Zkoušel jsem to tak že před zatáčkou podřadim dva kvalty dolu a v zatáčce za to zatáhnu, sice to driftne ale je to takový hrozně krátký, byl jsem koukat na závody supermoto a na drift nějak používaj zadní brzdu. Moje otázka zní jak? To podřadí o dva kvalty dolu a pořád drží spojku a driftujou přes tu brzdu? Nějak se mi to nepodařilo okoukat. Zadní kolo se ale pořád točí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
Nevim, prostě při nájezdu do zatáčky se brzdí předkem i zadkem a podřazuje to je snad logický. Když budu chtít jet smykem tak prudce zabrzdim přední brzdou odlehčí se mi zadek a zadní kolo dostane smyk a zničehonic pojede smykem, to trochu popírá fyzikální zákony podle mě :D nějak nevim kde se vezme ta síla která překoná adhezi mezi silnicí a kolem a donutí se to kolo smýkat bokem. Když budu podřazovat, budiž, ale musel bych stále držet otáčky motoru v maximálním točivém momentu aby motor měl co největší brzdnej účinek, což se možná s trochou cviku povede, ale to kolo tak maximálně zacuká, motorka se zavlní a to bude asi všechno.
assassin: zkus navštívit nějaký závody supermota, okoukni jak to dělaj, příapdně se zkusit poptat.
nemam sice motarda, mam nazutý na motorce kopačky, takže nějaký drifty udělat akorát tak v terénu, ale párkrát se mi to i nechtěně povedlo i na asfaltu, protože ty gumy hovno drží a motorku jsem nesložil, přeci jen to neni žádnej supersoprt takže se to chová uplně jinak