jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Jo tyvole mělo by to bejt uzákoněný protože fakt uhejbaj uplně všichni dokonce když jsem vezl jednu buchtu co taky jezdí tak z toho byla uplně hotová jak to každej strhává skoro do škarpy
Slyší tě každej a každej o tobě ví, dokonce i osmnáctiletý madafaka nigas co maj vohulenýho fifty senta ze sound systemem z tesca
edit: tyvole to musí v tomhle počasí ject jako kráva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
gagtoy píše: GRASSEL> a co že to je za koncovku?
Dominator .... jinak jsem tam doteď měl fejk SCčko s vnitřkem z dominatora ... ale teď mi kámoš co mi dohazoval pumpu možná přiveze z anglie origo SC, ono to vlastně vypadá defakto stejně ale tak byl by asi za dobrou cenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jinak jo, ty gumy už většinou snesou víc pokud se bavíme o sportovních, těm cestovně sportovním prostě nevěřím, protože tam je jediná výhoda a to je ta, že za studena
i za tepla fungujou prostě stejně když jsem desítku koupil, už ani nevím co tam bylo ale taky takový ty cestovně sportovní pseudogumy, ještě k tomu 190/50 a dovolil jsem si na nich tak 60% toho co normálně ..... Dunlopkách naopak věřím protože když jsem jezdil KR108 a jezdil ještě styl motokros tak jsem na nich orval kapoty, víko altíku, ohobloval a ohnul řadičku a nic, furt to drželo jak kráva.
U těch sportovních gum jde spíš o to, že některý se ohřejou rychlejc, jiný zase pomalejš .... třeba pirellky jsou celkem rychle ohřátý, oproti tomu ty Dunlopky chvilku trvaj protože má ta guma i daleko víc "masa" .... stačí si ty gumy zout a ta dunlopka je pevná jako skála, narozdíl od pirellky takže spíš co komu sedí.
Mě spíš dodnes hlava nebere jednu věc, kolik lidí na sportech se absolutně nevyzná v tom co nazouvat a v tom co foukat. Když si představím jak strašně na tom záleží a jak moc jsem s tím laboroval než jsem našel to svoje a ty lidi to defakto vůbec neřešej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 11.12.2019 18:15:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: oxygen> Jojo, to máš pravdu, to je taky dost ošemetný v tom provozu ty podmínky ......
Jinak jo, ty gumy už většinou snesou víc pokud se bavíme o sportovních, těm cestovně sportovním prostě nevěřím, protože tam je jediná výhoda a to je ta, že za studena
i za tepla fungujou prostě stejně když jsem desítku koupil, už ani nevím co tam bylo ale taky takový ty cestovně sportovní pseudogumy, ještě k tomu 190/50 a dovolil jsem si na nich tak 60% toho co normálně ..... Dunlopkách naopak věřím protože když jsem jezdil KR108 a jezdil ještě styl motokros tak jsem na nich orval kapoty, víko altíku, ohobloval a ohnul řadičku a nic, furt to drželo jak kráva.
U těch sportovních gum jde spíš o to, že některý se ohřejou rychlejc, jiný zase pomalejš .... třeba pirellky jsou celkem rychle ohřátý, oproti tomu ty Dunlopky chvilku trvaj protože má ta guma i daleko víc "masa" .... stačí si ty gumy zout a ta dunlopka je pevná jako skála, narozdíl od pirellky takže spíš co komu sedí.
Mě spíš dodnes hlava nebere jednu věc, kolik lidí na sportech se absolutně nevyzná v tom co nazouvat a v tom co foukat. Když si představím jak strašně na tom záleží a jak moc jsem s tím laboroval než jsem našel to svoje a ty lidi to defakto vůbec neřešej.
Hele lidi top casto neresej a vetsinou je v jejich pripade i skutecne jedno.
Ja si treba navyk jezdit na pohodu zadky 2.5 a predky taky. Ono kdo ma vic nafoukany, tady na tech 2.5 treba, muze mu to vic poadat do zatacky. Ale kdyz jedes pravidelne plynule svizne jako my, tak se tlak v gume zvedne..
A proto dneska cestovni gumy foukam max 2,4 predek i zadek a je-li teplo pak 2.3 a ony maj za jizdy tech 2.5 co tam mit chci.. No a ja se drzim pirelli, pokud nejedu nekam turistit... Nebo neojizdim na podzim tvrzeny puky kdyz uz je zima...viz ty qualifier 2... Ano vydrzi nekdy min nez Dunlop, na silnici asi vetsinou vzdy, na okruhu se daj pri blby shode parametru smest i dunlopy po treti dvacce na platno..cili za dopoledne...
Tedy se drzim pirell, na okruhu myslim foukam 1.6 asi za tepla.. A na silnici davam snad 1.8 zastudena. Pak vim ze se rychle hreje a tepla ma kolem dvou nebo pres a ono to pak zataci.
Foukat podle vyrobce 2.8 nebo 2.9 se da..kdyz vis ze jedes nekde dalku pojedes pomalu nebo s batohem...
Za normalnich okonosti se tak tvrda guma umi rychle prehrat bodove...a pusti te jako svine, krom toho ze pak postrada zpetnou vazbu.. Ale asi zase bude rychle zatacet a menit smer..tedy bude agilni..jenze fungovat to muze treba nazdarkovi na 40k motorce nebo 60k..co bude mit velky zabrany.
Nadruhou stranu je asi spoustu lidi co jim funguje i ten predepsanej vysokej tlak...pokud se nikdy nedostanou pres ejakou tepelnou hranici.
Bohuzel jsem uz nekontrolovane klouzajici motorku na pukach videl...jezdil v mejte kamos nejakou dobu na k7 moc pekne a najednou se z toho vysypal... Uplne bez varovani... A mel z ni trsatka...sam pres pu roku mimo.. Nic dobryho..
Cili ...tuto je moje videni sveta..ciste subjektivni...podporeny nejakejma zazitkama.. A vypravenim STARCU.... ...no a jinak hlavne at nam to jezdi...
andrewsb píše: oxygen> tak to jsem taky jeden z dementu akorat vubec nemam pocit, ze by to klouzalo pri tlaku doporucenych vyrobcem, když je upustim tak mi pripada ze to,, plave,, jake tlaky jezdite v provozu?
Hele viz vyse...
Ale s tim upustenim samozrejme nutno opatrne, pac ono to od urcity hodnoty opravdu plave.. To jako jo.
Ale nevzpominam si, ze by mi pri tlaku 2.5 prislo ze mi to plave. A kdyz trefis nizkejch 2.3 tak opravdu nektera guma plave. Mam pocit ze bridge 016bt takhle plavali...ale ty si i jinak zily trochu vlastnim zivotem..cili stacilo.
..ale kdyz je teplo a vim kam jedu...a vim ze je pravdepodobnost vysoka ze ty gumy teply budou..davam o kousicek min na zadek nez 2.5..pac vim ze to doroste.. A v tech nejparnejsich dnech fakt smele 2.3 na tom qualifieru..kdyz nebylo nic jinyho poruce a ony bylo prakticky novy na ty aprilce nazuty
Ale...zaroven si kazdej musi nastavit svoje vyslaply priority...na neco si navyknout a vedet kde jsi... A bejva fajn si poslechnout dedka a dalsi jemu podobny suliny...jak vypravej jak si zablbly na michelinach pilot power...chvilku a pak sliu na drzku z niceho nic... A nejak tomu prizpusobit jednani...
Ja treba na nejaky oblibeny trati..kdyz vim ze to tam dobre znam... Koukam kazdy kolo na zadni gumu.. A jakmile zacne delat hrocha.. Zvolnim..nebo ji dam chvilku pauzu... Aby trochu chladla..
Ale..vsechno to muzou bejt jen myty a povery
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Andrew> zkus si tam dat tech 2.2 a 2.4 a myslim ze budes spoko, je to lepsi a ta motorka nijak extra plavat nebude. Navic to plavani je takova dobra znamka toho ze guma neni zahrata, jakmile tlak zahratim stoupne, budes to citit a vis ze muzes tahat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
A musim rict ze jsem s nima byl opravdu moc spokojenej. A to gripem a relativne snad lze rict i zpetnou vazbou. Nadavl jsem puvodne...ale spis nez ze by vazbu zpetnou vubec nedavaly, ze jsem nevedel kolik vydrzej a bal se ze mi nedaj vedet, cili ze nepoznam..ze uz jsou na hranici a utecou mi bez varovani. No a po jezdeni v mejtu, kde jsem podle vypraveni v pohode stacil amaterskejm motardum (Assasin to videl) a ani to neklouzlo... jsem dosel k zaveru ze je to na takovy to obycejny mrdani OK.
Angely jsem mel letos v kvetnu. Sjel jsem je asi 1 mm nad znacky behem 14 dni cestou kolem anglie. A drzej suprove za studena. Fakt krasne, drzej moc hezky za mokra na evropskym beznym asfaltu. A drzej hodne slusne za mokra na hrubym anglickym asfaltu - prekvapenicko mily... No a drzej i kdyz se s nima jede uz pomalu palice po skotsky vysocine, za vodicem mistnim na stejny motorce.. prakticky jsme mu diky pravidelnejm radiusum zatacek videli s Pylotem na prdeli (na zadnim kole) ...a jelo se jen o trochu min nez si jedes na silnicnich gumach a kapotama po laku na svetlech v Mejte... Klasicky mrdani s assasinem..
Ale.. u tech Angelu jsem mel pocit ze s nima muze bejt problem za tepla. Prvni vecer, kterej byl jedinej teplej.. ...nam ty fungl novy Angely normalne na spicce obvodu se sezmolkovaly. ..a tak jsem si z toho pro sebe vydedukoval, ze na jare a na podzim ano... av lete na veselejsi projizdku rozhodne ne.
Rosso3 vubec neznam.. to ja kdyz mluvim o perellach...mam dycky na mysli super corsy 1+2....nebo metzeler K1+2 a nebo v nejhorsim ty SP, samozrejme muzes nazout i nulky, ale ty hrozne rychle ubejvaj. Kdezto na pirell SC1 mam najeto nejakych 1200 mozna a teoreticky jeste 100 daj a pak budou teda fakt f pyči.. ale zase grip ohne ende
Ono ale budou velice dobry jakykoliv mlady sportovni gumy dneska. Jen Rosso mi prijde divna volba.. kdyz je tam jeste par typu silnicnich nad tim..pod super crssama...ktery maj bejt kapku meksci a stale mit vydrz...
GRASSEL píše: Ja jezdim provoz Dunlop D212 a foukam 1.8 zadek a 2.1 predek. Pirellky a Metzelery jsem foukal 2.2 zadek a 2.4 predek, protoze ta guma nema tolik matrose a tak pevnou kostru jako Dunlop.
Andrew> zkus si tam dat tech 2.2 a 2.4 a myslim ze budes spoko, je to lepsi a ta motorka nijak extra plavat nebude. Navic to plavani je takova dobra znamka toho ze guma neni zahrata, jakmile tlak zahratim stoupne, budes to citit a vis ze muzes tahat
na okruhu mi nemci za studena stary D211 foukali 1,1!!! guma se zmoulala..ale ja jel pri sve prvni navsteve v Brne 2:20 na stary R1 2001 v roce 2011... a pak se dalsi 4 roky dopracovaval k lepsimu casu a sundal jsem to o necelou 1,5s.. nic co by sikovnej fára nezvladnul s jednim palcem zastrcenym fprdeli..
a ty D212 jsme na okruhu foukali pak snad 1.3 studeny, nebo dokonce taky 1,2
Ale je taky rocnik vyrobni, kde se foukalo o neco vic..tak s tim pozor... ale to by se asi poznalo ze se zvejka..
me se ty D211 zvejkaly jak jsem videl na fotce...ale za jizdy jsem ja o tom nevedel.
gagtoy píše: GRASSEL> a co že to je za koncovku?
tadle presne
https://www.vyfuky-d...ovka-kratka-gp1.html
a mam to zhomologovany na Scorpion SCDB-OS a dokoupil sem jeste tu homologacni vlozku az pojedu na STK
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
se
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 12.12.2019 17:59:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Na týhle jsem před pár dny seděl, narvaná elektronikou... Pak si ji novomajitel vyzvedl... Ujel párset metrů na kruháč... Tam ale něco posral... Takže se naložila a už je zpátky v dílně... A vypadá trochu jinak... Jójo, to je ta moderní doba, všemocný bezpečnostní systémy - takže ztráta citu s motorkou, gumama, vším
se
to je jedinej bavorák, co se mi líbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Ozzy_> na okruh bych taky vzal sestku. Kdyz jsem jel na tom SBK gsxr tak tam bylo toho vykonu tolik ze spis pracoval proti me a vsadim se ze na sestce bych zajel lepsi cas.
Hele nezajel, lepsi cas samozrejme temer hned a tak nejak "samozrejme" zajedes na tom nasypanym SBK, ale otazka zni, bavis se vic kdyz to "vsecho dela za tebe" ? A moje odpoved je ... ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Já bych na okruh chtěl šestku protože jí prostě můžeš otevřít, točit do bezvědomí a přesně jak si zmínil, nemusel bych honit předek v luftě a krotit se.
Jako ty nový litry už maj milion asistentů, tam už je to asi taky něco jinýho ale já jel prostě na tom old school a fakt to byla krom mojí KX250 největší svině, fakt se přiznám, bylo toho tam prostě moc a klobouček před těma co na tom AMA jezdily.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |