globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.3.2021 v 22:16 | Nahoru | #112801
Fizzer: hele asi lepe po telefonu...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.3.2021 v 22:26 | Nahoru | #112802

assassin píše: FiZzeR> Mě neplatí



Tak to je buď hodně dobrej kamarád, nebo hodně mizernej kamarád

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.3.2021 v 22:47 | Nahoru | #112803
t_freedom> PápaLibčo Ještě jednou děkuji,za nabídku té tvé lednice

Už je domaaaaaaa


Prostě to nešlo Na té mojí velice křivé hlavě mi sedí nejvíc nejlíp Nolanka A jako bonus je víc červenějši a lesklá barva

A ta C4 se buď prodá nebo zůstane.Jebat Opavu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.3.2021 v 22:47 | Nahoru | #112804

assassin píše: Fizzer: hele asi lepe po telefonu...



Tady jsme skoro všichni na telefonu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.3.2021 v 23:07 | Nahoru | #112805
Borci, neznate lakyrnika, ktery by zvladl 2x kapotu na 999?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.3.2021 v 23:23 | Nahoru | #112806

cibus píše: Borci, neznate lakyrnika, ktery by zvladl 2x kapotu na 999?



Mám A dva.Napiš mi tvůj tel a zítra cinknu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.3.2021 v 23:54 | Nahoru | #112807
Ivos> Mam stejny skopek, akorat ne cerveny. Tipuji ze v ni nemas komunikator pac s tema MIVV koncovkama na Milusce by jsi si stejne nepokecal za jizdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 01:49 | Nahoru | #112808
Ivos> pekna

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 04:44 | Nahoru | #112809
NP> Tipuješ správně Ale já to ani nechci Opravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 04:44 | Nahoru | #112810

kerut píše: Ivos> pekna



Je je Děkuji

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 06:22 | Nahoru | #112811
Ivos> Hromadu stránek z5 tu pan Ivos plamenně obhajoval výrobce svý helmy a jak je s ní spoko a teď koukam,ze mu ani nesedela na kokosu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 06:40 | Nahoru | #112812

Ivos píše: t_freedom> PápaLibčo Ještě jednou děkuji,za nabídku té tvé lednice

Už je domaaaaaaa


Prostě to nešlo Na té mojí velice křivé hlavě mi sedí nejvíc nejlíp Nolanka A jako bonus je víc červenějši a lesklá barva

A ta C4 se buď prodá nebo zůstane.Jebat Opavu



Je moc hezka a dokonce se paradne CITUJE!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 08:19 | Nahoru | #112813

NP píše: Ivos> Mam stejny skopek, akorat ne cerveny. Tipuji ze v ni nemas komunikator pac s tema MIVV koncovkama na Milusce by jsi si stejne nepokecal za jizdy



A akorát ne 9XL !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 09:18 | Nahoru | #112814
Frennky> takt to fakt ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 09:22 | Nahoru | #112815

djanus píše: To mi připomnělo:

916 vs V4 a tedy čekal jsem o dost větší rozdíl v časech.



O dost vetsi rozdil v casech ?! Rikaji tam nekde v tom videu 8 sekund slower ... jako sory, ale to je PROPAST. nevim jak zrovna v Jerezu, ale tady po okoli orientacni rozdil v case na kolo mezi litrem a sestkou:

Most 3-4 sec
Brno 4-5 sec
Slovakiaring 5 sec
Pannokia 2-3 sec

a to jsou sestky ~ 120 kobyl, a litry ~200+

takze 8 vterin, to je skutecne silenej rozdil v case na kolo. Coz samozrejme nijak nerika, ze na ty 916ce je naprosto bombasticky svezeni

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 09:29 | Nahoru | #112816
Ozzy: na 999 neni co se tyka svezeni nic zasadne výjimečného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 09:35 | Nahoru | #112817
Ozzy_> cca 90 vs cca 210 koní (říkají ve videu). Nižší hmotnost V4 navíc veškerá možná elektronika. V Jerezu jsou dvě docela velké rovinky. Za mě je to malý rozdíl.

Naposledy editováno 11.03.2021 09:36:27

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 09:45 | Nahoru | #112818
To srovnání časů je dost relativní, velký faktor v časech na kolo dělají ruce jezdce a trénink.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 09:47 | Nahoru | #112819
JollyJoker> rekl bych, ze v tehle srovnavackach jde o casy stejneho pilota na ruznych strojich.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 09:57 | Nahoru | #112820

assassin píše: Ozzy: na 999 neni co se tyka svezeni nic zasadne výjimečného.



Nesouhlas. Něco to do sebe má.

Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:01 | Nahoru | #112821
Souhlas s Ozzym. Nezdá se to, 8 sec. je hodně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:07 | Nahoru | #112822

cibus píše: Nesouhlas. Něco to do sebe má.



Souhlas nesouhlasu, protoze tohle se da hodnotit az po svezeni na okruhu a tam bych veril, ze ta motorka zacne davat vic smysl

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:10 | Nahoru | #112823
cibus> Tak ono ma neco do sebe kdejakej stroj. Podle me neni to svezeni zasadne jiny nez ostatni v2 te doby. Ale je dobry jak na to lidi cumi jako na jednorožce. Je to podobny jako jezdit se starou 911 - to je podobnej krap

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:12 | Nahoru | #112824
tomasd.> Souhlas, nesouhlasu, souhlasu.

Když devítky tlačím z garáže, je to jiné, než když z ní tlačím R6. Má to atmosféru obřadu se všemi negativy i pozitivy. To je fakt milenka.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:17 | Nahoru | #112825

JollyJoker píše: To srovnání časů je dost relativní, velký faktor v časech na kolo dělají ruce jezdce a trénink.



Tak predpokladam ze ten rozdil v casu je se stejnym pomerne zkusenym jezdcem ....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:24 | Nahoru | #112826

djanus píše: Ozzy_> cca 90 vs cca 210 koní (říkají ve videu). Nižší hmotnost V4 navíc veškerá možná elektronika. V Jerezu jsou dvě docela velké rovinky. Za mě je to malý rozdíl.



Ver mi ze 8 vterin je vazne propast. I jestli je Jerez hodne rychla draha na motor, neverim ze je tak rychla jako SLovac (3 dlouhy roviny), a 8 vterin je skutecne silenej rozdil se stejnym pilotem. Koukam na parametry 916ky, a pisou 114 koni (ne 90, jak tu nekdo uvadi). V zasade se tim rika, ze "moderni" (ona moje yamaha je taky z roku 2008) sestka by mela tu 916ku smaznout i na motor. Ale o moc ne.

No jako svezl bych se na tom .... 916ce, i 999

PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:26 | Nahoru | #112827

tomasd. píše: Souhlas nesouhlasu, protoze tohle se da hodnotit az po svezeni na okruhu a tam bych veril, ze ta motorka zacne davat vic smysl



Vsak myslim svezeni na okruhu. Obecne SSP/SBK v provozu nedavaj moc smysl. Si to ted zase silene uvedomuju kdyz zajizdim Suzuki Na ty motorce zacne spousta veci davat smysl az na okruhu pri rychly jizde. Jako jo, jsou lidi co umi/jsou ochotny ject palici ktera dava smysl i v provozu, ale to je daleko za limitem myho pudu sebezachovy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:31 | Nahoru | #112828

Ozzy_ píše: PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4



Věřím, nicméně tenhle fakt pořád nejsem schopný pobrat, že ty brzdy dělají tak málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:32 | Nahoru | #112829

Ozzy_ píše: Ver mi ze 8 vterin je vazne propast. I jestli je Jerez hodne rychla draha na motor, neverim ze je tak rychla jako SLovac (3 dlouhy roviny), a 8 vterin je skutecne silenej rozdil se stejnym pilotem. Koukam na parametry 916ky, a pisou 114 koni (ne 90, jak tu nekdo uvadi). V zasade se tim rika, ze "moderni" (ona moje yamaha je taky z roku 2008) sestka by mela tu 916ku smaznout i na motor. Ale o moc ne.

No jako svezl bych se na tom .... 916ce, i 999

PS: Pro porovnani, kdyz jsem jel Brno bez brzd, jako ze jsem fakt nesahnul na brzdovou packu, jel sem o 7 vterin za svym osobakem. Takze mensi rozdil nez je mezi 916kou a V4



Podle me je to srovnani pro zabavu, ale neda se z toho soudit vubec nic. Pani cela v elektronice a na slickach. 916 na silnicnich gumach a uplne bez elektronikyu. To by borci museli na te Pani vypnout TC, aby bylo mozny srovnavat vykony motoru. Takhle proste vezmou pred zatackou za brzdu a na vyjezdu za plyn a motorka si to porovna. U 916 s tema uprdenejma klasickejma Brembama a 80kW si to dovolit nemuzou. Jinak ja mam taky motor 916 a v Brne si me davaly radovy setstky na vyjezdech. Proste ruce levy a elektronika zadna..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.3.2021 v 10:36 | Nahoru | #112830
Ozzy_> zmíněných 90 a 210 koní je z videa a má to být na zadním kole ne na klice. Ten tlustší z videa dříve jezdil superbiky v Anglii. Asi ví o čem mluví.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist