je tu někdo kdo dovede postavit za úplatu zdroj jiskry pro zapálení vstříknutého benzínu do výfukové koncovky?
Specifikace:
1. rozměrově nenáročné, na daytoně není vůbec na nic místo! (hlavně samotné jiskřiště)
2. zdroj 12V, jiskra "na tlačítko". Pravděpodobně to bude světelná houkačka
3 jiskra nejlépe opakovaná třeba v sekundových intervalech, případně jen jedna, ale s malým zpožděním po stisku tlačítka (aby benzín vstříknutý do koncovky stihl doletět k jiskře)
jako palivo použiju benzín vstříknutý do svodu výfukové koncovky. Připojím to na hlavní čerpadlo a uvidíme jestli motor poběží.
viděl bych to na princip malé indukční cívky a VN oblouku mezi dvěmi póly u koncovky.
Naposledy editováno 05.02.2010 14:02:49
http://www.zkouknito...-vyfuku?m=f63152055a
Naposledy editováno 01.07.2008 17:06:38
ten kit co byl na netu byl jednak jen pro nespálené palivo, ale taky tam byla verze pro vstřikování benálu a mega plameny...no...nevim...bylo to dražší podstatně...
Lobo - svíčka u výfuku mi nevadí...co myslíš těmi náklady za dvě kila?
Jura - no...podle toho popisu ok, ale jednak bych to chtěl vidět v akci na videu minimálně a taky to musí být miniaturní...neměl bych to kam dát... kdyby byl lepší popis produktu tak bych do toho možná šel:)
http://www.radiomate...com/ne555/astab.html
na výstup tranzistor a za to indukční cívku. A máš to do 50kč se zaručenou dávkou jisker ...
Taky jsem tenhle pěknej nápad s plameny jen plánoval :\
http://www.auto77.cz...d=632&id=KLVZ101
A propoj vše na jeden vypínač.
Pak se ozvy jak jsi dopadl jsem zvědavej jestli směs bude mít ještě dostatek vzduchu, nebo třeba zda bude hořet/vybuchovat se svodech...
Chtělo by to pak řídit dávkování benzinu změnou střídy ovládacího proudu ventilu, jako to je na motoru.. Elektrika by nebyla složitá.
Ale jak už tady někdo zmiňoval, mimo paliva (benzin/plyn) bude nejspíš potřeba přivést i okysličovadlo (vzuch/kyslík), pokud to má hořet skutečně přímo z výfuku..
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Vstřikování - to máš pořešený, ale spíš než jednu trysku bych zkusil soustavu do kruhu.
Dostatek vzduchu - udělej "falešnej" konec výfuku, kterej bude ukrývat tohle zařízení, a ten bude mít u napojení na původní přícucy vzduchu. Nebo do toho stávajícího navrtej u konce pár děr
Edit: překlepy
Naposledy editováno 03.07.2008 12:56:41
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
:( jsem líný jak veš:(