globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 12:46 | Nahoru | #1081
DRN: já mu psal právě před tím rokem, kde mi tvrdil, že je prodaná a teď je zase k mání. A dokonce i ve stejném městě... zvláštní.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 19:45 | Nahoru | #1082
Planet nejdřív vydával lehké kovové klepnutí při každém startování, pak se ozývalo od karteru podivné šramocení, jako když začínají být na odpis ložiska, a včera večer mně kluk ukazoval, že to začalo pod deklem na volnoběh hrkat, jako kdyby tam lítaly dva šroubky a dvě podložky. Tak jsem teda ten dekl sundal. Ještě chvilku a letělo by to všechno. Teď čekám, až se pán uráčí a přijde si to dom spravit.

Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 21:59 | Nahoru | #1083
tříkolka na bazoši za 125

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

31.3.2021 v 07:17 | Nahoru | #1084
Beranidlo> Jak se dokáže povolit "zajištěnej" šroub?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

31.3.2021 v 08:56 | Nahoru | #1085
Ten poslední moc zajištěně nevypadá. Otázka jestli je to následek nebo příčina.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

31.3.2021 v 12:13 | Nahoru | #1086
DRN.> Šroubky jsou M8 a vyšroubovávaly se postupně, je to na nich vidět, jak jsou oklepané od toho setrvačníku. Chyba je asi v tom, že ty zajišťovací podložky mají moc velkou díru (pro M10 ?). Podložka se tak mohla časem posunout a hlava šroubu protočit.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

31.3.2021 v 14:14 | Nahoru | #1087
Beranidlo> Čoveče nevim, správně utaženej šroub a správně ohnutá podložka by to snad neměla pustit i kdyby to mělo větší vnitřní díru, ne?
Raptor na opravu za 18 000.- KO rotor, myslí, že něco podobného řešil i mito7?


Honda CR125M nejvyšší nabídce!


Naposledy editováno 31.03.2021 14:21:48

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

31.3.2021 v 15:03 | Nahoru | #1088
DRN.> Já myslím, že s velkou dírou na podložce to není žádné jištění. Je to na setrvačníku, který dostává rázy od klikovky, je tam dost důvodů, proč to muselo povolit.
Elsinor 125 - v porovnání s Maďarem, který chtěl před půl rokem 1000 euro (#676 ) za téměř kompletní, je 45 táců za půl vraku od šaška výsměch.
Raptor - já jsem měl po havárce jeden magnet fuč na GPZ500S, tak jsem vysekl ten naproti, aby to přestalo vibrovat a vyřešeno . Dobíjením není problém, spíš bych řekl, že to chce velkou klasickou baterku, aby pochytala větší napěťové špičky - loni mi vyvřela kyselina tak do dvou třetin výšky baterky. Od "opravy" najeto 8000km.
Jinak se dá rotor vylepit , a ze své zkušenosti bych řekl, že to nemusí být ani originál magnetama, ale vrazit do epoxidu pár správně orientovaných neodymových knoflíků.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

31.3.2021 v 17:40 | Nahoru | #1089
Freccia za dobrý peniz


HSQ tady na bazaru


Jawa tady na bazaru hodně minimalistickej inzerát.


Naposledy editováno 01.04.2021 08:58:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 09:36 | Nahoru | #1090
DRN.> Takhle prodávat soutěžní Jawu za statisíce je fakt na hlavu. Že při tom focení aspoň nevytlačil ven z garáže to kolo a neposunul kastle s pivem a psíma granulema, to nechápu.
Je tady dotaz na fóru Výměna kolene , ale nějak se mi do toho nechce, dávat moudra každé trumpetě. Schválně, čím to je? (Něco podobného v #386 )


Naposledy editováno 01.04.2021 09:37:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 09:49 | Nahoru | #1091
Beranidlo> To bude nějakej jouda, dost možná ani neví co to je.
Kolo je Velo solex. V jiném tématu jsme řeišili, že na tom frantící závoděj jako my na fichtlech.

Pivo nepoznám, ale ty pytle nebudou psí granule, ale nějakej stavební materiál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 09:56 | Nahoru | #1092
DRN.> Prdlačky stavební materiál, je na tom napsané weber - to budou v těch pytlíkách určitě karburátory!

Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 10:54 | Nahoru | #1093

Takhle prodávat soutěžní Jawu za statisíce je fakt na hlavu. Že při tom focení aspoň nevytlačil ven z garáže to kolo a neposunul kastle s pivem a psíma granulema, to nechápu.


Třeba neví, co má. Zkus mu napsat, že za to dáš 20 a třeba bude tvoje

e: Koukám, že už to stejný psal DRN

Naposledy editováno 01.04.2021 10:56:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 11:41 | Nahoru | #1094
Kohlstein> Zasraný katování kostů, člověk koupí drahej karbec a čeká lepší balení něž papírovej pytlík na rohlíky.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 13:21 | Nahoru | #1095
DRN.> Ty bys to chtěl pozlacené, jako z téhle knížky, ne?

Hledal jsem, kam se vytratila firma Weber, nejsa petrolhead, ti asi vědí. Webery by se měly dělat ve Španělsku, kam se odstěhovaly z Boloně v roce 1992, wiki , když i Fiat přešel na vstřikování.
Současný katalog jsem našel zde u Magneti Marelli
K tomu se bude hodit stará dobrá příručka, pdf

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 16:57 | Nahoru | #1096
Beranidlo> Nové video k úplně starému příspěvku (#18 ). Přímé porovnání Bety Xtrainer a 300RR. Chce to umět trochu italsky.

Dva takty jsou víc než dost

1.4.2021 v 22:47 | Nahoru | #1097
Bazoš . Nejspíš z Itálie a z Francie se k nám dostávají stroje pana Pochettina, alias Puki. Ve druhé polovině 70. let montoval motory ČZ 250 a 380 do svých vlastních rámů. Více zde https://motocrossac...e-the-puki-motor-cz/


Edit - a taky tady: https://cross-cz.we...z/rubriky/puki-motor

Naposledy editováno 01.04.2021 22:54:02

Dva takty jsou víc než dost

2.4.2021 v 23:15 | Nahoru | #1098
Tak jsem zase provedl update, kdyby někdo něco hledal:
Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 -

15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642

Benelli SE 2C 125 - 776

Beta Xtrainer - 18,764,1096
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096
Beta RR 2T 125 - 922

Bultaco Sherpa 350 - 841

Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089
Cagiva Mito -

11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1025
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531
Cagiva SST 350 - 947
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637
Cagiva Supercity 125 -

227,268,452,471,474,557,766,806,952
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887
Cagiva W8 125 - 452,582,825
Cagiva WMX 125 - 442
Cagiva manuály - 1023,1028

ČZ 125 984,511,519 - 161,254,402,758,856,901,1038
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001

Derbi GPR 125 - 238,377
Derbi 50 - 661,696
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera - 979

Gilera Apache 125 - 481
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354
Gilera NRG 250 - 93
Gilera RC 125 - 483,718
Gilera RX 125 - 313,314
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 - 740
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421

HM CRE 125 – 744,846

Honda CR 125 - 402,676,1046,1054,1087
Honda CR 250 -

168,558,570,590,633,640,844,858,903,904,905,1054
Honda CR 500 - 417,425,448,683,838,1071
Honda CRM 125 - 475,502,507,569,573,799,840
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051
Honda MTX 80 - 1,1033
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047
Honda NS 125F - 284
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078
Honda NSR 125F - 283,292,428
Honda NS 250R - 139,302,382,705
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853
Honda NS 400R - 654,717

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 500 – 333,845
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 - 532
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 - 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792

Italjet 312,321
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044
Kawasaki KR 250/350 – 738
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873
Kawasaki KX 250 - 333,453,492,552,587,902,903
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491,586,678,964
Kawasaki Triple - 760,790

KTM EXC 250 – 745,867
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM 125 MC - 984
KTM 250 MX - 644,787,1024
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021
KTM GS 340/350 – 455,1061
KTM GS 500 - 862
KTM SX 125 - 895

Laverda CU 125 - 360,465,469,839
Langen - 604

Malanca 125 - 225,802
Motobi 125 – 422,1067
Maico - 882,909-911,946
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT - 1043

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820

Sachs 125 - 269,327,362,697
Sherco 125 SE-R - 29
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936

Suzuki GT 125 - 248,957,958
Suzuki GT 250 - 708,741,941
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992
Suzuki RG 80 – 437,849,1035
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365,868
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742,810
Suzuki RM 500 - 333
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TR 500 - 577
Suzuki TS 80 - 1033
Suzuki TS 125 – 584,836
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 250 EN - 807
TM 300 ČZ - 822

Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha RD 125 - 165,594,786
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 - 162
Yamaha YZ 250 - 333,556,742
Yamaha YZ 490 – 49
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.4.2021 v 12:13 | Nahoru | #1099

DRN. píše:

Jawa tady na bazaru hodně minimalistickej inzerát.



je to 350 cc a chce za ní 200 peněz, v provozu, ale už od pohledu je to dost zbastlený. Rám je nejspíš dvojkovej sadílek, eště navíc upravenej, starší bubny atd.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.4.2021 v 19:01 | Nahoru | #1100
kuba350> Třída 350ccm zanikla r. 1980 a ten rám uvnitř vidlice, ne zvenku, to posílá do r. 1977 a dřív, pravda? Aby na tom nejezdil Mašita ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.4.2021 v 20:40 | Nahoru | #1101
Za polovinu ceny té Jawy, podobný ročník, ale bez zbastlení - 1976 Suzuki RM370, bazos , s novým pístem a funkčními tlumiči.


Už jsem psal k RM250 v #810 - tohle byl první rok, kdy se Suzuki začala i v obchodech jmenovat RM, předtím to bylo TM, a kdy začalo být potřeba brát ji v motokrosu vážně. Kopie mistrovského půlittru z r. 1975 Rogera DeCostera.
Klapky na sání Power Reed zlepšovaly využitelnost nižších a středních otáček, solidní pérování se zdvihy cca 210mm, lehký a tuhý rám CrMo, hliníková nádrž, hořčíkové kartery, ale startování přes pětistupňovou převodovku, takže je nutné vyřadit na neutrál, a další, co se neosvědčilo, tak v bahně trpící lanovod k zadní brzdě.


Dva takty jsou víc než dost

5.4.2021 v 10:27 | Nahoru | #1102
Na sajdkárách mě fascinuje ta věc, která leží před spolujezcem jak zabitý tuleň. Něco s motorem MTH 650 nebo 680. Teď už MTH není, pokračuje to jako MEGA SC750 , pdf , kde píšou 82 koní z objemu 699ccm. Postupně se hodně věcí změnilo, ale prapůvodně ten motor byl z téhle KTM 500 #419 nebo #862


Dva takty jsou víc než dost

5.4.2021 v 23:53 | Nahoru | #1103
ta RM 370 se mi túúúze líbí , co už se mi tak nelíbí tak je ta cena, a mam pocit že aby byla top, tak do ni spadne dalších 80, jedna 370 jezdí na klasikách a pořád po ní slintám

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

6.4.2021 v 10:39 | Nahoru | #1104
Sachs XTC 125 za 25 000.- Vloni byl poměrně dlouho na prodej v Praze za 20 000.-, myslím, že jsem ho sem nedával, bylo to na FB.


KDX 125 za 50 000.- po kompletní GO


Suzuki RV 125 bez ceny, jezdil jsem na VanVanu, což je 4t nástupce a je to zajímavej stroj.


DT 125 za 22 000.- k renovaci


Naposledy editováno 06.04.2021 10:57:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2021 v 11:58 | Nahoru | #1105
DRN.> Ten Sachs tady od tebe byl v #269, ale podle podle popisu evidentně jiný kus.
KDX by se mně líbilo, ale ten chybějící vyvažovací hřídel by mě asi štval (psal jsem ). Použiju pár detailů z inzerátu - zaujalo, že původní píst má navrtané mazací kanálky v místě mezi hlavním výfukovým kanálem a boosterama. Tohle znám jenom u motorů s centrální přepážkou mezi dvěma kanálama, ale dává to smysl, protože na tom KDX je to v místě, kde se píst nejvíc roztahuje. Myslím, že ten nový Mitaka píst nebude mít ani trochu výdrž srovnatelnou s originálem.
Edit - musel jsem si opravit pravopis, abyste mě nepomluvili






Naposledy editováno 06.04.2021 15:39:16

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2021 v 12:28 | Nahoru | #1106
Beranidlo> To je jiná, evidentně je nápis yamaha na nádrži oblíbenej. Pamatuju si ji, protože v inzerátu byly stejný fotky jako teď.
A na fb to měl pojmenovaný jako Yamaha xtc.

Naposledy editováno 06.04.2021 12:29:14

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2021 v 12:51 | Nahoru | #1107

DRN. píše:
Suzuki RV 125 bez ceny, jezdil jsem na VanVanu, což je 4t nástupce a je to zajímavej stroj.


Na FB je i cena - 76 000Kč.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2021 v 21:23 | Nahoru | #1108
tomasNJ> V NJ je na prodej 1988 Honda CR 250 R za 80, bazos, trochu obarvená na bílo.



Takhle vypadala původně


A teď problém - když jsem tento model porovnával s 89 (up-side-down) v #570, dal jsem tam tuhle fotku:

Jenže tohle není model 1988. Zadní vidlice je jako na 87, výfuk je svařovaný ručně ze segmentů, plasty jsou jako 88 s nápisem CR250 a je to leták přímo od Hondy. Tak co to je?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2021 v 21:45 | Nahoru | #1109
Beranidlo> Na stejném místě je za 74 tisíc Kawasaki KX250 ze stejného roku 1988. Sice nemá původní podsedlové plasty, ale v porovnání s Hondou to byla hrozná šereda.

Dva takty jsou víc než dost

7.4.2021 v 14:17 | Nahoru | #1110
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist