clawler>Ahoj. zdravim příznivce F-ka. Koukám jaký jste si tu rozjeli bájo topic tak toho taky využiju Koupil jsem F s potkaným motorem. Celou jsem jí udělal, vše OK, ale zdá se mi že je moc slyšet rozvodový řetízek. Přitom je nový a napínak je dle mě taky cajk. Slyšíte na svejch strojích řetízek? Jo a motka je 96 a najeto cca 35tkm.
Ahoj, tak tě tady vítám.
No já slyším rozvoďák celkem dost.
Jenže mi to je už úplně jedno, protože jí prodávám.
Včera jsem byl na poslední projížďce.
Vyjel jsem si i zatáčky ve Šternberku, jak se tam jezdí Ecce Homo.
Znáte to tam někdo?
Digison>ND - chlapi,omlouvam se za odboceni,ale shanim predni brzdovy desticky na GSX600F rv 96 a treba v suzuki je maj za 750.- par a Bikerscrown maj prd.Tak nevim,ale podle mne asi vite o necem lepsim a by to byly tutove na tu mou.diky
Já jsem kupoval destičky na
Koupil jsem Goldfreny, ale ty nejsou vůbec dobré.
Je tam na výběr více druhů, tak si vyber jaké potřebuješ.
Jinak jsem na GSX600Fko ještě viděl destičky z.Ferodo za cenu +-700/pár.Máte někdo zkušennost s Ferodama??Díky
Sensation86>HajekJirka> Za kolik ji prodavas?ja za 55tis je to r.95 a nejeto 57tis km... mam to s ladakem Laser a este navic je motka z pulky nova... a prodavam ji uz 2masice takze hodne zdaru pri prodavani...
Já mám r.v. 1992 najeto cca 58 000KM 2x bouraná. Mám jí poškrábanou nemám tam žádné doplňky ani vylepšení a prodávám jí za 35 000Kč.
Už mám dva kupce.
35 000 je "vyvolávací" cena. Prodám ji i za 25 000, ale niž bych nešel.
Digison>Mach1> pro info jsem jim tam prave volal jako prvnim a rikali,ze maj prd na rok 96:(.takze nevim,bud jsou nemozny nebo liny po foune neco hledat.Co se tyka ne/setreni na deskach - no,naprosto souhlasim,ze brzdy jsou alfou a omegou a setreni neni na miste.Jenze mam dilema.Kdyz vezmu to,ze masina neni nejmladsi a me vikendove jezdeni je spis prejizdeni,tak se me asi budete smat-proste toho moc nenajezdim.Beru to spis ucelove a cilene.jezdim spis autem.Nemam moc predstavu a zkusenost a pokladam si otazku pokud stojej desky 430.- nebo 750.- je opravdu bezpecnost a kvalita (v tomto pripade material? - male opotrebeni kotoucu/desek? - dobre chlazeni?) opravdu odpovidajici rozdilu v cene? ono dat 900 a 1500 je proste rozdil:).Vetsinou nejdu hned po nejdrazsim,ale po kompromisu- zase nejsem tak bohaty...abych si mohl kupovat levne veci..proto se ptam.
Neco si o tom precti, je to uplne z jinyho typu smesy.Ty levnejsi byvaj tzv. organicke, ty drazsi vetsinou zas tzv. sintrovane. Rozdil je radikalni. Sintrovane vyrazne lip brzdi, prakticky nevadnou, pomaleji ubyvaj a povetsinou nezerou kotouce. To rozdil mezi nima bych rek ze je dokonce vetsi nez je rozdil cenovej
http://www.motoinzer...04845-gsx-600-f.html
Sensation86>HajekJirka> Tady je link na muj inzerat
http://www.motoinzer...x-600-f.html [/quote]
Jasné.
Je opravdu pěkná. Kolik tě stál ten výfuk?
1. Jak je to s cestováním? jde na tom třeba v pohodě najet 500 km denně? jak je to se spolujezdcem a jestli se tam jde dát kufr dozadu a jestli když bych si koupil postraní brašny (nebo jak se tomu řiká) jestli se tam nebude překážet výfuk?
2. Co motor je to asi držák když je to vzducháč? a bude to asi krmený karburátorama předpokládám?
3. Jaká je cestovní rychlost a spotřeba?
4. jaká je váha motorky a ovladatelnost v zatáčkách? a jak je to s podvozkem, brzdama?
5: jak je to servisem? po kolika km se mění olej a jaký je přístup k motoru... jestli třeba vždy když se něco dělá (např. mění olej nebo svíčky) jestli se musí sundavat kapotata?
předem dík
nechce se mi těch 30 stránek číst proto se ptám na to co tu možná už zaznělo
PosMiros>Ahoj lidi vybírám motku kterou koupim (chci kupovat někdy na zimu takže cca listopad) a při projíždění inzerátů jsem objevil právě GSX 600 F a hrozně mě zaujala je taková krásně zvláštní líbí se mi ten novější model s tou velkou bachratou kapotáží takže jestli vám to nevadí tak bych se rád zeptal na pár otázek
1. Jak je to s cestováním? jde na tom třeba v pohodě najet 500 km denně? jak je to se spolujezdcem a jestli se tam jde dát kufr dozadu a jestli když bych si koupil postraní brašny (nebo jak se tomu řiká) jestli se tam nebude překážet výfuk?
2. Co motor je to asi držák když je to vzducháč? a bude to asi krmený karburátorama předpokládám?
3. Jaká je cestovní rychlost a spotřeba?
4. jaká je váha motorky a ovladatelnost v zatáčkách? a jak je to s podvozkem, brzdama?
5: jak je to servisem? po kolika km se mění olej a jaký je přístup k motoru... jestli třeba vždy když se něco dělá (např. mění olej nebo svíčky) jestli se musí sundavat kapotata?
předem dík
nechce se mi těch 30 stránek číst proto se ptám na to co tu možná už zaznělo
1. 500km jde v pohode, akorát me prijde ze má tvrdší sedlo
2. je to držák, já mám cca 80 tis a v klidu, je to karburátor
3. moje cestovka je kolem 130-140 jak kdy, jezdim 5 - 5,5l da se i za 4,5
4. na manipulaci na místě je těžká za jízdy to nepoznáš jo záleží jakou máš gumu, originál je 140, vetsina jezdí 150 je lepsi
5. olej po 6, svíce po 12, přístup k motoru super (nemám kapoty)
Naposledy editováno 29.08.2008 09:54:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |