paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nejlepší 125 všech dob...
V Motohouse vyšel test (z anglickýho Biku) Aprilky RS 125, Derbi GPR 125 a Yamahy YZF-R 125 a hned za tím jsou na stránce nejlepší 125 všech dob:

Aprilia RS 125
Cagiva Mito 125
Gilera CX 125
Honda NSR 125
Suzuki RG 125 Gamma
Suzuki RG UN
Yamaha RD 125 LC
Yamaha TDR 125
Yamaha TZR 125

Dost mě přakvapilo že se tam objevilo TDRko Jinak jak vidíte jsou to samí poctivý motky s 2T motorama

Žadná mrdka s 4T tam naštěstí není a ani tam dle mě nepatří

Jinak přidávám ještě velice objektivní anketu, tak hlasujte

PS: Neberte tohle téma přehnaně vážně


Naposledy editováno 19.12.2009 21:37:03
Anketa: 2T 125
mají nízkou spotřebu
3%
6
krásně voní
21%
50
mají hezkej zvuk
8%
20
jsou krásný
4%
9
jsou nejlepší
65%
155

2 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:01 | Nahoru | #61
Nejezdilo se motoGP z 2Taktama,já mislím že ještě nedávno jo.

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:03 | Nahoru | #62
vladaobi> jezdilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #63
Mida> ano rozštelovanej karburator dokaže spotřebu zvednout i 12-14 litrů, ale se standartnim nastavením se nemužeš dostat na 9lirů na sto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #64

vladaobi>Nejezdilo se motoGP z 2Taktama,já mislím že ještě nedávno jo.


nejzdilo MotoGP se to jmenuje od roku 02 kdy zacali jezdit 990ccm 4T, predtim se jmenoval "500ccm" a jezdili to 2T

nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:06 | Nahoru | #65
i zavřeny to jede slušne zjevně sem mezi 4,1%

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:07 | Nahoru | #66
the_duck> mě to je jedno já si jezdim s DR za 3-3,5 to je jenom odstrašující příklad

2 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:07 | Nahoru | #67
Já že se někteří 2Taktum smějou a přitom to sou motory na vrcholu,kdybito bylo něco špatného tak bito asi necpali do takových mašin co jezdí GP nemislíte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:07 | Nahoru | #68
Mida> zavřenej 2t jede upne stejne chciple jako 4takt samozřejme 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:08 | Nahoru | #69

Uvalak>nejzdilo MotoGP se to jmenuje od roku 02 kdy zacali jezdit 990ccm 4T, predtim se jmenoval "500ccm" a jezdili to 2T

Se asi pleteš.

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:08 | Nahoru | #70
the_duck> přesně to sem tim myslel....

nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:11 | Nahoru | #71
Mida>
the_duck>
panove dovolim si nesouhlasit rychlojst je +-stejna tech 145km/h ale porad je znat jestli jedes na 4T nebo 2T nemyslim tedy zvuk

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:11 | Nahoru | #72

vladaobi>Se asi pleteš.

myslim, ze nepletu ja si to jeste pamatuju a zadny MotoGP nebylo... byli 125, 250 a 500 a od roku 2002 se zacli jezdit MotoGP (4T 990)

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:11 | Nahoru | #73

vladaobi>Já že se někteří 2Taktum smějou a přitom to sou motory na vrcholu,kdybito bylo něco špatného tak bito asi necpali do takových mašin co jezdí GP nemislíte.


já se 2T nesměju....ani nikdo tady.....jenom píšu co si o tom myslim o což de.....ale smát se začnu asi tvymu pravopisu(nic proti)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:13 | Nahoru | #74
vladaobi> dvoutakt ma nekolik výhod oproti čtyřtaktům. velký výkon v menším objemu. oproti 4t o hodne menší váha (absence ventilového rozvodu).

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:17 | Nahoru | #75
the_duck>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:24 | Nahoru | #76

the_duck>vladaobi> dvoutakt ma nekolik výhod oproti čtyřtaktům. velký výkon v menším objemu. oproti 4t o hodne menší váha (absence ventilového rozvodu).

4T ma zase prijemnejsi prubeh vykonu, lip snasi delsi cesty konstatni rychlosti a ma o neco mensi spotrebu od 250 nahoru bych se 4T nebal a i si docela brousim zuby na novou KTM 350 az bude i EXC. jinak samozrejme ve 125 jedine 2T

nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:24 | Nahoru | #77

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:26 | Nahoru | #78

Uvalak>4T ma zase prijemnejsi prubeh vykonu, lip snasi delsi cesty konstatni rychlosti a ma o neco mensi spotrebu od 250 nahoru bych se 4T nebal a i si docela brousim zuby na novou KTM 350 az bude i EXC. jinak samozrejme ve 125 jedine 2T


zabít se můžu na 4T uplně stejně jako na 2T akorát s tim že se rozbít v 160 tak udělam akorát víc bordelu takže mi stači 120 s 4T

2 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:29 | Nahoru | #79
4T 125 v SS se nemel zacit ani vyrabet a kdo rika ze zavrenej 2t jede jak 4t (125) na tom asi nikdy nesedel .. azvuk 4t 125 je jak vysavac s ucapnou hadicii 2t ma zvuk aspon sportaackej a kdyz se otevre privera,toe potom laazen na usi teda pro em aspon tot muj nazor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:29 | Nahoru | #80
Mida> nejde o rychlost, ale spis o silu, 4T 125 se pri enduru v nakejch vyjezdech nebo srackach docela trapi a jeste k tomu je tezsi nez 2x tak vykonny 2T coz je v terenu docela podstatny, ale to ty jako endurak urcite vis

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:33 | Nahoru | #81
Lume123>

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:33 | Nahoru | #82
Lume123> zvuky podobný vysvači vydávaji 2vály 125 i když to je asi jenom varadero(ono celý varadero je pojízdnej vysavač) ale zkus si u 4T vykuchat vejfuk....bordel jak dobytek....2T má s origo laufem zvuk jak když ulítnou včely aspon mě tot ak připadá ale to je zase o tom že ty máš 2T tak si budeš chválit 2T a já mam 4T tak is budu chváli 4T a nedostanem se nikam

nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:36 | Nahoru | #83
To není jen o zvuku.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:36 | Nahoru | #84

Uvalak>Mida> nejde o rychlost, ale spis o silu, 4T 125 se pri enduru v nakejch vyjezdech nebo srackach docela trapi a jeste k tomu je tezsi nez 2x tak vykonny 2T coz je v terenu docela podstatny, ale to ty jako endurak urcite vis


to jo ale když to netopim po vrchol hlavy v bahne a jezdim si v poklidu po polňačce nebo mělčim bahínkem tak je to akorát....i záleží jestli na tom sedí človvěk co má 110kg nebo když na tom sedim já s 75+-

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:37 | Nahoru | #85

Mida>co je na tom pravdy?



No že se 4Tboyz čertí ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:38 | Nahoru | #86

Mida>to jo ale když to netopim po vrchol hlavy v bahne a jezdim si v poklidu po polňačce nebo mělčim bahínkem tak je to akorát....i záleží jestli na tom sedí človvěk co má 110kg nebo když na tom sedim já s 75+-

nj kazdyho bavi jiny enduro

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:40 | Nahoru | #87

Mida>to jo ale když to netopim po vrchol hlavy v bahne a jezdim si v poklidu po polňačce nebo mělčim bahínkem tak je to akorát....i záleží jestli na tom sedí človvěk co má 110kg nebo když na tom sedim já s 75+-



Ale zase když jezdíš čajíček tak ti stačí ají pekáč, ale když si chce někdo jízdu vychutnat?

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:41 | Nahoru | #88
Uvalak> jj navíc když je to vzduchem chlazený tak se to v bahnu celkem dost hřeje a to taky neni ono....kdybych to chtěl zakopávat po řídítka do bahna a pak z toho vyjíždět a orat pole jako traktor tak si koupim 250 RM 2T

(reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #89
Davv> jestli myslíš že 80km/h lesem mezi stromama je čajíček tak se rozjed ze skály a skoč aby to bylo pořádně "adrenalinový"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125 všech dob...

19.12.2009 v 18:51 | Nahoru | #90

Davv>Ale zase když jezdíš čajíček tak ti stačí ají pekáč, ale když si chce někdo jízdu vychutnat?



Jestli si chce někdo jízdu vychutnat, je to jenom na něm samotném, a na tom jak má motorku v ruce. Třeba já s "vysavačem Varaderem" jak tu píšete, doslova "utřel" v zatáčkách maníkovi na Mitu.... jasně, Mito jede víc, ale "užít si jízdu" můžu taky. Jdu pozdějc na brzdy, do zatáčky to víc lámu (já u Varadera neřešíval odřené hlásiče náklonu ale obroušené stupačky včetně hlásičů co už tam ani nebyly), musím umět využít určitýho pásma otáček a znát souhru rukou na nohou... a maník na Mitu taky nebyl žádnej lempl.

Mimochodem, to nebylo NIC proti 2T nebo 4T - nad tenhle boj já se povznáším, a nic takovýho neřeším - jen jsem chtěl naznačit že i s "vysavačem" se můžete projet...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros


TOPlist