globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

4.12.2019 v 15:30 | Nahoru | #10051
... tak vidíš že s tím šlo něco dělat

ZX10R je masakr nejvetsi!

4.12.2019 v 16:03 | Nahoru | #10052
no ja nevim, ja mel teda malem hnedej poplach dyz se mi to stalo nejak vic. A dyz sem mel kamosovo agustu, tak se mi to stalo hned po prvnich par metrech a pak este jednou a poradne asi ve 180 kdy mela tendenci i na ctyrku prudit. Debilni bajk!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.12.2019 v 17:09 | Nahoru | #10053

FiZzeR píše: ... tak vidíš že s tím šlo něco dělat



ok, kdyz mas prostor, pridas plyn, v jinym pripade zkousis aspon "bodysteering", ale ke sportovni jizde proste tlumic patri. Bez nej je to jen dalsi, zbytecny, riziko a nechapu, ze ho na toho vaseho masakra, nedavali v zakladu.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.12.2019 v 17:16 | Nahoru | #10054
SLEEPER> Protože je to pozlátková rozpočtovka pro holky a italskej hornet?

Spíš se divím, že ho nedávali na gen1 masakr, s tou pověstí. Tam jsem jezdil s úplně povoleným, posléze úplně vyteklým, a následně čínským tlumičem Sundat ho úplně jsem si netroufl. Nejlíp to fungovalo s vyteklým Nikdy se mi to ale nerozklepalo. Vlastně si ani nepamatuju, že by se mi někdy nějk přizvedávala, mně na záda nešla ani když jsem se o to snažil

Naposledy editováno 04.12.2019 17:17:03

ZX10R je masakr nejvetsi!

4.12.2019 v 17:49 | Nahoru | #10055
Za mne některý motky jedině s tlumičem... např. na Streetech Triple R, Fazerech i motárdech naprostá zbytečnost, ale třeba ta zx10 08-10, ta pantuje řidítkama furt (geometrie?) a jedině ten tlumič nás kdysi zachránil po návratu z wheelie ve 240ti... A ten origoš funguje, né že ne - z celkem 21 poloh to na mé 14té už jde dost ztuha

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.12.2019 v 19:30 | Nahoru | #10056

Michal1011 píše: oxygen> cena super. Ale já bych ho nechtěl, miluju tu jízdu, kdy je ta motorka neklidná Kolikrát si všimnu, že dokonce spíš vyhledávám silnice plný hrbolů, vyjetých pruhů a tak. Vždycky mě lákalo jet na koni bez sedla jako indiáni, ale koně se bojím, tak si to tímto možná kompenzuju.



hele ty ses presne muj clovek, tlumic je pro zensky!!

a nebo na drom na limit, ale tam je lepsi i prave treba ta Honda nebo R1 a proto to nechceme, je to stejnej princip

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.12.2019 v 19:35 | Nahoru | #10057

SLEEPER píše: FiZzeR> za me rozmitana riditka nebrat.

Jako gáj marten si na Vysocine pripadam i tak. Spousta horizontu a jinych vlnek, kde staci jen nevysrabnout a podrzet plyn.

e: Na stary zx9 r.v.98 se mi riditka rozkmitala, ze s tim neslo nic delat, ale bylo to v celku nizky rychlosti na sirsi ceste, takze stacilo jen sahnout na plyn. V zatacce bych tohle vazne nechtel..



jo devitka se kmitala luxusne, tim jak ma kratsi prevod a silnejsi spodek, tak se vic prizvedavala pri nizsi rychlosti.

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 00:11 | Nahoru | #10058
Kurva, uz je to tu jasne psano nekolik stranek zpatky ... Kdo rika ze tlumic neni potreba jen zbytecne upozornuje ze jezdi plisen ... Jsou bajky na kterych se to celkem da, ale na zx10r je to vyslovene nutnost zx10 prvni generace ja kratounka a prubeh vykonu tomu jeste prida na bestialnosti, kdyz se da tlumic rizeni, kupodivu je to hned uplne jinej bajk na kterym se da jezdit 5x rychlejc

Mel jsem masakra asi mesic bez tlumice a nekolikrat jsem mel dost troubletime hlavne na vyjezdech, kdy jsem si pak musel davat bacha = zpomalit.

Novejsi modely uz to nepotrebujou tak akutne ale prvni generace ano. Jsou proste dve moznosti - jezdit normalne a nebo ho tam dat jako prvni upravu. Uz kdyz jsem kdysi desitku jezdil poprve, cca 10let zpet jsem rikal ze ji chci, nic mi tak nesedlo ale taky jsem rekl ze tlumic bude prvni vec co tam nacpu

Kupodivu tahle mala blbost z toho udela bajk se kterym se da jezdit fakt neskutecne rychle.

Zas na druhou stranu, noufirak ho taky nemel takze se to asi da i bez nej

Bubraku, moc tomu zabakovi neprikyvuj, kdyz ji koupil tak ho chtel davat, ale asi mu uz po tom prebytku sroubu na nej nezbylo ...

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 00:39 | Nahoru | #10059
Ja jezdil par let bez tlumice na TLS a nektery momenty nic moc...

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 01:00 | Nahoru | #10060
Tak vážení, stroje máme, výbavu taky - tak teď už jen drobný úkol pro příští sezónu: doučit se řádně tahat v provozu!

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 01:23 | Nahoru | #10061
Grassel: jenze ja nebudu jezdit 5x rychlejs kvuli hlave a kam nevidim tam neletim (a je lepsi mit rezervu i kvuli neznamymu povrchu), to mi proste hlava nedovoli. i na dromu se proste bojim a proto sem pomalej. ale bavi me to a prave bez tlumice mi to aspon umozni nejakej adros. v sosnovy sem v naklonu sel na zadni na vyjezdu a dostal sem dost nakopano, ale to me prave bavi, i kdyz musim zpomalit (nebo nekdy naopak pridat). ja to uznavam ze je to pro rychlost, ale to je i CBR nebo R1, stejnej princip (je stabilnejsi).

a uz sem tu psal jak sem na I.P.Pavlove stal na magistrale ven na semaforu a vedle me zastavilo nejaky maserati a bylo jasny ze na zelenou tomu nalozime. a kdyz me to zaclo za krizovatkou nakopavat na nerovnostech s prizvedlym kolem, tak sem musel ubrat a on ujel, ale proste pro me to byl mega zazitek. kdybych naopak jemu ujel s tlumicem, tak taky dobry, to jo, ale tohle bylo proste lepsi. jak rikali divocaci "placnout bejka"

Naposledy editováno 05.12.2019 01:24:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 01:30 | Nahoru | #10062
Bubrak-ZX10R> 5x 299 tedy nene? uff to sem si Bubbo oddech, že nehodláš prolamovat zvukovou bariéru - páč když na tebe zezadu budu zas troubit, abys uhnul rychlejšímu, vůbec bys tu houkačku neslyšel!

PS: grázl, profesore, omrkni ten náklon - co myslíš, to už by nám slušelo, ne?

Naposledy editováno 05.12.2019 02:01:20

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 02:00 | Nahoru | #10063
oxy: 5x299 nene, ale rysuje se kara co by mela jet pres 330, ale uvidime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 02:19 | Nahoru | #10064

Bubrak-ZX10R píše: oxy: 5x299 nene, ale rysuje se kara co by mela jet pres 330, ale uvidime



Pokud ale ne na Jižní spojce, je ti to k prdu

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 04:58 | Nahoru | #10065

oxygen píše: Pokud ale ne na Jižní spojce, je ti to k prdu



tak urcite, south spoyka rulezz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 08:18 | Nahoru | #10066
Tyjo ted budu mit porazenecky kecy, ale ja to vidim stejne jak Bubrak.
Sice davam v provozu kolena, nepotkavam nikoho, kdo by mi v provozu ujel, ale taky to za kazdou cenu nezenu do extremu a snazim se mit rezervu.
Jak jezdime s "asiaty" Vysocinu, tak byla doba, kdy jsem mel minimalne 1x/2 vyjizdky tezky krizovky.

Vim moc dobre jak to chodi. Na nejakym Zel. Brodu, Buchlakach, Sedle atp. jsi za hustaka nejvetsiho, ale jak se zabijes nebo zmrzacis, vsichni o tobe zacnou mluvit jako o dementovi, co si za to muze sam a jeste ve finale vsechny ohrozoval..... Coz uz ti muze mit u prdele, ale i tak to za to nejstoji, si myslim. Navic my v te prave zatacce pred Vidni mame Kájodráhu, takze neni proc si tahat pindoury v provozu i kdyz to teda taky trochu delame. :)

A jinak za me bez tlumice ani na fichtla.

Bubrak-ZX10R píše: oxy: 5x299 nene, ale rysuje se kara co by mela jet pres 330, ale uvidime



Copak je to za karu?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 09:43 | Nahoru | #10067
Bubrak-ZX10R> ty seš fakt dement Bubraku, já ti na ty tvoje píčoviny nemám co odpovědět a sundáš mě s tím vlastně víc než argumentama

Ale jinak R1, cebro i gsxr jsou stabilnější, ale ty všechny maj tlumič řízení i když základní a nebo ten dementní elektronickej na cebru ale prostě maj, ale masakr ho nemá a já si nebudu prostě kupovat nějaký cebro a nebo R1 ..... já prostě svým stylem jízdy jsem si téměř jistej že bych sezonu nepřežil a naposled když mi to uteklo v náklonu na tom posraným hadovi (spoj na silnici) tak mi ten tlumič kurevsky pomohl a ustál jsem to, jinak bych se rozmrdnul vo některej z těch stoletejch stromů co jsou silnější než ty assassinovi noviny

A třeba když jsem jel s klukama, Spijker a nebo třeba s noufírem tak se jede fakt na krev a to by prostě bez něj na masakru nešlo.
není to nic, co by z toho udělalo poslušnou motorku, ale prostě taková nutnost přežít pro ty, který tahaj.

mmch třeba ta fizzerovo píčovina, tam bych si to musel dát taky, je to krátký jako tejden po vejplatě, ale aspoň tam nemá tak ostrej motor a má široký řidítka.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 09:50 | Nahoru | #10068
oxygen> Tak jako tohle už vypadá i rychle, i akčně, ale já se cejtím nejlíp tak jak jezdím .... koleno dám jednou za uherák a ne nasilně, spíš když už je to nevyhnutelný a abych tam sral ještě loket to fakt ne .... tohle je hlavně když to tak vezmeš strašně modní hit tenhle styl. Ještě před deseti, patnácti lety by se tomu každej vytlemil a asi to přišlo s příchodem Marqueze

Mě se fakt líbilo jak na tom jezdily ty starý školy, třeba ten David Jefferies, to vypadalo tak krásně ladně a přitom dýka jako hovado a frajer byl velkej taky jako hovado

Mě na tomhle stylu vadí hlavně to, že když bude následovat další zatáčka na druhou stranu, hned poté (což v končinách co rád jezdím je furt) tak je ten styl podle mě dost problematickej a řekl bych že i pomalejší - nebo možná i nemožnej protože s tím musí počítat

Tenhle styl je dobrej asi jen na okruhu - stačí se kouknout na road racing - iomtt

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 10:02 | Nahoru | #10069
SLEEPER> Hele ale ty rezervy mám defakto i já, respektive nepředjíždím kam nevidím, do zatáček atd. Jak říkám, třeba se spijkerem u nich jsem jel na 110% a pak se musel uklidnit protože nebylo do žádný zatáčky vidět a jel jsem to totálně naslepo a byly dvě možnosti, buď se zabiju a nebo prostě trochu uberu a vrátím se domů
Ale zase to beru tak, že na to, abych jel všude s uplnou rezervou tak bych jezdil tak, že mě to nebude bavit .... mě prostě na sportu baví vždycky zpomalit jen na chvilku, trochu vychladnout a pak stejně zataháš znova i když jedeš sám

Já si myslím, že jezdím dost bezpečně, jedu dost plynule a kde si nejsem jistej tak prostě uberu. No a takový ty profláklý trasy jako železňák, dubá atd. tomu se radši vyhejbám a je to lepší, protože nevěřím ani 80% bajkerů co tam jezděj. Pokud se jede rychle, je nejlepší max 5 motorek.

Jsou lidi co třeba nejezděj tak rychle a pojezdíš je jako psy, ale střílej to hlava nehlava kam neviděj a jsou schopný ti uject když to tam nepošleš taky, pak ale když se fakt tahá a ten provoz je trochu lepší, tak je smázneš jako nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 10:10 | Nahoru | #10070
oxygen> ja jezdim fakt spis ten iomtt stajl tady jsem byl zachycenej prujezdem rychly zatacky asi 170kmh kde hned pote nasleduje prava asi 150kmh takhle se mi jezdi nejlip a nejrychlejc. Driv jsem jezdil motokros stajl pac jsem byl zvyklej z terenu a taky to slo, ale vypadalo to strasne no.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 10:13 | Nahoru | #10071
Třeba Dunlop a všichni taky jezděj na příroďákách takhle, ale na dromu Dunlop měl ten vystrčenej styl takže asi jak říkám, styl by měl bejt podle okolností ... běžná silnice, provoz, drom ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 10:30 | Nahoru | #10072
GRASSEL> Tak ono v provozu je lepsi drzet hlavu nahore, abys mel prehled. "Circuit style" jde jezdit treba na tom Sedle, kde je to fakt siroky a prehledny.
Jako vylejzam z motorky, kolinka me bavi, ale ze bych mel v provozu bradu nalepenou pod ramenem, tak to vubec. :)

K tomu, co pises.... Jsou lidi, kterym dela dobre, kdyz ti na nezname trati muzu poodjet. Utazeny zatacky neznamo kam, tesne pred zatackou predjet auto, kde uz se dalsi nevejde a hned strasne topit, aby se kurva ukazalo, kdo je tady mástr. :))

Taky tohle, treba na ty Vysocine, umim.... Ale kdyz mi borec ne benzine rekne (road racing zavodnik, co si ve tr. twin dal i noufira), ze jak mu poodjedu, ze uz vubec nestiha, tak to proste nedelam a jedu tak, aby chytal stinovat.... Ma to svoje uzkali, ze ti pak nejakej dalsi mrdal ze skupiny rekne, ze jsem zase tak rychle nejel, ze by me na lepsi motorce ujel a ze na tom vlastne neumim

Jezdim jako parta, chovam se tak.
Jo kdyz dojedeme nekam na kopec, kde se lita nahoru a dolu, pak si jedes to svoje, to je jasny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 10:39 | Nahoru | #10073
GRASSEL> To znám, to je to esíčko mezi pasekama a tálínem, žejo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 10:46 | Nahoru | #10074
SLEEPER> Tak nějak, taky neujíždím, nemám to rád a nebo když cuknu tak zas počkám a hlídám si aby bylo všechno ok, protože pak když se nedejbože tomu za tebou něco stane, chce to co nejdřív reagovat
Ono dneska fakt spousta lidí co máš sporty jezděj "kudlu" ale ve finále i když za sezonu jich potkáš milion tak vlastně nikdy nevidíš nikoho komu by to odpovídalo a to jsou kolikrát vystajlovaný jak na motogp, pod prdelí novej bajk .....

Ale ať si jezdí každej jak chce a jak se cejtí, to je to nejlepší

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 10:46 | Nahoru | #10075
FiZzeR> jooo

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 11:22 | Nahoru | #10076
tvl já taky asi jezdím jak kluci z TT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 11:34 | Nahoru | #10077

GRASSEL píše: DonyR1> Tvl tak jsem se chtěl pokochat tou ZXR 750 a všimnul si .... ty děláš u Matese? Samá Alfa tam


Naštestí už ne., dělal jsem tam 5 let, ale už mě ty shnilý italský sráče nebavili Ty seš taky Alfista?

Naposledy editováno 05.12.2019 11:34:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 11:58 | Nahoru | #10078

gagtoy píše: DonyR1> Prej budeš prodávat big banga a budeš kupovat zx6r.. že chceš prej konečně něco co opravdu jede, je to tak?


jojo proto jsem se zbavil ZX10R a koupil R1

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 11:59 | Nahoru | #10079
Michal1011> Mužeš mě říct, kde ty nejseš? demente pražskej

Naposledy editováno 05.12.2019 12:55:26

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.12.2019 v 12:33 | Nahoru | #10080

Sonicek píše: tvl já taky asi jezdím jak kluci z TT



Vsak ona ta Vysocina je takova TT.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist