globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák x výkon
18.6.2010 v 22:17
Zdravím, dneska jsem namontoval laďák (Creptus, zvuk parádní) ale je teď sršeň takový línější a hůř jde do otáček. Takže se chci zeptat, co s tím. Seřídit směs nebo ještě něco? A kolik asi tak za to vypláznu? Pojedu za mechanikem ale chci se už tady předem trochu informovat, díky.

(reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 21:44 | Nahoru | #61

saly.pce>Rob2> A proč do tebe? Však tvůj názor je zcela v pořádku. Vždy budou 2 strany a jinak tomu nikdy nebude

Laďák x výkon

21.6.2010 v 22:03 | Nahoru | #62
Vítěr-> Nemáš zač A homologaci tu já neřeším, do zahraničí nejezdím a u nás na STK bych prošel i kdyby mě trčely ventily z uřezaných svodů

(reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 08:33 | Nahoru | #63
Rob2> Já tě narosto chápu. Já třeba mám na motorce neskutečný zvuk z GP koncovky a mám to rád, to se o mě ví. Ale vždy, když jedu okolo maminky s kočárkem, tak zcela vymáčknu spojku ajedu potichu jako myška, abych neudělal nějaký problém. Na tohle taky nadávám. Já zase ale oproti ostatním skoro na silnici nevyjedu, jezdím už jen převážně okruhu. Ano souhlasím, je to o věku a pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 09:14 | Nahoru | #64

saly.pce>To by mě zajímalo, kdy ty se už probereš Laděné koncovky je jen pojem. Jsou laděné svody a otevřené koncovky. Stav se na kafe a probereme to, protože tady píšeš bludy. To že připltiíš desítky tisíc za světovou značku neznamená, že dostaneš laděnou koncovku. Dostaneš stejně otevřenou koncovku jako od jakéhokoliv jiného výrobce. Zkus si někdy vzít například Akrapovič koncovky pro R1 a podívej se skrz a pak něco tady povídej.

Ach jo, ty jsi fakt nenapravitelný. Ale chápu, máš špatnou zkušenost...



hmmm ... porad bez reakce? :(

jen by me proste zajimalo, jestli jsou podle Tebe ladene svody proste jen svody s vetsim prumerem ... pripadne zamerne zdeformovane, jen z duvodu, aby se to na motorku "veslo" (Tva slova) ... Pokud to beres takhle porad, tak se rozhodne nebavis o ladenych svodech ... O zrychlovani plynu, o funkci kolektoru, o rovnici kontinuity neco vis?

Laďák x výkon

22.6.2010 v 09:31 | Nahoru | #65
Mno laďák je supr věc, dukud se před tebou při projížďce nerozskáče po cestě kůň... Už se mi to stalo dvakrát a zatím si je udrželi, a já když viděl toho chudáka koně vyplašeného tak sem ubral plyn, zmáčkl spojku a projel to kolem něj na volnoběh a až po cca 200m pomalu jel dál. Stejně twin na volnoběh dusá jako blbý. V 90% je to krásné mít otevřenou koncovku, ale občas se to nehodí.

(reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 10:51 | Nahoru | #66

mateSAS>hmmm ... porad bez reakce? :(

jen by me proste zajimalo, jestli jsou podle Tebe ladene svody proste jen svody s vetsim prumerem ... pripadne zamerne zdeformovane, jen z duvodu, aby se to na motorku "veslo" (Tva slova) ... Pokud to beres takhle porad, tak se rozhodne nebavis o ladenych svodech ... O zrychlovani plynu, o funkci kolektoru, o rovnici kontinuity neco vis?



Hele pane, pokud o těch uvedených tématech víš hodně a bavilo by tě dělat do koncovek, co se sejít?

Jinak k tvému dotazu. Mám takový pocit, že bychom se tu upsali, než bychom si to vše vysvětlili. Jak jsem psal víše, rád se sejdu na kavě a pobavím se s tebou o tom. Do Prahy to mám kousek. Co ty na to?

Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:03 | Nahoru | #67
Eddie666: tak to bude spíš subjektivní pocit, že to jede hůř..Nicméně koncovka sama o sobě bývá zrádná a stát se ,že někde 3koně veme a někde 3koně přidá je klidně možné..A právě v nižžších otáčkach to může být pocítit..Protože ,když ti to z 20koní veme 3tři půjde to poznat naopak když ti to nahoře z 80ti 3 přidá, poznat to nepůjde..Pokud motor šlape jak má, neřešil bych to

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:08 | Nahoru | #68
me teda TLS jede s urvanejma koncovkama hur nez se serii... stejnou zkusenost ma Luna98 na TLR s nove namontovanymi koncovkami Creptus... proste to taky jede znatelne hur.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:12 | Nahoru | #69

assassin>me teda TLS jede s urvanejma koncovkama hur nez se serii... stejnou zkusenost ma Luna98 na TLR s nove namontovanymi koncovkami Creptus... proste to taky jede znatelne hur.



A dávali jste to poladit?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:18 | Nahoru | #70

saly.pce>A dávali jste to poladit?



vždyť v příspěvku 15 tvrdíš že to není potřeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:20 | Nahoru | #71

saly.pce>A dávali jste to poladit?



svoje TLS sem ladil sam, mam krabicku od yoshimury ktera umoznuje zlehka hejbat mapama v origo jednotce. Pokud mam koncovky bez tlumitek tak at s tim delam cokoliv tak to proste jede furt bidne (do 6ti tis to jede jak SVcko:( ) s tlumitkama je to znatelne lepsi, tak s tim i jezdim.Serie je znatelne tezsi a i mam seriove vyfuky hodne domlacene.
Lunovo TLR je v serii....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:22 | Nahoru | #72

Stev>vždyť v příspěvku 15 tvrdíš že to není potřeba



jj strikacka si to "poladi sama" :) bohuzel ne, no

ale ono na V2 ten vyfuk holt bude vetsi orisek.. na R4 staci udelat pruchozi koncovku a ono to ve 14tis holt hodi naky kone navic... u V2 to v 10tis mozna hodi nakyho kone navrch taky ale tam uz je to tak bidny ze tam stejne nikdo nejezdi.. zato zabity pasmo 4-6tis se sakra pozna...

jinak moje vyfuky jsou BOS... takze se to "nepovedlo" nejen v Creptusu. Yoshboy ted s full yosh hlasi taky pokles vykonu, ale tam vzhledem k tomu ze je to full vyfuk uz by mohlo ladeni neco prinest...

Naposledy editováno 22.06.2010 11:25:02

(reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:26 | Nahoru | #73

Stev>vždyť v příspěvku 15 tvrdíš že to není potřeba



Ale u dvouválů je to jiné a u každé motorky je to taky jiné Většinou ladit netřeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:28 | Nahoru | #74

assassin>svoje TLS sem ladil sam, mam krabicku od yoshimury ktera umoznuje zlehka hejbat mapama v origo jednotce. Pokud mam koncovky bez tlumitek tak at s tim delam cokoliv tak to proste jede furt bidne (do 6ti tis to jede jak SVcko:( ) s tlumitkama je to znatelne lepsi, tak s tim i jezdim.Serie je znatelne tezsi a i mam seriove vyfuky hodne domlacene.
Lunovo TLR je v serii....



S tlumivkama je to lepší, protože u dvouválu je to lepší pro korouťák od spoda. To potom ano. Navíc ono je ladit trochu origo jednotku a mít laditelnou jednotku, kde můžeš nahrávat různé mapy. Ale tak to zase víš, takže to nemusím vysvětlovat

(reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:29 | Nahoru | #75
assassin> já nevím, taky se mi zdá že je 2V náchylnější, ale zase věřím tomu, že kdybych si nechal udělat u creptusu výfuky a nechal někoho ať si trochu pohraje s jehlama, přínos bude podobnej jako svatá trojkombinace laďáky, filtr, dynojet a brzda. Ale dělat to zatím nechci protože mám pěknej střed o kterej nechci přijít a nepotřebuju aby to řvalo On je každej motor jinej.

e: na druhou bych radši koupil scorpiony, leo vince nebo yoshe, přece jen nevěřím že to uměj spočítat stejně. To by chtělo pár testů značkovej proti creptusu za stejných podmínek, ale to nedělá nikdo

Naposledy editováno 22.06.2010 11:33:52

(reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:29 | Nahoru | #76

assassin>jj strikacka si to "poladi sama" :) bohuzel ne, no

ale ono na V2 ten vyfuk holt bude vetsi orisek.. na R4 staci udelat pruchozi koncovku a ono to ve 14tis holt hodi naky kone navic... u V2 to v 10tis mozna hodi nakyho kone navrch taky ale tam uz je to tak bidny ze tam stejne nikdo nejezdi.. zato zabity pasmo 4-6tis se sakra pozna...

jinak moje vyfuky jsou BOS... takze se to "nepovedlo" nejen v Creptusu. Yoshboy ted s full yosh hlasi taky pokles vykonu, ale tam vzhledem k tomu ze je to full vyfuk uz by mohlo ladeni neco prinest...



No jestli to je full systém, tak to určitě bude po poladění znát k lepšímu a bude nárůst koníků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:40 | Nahoru | #77

saly.pce>S tlumivkama je to lepší, protože u dvouválu je to lepší pro korouťák od spoda. To potom ano. Navíc ono je ladit trochu origo jednotku a mít laditelnou jednotku, kde můžeš nahrávat různé mapy. Ale tak to zase víš, takže to nemusím vysvětlovat



dokazu tam pridat/ubrat az 10procent na dobe vstriku..coz uz je docela dost... neumim to ale tak jemne (treba mapa 8x8 bodu) ale jen ve trech bodech mezi kterejma to interpoluje.. tzn to ze to "vubec" nejede do 7tis bych mel doladit, ale opak je pravdou. ve spicce je zase asi u TL hlavni rstrikce sani, takze tak jako tak, koncovkama to clovek asi vzdy spis zabije nez ze by tomu pomohl. ale tech par kilo na vaze je znat a kdyz se ty roury ucpou tlumitkem tak to trochu i jede:)

(reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 11:53 | Nahoru | #78

assassin>dokazu tam pridat/ubrat az 10procent na dobe vstriku..coz uz je docela dost... neumim to ale tak jemne (treba mapa 8x8 bodu) ale jen ve trech bodech mezi kterejma to interpoluje.. tzn to ze to "vubec" nejede do 7tis bych mel doladit, ale opak je pravdou. ve spicce je zase asi u TL hlavni rstrikce sani, takze tak jako tak, koncovkama to clovek asi vzdy spis zabije nez ze by tomu pomohl. ale tech par kilo na vaze je znat a kdyz se ty roury ucpou tlumitkem tak to trochu i jede:)



Super poznatek, díky za něj

Laďák x výkon

22.6.2010 v 12:39 | Nahoru | #79
NO ja na V2 mam "vykotlany" origo a vnitrek Sharon, takze taky zadnej leo atd a jediny co me ted trapi je to pokud si brblam pres mesto ( za 3 a cca 3000ot ) tak si obcas foukne zpatky do karbce ( asi chuda smes ) Jinak me pripada ze me to sebralo spis vrsek kterej u duc fakt neresim a smes snad pujde doladit pac to dela jen v nizkejch otackach.Kdyz na 3000 uberu a hned full das tak vystreli naprosto plynule a bez prostestu, ze by ta volnobezna smes?

edit: KN uz tam je a zmena zadna. ( s tim flusanim )

Naposledy editováno 22.06.2010 12:40:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 19:52 | Nahoru | #80
Eddie666> nemělo by mít žádný,ale jeden klučina od nás říkal že od té doby co nazul laďák tak to začalo brát víc oleje.Nás dalších 6 co má taky Creptus tak bez problémů.Pár dalších lidí taky říká že ladák trošku bere olej.

(reakce na) Laďák x výkon

22.6.2010 v 20:01 | Nahoru | #81
To je jen asi schoda náhod.Creptus je luxusní lauf a všem ho doporučuji.Jak já říkám za málo peněz hoooooodně muziky.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

22.6.2010 v 20:34 | Nahoru | #82
No snad to s tím olejem nebude tak žhavé, jinak dneska jsem to projížďal a zdálo se mě to živé, možná to byl fakt jen pocit, víc to řve, tudíž jsem si všiml, že řadím dříve a jezdím na nižší otáčky, ve kterých to samozřejmě tak moc nejede. A spotřeba- natankoval jsem plnou a ujel 174 km, takže asi 7.4 l/100 km, ale teda jel jsem jen palbu, klidnou jízdu skoro vůbec, takže spotřeba zůstala asi stejná, to ještě vyzkouším, a ohledně výkonu, uvidíme na brzdě co se naměří. Díky všem za ochotu poradit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

23.6.2010 v 07:10 | Nahoru | #83
Eddie666> No pěkně ti to huláká To ,že ti to něco ubralo bych řekl, že je spíš tvůj subjektivní dojem..., ale zajeď na brzdu a budeš mít jasno. A i kdyby ti to sebralo trochu výkonu,... plácnu 140 nebo 130 koní... na CZ silnice? myslím, že při takovém výkonu už je to prašť jako uhoď

Určitě mi řekneš, že mám stříkačku atd atd. Ale a leč nedám na Crektuse dopustit :) Když jsem si ho objednával všichni mi tvrdili ,že se mi to do 1000km rozpadne, vylítají nýty, kompletně mi to rozhodí chod motoru a bez PowerCommandru a KNka ať to tam ani nedávám. A ještě pár podobných řečí jsem si vyslechl. Výsledek ? Ujel jsem už s koncovkou ccca 2.5tis km naprostá spokojenost. Hlavně (ikdyž mi to nikdo nevěří) já si koncovku kupoval proto, že sériový lauf po zahřátí motorku je žhavej, že na něm neudržíš 2sec ruku. Mám moto docela vysokou kozu a batůžek je malinký. Když se mi sápe tam nahoru za mne, tak jsem vždy trnul jestli se mi nespálí. Na tomhle karboňáku by se mohlo převážet i mražené maso a bylo by to v pohodě Zvuk a vzhled už jsou pro mne jen další příjemné bonusové rozšíření.
za mne:
Opticky vzhled 9/10 - ale to je tím, že pracuji jako kontrola v nástrojárně a řekl bych , že na tu přírubu se mohla vzít ta kulová fréza možná trochu menší aby to nařádkování nebylo tak moc odskákané
Zvuk - 10/10 - o ten mi sice tak moc nešlo ale je pravdou, že to trochu potěší když se pár lidí otočí nebo vám řekne, že to má hezký zvuk.
Funkčnost 10/10 - nevím co více přidat než video které mám v profilu a dole graf z motorové brzdy na které jsem byl před cca měsícem. Myslím, že výsledek je naprosto postačující.
Dodám jen, že motorka nemá ani KN-filtr , ani PowerCommandre. Je to jen vyměněná koncovka.

Celkový dojem ... splní to svou funkci po všech stránkách, "nerozprcá" to chod motoru.Tak k čemu Yoshimuru co Suzuki podporuje za 13tis když CZ výrobek za poloviční cenu odvede stejnou práci.

Aby to zase nevypadalo, že to není dokonalé božké dílo a tohle je óooda tak trochu bych ale pohanil tlumivku. Přeci jen jak se montuje na jeden nezajištěnej šroubek a tlumivka nemá (možná novější modely už ano) dosedací tvar půlkulatý, po každých cca 200km se mi šroubek polevuje lepit se mi to nechce... z tohoto detailu jsem trochu nešťastný.

[img]
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

23.6.2010 v 09:12 | Nahoru | #84
_BoB_> Tak tomu říkám nádherný PR článek a moc za něj děkujeme A taky děkuji za to info ohledně tlumivky. Dnes jedu za kolegou, tak to hned probereme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

23.6.2010 v 09:44 | Nahoru | #85
saly.pce> Nemáš vůbec zač ...
S tou tlumivkou kdyby se něco vymyslelo ... bylo by to super. Ikdyž nevím sám jak to "pořešit" aby to bylo jednoduché na výrobu a nenásilné na vzhled a montáž Tahle jedním šroubkem je to sice velice jednoduché a elegatní řešení. Ale v realitě u mne teda nic moc kdyby ten šroubek byl nahoře tak by třeba neměl možná ani chuť třeba sám vypadávat. Ale zase držet se trochu vzhledově-estetického hlediska dole je přeci jen nenápadnej.
Ještě jsem moc nezkoumal jak tohle má "pořešené" konkurence ale někde jsem už viděl tlumivku co měla rádiusovou dosedací plochu, vy máte plošku která dosedá na dvou bodech,je to jednoduché ne výrobu a univerzálnější na pro více průměrů vývodů ale ale. Teoreticky větší dotyková plocha... "mohlo by to zabrat" ze strojařského hlediska nějako nabastlit "kontra-matku" je tutovka :)
Jen BTW to jsem jedinej kdo má tenhle problém nebo ostatní třeba na férovku lepili nebo takně co ?
[img]

Naposledy editováno 23.06.2010 09:49:51

Laďák x výkon

23.6.2010 v 10:48 | Nahoru | #86
No zatím jsme od nikoho jiného neměli takovou informaci. Určitě neco vymslíme, aby to bylo ještě lepší

(reakce na) Laďák x výkon

23.6.2010 v 17:46 | Nahoru | #87

_BoB_
Jen BTW to jsem jedinej kdo má tenhle problém nebo ostatní třeba na férovku lepili nebo takně co ?


Možná je to tím, že já od té doby co sem namontoval Creptus jezdím bez tlumivky a zatím spokojenost po cca 1000km sem musel doladit trochu jenom volnoběh, ale jinak vše v poho.
Teď mě čeká cesta do Chorvatska a tu bez tlumivky nedám (zlatý vuvuzely ), budu si muset dát na ten šroubek bacha....co zkusit pérovku

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

23.6.2010 v 19:47 | Nahoru | #88
na XTčku mám Crepa, faktem je, že jsem musel zajet až do Jablonného, abychom to dopaspovali na místě, ale vcelku pěkná projíždka. Na Versyse jsem musel koupit "Abramoviče" bo nabídka z Crepu (doposud) nedorazila a mailem už to bude asi tak měsíc co jsem to poptával
Jinak na XT jezdím bez tlumivky, super rachot, výkonově to nepoznám kůň sem nebo tam). Já ho tenkrát bral jen kvůly zvuku. Není špatný když o Vás každý plechovkář ví.

Laďák x výkon

23.6.2010 v 20:06 | Nahoru | #89
Jó když byli moje děti ještě v kočárku,tak mi taky vadil i Žigulík na cestě.Teď jsou už větší a hluk na cestě vnímám jinak. Dělám často u silnic a musím říct,že hlučnější moto je pořád v pohodě oproti kamiónům,náklaďákům a starším autobusům. Vlastně se v hluku města stratí.Můj názor je,že je lepší být trochu víc slyšet v provozu,hlavně ve městě!!!

P.S. Nechápu proč se všichni obdivně otáčí za vyprdlenejma chopperama?? Je to nějakej uznávanej kult,nebo respektovaný gang co ovládá město?? Rachot jak sviňa a vše je v pohodě. Přitom je na světě milión krásnějších motorek a ty nemají to "výsostné" právo být slyšet???

Naposledy editováno 23.06.2010 23:41:25

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

23.6.2010 v 23:13 | Nahoru | #90
JollyJoker> To víš ..,hromada chromu a stále vládne myšlenka, že to jsou hodně drahé stroje které sedlají jen opravdoví nadšenci co do toho daly všechny prachy Nevím kde se v lidech bere ta myšlenka...ale je to prostě tak. Nejspíš "amerikanizace"

Dr.Drako> No možná by to pomohlo. Nebo a byla by to "prcačka" začistit na tlumivce výběh závitu aby tam byla rovná ploška a při montáži tam dát nízkou matku která by to vlastně dotáhla jako kontra. Ale je tam málo místa, bude to na pinzetku a jestli se tam do toho účka člověk zkroutí s klíčem :-/ těžko říci.
Jestli pojedeš dál, doporučuji si na tohle trochu juknout. Asi jsem fakt jedinej kdo si ji tam tu a tam dává ale opravdu, ... mě se povoluje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist