jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... tak vidíš že s tím šlo něco dělat
ok, kdyz mas prostor, pridas plyn, v jinym pripade zkousis aspon "bodysteering", ale ke sportovni jizde proste tlumic patri. Bez nej je to jen dalsi, zbytecny, riziko a nechapu, ze ho na toho vaseho masakra, nedavali v zakladu.
Spíš se divím, že ho nedávali na gen1 masakr, s tou pověstí. Tam jsem jezdil s úplně povoleným, posléze úplně vyteklým, a následně čínským tlumičem Sundat ho úplně jsem si netroufl. Nejlíp to fungovalo s vyteklým Nikdy se mi to ale nerozklepalo. Vlastně si ani nepamatuju, že by se mi někdy nějk přizvedávala, mně na záda nešla ani když jsem se o to snažil
Naposledy editováno 04.12.2019 17:17:03
Michal1011 píše: oxygen> cena super. Ale já bych ho nechtěl, miluju tu jízdu, kdy je ta motorka neklidná Kolikrát si všimnu, že dokonce spíš vyhledávám silnice plný hrbolů, vyjetých pruhů a tak. Vždycky mě lákalo jet na koni bez sedla jako indiáni, ale koně se bojím, tak si to tímto možná kompenzuju.
hele ty ses presne muj clovek, tlumic je pro zensky!!
a nebo na drom na limit, ale tam je lepsi i prave treba ta Honda nebo R1 a proto to nechceme, je to stejnej princip
SLEEPER píše: FiZzeR> za me rozmitana riditka nebrat.
Jako gáj marten si na Vysocine pripadam i tak. Spousta horizontu a jinych vlnek, kde staci jen nevysrabnout a podrzet plyn.
e: Na stary zx9 r.v.98 se mi riditka rozkmitala, ze s tim neslo nic delat, ale bylo to v celku nizky rychlosti na sirsi ceste, takze stacilo jen sahnout na plyn. V zatacce bych tohle vazne nechtel..
jo devitka se kmitala luxusne, tim jak ma kratsi prevod a silnejsi spodek, tak se vic prizvedavala pri nizsi rychlosti.
Mel jsem masakra asi mesic bez tlumice a nekolikrat jsem mel dost troubletime hlavne na vyjezdech, kdy jsem si pak musel davat bacha = zpomalit.
Novejsi modely uz to nepotrebujou tak akutne ale prvni generace ano. Jsou proste dve moznosti - jezdit normalne a nebo ho tam dat jako prvni upravu. Uz kdyz jsem kdysi desitku jezdil poprve, cca 10let zpet jsem rikal ze ji chci, nic mi tak nesedlo ale taky jsem rekl ze tlumic bude prvni vec co tam nacpu
Kupodivu tahle mala blbost z toho udela bajk se kterym se da jezdit fakt neskutecne rychle.
Zas na druhou stranu, noufirak ho taky nemel takze se to asi da i bez nej
Bubraku, moc tomu zabakovi neprikyvuj, kdyz ji koupil tak ho chtel davat, ale asi mu uz po tom prebytku sroubu na nej nezbylo ...
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
a uz sem tu psal jak sem na I.P.Pavlove stal na magistrale ven na semaforu a vedle me zastavilo nejaky maserati a bylo jasny ze na zelenou tomu nalozime. a kdyz me to zaclo za krizovatkou nakopavat na nerovnostech s prizvedlym kolem, tak sem musel ubrat a on ujel, ale proste pro me to byl mega zazitek. kdybych naopak jemu ujel s tlumicem, tak taky dobry, to jo, ale tohle bylo proste lepsi. jak rikali divocaci "placnout bejka"
Naposledy editováno 05.12.2019 01:24:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PS: grázl, profesore, omrkni ten náklon - co myslíš, to už by nám slušelo, ne?
Naposledy editováno 05.12.2019 02:01:20
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: oxy: 5x299 nene, ale rysuje se kara co by mela jet pres 330, ale uvidime
Pokud ale ne na Jižní spojce, je ti to k prdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sice davam v provozu kolena, nepotkavam nikoho, kdo by mi v provozu ujel, ale taky to za kazdou cenu nezenu do extremu a snazim se mit rezervu.
Jak jezdime s "asiaty" Vysocinu, tak byla doba, kdy jsem mel minimalne 1x/2 vyjizdky tezky krizovky.
Vim moc dobre jak to chodi. Na nejakym Zel. Brodu, Buchlakach, Sedle atp. jsi za hustaka nejvetsiho, ale jak se zabijes nebo zmrzacis, vsichni o tobe zacnou mluvit jako o dementovi, co si za to muze sam a jeste ve finale vsechny ohrozoval..... Coz uz ti muze mit u prdele, ale i tak to za to nejstoji, si myslim. Navic my v te prave zatacce pred Vidni mame Kájodráhu, takze neni proc si tahat pindoury v provozu i kdyz to teda taky trochu delame. :)
A jinak za me bez tlumice ani na fichtla.
Bubrak-ZX10R píše: oxy: 5x299 nene, ale rysuje se kara co by mela jet pres 330, ale uvidime
Copak je to za karu?
Ale jinak R1, cebro i gsxr jsou stabilnější, ale ty všechny maj tlumič řízení i když základní a nebo ten dementní elektronickej na cebru ale prostě maj, ale masakr ho nemá a já si nebudu prostě kupovat nějaký cebro a nebo R1 ..... já prostě svým stylem jízdy jsem si téměř jistej že bych sezonu nepřežil a naposled když mi to uteklo v náklonu na tom posraným hadovi (spoj na silnici) tak mi ten tlumič kurevsky pomohl a ustál jsem to, jinak bych se rozmrdnul vo některej z těch stoletejch stromů co jsou silnější než ty assassinovi noviny
A třeba když jsem jel s klukama, Spijker a nebo třeba s noufírem tak se jede fakt na krev a to by prostě bez něj na masakru nešlo.
není to nic, co by z toho udělalo poslušnou motorku, ale prostě taková nutnost přežít pro ty, který tahaj.
mmch třeba ta fizzerovo píčovina, tam bych si to musel dát taky, je to krátký jako tejden po vejplatě, ale aspoň tam nemá tak ostrej motor a má široký řidítka.
Mě se fakt líbilo jak na tom jezdily ty starý školy, třeba ten David Jefferies, to vypadalo tak krásně ladně a přitom dýka jako hovado a frajer byl velkej taky jako hovado
Mě na tomhle stylu vadí hlavně to, že když bude následovat další zatáčka na druhou stranu, hned poté (což v končinách co rád jezdím je furt) tak je ten styl podle mě dost problematickej a řekl bych že i pomalejší - nebo možná i nemožnej protože s tím musí počítat
Tenhle styl je dobrej asi jen na okruhu - stačí se kouknout na road racing - iomtt
Ale zase to beru tak, že na to, abych jel všude s uplnou rezervou tak bych jezdil tak, že mě to nebude bavit .... mě prostě na sportu baví vždycky zpomalit jen na chvilku, trochu vychladnout a pak stejně zataháš znova i když jedeš sám
Já si myslím, že jezdím dost bezpečně, jedu dost plynule a kde si nejsem jistej tak prostě uberu. No a takový ty profláklý trasy jako železňák, dubá atd. tomu se radši vyhejbám a je to lepší, protože nevěřím ani 80% bajkerů co tam jezděj. Pokud se jede rychle, je nejlepší max 5 motorek.
Jsou lidi co třeba nejezděj tak rychle a pojezdíš je jako psy, ale střílej to hlava nehlava kam neviděj a jsou schopný ti uject když to tam nepošleš taky, pak ale když se fakt tahá a ten provoz je trochu lepší, tak je smázneš jako nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jako vylejzam z motorky, kolinka me bavi, ale ze bych mel v provozu bradu nalepenou pod ramenem, tak to vubec. :)
K tomu, co pises.... Jsou lidi, kterym dela dobre, kdyz ti na nezname trati muzu poodjet. Utazeny zatacky neznamo kam, tesne pred zatackou predjet auto, kde uz se dalsi nevejde a hned strasne topit, aby se kurva ukazalo, kdo je tady mástr. :))
Taky tohle, treba na ty Vysocine, umim.... Ale kdyz mi borec ne benzine rekne (road racing zavodnik, co si ve tr. twin dal i noufira), ze jak mu poodjedu, ze uz vubec nestiha, tak to proste nedelam a jedu tak, aby chytal stinovat.... Ma to svoje uzkali, ze ti pak nejakej dalsi mrdal ze skupiny rekne, ze jsem zase tak rychle nejel, ze by me na lepsi motorce ujel a ze na tom vlastne neumim
Jezdim jako parta, chovam se tak.
Jo kdyz dojedeme nekam na kopec, kde se lita nahoru a dolu, pak si jedes to svoje, to je jasny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ono dneska fakt spousta lidí co máš sporty jezděj "kudlu" ale ve finále i když za sezonu jich potkáš milion tak vlastně nikdy nevidíš nikoho komu by to odpovídalo a to jsou kolikrát vystajlovaný jak na motogp, pod prdelí novej bajk .....
Ale ať si jezdí každej jak chce a jak se cejtí, to je to nejlepší
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: DonyR1> Tvl tak jsem se chtěl pokochat tou ZXR 750 a všimnul si .... ty děláš u Matese? Samá Alfa tam
Naštestí už ne., dělal jsem tam 5 let, ale už mě ty shnilý italský sráče nebavili Ty seš taky Alfista?
Naposledy editováno 05.12.2019 11:34:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
gagtoy píše: DonyR1> Prej budeš prodávat big banga a budeš kupovat zx6r.. že chceš prej konečně něco co opravdu jede, je to tak?
jojo proto jsem se zbavil ZX10R a koupil R1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |