Zkoušel jsem to tak že před zatáčkou podřadim dva kvalty dolu a v zatáčce za to zatáhnu, sice to driftne ale je to takový hrozně krátký, byl jsem koukat na závody supermoto a na drift nějak používaj zadní brzdu. Moje otázka zní jak? To podřadí o dva kvalty dolu a pořád drží spojku a driftujou přes tu brzdu? Nějak se mi to nepodařilo okoukat. Zadní kolo se ale pořád točí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
sla píše: LOLEK>pořád mluvíte o slidu a říkáte tomu dirft :)
nájezd do zatáčky kdy se brzdí zadní brzdou a zadek jede smykem je slajd
když vyjíždí ze zatáčky pod plynem a má zadní kolo ve smyku je drift
To je určitě pomalejší než když se vyjíždí ze zatáčky čistě.
ale do zatáčky jde najed a projed jí driftem ne?já myslim že určitě....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
Jinak průjez správně provedeným driftem je samozřejmě rychlejší!
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
Jak tak ctu tu diskuzi... :D
A ja si myslim ze slovo "drift" je proste jen kdyz se kolo(kola) protaci a proste nemaji adhezi s vozovkou...a jak to do toho "driftu" dostanes uz je jen urcity typ atd.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
...ale u motardu je to smyk zadniho kola pri najezdu DO zatacky kterej vznikne tim ze se jde brutalne na brzdy a zadek se odlehci pak uz staci treba jen brzdnej moment motoru, nebo podrazeni, nebo lehce zmackla zadni brzda..... pri vyjezdu pokud se protaci kolo prebytkem vykonu vetsinou se oznacuje jako powerslide..... ale treba u aut rikaj drift i tomuhle plus se k tomu pripojuje naky slovo podle kteryho se rozlisuje jak se k tomu smyku dospelo....
vicemene je asi fuk jak se tomu kde rika..... dotaz byl jak natrenovat to cemu se rika drift u motardu jetsli sem to dobre pochopil.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
2 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
chce to vzit na letiste a zkouset ..... vic toho nevymyslis......
teď to pod tím předchozím příspěvkem vypadá že máš brzdit jen zadkem, to samozřejmě ne, reagoval jsem na ty příspěvky kdy tu někdo radil že odlehčíš zadek a kolo pude do smyku samo :)
ten smyk musíš vyvolat prostě zadní brzdou, to jinak nejde :)
2 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
stahni si nějaký video ve vysokým rozlišení a uvidíš jak u vrcholu zatáčky sundá nohu z brzdy
každopádně nemůžeš sundat nohu z brzdy když máš moto na štorc, to tě to asi fakt překopne
ale podle mě tim že odlehčíš prdel, tak tu gumu prostě od země neodlepíš, tak aby ztratila grip, u auta k tomu stačí velká odstředivá síla která to překoná a gumy od silnic utrhne, na tej motorce prostě potřebuješ brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
ani na šotolině kde je přilnavost oproti asflatu nulová neutrhneš ani za boha zadní kolo tím že přeneseš váhu dopředu, podřazením je to stejnej efekt, ale jen na chvilku do doby než se toáčky srovnaj a překoná se síla motoru která má tendenci to zadní kolo brzdit
2 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
tak neni ucel tam zakazdou cenu narvat drift ale bejt rychlej.... kdyz budes pilovat rychlej najezd do zatacky s tim ze jdes pozde na brzdy tak to prijde samo.....
sla: chces rict ze se dava noha na zem jen v levy zatacce? ja nerikam ze to zadni kolo nic nebrzdi.... brzdi ho motor, kdyz ne dostatecne tak prudce podrazujes nebo pribrzdujes.... ale ten drift je vedlejsi ucinek tvrdyho brzdeni na predku.... kdyz budes do zatacky rychlej a bude to trhat zadkem tak si nabijes, kdyz nebudes tak rychlej tak to probrzdis do nuly nebo do nesmyslne pomalyho prujezdu..... at si jezdi kazdej jak chce ... timto koncim s tematem.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
jo a kdyz se ti pri tom podrazeni prestane kolo smykat protoze se srovnali otacky je cas na razeni o dalsi kvalt dolu.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
Nevim, prostě při nájezdu do zatáčky se brzdí předkem i zadkem a podřazuje to je snad logický. Když budu chtít jet smykem tak prudce zabrzdim přední brzdou odlehčí se mi zadek a zadní kolo dostane smyk a zničehonic pojede smykem, to trochu popírá fyzikální zákony podle mě :D nějak nevim kde se vezme ta síla která překoná adhezi mezi silnicí a kolem a donutí se to kolo smýkat bokem. Když budu podřazovat, budiž, ale musel bych stále držet otáčky motoru v maximálním točivém momentu aby motor měl co největší brzdnej účinek, což se možná s trochou cviku povede, ale to kolo tak maximálně zacuká, motorka se zavlní a to bude asi všechno.
assassin: zkus navštívit nějaký závody supermota, okoukni jak to dělaj, příapdně se zkusit poptat.
nemam sice motarda, mam nazutý na motorce kopačky, takže nějaký drifty udělat akorát tak v terénu, ale párkrát se mi to i nechtěně povedlo i na asfaltu, protože ty gumy hovno drží a motorku jsem nesložil, přeci jen to neni žádnej supersoprt takže se to chová uplně jinak
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
:thmubup:
sla> Jak bylo napsáno dříve, podřazovat bez meziplynů a pomáhat do smyku zadní brzdou, myslíš že to nejde?
Jinak v tom čase 0:30 to je drift pod plynem bych řekl...
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
jinak ja sem prestavoval jednu motorku co ted jezdi openy, neco sem na ni i najezdil... znam par motardistu se kterejma sem drift konzultoval a trenoval: no.81 aliii ... a treba no.99 pavel kajgr..mimo jine mistr rep. v mitasu .... a treba na poslednim pisku vitez openu.... ale je mozny ze oni tomu nerozumej nebo me schvalne chteli zmast......