asi blbá otázka, ale
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
či spíš je vám pohodlnější jet zatáčku lehce pod plynem a předek lehce přibrždovat.. nebo je tu nejaka lepší varianta ?
zatáčky do kopce sou pohoda, páč se to dá jet pořádně pod plynem, zatímco z kopce to pořád neni ono - nějak tomu nemůžu uplně přijít na kloub...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 08.10.2010 01:56:12
jujdys>Ser na to Zajeď někam, kde jsou zatáčky - Rakousy, Itoška atd. a za pár dní budeš kroužit točky ( vracečky ) jak nic. U nás zatáčky "nejsou" ... Jináč když náhodou nejsem do vracečky moc dlouhej
, tak ji přibrzdim trochu víc a na výjezdu lehce polechtám plynem. Jináč klasika, čím větší náklon, tím míň brzda, pokud ani to nepomůže, tak klopit dokud nezvlhnou trenky ...
mužu potvrdit , 14 dní na corzice a zatáčky neřeším . Jen jsem tam nejak zapomněl jezdit rovně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)