). Nižší hmotnost V4 navíc veškerá možná elektronika. V Jerezu jsou dvě docela velké rovinky. Za mě je to malý rozdíl.
Ver mi ze 8 vterin je vazne propast. I jestli je Jerez hodne rychla draha na motor, neverim ze je tak rychla jako SLovac (3 dlouhy roviny), a 8 vterin je skutecne silenej rozdil se stejnym pilotem. Koukam na parametry 916ky, a pisou 114 koni (ne 90, jak tu nekdo uvadi). V zasade se tim rika, ze "moderni" (ona moje yamaha je taky z roku 2008) sestka by mela tu 916ku smaznout i na motor. Ale o moc ne.
No jako svezl bych se na tom .... 916ce, i 999
PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4
tomasd. píše: Souhlas nesouhlasu, protoze tohle se da hodnotit az po svezeni na okruhu a tam bych veril, ze ta motorka zacne davat vic smysl
Vsak myslim svezeni na okruhu. Obecne SSP/SBK v provozu nedavaj moc smysl. Si to ted zase silene uvedomuju kdyz zajizdim Suzuki Na ty motorce zacne spousta veci davat smysl az na okruhu pri rychly jizde. Jako jo, jsou lidi co umi/jsou ochotny ject palici ktera dava smysl i v provozu, ale to je daleko za limitem myho pudu sebezachovy
Ozzy_ píše: PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4
Věřím, nicméně tenhle fakt pořád nejsem schopný pobrat, že ty brzdy dělají tak málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ver mi ze 8 vterin je vazne propast. I jestli je Jerez hodne rychla draha na motor, neverim ze je tak rychla jako SLovac (3 dlouhy roviny), a 8 vterin je skutecne silenej rozdil se stejnym pilotem. Koukam na parametry 916ky, a pisou 114 koni (ne 90, jak tu nekdo uvadi). V zasade se tim rika, ze "moderni" (ona moje yamaha je taky z roku 2008) sestka by mela tu 916ku smaznout i na motor. Ale o moc ne.
No jako svezl bych se na tom .... 916ce, i 999
PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4
Podle me je to srovnani pro zabavu, ale neda se z toho soudit vubec nic. Pani cela v elektronice a na slickach. 916 na silnicnich gumach a uplne bez elektronikyu. To by borci museli na te Pani vypnout TC, aby bylo mozny srovnavat vykony motoru. Takhle proste vezmou pred zatackou za brzdu a na vyjezdu za plyn a motorka si to porovna. U 916 s tema uprdenejma klasickejma Brembama a 80kW si to dovolit nemuzou. Jinak ja mam taky motor 916 a v Brne si me davaly radovy setstky na vyjezdech. Proste ruce levy a elektronika zadna..