asi blbá otázka, ale je nějakej fígl jak jezdit zatáčky, serpentiny a tak z kopce, pohodlnějc, než před zatáčkou si víc přibrzdit a pak si celou zatáčku projet pod plynem, a zas přibrzdit a další pod plynem ?
či spíš je vám pohodlnější jet zatáčku lehce pod plynem a předek lehce přibrždovat.. nebo je tu nejaka lepší varianta ?
zatáčky do kopce sou pohoda, páč se to dá jet pořádně pod plynem, zatímco z kopce to pořád neni ono - nějak tomu nemůžu uplně přijít na kloub...
1 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
Naposledy editováno 08.10.2010 01:56:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
350.632>zatášky porovine a dokopce s plynem asi záleží jaká motorka moje 3apůla se v zatáčce při přidání plynu má snahu rovnat z náklonu v zatáčce zásadně nebrzdim přední brzdou nechápu ty co to děšlaji a nechábu že nejdou na držku já sem tak brzdil na pístu kde sem měl zadní nefunkční a a všude kde bylo trošíčku štěrku sem ležel
Vono na třiapůle se dělá a funguje spousta věcí jinak než na jiných motorkách. konkrétně rozdíl v brzdách je nebetyčnej
1 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
_monty>Projizdim je na neutral..otacky v omezovaci a rychle stridam predni a zadni brzdu..
haha
jujdys>Ser na to Zajeď někam, kde jsou zatáčky - Rakousy, Itoška atd. a za pár dní budeš kroužit točky ( vracečky ) jak nic. U nás zatáčky "nejsou" ... Jináč když náhodou nejsem do vracečky moc dlouhej , tak ji přibrzdim trochu víc a na výjezdu lehce polechtám plynem. Jináč klasika, čím větší náklon, tím míň brzda, pokud ani to nepomůže, tak klopit dokud nezvlhnou trenky ...
mužu potvrdit , 14 dní na corzice a zatáčky neřeším . Jen jsem tam nejak zapomněl jezdit rovně
1 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
RomanSS> ty dve ktere zminujes jsou me nejoblibenejsi zatacky Na tom cecku se chce posunout hodne dopredu, jedes z dost velkeho kopce dolu, to se nezda.
Tak, citace od Dawa02. Z toho jsem nějak pochytil, že to mám tlačit na předek, což jsem teda dělal, ale stejně jsem v klesačce nejistý, teda v levé, v pravé jsem spadl.
Před zatáčkou (z kopce) se posunout dozadu a trošku vysednout.
Pak se dá v zatáčce dobrždovat lehce zadní brzdou , přední už nee.
Trochu plynu (je potřeba mít podřazené většinou 2ku na vracečky) a od poloviny zatáčky přidávat. A když je tam štěrk jste v prdeli , dá se snížit náklon (víc moto narovnat) a více se vyklonit jakoby vysednout tělem. Hlavne nepřidávat a nebrzdit.
Tet ktomu donutit ještě mozek.
_BoB_>A tak jak to teda je ? no počkám asi na to až se tu objeví SVSkřítek ten to nějako opět vysvětlí kde se co teoreticky dočetl k tomuhle problému
Neboj letos jsem najel 8300km takze mam i trochu praxe. Ale lepsi se nejdriv naucit teorii nez jen jezdit a zjistovat chyby skrz rozbitou motorku.
K tomuto tematu moc materialu v knihach neni. Keith to ani nepovazuje za velky problem. Rika ze pokud to neni hodne prudky kopec motorka vzdy bez plynu zpomaluje. Ale nejake tipy jsem nasel:
Hodne se drzet koleny nadrze aby byly volny ruce (ja mam na to ty stormgripy).
Podradit si na nizsi stupen.
Sednout si vice dozadu.
A podle mne je lepsi vic si pribrdit pred zatackou nez normalne a otvirat plyn pomaleji.
A pocitat stim ze clovek ma z kopce vetsi brzdnou drahu. Takze zacit brzdit driv.
Naposledy editováno 08.10.2010 14:33:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
RomanSS>V klesačkách bychom se měli tlačit jakoby víc dopředu ne?
Mě teda neposlouchejte, racer nejsem a v klesačce jsem si ustlal už 2X!
když se natlačíš při jízdě z kopce na přední kolo, tak tam pak máš většinu hmotnosti, to je jednoduchá fyzika. a mít "všechno" na jednom kole je blbost.
nějak se mi tvoje teorie nezdá pošli sem odkaz, odkud bereš tu teorii Dawea...
a ještě nám řekni jak sis v těch dvou točkách z kopce ustlal, resp. jaký kolo ustřelilo?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Forty>když se natlačíš při jízdě z kopce na přední kolo, tak tam pak máš většinu hmotnosti, to je jednoduchá fyzika. a mít "všechno" na jednom kole je blbost.
nějak se mi tvoje teorie nezdá pošli sem odkaz, odkud bereš tu teorii Dawea...
a ještě nám řekni jak sis v těch dvou točkách z kopce ustlal, resp. jaký kolo ustřelilo?
Jedno ustlání si nepamatuju, druhý ustlání je z Brna a který kolo podklouzlo nepoznám, ale je to při přidávání plynu, takže zadek by měl být zatížený...možná jsem měl gasnout víc, já nevím...každopádně je to pravá klesačka.
(je to na konci, přetoč si to)
RomanSS>Jedno ustlání si nepamatuju, druhý ustlání je z Brna a který kolo podklouzlo nepoznám, ale je to při přidávání plynu, takže zadek by měl být zatížený...možná jsem měl gasnout víc, já nevím...každopádně je to pravá klesačka.
(je to na konci, přetoč si to)
Co si tam mel za gumy?