globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2015 v 21:40 | Nahoru | #9991
Tak tak, on hlavně furt držel přední brzdu, když vjel na trávu, to ho sundalo...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2015 v 21:46 | Nahoru | #9992
Ok ok. Ještě jak je upevněná ta kamera? Aktuálně to mám na řidítkách, ale není to ono.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 08:35 | Nahoru | #9993
Udělal jsem si takovej spešl držák z nádrže nad řidítka. Bohužel teď nemám moto u sebe, tak to nemůžu vyfotit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 09:37 | Nahoru | #9994
Biker_xx> dík za video velmi poučné pro moji turistiku na R6 :) můžu se zepat ,jeslti to budeš vědět na převod co tam byl?

dík

Ozzy> další víkend si těi přijedu zkontrolovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 10:51 | Nahoru | #9995
Kamikadze-Ace> Převod jsem mu tam nechával svůj z Mostu 15/48. Mně vyhovuje, ale Dominik je o dost rychlejší, podle mě by mu líp seděl 15/47, moh by s tím jet táhlou levou po startu na 5, z vracáku do dolíku taky a líp by mu vycházela 3ka v dolíku, dole pod boxama i v nájezdu na cílovku.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 11:19 | Nahoru | #9996
Biker_xx> díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 17:53 | Nahoru | #9997

Logrus píše: Zdar muže mi někdo napsat co se stane když na okruhovku dam dozadu pneu 200 místo 180?
Bude se hůř klopit nebo ztrácet výkon na rovince ale zase lip držet v zatáčce? Myšleno na sestistovku a slicky



Já jezdim na šestce všechno "co mi přijde pod ruku" včetně KR 108 195/65, Pirellky 200/60, Bridge 200/655...
Důležitý je, aby se ti to vešlo do kyvky (nemít krátký řetěz!) a počítat se znatelnou změnou převodového poměru jak psal Ozzy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 18:02 | Nahoru | #9998

Droppi píše: Já jezdim na šestce všechno "co mi přijde pod ruku" včetně KR 108 195/65, Pirellky 200/60, Bridge 200/655...
Důležitý je, aby se ti to vešlo do kyvky (nemít krátký řetěz!) a počítat se znatelnou změnou převodového poměru jak psal Ozzy.



dropi a co sa ti z teho seckeho lubi najvic?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 18:34 | Nahoru | #9999
krAlik33> jo to kdybych věděl... Já si myslim, že je důležitější vybrat správnou směs než rozměr a výrobce. Až budu jezdit trošku svižněji, tak možná nějaký rozdíly poznám

Naposledy editováno 24.07.2015 18:35:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 18:46 | Nahoru | #10000

Droppi píše: krAlik33> jo to kdybych věděl... Já si myslim, že je důležitější vybrat správnou směs než rozměr a výrobce. Až budu jezdit trošku svižněji, tak možná nějaký rozdíly poznám



jaj tak to jo:) casy mas ake? Pocitam ale ze urcite rychlejsie ako ja

edit: mna napr lakaju tie kr-ka od dunlopu. Len nevim kde ich dobre zehnat na skusku

Naposledy editováno 24.07.2015 18:48:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 19:06 | Nahoru | #10001

krAlik33 píše: jaj tak to jo:) casy mas ake? Pocitam ale ze urcite rychlejsie ako ja

edit: mna napr lakaju tie kr-ka od dunlopu. Len nevim kde ich dobre zehnat na skusku



V Moste na seriovy sestce jede droopi 47 Takze ano, rychleji nez ty

Prestan ty gumy porad tak resit. Jako verit jim je dulezity, ale lidi co jezdej jen jednu znacku gum to delaj vetsinou proto, ze uz je prave znaj, vedej do jakejch podminek pouzit jakou smes, a "nechce se jim" laborovat z necim jinym, Ale ver ze brno pod 2:10 jde zaject na gume od libovolneho vyrobce. (mis/dun/bri/pir/metz). Chyba je v hlave a pazourach pokud to nejde.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 20:47 | Nahoru | #10002
Ozzy ja vim ja sa len snazim poresit nejaky deficit gum kery v poslednem casy vidim. A ked uz budu kupovat asi sadu tak rozmyslam aj nad alternativama. Nic vic.
Kazdopadne dnes sem poslal tlumice na prerobeni lebo byly zle poskladane. Hlavne na zadku je zla pruzina. Ten nema zadny negativ a utlm chodi v dvoch krokoch. A na predku budu asi progresivky. Asi samozrejme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 20:56 | Nahoru | #10003
krAlik33> U závodních motocyklů se používají zásadně lineární pružiny. Vpředu i vzadu. Progresivní opravdu ne....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 20:58 | Nahoru | #10004
Ozzy_> prosim ta co rikas na sc1 a panonka? Da sa to tam jezdit v pohode alebo inu zmes? Lebo mam jeden zadok sc1 doma a mozno pojdem na panonku tak ci k nej dokupit predok?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 21:05 | Nahoru | #10005

radi5 píše: krAlik33> U závodních motocyklů se používají zásadně lineární pružiny. Vpředu i vzadu. Progresivní opravdu ne....



jj ja vim ale ten kdo ich tam dal tak to asi nevedel! Ja sem to tak kupil a niekto pred tym majitelom od ktoreho som to kupil tam vraj robil podvozok u halbicha. Vraj. Tak mi bolo povedane. Ked mi to na slovaci kukol p. Sinko tak zistil ze to nema cenu ani nastavovat lebo je to zle vyskladane. Asi. Podla tohi spravania ano....tak som to dnes vybral a poslal na prerobenie. A videl som ze zadny tlmic tecie napr. A potom pocity z jazdy v zakrutach

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 21:21 | Nahoru | #10006
Tak tam máš seriové pružiny - ty bývají progresivní.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 21:40 | Nahoru | #10007
radi5> tazko povedat. Vzadu je ohlins pruzina na seriovem tlmici a na prednych tlmicoch su nalepky hyperpro.. sak uvidime ci mi povie ked to rozoberie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 21:50 | Nahoru | #10008

krAlik33 píše: Ozzy_> prosim ta co rikas na sc1 a panonka? Da sa to tam jezdit v pohode alebo inu zmes? Lebo mam jeden zadok sc1 doma a mozno pojdem na panonku tak ci k nej dokupit predok?



Na Pannonce SC1 bude fungovat dobře od 25°C vejš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 21:54 | Nahoru | #10009
Biker_xx> vdaka. A aj predok ci len zadok?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 22:02 | Nahoru | #10010
krAlik33> Tak pro představu, jelikož mám pocit, že jsi tam byl taky, tak teďka s Wilďákama variant 1 v tom brutal vedru: začal jsem na rozkoukání s Metzeler 190/60 K2, nefungovalo, moc vedro.... tak jsem v poledne přezul na Pirelli 200/60 SC1 - fungovalo výborně.... druhý den v poledne už Pirellka umřela tak jsem dal Bridge V02 200/655 medium - to taky fungovalo, časy stejný, ale SC1 o fous jistější. Sluší se říct, že gumy jezdím jetý, ale pro porovnání to snad stačí.
Předek KR 106 směs medium absolutně bez problému - mám jí tam asi 1000 km a ještě něco dá - ta se vyhazuje preventivně.
Časy kvalda i závod 1:33.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 22:17 | Nahoru | #10011

krAlik33 píše: Biker_xx> vdaka. A aj predok ci len zadok?



Na předek SC2, klidně i za nižších teplot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 22:22 | Nahoru | #10012
Droppi> jj byl. a kery ze si to byl ty? jazdil si v najrychlejsej skupine. ja v druhej. ale cas 1:46

dik za info, jak poznals ze ta metzelerka nefungovala? ci podla vzhladu ci smykala?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 22:23 | Nahoru | #10013

Biker_xx píše: Na předek SC2, klidně i za nižších teplot.



super vdaka. ta predna sc2 je tusim taka univerzalnejsi.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2015 v 22:41 | Nahoru | #10014
krAlik33> Je a není. Naopak lidi používaj jako universální předek spíš SC1, já si ale nemyslim, že to je dobře, víc situací ti pokreje opravdu SC2. Potíž je, že když je teplo a navíc hrubej asfalt (což je typická Pannonka), SC1 nedrží tak, jako SC2. Na druhou stranu, když přední kolo nezatížíš buď extrémníma náklonama nebo bržděním v náklonu, je skoro jedno, co tam máš. Ale je lepší používat to, co by tě podrželo i při rychlejší jízdě, můžeš se tak na to spolehnout a máš klid v hlavě.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2015 v 01:06 | Nahoru | #10015
Biker_xx> takze na panonku radsu aj tak sc2 ze? Pocitam ze tak to bude aj na slovac a brno sc1 alebo jak pises klido proste vpredu sc2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2015 v 07:12 | Nahoru | #10016

krAlik33 píše: Droppi> jj byl. a kery ze si to byl ty? jazdil si v najrychlejsej skupine. ja v druhej. ale cas 1:46

dik za info, jak poznals ze ta metzelerka nefungovala? ci podla vzhladu ci smykala?



jj, smykala se
černočerný GSX-R a maník ve žlutý Ducati kombinéze a jezdil jsem oba dny v "Béčku"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2015 v 08:39 | Nahoru | #10017

Droppi píše: jj, smykala se
černočerný GSX-R a maník ve žlutý Ducati kombinéze a jezdil jsem oba dny v "Béčku"



a nebyls ty uz vic krat tento rok na slovaci? Zda sa mi ze sem ta tam uz videl. Myslim v kombje. Ja jezdil C.
Ale mas aj na motorce nejake zlte alebo zlate napisy? Lebo ak ano tak by mi nesedela zasa tvoja rychlost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2015 v 08:57 | Nahoru | #10018
krAlik33> byl jsem tam poprvé v životě a na motorce mám jen asfaltové a kačírkové nápisy Ale to je fuk, já ti chtěl jen nastínit co a jak s těma pneumatikama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2015 v 09:04 | Nahoru | #10019
Droppi> ok. Dky. Je to kazdopadne dobry pozntek a je pravda ze sem ho moc necekal. Bych povidal ze taky rychlik gumy tak misat nebude. Ale dobre vedet! Diky.
este je zajimave ze mas vpredu stale kr106 ak sa nemylim?nevadi ti ze maju ty gumy trochu iny profil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2015 v 09:41 | Nahoru | #10020
Tak ještě jednou, tady z toho obrázku je to dost jasný.

Pokud se bavíme o předku , pak platí následující: SC1 do chladna, SC2 do horka. Ještě tu ale hraje roli drsnost asfaltu. Čím drsnější a nerovnější (typicky Most, Pannonka), tím spíš víc používat SC2 a to i za nižších teplot. Čím hladší a rovnější asfalt (třeba právě Slovač), tím spíš používat SC1, klidně i víc do tepla.

Pokud se bavíme o zadku , je to obráceně s teplotama, ale stejně s drsností asfaltu. Teda SC2 do chladna a čím drsnější asfalt, tím je používat i do vyšších teplot, SC1 do horka, a čím hladší asfalt, tím víc je používat i do chladnějších teplot.

Osobně mám vyzkoušený, že ten zlom teploty, kdy směsi měnim, je tak kolem 25°C





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35714 Dnes v 07:47 Ppepek
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist